سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 27 شهریور 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 شهریور 1397 تین نیوز 2 شهریور 1397 تین نیوز 3 شهریور 1397 تین نیوز 4 شهریور 1397 تین نیوز 5 شهریور 1397 تین نیوز 6 شهریور 1397 تین نیوز 7 شهریور 1397 تین نیوز 8 شهریور 1397 تین نیوز 9 شهریور 1397 تین نیوز 10 شهریور 1397 تین نیوز 11 شهریور 1397 تین نیوز 12 شهریور 1397 تین نیوز 13 شهریور 1397 تین نیوز 14 شهریور 1397 تین نیوز 15 شهریور 1397 تین نیوز 16 شهریور 1397 تین نیوز 17 شهریور 1397 تین نیوز 18 شهریور 1397 تین نیوز 19 شهریور 1397 تین نیوز 20 شهریور 1397 تین نیوز 21 شهریور 1397 تین نیوز 22 شهریور 1397 تین نیوز 23 شهریور 1397 تین نیوز 24 شهریور 1397 تین نیوز 25 شهریور 1397 تین نیوز 26 شهریور 1397 تین نیوز 27 شهریور 1397 تین نیوز 28 شهریور 1397 تین نیوز 29 شهریور 1397 تین نیوز 30 شهریور 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی گفت: فاز 3 ستاره خلیج فارس هم خوشبینانه تا انتهای امسال و نهایتا تا خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد و در کل نیازی به واردات نخواهیم داشت و صادر کننده بنزین می شویم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۴    
رویداد استارت آپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی توسط ستاد توسعه صنایع دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۶    
در حادثه تصادف اتوبوس و تانکر حامل سوخت در محور کاشان – نطنز هر دو راننده مقصر اعلام شده اند اما سهم هر یک در تصادف در حال بررسی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۱    
شرکت هواپیمایی قشم خبر مذاکره این شرکت هواپیمایی با استانداری همدان برای فروش امتیاز این شرکت هواپیمایی را تکذیب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۰۸:۰۱    
ناوگان اتوبوس با تمام ظرفیت در خدمت زائران است اما با توجه به اینکه مشکل تأمین قطعات لاستیک وجود دارد هزینه های رانندگان امسال بسیار زیاد شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۹    
یک هفته دیگر جزئیات تمهیدات سازمان راهداری برای برگزاری سفرهای زائران به عراق را در ایام اربعین اعلام می کنیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایران ایر اعلام کرد که به زودی هواپیماهای این شرکت از طریق فرودگاه بین المللی پیام البرز به مسافران خدمات دهی می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۶    
در نظر است جابجایی ایستگاه فامنین در نزدیک ترین نقطه این شهر و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۱    
دبیر کمیسیون ایمنی راه های کشور از برگزاری نشست فوق العاده این کمیسیون در روز دوشنبه دوم مهرماه به ریاست وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت در آزادراه ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۶    
عباس آخوندی با ابراز همدردی با خانواده جان باختگان و مصدومان سانحه برخورد اتوبوس مسافری با تانکر سوخت دستور داد تا سازمان راهداری و کمیسیون ایمنی راه ها موضوع را در اسرع وقت پیگیری و گزارش کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۹    
نرخ سرویس مدارس به تفکیک مناطق 22 گانه ابلاغ شده است. محسن پورسیدآقایی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: کرایه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۴    
نائیب رئیس شورای شهر بوشهر به لزوم احداث خط ریلی بوشهر تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به افتتاح ترمینال سلام تا پایان مهر ابراز امیدواری کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
متاسفانه علی رغم طی مراحل اداری و آمادگی به منظور تحویل خودرو خود، گروه ایران خودرو در صدور پیش فاکتور به من و تعداد زیادی از همکاران تاکسیران خودداری می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۹    
توسعه و طراحی شهری با توسعه شهرهای ریل پایه و حمل ونقل همگانی به جای استفاده از خودروی شخصی اصل مهم طراحی شهری است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴    
میزگرد تخصصی مشکلات ارزی و فرصتی برای ادغام شرکت های هواپیمایی در محل شبکه خبری-تخصصی تین نیوز برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۹    
روزنامه پاکستان اعلام کرد که عربستان سعودی به همراه چین در ساخت یک پالایشگاه نفت در بندر گوادر پاکستان سرمایه گذاری خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۴    
پیش تر در میزگردی در تین نیوز که به بهانه حادثه تصادف تانکر سوخت و اتوبوس در سنندج رخ داده بود فعالان حمل و نقلی از وزارت راه و شهرسازی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۴    
کوچکی نژاد به تقاضاهای مردمی برای برقراری پروازهای صبح از رشت به تهران و هم چنین پروازهای خارجی به مقاصد باکو و تفلیس اشاره کرد و افزود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۴    
مدیر فرودگاه اراک برقراری پرواز اراک-نجف را منوط به تصمیم سازمان حج و زیارت عنوان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۹    
انتشار اوراق مشارکت و صکوک اسلامی برای تامین منابع ریالی خرید انواع هواپیما مورد موافقت اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۹    
توسعه ترمینال فرودگاه مشهد تا یک سال دیگر
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۹    
بندر امیرآباد دروازه ورود آفریقای جنوبی به روسیه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۴    
سامانه SAT-AIS در بندرانزلی راه اندازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۹    
سعید محمدزاده مدیرعامل راه آهن طی حکمی محمدرضا نصرت نظامی، معاون توسعه مدیریت و منابع را به عنوان عضو شورای راهبری پروژه تهیه معیارها و انجام استانداردسازی عملیات راه آهن منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۹    
یکی از پدیده های باورنکردنی صنعت خودروسازی ما اینه که شما هرچیزی هم سفارش بدی ممکنه درنهایت یه چیز دیگه بت بدن! اینم فقط در حد رنگ و آپشن نیست که بگید فوقش به جای مشکی متالیک ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۹    
طوفان منگهوت که از سه روز پیش، آسیای جنوب شرقی را درنوردیده، پس از عبور از فیلیپین و هنگ کنگ به چین رسید و بیش از 5 هزار و 500 پرواز را لغو کرده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۹    
عدم عرضه خودرو به بازار توسط خودروسازان و تشدید التهاب در بازار خودروهای داخلی باعث شده تا قیمت خودروهای داخلی در حد بالایی بماند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۹    
نماینده مردم همدان از دریافت ردیف بودجه ای برای برقی و سریع السیر کردن راه آهن تهران-همدان در سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۹    
برای جابه جایی زائران اربعین با قطار در کرمانشاه برنامه ریزی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۴    
پروژه اتصال راه آهن میانه-بستان آباد با پیشرفت 85 تا 90 درصدی در بخش زیربنایی، احتمالا در نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۴    
رادار فرودگاه بندرعباس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۹    
از تابستان سال گذشته که بدون هماهنگی و به شکل ناگهانی سایت ثبت سفارش خودرو بسته شد، بازار خودروهای وارداتی دچار التهاب و بی نظمی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۹    
چند روز بعدازآن که مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران از تلفات 26 درصدی در بخش عابران پیاده تهرانی خبر داد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۹    
سیستم UPS مرکزی ترمینال فرودگاه تبریزنصب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۴    
فرمانداری عملکرد استارتاپ ها تنها در چارچوب قانون خواهد پذیرفت، ایجاد موقعیت و ارائه خدمات آنلاین هر چند موفق باشد چنان چه در حیطه قانون قرار نگرفته باشد؛ مورد تائید فرمانداری نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۴    
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، با انتشار پیامی از دست رفتن جان تعدادی از هم وطنان در حادثه رانندگی در کیلومتر 25 جاده کاشان-نطنز را تسلیت گفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۴    
با اقدام به موقع سار سه عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور کتایون، با موفقیت انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۴    
دوازدهمین نمایشگاه تجاری اینوترنس امروز در برلین آغاز به کار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۹    
ساعت 23:15 شب گذشته دراثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تانکر سوخت در آزادراه نطنز-کاشان 21 نفر از هم وطنانمان جان خود را از دست دادند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۴    
محصولاتی هم چون آهن و فولاد، میعانات نفتی و انواع گازها و روغن های صنعتی، دام زنده و کلینکر و مصالح ساختمانی و تره بار و فرش ماشینی، مهم ترین اقلام صادراتی کشورمان به عمان محسوب می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۹    
مرکز مدیریت راه های کشور آخرین محدودیت های ترافیکی جاده های کشور را تا اول مهرماه اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۹    
بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، واردات ارز به کشور قاچاق نیست و اکنون گزارش های رسمی حکایت از شدت گرفتن ورود دلار از افغانستان به ایران دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۹    
وزارت دفاع روسیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که ارتباط پایگاه نظامی 'حمیمیم' با یک فروند هواپیمای شناسایی از نوع IL-20 قطع شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۲۹    
شرکت واگن پارس اراک از آغاز امسال، قرارداد تامین 70 لکوموتیو باری، 22 واگن مسافری، سه واگن خودکشش، 100 واگن باری لبه کوتاه و 10 واگن غله با شرکت راه آهن و شرکت رجا امضا کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۲۹    
در کجای دنیا راننده ای را به دلیل تخلفاتی مانند عدم ثبت ساعت و یا 5 تا 6 کیلومتر اضافه سرعت و ...از کار بیکار وخانه نشین می کنند؟
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۹    
در روزهای اخیر فیلتر شدن 180 وب سایت مربوط به استارت آپ های فعال در حوزه گردشگری کشور درحالی حاشیه ساز شده که کمتر از 10 روز به روز جهانی گردشگری باقی مانده است
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۴    
درحال حاضر اگرچه رکود ساختمانی در تهران و برخی شهرهای بزرگ متوقف شده اما ساخت وساز به شکلی که بتواند پاسخگوی شدت معاملات خرید مسکن باشد، رونق نگرفته است ...