دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 1 آبان 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 2 آبان 1397 تیتر امروز 3 آبان 1397 تیتر امروز 4 آبان 1397 تیتر امروز 5 آبان 1397 تیتر امروز 6 آبان 1397 تیتر امروز 7 آبان 1397 تیتر امروز 8 آبان 1397 تیتر امروز 9 آبان 1397 تیتر امروز 10 آبان 1397 تیتر امروز 11 آبان 1397 تیتر امروز 12 آبان 1397 تیتر امروز 13 آبان 1397 تیتر امروز 14 آبان 1397 تیتر امروز 15 آبان 1397 تیتر امروز 18 آبان 1397 تیتر امروز 19 آبان 1397 تیتر امروز 20 آبان 1397 تیتر امروز 21 آبان 1397 تیتر امروز 22 آبان 1397 تیتر امروز 23 آبان 1397 تیتر امروز 24 آبان 1397 تیتر امروز 25 آبان 1397 تیتر امروز 26 آبان 1397 تیتر امروز 27 آبان 1397 تیتر امروز 28 آبان 1397 تیتر امروز 29 آبان 1397 تیتر امروز 30 آبان 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری 3 سارق کابل های برق و مخابرات با 23 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
یک فوق تخصص عفونی کودکان گفت: بسیاری از عفونت ها ممکن است در دوران بارداری و هنگام زایمان به جنین منتقل شود، خطر انتقال در زایمان طبیعی بیشتر از سزارین است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۸    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 100 تومان کاهش 13500 تومان و سکه طرح جدید با افت 150 هزار تومانی 4 میلیون و 100 تومان به فروش رسید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۷    
والدین باید توجه داشته باشند که در روابط بین فردی، به خصوص در حضور کودکانشان با برخورد با اطرافیان انعطاف پذیر بوده و سازگار باشند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۳    
چالش سیبیل هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را ببینید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۲    
محمد جعفری گفت: از آغاز فصل خرید دانه های روغنی آفتابگردان و سویا، تاکنون بیش از 37 تن آفتابگردان و 2هزار و 725 تن سویا در مازندران خریداری شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۱    
به گزارش تیترامروز به نقل از عصر اترک، در رصدخانه، تیتر و خلاصه ای از مهم ترین اخباری که اطلاع از آن ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۵    
همه ی ما بار ها شنیده ایم که هرگز نباید جوش هایمان را بترکانیم. اما ترکاندن جوش ها واقعا چه عواقبی دارد؟ در ادامه می خواهیم ببینیم جوش ها دقیقا چه هستند و ترکاندن آن ها چه مضراتی دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۶    
هوآوی اعضای جدید خانواده میت را معرفی کرد و به همین سبب می خواهیم نگاهی اولیه به یکی از این اعضا بیاندازیم که نسخه پرو این عضوهای جدید هم است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
ترک های پوست ناشی از حاملگی مشکل رایج اکثر بانوان در این دوران است. دلایل زیادی برای ایجاد این ترک ها وجود دارد که از میان آن ها می توان به تغییرات هورمونی، کاهش چربی در ناحیه شکم پس از زایمان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۳    
بهترین فرمول تغذیه ای برای لاغری شکم را بشناسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۵    
مدتی پیش مشخص شد که شرکت اوپو قصد دارد مدلی از گوشی Find X را روانه ی بازار کند که از 10 گیگابایت حافظه رم بهره می برد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۹    
حمایت میرزاده در گفت وگو با تسنیم، درباره تاثیر قطعی معدل در کنکور 98 اظهار کرد: امروز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نمایندگان سازمان سنجش و وزارت علوم حضور داشتند که به بررسی این مسئله ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۳    
فرمانده قرارگاه ناحیه مرکزی نظامیان ایالات متحده می گوید که حضور آمریکایی ها در التنف سوریه هرچند با هدف مقابله با داعش است، اما بر فعالیت های ایران و هم پیمانان آن نیز تأثیر گذاشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۳    
معاون وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه اعلام کرد روسیه، ایران و ترکیه دور بعدی گفت وگوهای سیاسی سطح بالا درباره سوریه را در شهر استانه قزاقستان برگزار خواهند کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۳    
پلیس ترکیه از پیدا شدن وسایلی مرتبط با جمال خاشقجی در یک خودرو دیپلماتیک خبر دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۸    
رییس جمهوری دولت مستعفی یمن، عربستان را به مقصد آمریکا ترک کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۸    
علی چگنی به پیشنهاد وزیر امور خارجه و موافقت رئیس جمهور به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو منصوب شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد تریلی و پژو 405 خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۸    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه با تساوی یک بر یک و صعود تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۸    
رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: اعطای اختیار به بانک مرکزی در حوزه عزل و نصب روسای بانکی یکی دیگر از تصمیمات سران قوا بوده و منافاتی با استقلال بانک ها ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس کانون نابینایان و کم بینایان شهرستان سوادکوه شمالی از مزاحمت های سد معبر ها برای نابینایان سوادکوه شمالی انتقاد کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۳    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم نساجی، در واکنش به توقیف برنامه نود نوشت: حذف نود یعنی افزایش فساد در فوتبال.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۳    
در راستای ارائه تسهیلات پروازی به زائران اربعین حسینی باپیگیری های صورت گرفته یک سورتی پرواز در مسیر ساری به نجف و بالعکس برنامه ریزی گردید.....
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۳    
اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر با 7 رای در جلسه رسمی شورا، رضا رحیمی را بعنوان شهردار بابلسر انتخاب کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۳    
سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین فرمانده ناجا منصوب شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۳    
صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش چهره های سرشناس را به همراه داشت که در بین آنها بازیکنان قدیمی این تیم و یک مجری مشهور تلویزیون هم دیده می شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۸    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از بی نتیجه ماندن 7 روز جستجوی شبانه روزی نجاتگران این جمعیت برای نجات کوهنورد کهگیلویه و بویر احمد در ارتفاعات قله دماوند خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۳    
سردار سیدمحمود میرفیضی از شناسایی و دستگیری مامور قلابی اداره آتش نشانی با بیش از 70 فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و السد گفت:گرفتن ضربه سر ژاوی خیلی به من چسبید چرا که بعد از حدود 40 سال تیم بزرگ پرسپولیس به فینال آسیا رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
پرسپولیس 12 و 19 آبان در دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل برنده دیدار کاشیوا ریسول ژاپن با سوون سامسونگ کره جنوبی به میدان می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
کاهش قیمت دلار و سکه همزمان با نزدیکی به 13 آبان یعنی زمان اعمال تحریم های آمریکا واکنشی است که در بازار تهران اتفاق افتاد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۳    
مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد مدعی شد، تیمش در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، بازی بهتری انجام داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۳    
یک بار دیگر دختری با پوشش و گریم وارد ورزشگاه آزادی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۳    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای علیه سرلشکر سلیمانی و سپاه پاسدران، گفت: سران سعودی باید پاسخگوی اعمالشان باشند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۳    
صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، به برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد و راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروزسه شنبه اول آبان ماه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 4 میلیون و 320 هزارتومان رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
در حالی که تیم پر هوادار نساجی قصد داشت تمرین امروزش را در قائم شهر برگزار کند، خرابی اتوبوس این اجازه را به آنها نداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
هواشناسی مازندران به شالیکاران توصیه کرد نسبت به برداشت شالی های رسیده خود اقدام کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۶    
افشاگر اسرار خاندان آل سعود از حبس شدن پادشاه عربستان توسط، ولی عهد این کشور به دنبال وخیم شدن پرونده ترور جمال خاشقجی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۶    
مازیار ناظمی و رضا رشیدپور نسبت به پخش نشدن برنامه نود که برای دومین بار در شب گذشته اتفاق افتاد، ضمن تاکید بر اینکه نود حذف شدنی نیست، واکنش نشان دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۶    
سردار حسین رحیمی درباره جزئیات مرگ فرشید هکی اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته خبری به کلانتری 140 باغ فیض مبنی بر آتش گرفتن یک خودرو و قرار داشتن یک جنازه سوخته داخل آن ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۱    
مدرس طب سنتی حوزه علمیه مشهد گفت: بهار بهترین فصل برای حجامت است زیرا این فصل، فصل خون سازی بدن و فصل طراوت است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۱    
مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، اول آبان) پیش از جلسه علنی، در کمتر از 2 ساعت جلسه غیرعلنی تشکیل داد که در این جلسه، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه و عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۱    
متوسط قیمت ارز در بازار ثانویه در فاصله یک روز حدود 400 تومان در هر یورو نوسان داشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۱    
رئیس سازمان غذا و دارو، با تاکید بر لزوم آموزش در مورد اصلاح تغذیه، گفت: با تغییر سبک زندگی در میانسالی از بروز 40 درصد سرطان ها پیشگیری شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۶    
مطالعات روانشناسی گسترده ی انجام شده نشان می دهد که تفکر بیش از حد بیشتر در افراد بزرگسال جوان و میانسال شایع است. این بیماری در سنین 25 تا 35 سال 73 درصد بروز می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۱    
نخستین تصویر از فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه کنندگی سعید ملکان منتشر شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۱    
تصویر زیر، نمایی از فیلم قدیمی دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی را نشان می دهد که در آن، امین حیایی و رضا شفیعی جم کنار یکدیگر دیده می شوند. این عکس را که مربوط به سال 1370 است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۶    
جانشین رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب تهران بزرگ، خبر ممنوع الفعالیت بودن چند تن از بازیگران زن سینمای کشور را تکذیب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
تیترامروز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر نمی توان با اطمینان کامل گفت که فوت 2 کودک در بیمارستان ابوذر به دلیل اشتباه در تجویز دارو یا مصرف داروی تاریخ گذشته باشد و موضوع در دست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
نسیم ادبی به نمایش شیروانی داغ اثر ایوب آقاخانی پیوست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
مارتین اسکورسیزی جایزه دستاورد سینمایی جشنواره فیلم رُم را از دستان پائولو تاویانی کارگردان ایتالیایی دریافت کرد و به تمجید از سینمای ایتالیا پرداخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
مسؤولان پردیس دکتر شریعتی دانشگاه فرهنگیان ساری تصمیم گرفتند مجسمه علی شریعتی را بسازند. مجسمه ساحته شد و ناگهان مسؤولان دانشگاه دیدند که اِاِاِاِ چرا علی شریعتی کروات دارد؟
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۶    
موز بسیار خاصیت دارد و به تازگی از خواص پوست موز هم بسیار شنیده می شود، ما توصیه می کنیم پوست موز را بخورید و معجزه ببینید!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۶    
این شربت بخاطر داشتن ویتامین A، E، C موجب جوانسازی پوست صورت شده و چین و چروک را برطرف کرده و ویتامین E بالای موجود در شربت موجب تقویت و رشد موها می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۱    
دانشمندان برای اولین بار تایید کردند که بدن انسان با پلاستیک آلوده می شود. در آزمایشی با این هدف که روزانه چقدر پلاستیک می خوریم، در بدن شرکت کنندگان نمونه هایی از میکروپلاستیک مشاهده شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۶    
این عکس چند روزی است که در شبکه های مجازی دست به دست می شود. مقایسه جلسه در دو دوران پیش و پس از انقلاب. مقایسه سادگی و ریخت و پاش با یک عکس...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۱    
عکسی از جوانی چهره های سیاسی توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۱    
بیات شدن، تغییرات ناخواسته و نامطلوبی است که بین زمان تولید و مصرف نان اتفاق می افتد و این تغییرات در دو قسمت پوسته و بافت داخلی نان ایجاد می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۱    
در این مناطق شاهد بارندگی هستیم و برای امروز بعدازظهر برای استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات زاگرس در نوار غربی کشور بارش خواهیم داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶    
دبیرکل حزب وطن ترکیه مدعی شد که بخش هایی از جسد جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست از داخل چاهی در محوطه کنسولگری عربستان در استانبول پیدا شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶    
محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار میگیرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶    
تامین یک جهزیه ایرانی برای یک زوج جوان با توجه به گرانی های اخیر چقدر هزینه دربر دارد؟
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۱    
پخش مجموعه ساخت ایران 2 در شبکه نمایش خانگی به قسمت های پایانی اش نزدیک شده و به زودی به پایان می رسد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۱    
همه می دانند اولین فیلم فرهادی بود که کاملا خارج از ایران ساخته شد و به عبارتی هم می توانست عیار و سنگ محکی از توانایی فردی این فیلمساز در فضایی باشد که ذوق زدگی های داخلی به تورم استقبال از اثر او ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
این کیک خوشمزه خیلی ساده و سریع درست میشه و اگه می خواید طعمش رو هیچوقت فراموش نکنید اونو همراه با بستنی وانیلی یا کاراملی سرو کنید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
گیلان همیشه زیباست. در هر فصلی؛ اما کیست که نداند این استان زیبا در پادشاه فصل ها -پاییز- چیز دیگری است؟ ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
استقبال غیرمنتظره هواداران پرسپولیس در صبح بازی این تیم و السد قطر، باعث غافلگیری مسئولان شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۶    
هرچه کلاف مشکلات کشور پیچیده تر می شود ذوق زدگی جریان راست هم بیشتر می شود؛ به هرحال هضم از دست دادن دو دوره ریاست جمهوری در اردوگاه اصولگرایی چندان ساده نبود و این فضا رویای آن ها برای رسیدن به ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۶    
شبکه های اجتماعی بخشی پررنگ و جدایی ناپذیر از زندگی انسان امروزی را تشکل میدهد که یقینا هر کاربر، وقت زیادی از زندگی اش را به آن ها اختصاص میدهد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
صبح دیروز بارش رحمت الهی در مسیر نجف به کربلا گرد و غبار را از سر و روی زائران پیاده اباعبدالله الحسین (ع) شست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
بدون شک می توان گفت که 2018 سال لیدی گاگا بود. او در آگست این سال توانست سرمایه اش را به 275 میلیون دلار برساند، اما خب پس از بازی در فیلم A ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
نفیسه روشن یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی از فوت مادر بزرگ خود خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱    
رستورانی که در آن ماهی ها کنار پای مشتریان شنا می کنند ایده جالبی است اما سبب ترس و وحشت ماهی ها نیز می شود و با دیدن پای انسان ممکن است سکته کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۶    
اوباما خطاب به رای دهندگان نوادا گفت: خانه نشینی شما عمیقا برای دمکراسی ما خطرناک خواهد بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
آمپول نوروبیون برای درمان کمبود ویتامین ب 12 مورد استفاده قرار می گیرد. آمپول نوروبیون حاوی کابالامین، پریدوکسین و تیامین است که به عنوان عناصر فعال در آن نقش بازی می کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۱    
خبرنگار قطری که برای پوشش دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و السد به تهران آمده، در گزارشی نوشت که ایرانی ها قصد فریب آنها را دارند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: 10 قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه کلاش جنگی، 2 عدد نارنجک دست ساز و مقادیری فشنگ به همراه 64 قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری رویترز فاش کرد رئیس دفتر ولیعهد سعودی از اعضای تیم ترور روزنامه نگار عربستانی خواسته بود سر او را به ریاض بیاورند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس پلیس پایتخت گفت: پزشکی قانونی صریحاً در نظریه خود اعلام کرد که فرشید هکی خودسوزی کرده و به قتل نرسیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
تیترامروز - قیمت بازار مسکن از آذر سال گذشته تا کنون آنقدر متلاطم بود که گویی هیچ نهادی بر آن نظارت نداشت و کاری از دست هیچ مسئولی برنمی آمد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی انجمن فروشندگان لوازم یدکی خودرو با اعلام اینکه علاوه بر گرانی، رکود نیز عاملی شده تا قطعه در بازار کمبود داشته باشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرمایه گذاران خارجی این اطمینان را داشته باشند که برای ورودشان به ایران به گونه ای عمل می شود که مشکلی در مراودات آنها به وجود نیاید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
در حالیکه نیسان جوک و سراتو به ترتیب باقیمت های 315 و 350میلیون تومان در کلاس قیمتی ارزان در میان خودروهای وارداتی قرار دارند،خودرو ژاپنی لکسوس لز یک میلیلرد و 50میلیون پایین نیامده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶    
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل به اتهام اخلال در نظام توزیع نیازمندی های مردم از طریق گران فروشی به صورت کلان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶    
با پرس و جوهایی که از مقامات مسئول شده است فعلاً دولت برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت هایی نظیر بنزین و گازوئیل و کاهش یارانه سوخت ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶    
سی و یکمین روز از خرداد ماه سال 1390 بود که وزارت راه وشهرسازی با رای نمایندگان مجلس ایجاد شد تا علی نیکزاد اولین مردی باشد که بر صندلی آن تکیه زد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۶    
شاید نام شرکت های هلدینگ را در خبرها شنیده باشید یا وقتی برای نخستین بار اقدام به سرمایه گذاری کردید، با مفهومی با عنوان شرکت هلدینگ (Holding company)، مواجه شده باشید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۱    
جلوگیری از بارداری سؤال 1255: 1 آیا برای زنی که سالم است، جلوگیری از بارداری به طور موقت از طریق بکارگیری وسایل و موادی که از انعقاد نطفه جلوگیری می کنند، جایز است؟ ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۱    
صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما ضمن تاکید بر حفظ برنامه های برند در تلویزیون، افراط و تفریط در استفاده از سلبریتی ها را از آفت های تلویزیون دانست که رویه ای قاعده مند نیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
دهانه رحم محلی مابین رحم و واژن است که در پایین ترین نقطه رحم و در بالاترین نقطه واژن قرار گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
همچنان که سنتان افزایش پیدا می کند، تغییراتی در وضعیت جنسی تان ایجاد می شود، اما این تغییرات نباید مانع زندگی جنسی رضایت بخش شما شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۱    
بار دیگر در آستانه یک بازی حساس پلیس های زن در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱    
محققان معتقدند ضربه های سر در ورزش با کاهش عملکرد شناختی کودکان ارتباطی ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزایش رقابت، انگیزه و تلاش بازیکنان برای انتخاب شدن در تیم ملی را در گرو تشکیل تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای با سوءاستفاده از فضای کنونی به دنبال منافع جناحی خود هستند، گفت: این موضوع موجب ناامیدی مردم شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
احتمال رفتن جهانگیری از دولت، خانه نشینی عادل برای دومین هفته متوالی!، بلبشو در قیمت محصولات لبنی، در شرکت های دولتی و محاکم دیوانی چه می گذرد؟، از حقوق کارگران تا نیاز به متمم بودجه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۶    
مؤسسه برند فایننس مؤسسه ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان ها و شرکت های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن ها با راهکارهای مدیریتی کمک می کند. ...
  • ۱