پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۳۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیر پرس 6 دی 1394 - tirpress.ir

تیر پرس 31 فروردین 1394 تیر پرس 30 اردیبهشت 1394 تیر پرس 31 خرداد 1394 تیر پرس 31 تیر 1394 تیر پرس 31 مرداد 1394 تیر پرس 31 شهریور 1394 تیر پرس 30 مهر 1394 تیر پرس 30 آبان 1394 تیر پرس 30 آذر 1394 تیر پرس 30 بهمن 1394 تیر پرس 28 اسفند 1394 تیر پرس 1 دی 1394 تیر پرس 2 دی 1394 تیر پرس 3 دی 1394 تیر پرس 4 دی 1394 تیر پرس 5 دی 1394 تیر پرس 6 دی 1394 تیر پرس 7 دی 1394 تیر پرس 8 دی 1394 تیر پرس 9 دی 1394 تیر پرس 10 دی 1394 تیر پرس 11 دی 1394 تیر پرس 12 دی 1394 تیر پرس 13 دی 1394 تیر پرس 14 دی 1394 تیر پرس 15 دی 1394 تیر پرس 16 دی 1394 تیر پرس 17 دی 1394 تیر پرس 18 دی 1394 تیر پرس 19 دی 1394 تیر پرس 20 دی 1394 تیر پرس 21 دی 1394 تیر پرس 22 دی 1394 تیر پرس 23 دی 1394 تیر پرس 24 دی 1394 تیر پرس 25 دی 1394 تیر پرس 26 دی 1394 تیر پرس 27 دی 1394 تیر پرس 28 دی 1394 تیر پرس 29 دی 1394 تیر پرس 30 دی 1394 
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۹    
اولین اجلاس توسعه علوم فناوری کشورهای اسلامی با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۹    
مراسم ختم والده حسین سازور مداح اهل بیت(ع) عصر امروز یکشنبه با حضور برخی مسئولان نظام، وعاظ و ذاکرین اهل بیت(ع) در مهدیه تهران برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۵    
جشن میلاد حضرت مسیح ویژه گردشگران خارجی در کیش برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۵    
جمعی از بانوان تحصیل کرده کرمانشاه به صورت خودجوش به بازآموزی علم برای زنان روستاهای مناطق محروم کرمانشاه پرداخته اند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۵    
سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر واگذاری ماموریت امنیت پرواز و حفاظت هواپیمایی به سپاه صبح یکشنبه ششم دی ماه با حضور سردار علی اصغر گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه در ستاد حفاظت هواپیمایی ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۵    
عکس برونو باربی عکاس فرانسوی-مراکشی از ارگ بم در سال 1354 شمسی؛ این عکس دو سال قبل از انقلاب و 28 سال قبل از زلزله ویرانگر بم برداشته شده است. زلزله مصیبت بار سال 1382 این ارگ را به کلی تخریب کرد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۵    
تصویر زیر، پمپ بنزینی در تهران را در 60 سال قبل نشان می دهد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۰    
اعضای سندیکای صنایع غذایی و کنسرو ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی-رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت وگو کردند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۵    
محمد گورمز رییس سازمان دیانت ترکیه و هیات همراه یکشنبه شب با ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۰    
مسجد النبی یا مسجد پیامبر (ص) ، یکی از سه مسجد مهم مسلمانان است که آرامگاه پیامبر اسلام ، حضرت محمد (ص) در آن واقع شده است. این مسجد از زیارتگاه های مهم مسلمانان به شمار می رود.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۰    
مراسم هفتمین روز شهادت سمیر القنطار سردار اسیران آزاده لبنانی در مجتمع تربیتی شاهد در ضاحیه جنوبی بیروت با سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله و هیاتی از مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
مراسم سنتی ازدواج عروس و دامادی از قوم لُر از استان کهکیلویه و بویر احمد روز یک شنبه همزمان با هفته وحدت در جشنواره پیوند آسمانی در مجموعه آسمان برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
زوج جوانی که تازه مراسم عروسی خود را سپری کرده بودند، براثر بی احتیاطی و استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۰    
دومین همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز دوشنبه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۵    
روزنامه آرمان نوشت:
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۰    
شیخ نعیم قائم معاون حزب الله لبنان ظهر یکشنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در محل این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کردند
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۵    
آلودگی هوا و اختیارات لازم در زمینه مقابله با آن طی روز گذشته و امروز جدال رسانه ای 2 روزنامه دولت و شهرداری تهران را رقم زد ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۰    
دهه 1960 میلادی آخرین سال هایی بود که افغانستان رنگ آرامش به خود دید؛ طی این دهه ظاهرشاه آخرین شاه افغانستان آرامش نسبی بر افغانستان حاکم کرده و اصلاحاتی در زمینه های مختلف کلید زده بود اما دو کودتا ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
قهرمان المپیک لندن گفت: لوچف، و ز نه بر د ار با معرفت و با اخلاقی است و بهتر است مردم ما منصف باشند و به این شکل جوابش را ندهند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
طوفان و گردباد شدیدی روز گذشته از منطقه دالاس عبور کرد و علاوه بر خسارات مالی بسیار باعث کشته شدن دست کم 8 نفر شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خامنه ای دات آی را نوشت:
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خانه دختر تازه ترین ساخته شهرام شاه حسینی با وجود اصلاحات متعدد با نظر مستقیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توقیف شد اما چه داستانی دستمایه این فیلم سینمایی قرار گرفته بود که برخلاف رویه معمول و در ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۰    
مردم شهر سنندج مرکز استان کردستان روز یکشنبه در سومین روز از هفته وحدت با برگزاری مراسمی در خیابان های شهر ، هفته وحدت و سالروز میلاد نبی مکرم اسلام را گرامی داشتند .
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۱    
6 دی 1350، هزاران نفر از ایرانیان مقیم عراق پس از تحمل شکنجه های سخت و مصادره اموالشان از آن کشور اخراج و پس از ورود به ایران از مرز خسروی در اردوگاه نصر آباد قصر شیرین مستقر شدند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۶    
کنسرت گروه کر نامیرا به آهنگسازی و رهبری فرهاد هراتی شامگاه شنبه با اجرای 13 قطعه تلفیقی در تالار وحدت برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۷    
حمید رسایی نماینده نزدیک به جبهه تندروی پایداری صبح امروز در صحن علنی مجلس
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور علی ربیعی وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی برگزار شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۲    
شبکه سه برای پخش مصاحبه عادل فردوسی پور با محمدجواد ظریف جلسه ای داخلی برگزار می کند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۷    
منصور قنواتی مدیر مسئول روزنامه بهار در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا خبر استعفای دسته جمعی اعضای تحریریه این نشریه را شایعه و کذب محض خواند و گفت ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۲    
عکس جدیدی از حاج قاسم سلیمانی در عراق و در شرق استان الانبار منتشر شده که در کنار یک دستگاه خودروی کنترل زمینی ایستاده و در حال سخن گفتن با فرماندهان عراقی است.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۷    
سیاهی روی این خانه سایه انداخته. زمرد و حاج قلی سال های سختی گذرانده و می گذرانند. آنها در روستای خَرفَ کورِه از توابع شاندرمن شهرستان ماسالِ استانِ گیلان زندگی می کنند ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۷    
مرکز نگهداری از حیونات وفا در هشتگرد واقع در غرب تهران پناهگاهی است که در حال حاضر نزدیک به 500 سگ بی پناه در آنجا زندگی می کنند ...
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲    
معاون فرمانده سپاه گفت: اطلاعاتی داریم که برخی حامیان فتنه گران منتظر فرصتی برای برپایی فتنه دیگر هستند و به مجرد دیدن ضعفی از نظام، دوباره فعال می شوند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار ضمن انتقاد از سیاست های دولت روحانی، نسبت به فتنه بزرگ تر در انتخابات پیش رو هشدار داد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۲    
“تلگراف” در آخرین روزهای سال 2015 میلادی منتخبی از عکس های یک سال گذشته خود با موضوع حیوانات و حیات وحش را در قالب گزارش تصویری منتشر کرد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۷    
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش واکاوی وقایع سال 88 سخنرانی کرد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۷    
بانوی هفت هزار ساله تهران از امروز (یکشنبه) به مدت 50 روز در بخش ایران باستان موزه ملی ایران رونمایی شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲    
تعدادی از اهالی روستای سعدآباد گرگان که در نزدیکی تپه سوگله واقع شده است نسبت به تخلیه زباله های ساختمانی و فضولات انسانی در این منطقه اعتراض کردند.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم رسیدگی دولت به وضعیت آلودگی هوا اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دولت به این معضل شد.
تیر پرس   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲    
بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و حدود 300 مهمان و شخصیت خارجی از 70 کشور جهان در سالن اجلاس سران آغاز شد.