شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۳May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 17 آذر 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 2 آذر 1397 تیتر امروز 3 آذر 1397 تیتر امروز 4 آذر 1397 تیتر امروز 5 آذر 1397 تیتر امروز 6 آذر 1397 تیتر امروز 7 آذر 1397 تیتر امروز 8 آذر 1397 تیتر امروز 9 آذر 1397 تیتر امروز 10 آذر 1397 تیتر امروز 11 آذر 1397 تیتر امروز 12 آذر 1397 تیتر امروز 13 آذر 1397 تیتر امروز 14 آذر 1397 تیتر امروز 15 آذر 1397 تیتر امروز 16 آذر 1397 تیتر امروز 17 آذر 1397 تیتر امروز 18 آذر 1397 تیتر امروز 19 آذر 1397 تیتر امروز 20 آذر 1397 تیتر امروز 21 آذر 1397 تیتر امروز 22 آذر 1397 تیتر امروز 23 آذر 1397 تیتر امروز 24 آذر 1397 تیتر امروز 25 آذر 1397 تیتر امروز 26 آذر 1397 تیتر امروز 27 آذر 1397 تیتر امروز 28 آذر 1397 تیتر امروز 29 آذر 1397 تیتر امروز 30 آذر 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۸    
رمضانعلی دائی مهمترین دغدغه ی سازمان بهزیستی را توانمندسازی معلولین و خانواده ی آنها برشمرد و گفت: هدف ما اینست که مددجویان را توانمند کنیم تا از خانه بیرون بیایند و وارد عرصه های اجتماعی شوند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۲    
فویرتیفنتورا نام جزیره ای است که سواحل آن به جای ماسه از پاپ کورن پوشیده شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۷    
در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۷    
معاون ریس جمهور در امور زنان وخانواده گفت : یکی از ابعاد مهم برنامه دولت حضور زنان در عرصه های ورزشی است که دراین زمینه کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۷    
هنوز بازی با عروسک هایش به پایان نرسیده بود که جهت بردن چای برای مهمان هایشان "زهرا" را صدا زدند، زهرا هنوز گیج و پریشان بود و نمی دانست دقیقا چه کاری باید انجام دهد و مهمان ها چه کسانی هستند چرا که ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۲    
در پی بروز یک واقعه ای برای یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه الزهرا که صبح امروز اتفاق افتاد، این دانشگاه طی اطلاعیه ای جزییات این حادثه را تشریح کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۷    
هادی حمیدیان برگزاری دوره آموزشی عملی چالزنی و آتشباری در معادن را برای آشنایی و اقدام در مواقع بحران لازم دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۲    
محمد رضوانی فر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب و جانشین مرتضی لطفی در این سمت شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۲    
مدیر کل راه آهن شمال گفت: ظرفیت حمل و نقل کالا با برقی کردن مسیر راه آهن تهران به اینچه برون تا 8 میلیون تن افزایش خواهد یافت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۲    
رجبی گفت: نام های فاطمه و امیرعلی جزء نام های پرطرفدار برای انتخاب اسم نوزادان در مازندران است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۲    
زمان شالیکار از دستگیری 11 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۲    
رئیس خانه کشاورز مازندران درباره استفاده از برنج هندی و پاکستانی در مراسم های دولتی در مازندران این وعده را داد؛ که بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیری و نتیجه آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲    
حسن مفخمی شهرستانی از دستگیری 2 سارق زورگیر که با ترفند فروش خودرو در سایت دیوار، 920 میلیون ریال از فردی در شهرستان عباس آباد ، کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۷    
احمد حسین زادگان اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی را سرمایه بزرگ برای ارتقاء امید اجتماعی دانست و گفت: نقش نیرو انتظامی در ارتقاء امید اجتماعی یک نقش راهبردی و مهم است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۲    
احمد حسین زادگان در نخستین روز کاری خود پس از انتصاب در نشستی با بانوان بر تحقق سهم 30 درصدی بانوان در مدیریت اجرایی در این خطه شمال کشور تاکید کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۰    
مراقبت پوستی ناحیه گردن خیلی مهم است در بحث مراقبت از پوست اکثر خانم ها تنها به پوست صورت خود اهمیت می دهند، اما پوست گردن نیز نازک و حساس است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ملت ایران به عنوان شکل بارزی از تروریسم ملت ما را هدف قرار داده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از رهایی فرد ربوده شده ای خبر داد که در طول مدت اسارتش ، توسط آدم ربایان در داخل صندوق عقب یک خودرو سواری نگهداری شده بود .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۵    
برنامه های آشپزی به دلیل جذابیتی که در ذات خود دارند می توانند یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی باشند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در محل کارش حاضر نشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۰    
نتابج مطالعه محققان ژاپنی نشان داد، کاهش توانایی نوعی آنزیم عامل بیماری مزمن کلیه است و با تمرکز بر آن آنزیم می توان درمان جدید و موثری برای این عارضه گسترش داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۵    
دو عضو بازنشسته هیات مدیره استقلال استعفا دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد سیاست نرخ ارز در بودجه گفت: پیشنهاد کنونی دولت در مورد نرخ ارز 5500 تومان است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۰    
ردیابی های پلیس پایتخت برای شناسایی و دستگیری زن معتادی که دختر 5 ساله اش را از خانواده ای که او را تحت سرپرستی داشتند، ربوده آغاز شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۰    
دونالد ترامپ به تغییر و تحول داخلی در کاخ سفید نزدیک تر شده و خود را برای چالش های دوگانه پیش رو شامل پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری و رویارویی با تغییرات دموکرات ها علیه خود و دولتش زمانی که ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۵    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، نوشیدن آب پرتقال می تواند خطر ابتلا به زوال عقل را 50 درصد کاهش دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۵    
وزیر اطلاعات گفت: حاکمیت ها باید با اشراف اطلاعاتی اعمال حاکمیت کنند که زمینه ای برای شکل گیری تروریسم در کشورها به وجود نیاید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۵    
دبیر انجمن قطعه سازان همگن گفت: آنهایی که می گویند ما داریم باج خواهی می کنیم جواب این مساله را بدهندکه کدام آدم عاقلی خود و خانواده اش را درگیر توقیف اموال و دادگاه و زندان می کنند ما امروز به دنبال ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۵    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه تصمیم سازان باید در مدیریت و رفع مشکلات به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد کنند ،تاکید کرد:حل مشکلات کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص تنبیه دانش آموز پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی استان همدان گفت: معلم این مدرسه تعلیق و از دانش آموز دلجویی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۰    
رییس هیئت کشتی البرز گفت: اگر وضعیت رییس فدراسیون کشتی به زودی مشخص نشود برنامه ریزی بلند مدت امکان پذیر نیست و وقتی این امر ممکن نباشد امکان موفقیت هم پایین می آید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۵    
یکی از ویژگی های این مراسم حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان استاندار پیشین مازندران بود که هم به عنوان عضوی از هیأت دولت در مراسم حضور داشت و هم به عنوان فردی که باید از جایگاه استانداری مازندران ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۵    
عضو شورای ملی زعفران گفت: بخشنامه پیمان سپاری ارزی، خروج غیرقانونی زعفران را سرعت بخشیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۰    
علی محمد شاعری گفت: معابر جدید با اولویت مناسب سازی برای معلولان در دستور کار شهرداران باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
برخی متخصصان علت افزایش گرایش زنان به سزارین را فرار از درد زایمان می دانند، اما زایمان به این شیوه با درد فراوان و عواقب منفی متعددی نیز همراه است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
ساری - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره شناسایی 394 نفر مبتلا به ویروس ایدز در استان گفت: از این تعداد 153 بیمار مبتلا به ویروس ایدز تحت درمان هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
مهرداد خزایی گفت : به متجاوزین به اراضی ساحلی و حریم دریا هشدار و ازتشکیل کمیته ویژه آزاد سازی حریم دریا و پرونده های قضایی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۵    
محمدعلی بهمنیار گفت: ، آلودگی کنونی خاک ها متاثر از آب های آلوده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۵    
سیف الله فرزانه گفت: کمیته طرح و برنامه با هدف نوآوری و توسعه در صنعت گردشگری شروع به کار کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی سازمان تعزیزات حکومتی افزایش قیمت تعدادی از محصولات شرکت ایران خودرو را غیرقانونی و گران فروشی خواند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۵    
عصر جمعه خودرو رحیم ذبیحی ، هنرمند فیلمساز بانه ای به دره ای در جاده روستای نیزه رود سقوط می کند که بر اثر آتش سوزی خودرو، دو نفر دچار سوختگی می شوند که هنوز هویت آنها شناسایی نشده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۵    
تبعات رشد دو برابری قیمت مسکن ظرف یکسال در مناطق پیشرو هم اکنون به شکل کمترین رشد ماهانه قیمت و بیشترین افت نقطه ای معاملات خرید آپارتمان قابل ردیابی است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
سرمربی پیشین پرسپولیس ضمن دشوار دانستن دیدار پرسپولیس با سپاهان اصفهان گفت: قطعا برانکو راه های شکست دادن سپاهان با مربی موفقی مثل آقای قلعه نویی را یاد گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: جوان 17 ساله نهاوندی در استادیوم علیمرادیان این شهر با حلق آویز کردن به زندگی خود پایان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
با اعلام قیمت جدید چهار محصول ایران خودرو، قیمت گذاری خودرو های داخلی با فرمول جدید (پنج درصد زیر بازار) رسما کلید خورد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر بهترین نتیجه این فصلش را به دست آورده و سپیدرود را در رشت با 5 گل شکست دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۶    
ستاره 17 میلیون پوندی برایتون با وجود یک هفته حضور در تمرینات گروهی از شانس کمی برای بازی امروز مقابل برنلی برخوردار است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از رکس وین تیلرسون وزیر خارجه پیشین خود، او را فردی کودن و تنبل توصیف کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۶    
امروز روزنامه خبرورزشی از دردسر یک فوتبالیست برای همسایه هایش خبرداده است. اقدام این بازیکن سرشناس که ساکن منطقه سعادت آباد است، با اعتراض شدید همسایگانش مواجه شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۱    
طبق یک رویه قدیمی انجمن های مستقر در ساحل شرقی یعنی نیویورک گروه های روشنفکرتر هستند و مقیمان لس آنجلس بدنه جریان اصلی هنر از جمله سینما و تئاتر را تشکیل می دهند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۱    
ماجرای انتقال آب از دریای خزر به کویر سمنان هر چند وقت یک بار به بحث مهم رسانه ها به ویژه در استان های شمالی تبدیل می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۱    
اگر از مواد مخدر خیابانی یا مواد مخدری که معمولا در مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرند، مصرف کنید در معرض خطرات زیادی هستید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۶    
تعمیرمبل اینکه تعمیر یا تعویض فنر و فوم نشیمن یا پشتی صندلی یا پرداخت و رنگ دسته و پایه یا تعویض رویه و پارچه مبل قیمت نهایی تعمیرات مبل را کم یا زیاد می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۶    
مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده اید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۱    
اگر به دنبال مدل مویی زیبا برای میهمانی های خود می گردید، ما مدل های ساده ای را برایتان آورده ایم که می توانید از آن ها ایده بگیرید. کافی ست مراحل بستن را قدم به قدم دنبال کنید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۱    
سیلوستر استالونه را همه می شناسیم و به خوبی می دانیم از آن هنرپیشه های خودساخته هالیوودی است که پله های ترقی را با فیلم راکی شروع کرد و همانند شخصیت راکی در این فیلم هیچ وقت دست از تلاش و دنبال کردن ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۶    
احمد اسدی گفت: آسمان مازندران از روز دوشنبه 19 آذر ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۱    
علی اسماعیلی گفت: باید راهکار مناسب و بهتری به جای انتقال آب خزر مانند مدیریت ،مهار و کنترل مصرف آب در سمنان انجام شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۴۶    
ولی اله نانواکناری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخاطره آمیز بودن انتقال آب خزر به سمنان گفت: انتقال آب از دریای عمان راهکاری عاقلانه تر از این طرح فاجعه آمیز و غیرکارشناسانه است.