جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۰۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تریبون 31 تیر 1394 - teribon.ir

تریبون 29 اسفند 1393 تریبون 31 فروردین 1394 تریبون 30 اردیبهشت 1394 تریبون 31 خرداد 1394 تریبون 31 مرداد 1394 تریبون 31 شهریور 1394 تریبون 28 مهر 1394 تریبون 9 دی 1394 تریبون 28 اسفند 1394 تریبون 1 تیر 1394 تریبون 2 تیر 1394 تریبون 3 تیر 1394 تریبون 4 تیر 1394 تریبون 5 تیر 1394 تریبون 6 تیر 1394 تریبون 7 تیر 1394 تریبون 8 تیر 1394 تریبون 9 تیر 1394 تریبون 10 تیر 1394 تریبون 11 تیر 1394 تریبون 13 تیر 1394 تریبون 14 تیر 1394 تریبون 15 تیر 1394 تریبون 16 تیر 1394 تریبون 17 تیر 1394 تریبون 18 تیر 1394 تریبون 19 تیر 1394 تریبون 20 تیر 1394 تریبون 21 تیر 1394 تریبون 22 تیر 1394 تریبون 23 تیر 1394 تریبون 24 تیر 1394 تریبون 25 تیر 1394 تریبون 26 تیر 1394 تریبون 27 تیر 1394 تریبون 28 تیر 1394 تریبون 29 تیر 1394 تریبون 30 تیر 1394 تریبون 31 تیر 1394 
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۸    
“بیزینس اینسایدر” 10 کشور نفت خیز جهان را معرفی کرد
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۹    
یعنی اگر همان روند ادامه پیدا می کرد می شد تا سال 94 کار تست و تایید صنعتی IR8 را به پایان برسانیم و در یک بازه 3 ساله تعداد 3 هزار سانتریفیوژ نسل هشتم را تولید کنیم ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۴    
یک منبع نزدیک به رئیس جمهور سابق گفت: خبر بازداشت “رحیم مشایی” صحت ندارد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۹    
چهار ماه پس از آغاز زمان قانونی اجرای آیین نامه شناسایی و پشتیبانی از برگزیدگان ادبی قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان می گوید شیوه نامه اجرایی این آیین نامه هنوز به تصویب نرسیده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۹    
ماهنامه آزما در جدیدترین شماره خود و در گفتگو با کسانی چون کورش صفوی و فرزان سجودی به بررسی زبان های صنفی چون زرگری و مرغی و شکل گیری زبان های مخفی در میان نوجوانان و جوانان امروز پرداخته است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۴    
قرار است صورت نیکلاس کیج به صورت یک اثر بادی در قلعه بزرگی که نیکلاس کیج در یک قفس نام دارد قرار گیرد تا مردم بتوانند به او مشت بزنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۹    
ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان با کنترل بر مناطقی جدید شهر الزبدانی در نزدیکی مرزهای لبنان این شهر را از تمامی جهات محاصره کردند و اکنون شمارش معکوس برای حمله گسترده به این شهر آغاز شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۹    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط بر اراده کشورش برای اتخاذ یک راهبرد با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای مقابله با ایران تأکید کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۹    
پیکسار نام آشنایی در سینمای جهان است و حتما نام آن را به عنوان سازنده انیمیشن های داستان اسباب بازی ، کمپانی و دانشگاه هیولاها ، نمو دیده اید ولی نکات جالبی هست که باید درباره این کمپانی بدانید.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
وزیر دفاع آمریکا با هدف اطمینان بخشی به عربستان سعودی درباره توافق هسته ای ایران، امروز وارد شهر بندری جده شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
هویت جوان 20 ساله ترک که طی بمبگذاری انتحاری موجب مرگ 32 نقر در جنوب شرقی ترکیه شده بود، تأیید شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سعی دارد قبل از رای گیری کنگره در مورد توافق هسته ای به صورت غیرعلنی و با تنش کمتر نظر سناتورهای آمریکایی را برای مخالفت با این توافق جلب کند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۹    
ادبیات آمریکا و جهان با درگذشت ای.ال.دکتروف یکی از چهره های مهم و تاثیرگذار خود را از دست داد که چند سال یک بار با انتشار یک رمان مهم، توجه خوانندگان و منتقدان را به خود جلب می کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۹    
آیین رونمایی از کتاب یک نفس تازه نوشته اردوان طاهری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۹    
ایران بار دیگر صحنه حضور مقامات بلندپایه غربی شده و بعد از حضور معاون صدراعظم آلمان در تهران اکنون خبرهایی در مورد سفر لوران فابیوس و فدریکا موگرینی به کشورمان منتشر می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۴    
هیئت کم زحمت ترین نوع اشاعه شریعت است و این به خاطر محبتی است که در دل اکثر مردم این سرزمین وجود دارد. مردم نسبت به موضوع هیئت هیچ گونه عکس العمل منفی ندارند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۹    
حجت الاسلام محسن عباسی ولدی گفت: در قرآن ردپایی از اینکه خدا نگران تمام شدن خزائنش باشد نمی بینیم. اینکه اگر جمعیت زیاد شود، زمین و آسمان از عهدۀ رزق مردم برنمی آیند، نگاه مشرکانه است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۹    
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با بیان اینکه عدم رعایت قطعنامه نقض توافق نیست گفت:اگر مجلس تصمیمی بگیرد و روال قانونی از طریق شورای عالی امنیت طی شود صرفا مربوط می شود به رد یا تایید کلیت توافق
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
در 48 ساعت پرباران دامنه های البرز که به طغیان رودخانه کرج در برخی نقاط منجر شد، به طور متوسط 11.42 مترمکعب در هر ثانیه آب وارد مخزن سد کرج شد؛ اما این میزان در مقابل خروج 11 ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه حقوق ملت تثبیت شد و قطعنامه ها و تحریم های ظالمانه فرو ریخت، گفت: اکنون فصل تحول، نشاط و امیدآفرینی در عرصه کار و اقتصاد فرا رسیده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حالی از حضور 12 تا 15 هزار معتاد متجاهر فقط در شهر تهران خبر می دهد که البته خودش هم اذعان دارد که در حال حاضر تنها ظرفیت نگهداری و ترک برای چهار هزار ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۵    
نمایندگان مجلس علاوه بر جریمه نقدی قاچاقچیان مشروبات الکلی، مجازات حبس از شش ماه تا یک سال را در صورت وجود شرایط خاص برای ارزش عُرفی مشروبات الکلی، تعیین کردند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
کتاب گنبد کبریا اثر حجت الاسلام حیدرعلی جعفری به بحث قبور ائمه علیهم السلام و تخریب آنها در طول تاریخ پرداخته است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با استقرار 1100 مرکز خرید در 31 استان کشور تاکنون 6میلیون تن گندم در قالب 930هزار محموله توسط کشاورزان تحویل مراکز خرید شرکت شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به انهدام گروهک تروریستی جیش الظلم اظهار داشت: اعضاء این گروهک تروریستی علاوه بر سیستان و بلوچستان برنامه هایی را برای کرمان و بم داشتند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰    
الهام حیدری همسر شهید طهرانی مقدم در جمعی صمیمانه و خودمانی خاطرات دوران کودکی، نوجوانی و ازدواجش با شهید حسن طهرانی مقدم را روایت کرد و از سبک زندگی روزهای مقاومت و تلاش های این سردار شهید سخن گفت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۵    
حضرت عزرائیل سلام الله علیه، شبانه روز پنج بار به هر خانه نگاه می کند، پیامبر اکرم(ص) فرمود: این پنج بار در اوقات پنجگانه نماز است تا ببیند آنها در موقع نماز چه می کنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: قرار است با روسیه بر روی دو آبشار سانتریفیوژ که در تاسیسات فردو است کارهایی را انجام بدهیم که فعلا باید مراحل قانونی آن طی شود تا بتوانیم در جزئیات به تفاهم برسیم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش مسکن را با اعمال سیاست های مناسب از رکود خارج خواهیم کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
شکر آنقدر مهم است که اجر شکر در نعمت، بالاتر از صبر در مصیبت است. ولی غالباً شیطان اجازه نمی دهد که ما شاکر باشیم و نیمه پر لیوان را ببینیم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
سومین دوره آموزشی علم و ایمان در دو رشته دانشگاهی علوم سیاسی اسلامی و اسلام، مسئله نظم و نظام اجتماعی برگزار می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
رضا اسماعیلی از انتشار مجموعه مقالات خود با موضوعات ادبی و فرهنگی خبر داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی دولت با اشاره به سفر هیات آلمانی به ایران گفت: ما به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی هستیم و نه واردات کالاهای خارجی، چرا که توسعه و رشد کشور تنها با منابع داخلی امکانپذیر نیست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
وبسایت مجله ایمپایر با رای گیری از کاربرانش اقدام به انتشار لیست 100 کاراکتر بزرگ تاریخ سینما کرده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
کتاب های گل و بلور و خورشید ، کلاغ خنزر پنزری ، عمو نوروز و خاله نوبهار و ... از جمله کتاب های الکترونیک کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که راهی بازار کتاب شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۰    
فوق تخصص بیماری های کلیه گفت: مصرف بی رویه قرص های مسکن و بروفن ها باعث آسیب به کلیه ها و ایجاد سندروم نفروتیک می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
روزهای بی آینه به کوشش گلستان جعفریان نوشته شده است. این اثر دربردارنده خاطرات شهید لشگری به روایت همسر است. طعم تلخ و شیرین صبر را می توان از خاطرات این کتاب می توان آموخت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۰    
تاخیر در واریز یارانه و همچنین حذف تدریجی یارانه بگیران ثروتمند از جمله اقداماتی است که دولت به صورت چراغ خاموش در حال دنبال کردن است و طبق گفته نمایندگان مجلس ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
کارگردان مجموعه تلویزیونی مختارنامه گفت: برای تولید این سریال 8 سال وقت گذاشتم اما هنوز نظر واقعی مردم را درباره مختارنامه نمی دانم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در دوازده سال نبرد دیپلماتیک، ایران موفق به دستیابی انرژی صلح آمیز هسته ای شد و آن را به اثبات رساند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
روسای دو فراکسیون اصولگرای مجلس شورای اسلامی در راستای ارائه فهرست واحد به صحن علنی جهت انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی توافق هسته ای در حال رایزنی هستند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست گفت: حفاظت از منابع حیاتی، جرم انگاری تخریب محیط زیست و دیپلماسی محیط زیست از جمله مسائلی است که در سند پیش نویس برنامه ششم توسعه دیده شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
مستند شهید دانش همزمان با سالگرد شهادت داریوش رضایی نژاد، از شبکه شما پخش می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۳    
یک جوان فلسطینی که به ضربه گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده بود براثر شدت جراحات به شهادت رسید.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۳    
به مناسبت پنجاهمین سالگرد میلاد شهید مسلم فراهانی جشن کوچکی بر سر مزار این شهید بزرگوار در قطعه 26 گلزار شهدا برگزار می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۳    
ادگار لورنس دکتروف، نویسنده رمان معروف رگتایم و بیلی باتگیت در سن 84 سالگی به دلیل بیماری سرطان در گذشت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت:مهمترین هدف گفتمان های سکولاری از جمله اسلام رحمانی این است که در صدد حذف دین به معنای واقعی و ولایت فقیه به لحاظ سیاسی در جامعه اسلامی هستند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۳    
معصومه رامهرمزی یکی از نویسندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت سال گذشته بود، بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا که ترجمه کتاب یکشنبه آخر رامهرمزی نیز در آن رونمایی شد ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۹    
بر اساس اصول قانون اساسی مسیر قانونی لازم برای تصویب متن برجام به قرار زیر است: تصویب در هیئت وزیران و ارائه لایحه به مجلس (بر اساس اصل 74 قانون اساسی) ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۵    
در پیام تسلیت سرلشکر سلیمانی آمده است: سرزمین عراق و حرم آل الله به خود می بالد که پاسداران و محافظان دلاور، مخلص ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۵    
فرماندهی ارتش لبنان از عبور شماری نظامی صهیونیست از خط مرزی بین فلسطین اشغالی و لبنان و نقض حریم زمینی کشورش خبر داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۵    
کتاب تحلیل فضای کسب و کار به قلم مرتضی عمادزاده روانه بازار کتاب شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۰    
حکم صادرشده برای آقای ج معروف به شیخ استخاره با اصلاحاتی از سوی دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۰    
ملوانان معترض فرانسوی با سوزاندن لاستیک های خودرو پایانه یورو تونل منتهی به آبراه مانش را به نشانه ادامه اعتراض به سیاست های انقباضی دولت این کشور علیه کارگران مسدود کردند .
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۰    
مجموعه شش جلدی شاهنامک ، نوشته آرمان آرین که بازافرینی داستان های شاهنامه است از سوی نشر چکه منتشر شده و با حضور نویسنده در شهر کتاب مرکزی رونمایی می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
هر چه داریم به آخر الزمان نزدیک می شویم به این آیه یَوْمَ تُبْلَی السَّرَائِرُ مرسیم که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نباید احساس کنیم بعد از مذاکرات دشمنی مان با آمریکا تمام شده است گفت ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۰    
مدیر انتشارات دارخوین از چاپ سوم 52 عنوان منتشرشده از مجموعه کتاب های 5 دقیقه با بهشتیان خبر داد و گفت: در قالب مجموعه ای دیگر شهدای مدافع حرم را معرفی می کنیم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۰    
زمانی که مجمع تشخیص مصلحت شکل گرفت عده ای گفتند این آغاز شروع سکولاریسم در ایران است. چرا؟ زیرا اگر بین مجلس و شورای نگهبان اختلاف نظر بود و هردو بر نظرشان تاکید داشتند مصوبه به مجمع تشخیص می رود و ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۰    
نامزد جمهوری خواه انتخابات 2016 آمریکا، قصد دارد با افزودن متممی به لایحه بودجه بزرگراه های آمریکا، تصویب آن را به توافق هسته ای با ایران، گره بزند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۵    
رئیس شورای پشتیبانی فلوجه از فرار همه سران داعش به ترکیه خبر داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۵    
داوطلبان جوانی که برای امداد به بازسازی کوبانی بسیج شده بودند پس از ثبت یک سلفی به یاد ماندنی در یک حادثه انتحاری به کشته شدند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
قتل یک سیاهپوست دیگر به دست نیروهای پلیس آمریکا، موضوع برخوردهای نژادپرستانه و خشونت آمیز پلیس این کشور را دوباره بر سرزبانها انداخت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا و معاون وی امروز چهارشنبه در نشستهای جداگانه با اعضای کنگره این کشور دیدار کرده و به آنها درباره روند گفتگوهای هسته ای ایران و جمعبندی مذاکرات گزارش می دهند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رزمایش های نیروی زمینی در سال 94، گفت: 6 رزمایش تخصصی در مناطق جنوب شرق، شمال غرب و جنوب غرب تا پایان سال 94 برگزار خواهیم کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
هئیت داوران سی و ششمین جایزه کتاب سال آمریکا برندگان خود را انتخاب و به جامعه ادبی جهان معرفی کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
به اعتقاد کارشناس سیاسی آسیای مرکزی، حضور عوامل گروه تروریستی داعش در قرقیزستان هشدار جدی امنیتی برای کل منطقه محسوب می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۰    
یک بمب قوی مقابل مسجد شیعیان در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند در جنوب پاکستان، قبل از انفجار کشف و خنثی شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با صدور دعوتنامه ای، وزیر امورخارجه و تیم مذاکره کننده را برای حضور در جمع دانشجویان و پاسخ گویی به سوالات آنها دعوت کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: با این شرایط که هر لحظه ممکن است تحریم ها بازگردد، کسی حاضر نیست در کشور سرمایه گذاری کند، چرا که ریسک سرمایه گذاری به شدت بالاست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
منابع رسانه ای از پیوستن 5 هزار جوان یمنی به انصارالله برای نبرد با شورشیان در جبهه های عدن و تعز خبر دادند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۵    
وزارت خزانه داری آمریکا سه تن از اعضای حزب الله و یک تاجر لبنانی را به اتهام اینکه بازیگران کلیدی عملیات های نظامی حزب الله در سوریه هستند، در لیست تحریم قرار داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
کشتی گیران با چوخه را گلادیاتور ایرانی می خوانند، قهرمانانی که هر سال گردشگران را برای دیدن مبارزه نفس گیر خود به گود زینل خان می کشانند اما برخی از آنان گرفتار فراموشی شده و خیابان خواب شده اند!
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
مقامات آمریکایی سه شنبه شب از کشته شدن سرکرده اصلی گروه تروریستی خراسان بر اثر حمله هوایی در سوریه خبر دادند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: به شورای امنیت ربطی ندارد که موشک بالستیک داشته باشیم یا نه.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دفاع از توافق هسته ای با ایران پرداخته و گفت: جمهوری خواهان طوری رفتار می کنند که گویی اگر کسی مانند دیک چنی جزو مذاکره کنندگان آمریکایی بود، دیگر هیچ مشکلی وجود نداشت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه توافق هسته ای نشانه روشنی از صداقت ایران در بحث دستیابی به این فناوری است، گفت: امیدوارم طرف غربی در اجرای توافق هسته ای صداقت داشته باشد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۱    
کنسرسیوم نیوز نوشت: این احتمال وجود دارد که دلیل سکوت جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره واقعیت حادثه سقوط هواپیمای ام اچ 17 ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۶    
مرمت خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد به دلیل تامین نشدن بودجه این کار متوقف شد تا بسته بودن در منزل این زوج نامدار نویسنده ایرانی وارد چهارمین سال خود شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبیعی است که جمع بندی مذاکرات هسته ای نقاط قوت و ضعفی دارد که نمی توان آن را به کلی خوب یا به کلی بد دانست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
نیروی هوایی آمریکا روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای، از شرکت های بخش خصوصی این کشور برای کمک به پروژه تقویت توان بمب های سنگرشکن، دعوت کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که هیچ بندی در قطعنامه جدید سازمان ملل در خصوص ایران، بر خلاف حق کنگره برای بررسی 60 روزه مفاد برجام و رأی گیری در خصوص آن نیست.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، این بحث قدیمی به روز می شود که آیا با کوتاه شدن صف پشت کنکور بالاخره روزی کنکور حذف می شود و یا شیوه های کنونی پذیرش در دانشگاه ها بهترین راهکار موجود است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه توافق تنها در صورت تصویب در مجلس معتبر است، گفت: باید متن توافق پس از تصویب در هیات وزیران، به صورت لایحه با امضای رئیس جمهور جهت بررسی و تصویب به مجلس ارائه شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تا کنون تعداد کشته شدگان در سیلاب به 15 نفر رسیده است و همچنان جست وجو برای پیدا کردن مفقودشدگان ادامه دارد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۰    
رژیم صهیونیستی یک سال پیش بار دیگر به نوار غزه حمله کرد که سومین تهاجم این رژیم به نوار غزه طی هفت سال بود. در این تهاجم و در ظرف 50 روز، 2251 فلسطینی از جمله 551 کودک شهید شدند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۷:۰۰    
شماره جدید مجله شعر به همراه گفتگوهایی با محمد رضا عبدالملکیان و عبدالجبار کاکایی منتشر شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۰:۳۸    
رئیس جمهوری آمریکا مخالفان توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را جنگ طلب دانست و گفت: کسانی که از این توافق انتقاد می کنند شبیه همان کسانی هستند که با عجله وارد جنگ با عراق شدند.