پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 4 مهر 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 مهر 1397 تیتر شهر 2 مهر 1397 تیتر شهر 3 مهر 1397 تیتر شهر 4 مهر 1397 تیتر شهر 5 مهر 1397 تیتر شهر 6 مهر 1397 تیتر شهر 7 مهر 1397 تیتر شهر 8 مهر 1397 تیتر شهر 9 مهر 1397 تیتر شهر 10 مهر 1397 تیتر شهر 11 مهر 1397 تیتر شهر 12 مهر 1397 تیتر شهر 13 مهر 1397 تیتر شهر 14 مهر 1397 تیتر شهر 15 مهر 1397 تیتر شهر 16 مهر 1397 تیتر شهر 17 مهر 1397 تیتر شهر 18 مهر 1397 تیتر شهر 19 مهر 1397 تیتر شهر 20 مهر 1397 تیتر شهر 21 مهر 1397 تیتر شهر 22 مهر 1397 تیتر شهر 23 مهر 1397 تیتر شهر 24 مهر 1397 تیتر شهر 25 مهر 1397 تیتر شهر 26 مهر 1397 تیتر شهر 27 مهر 1397 تیتر شهر 28 مهر 1397 تیتر شهر 29 مهر 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۱    
به گزارش تیترشهر : جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی روز دوشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۷    
به گزارش تیترشهر : در چند روز اخیر بحث داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجازی نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و حواشی آن بوده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۷    
در پی روند صعودی نرخ ارز و گذر آن از مرز 18 هزار تومان، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است که این افزایش فقط به دلیل نبود ثبات در قوانین و تصمیمات است که موجب متشنج شدن افکار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از داربی 88 تهران گفت از این که جزئی از داربی است افتخار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: 22 میلیون خودرو در کشور تردد می کنند، سالانه بیش از 5/ 1 میلیون خودرو به این تعداد اضافه می شود اما خودروی غیر استاندارد در کشور نداریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۷    
کارشناسان استقلال و پرسپولیس پیش از دیدار دربی 88 به اظهار نظر درباره این دیدار حساس پایتخت پرداختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۷    
یک مقام ارشد دولت جزئیات بسته معیشتی خانوار که در حال نهایی شدن است را تشریح کرد که بر اساس آن این بسته به خانوارهای با درآمد زیر سه میلیون تومان درآمد تعلق می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
سرمبی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از داربی 88 تهران گفت: امیدوارم در بازی فردا ورزشگاه پر از تماشاگر باشد چون این برای هر دو تیم خوب است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۷    
ماجرای نیمروز ، خط مقدم ، آوان ، دیده بان تنها برخی فیلم های آخر هفته تلویزیون هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۲    
بررسی های مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نشان می دهد 95 درصد اتوبوس های پایتخت دارای برگه معاینه فنی هستند و تنها 5 درصد از این اتوبوس ها به دلیل فرسودگی بالا و لزوم انجام تعمیرات جدی روی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلی ترین چالش اقتصاد کشور، استقلال نداشتن بانک مرکزی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۲    
به گزارش تیترشهر : حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان شب گذشته (سه شنبه) سه ساعت پس از سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سخنرانی پرداخت. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر کشور باید به عنوان مجری برقراری امنیت در کشور باید درباره حادثه تروریستی اهواز پاسخگو باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه در خصوص روابط اقتصادی ایران و ترکیه گفت: علیرغم تحریم های اعمال شده علیه ایران، وارد گاز از این کشور را ادامه می دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۱    
یک مقام مسئول گفت: با اعلام ممنوعیت صادرات، قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار 1500 تومان کاهش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۱    
تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید اساتید بین المللی شهرسازی از منطقه 12 تهران
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
با اعلام قیمت جدید محصولات چری، بلافاصله شرایط پیش فروش محصولات این برند چینی در بازار کشور اعلام شده است و در این طرح فروش نام 2 اتومبیل "چری آریزو 5" و همچنین خودروی "چری تیگو 5" به چشم می خورد که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۶    
رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه معاونت بهداشت دانشگاه، دبیری برنامه "ایمنی آب استان تهران" و همچمین نمایندگی وزارت بهداشت در کمیته شرایط اضطرار هوای تهران را بر عهده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۰    
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۷    
با نظر مسئولان سازمان میراث فرهنگی مقرر شد فردا پنجشنبه بازدید از همه موزه های کشور رایگان باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل انجمن دوستداران دماوند از ممنوعیت ورود به اثر طبیعی ملی دماوند تا اطلاع ثانوی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۵    
وزیر نفت گفت: متهم اصلی افزایش قیمت و بی ثباتی بازار نفت، آقای ترامپ و سیاست های اخلالگر و غیرقانونی ایشان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۶    
رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با اعلام اینکه سالانه 100 هزار بیمار جدید مبتلا به سرطان در کشور تشخیص داده می شود، از سرطان معده به عنوان کشنده ترین نوع سرطان ها نام برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۶    
شنیده می شود برخی افراد به دنبال این هستند تا در صورت ناکامی شفر در دیدار دربی 88 صندلی او را تصاحب کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۷    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه تنها کمتر از 5 درصد مبادلات ارزی کشور در بازار سوم انجام می شود، گفت: طبیعی است که این بخش قابلیت این را ندارد که نرخ مرجع ارز تلقی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۱    
یکی از اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان، مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۱    
تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید خبرنگاران از چشمه علی شهرری
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی اهواز خیلی جای بحث دارد و وزیر کشور باید به عنوان اولین مسئول امنیتی پاسخگوی این ماجرا باشد و به نمایندگان توضیح دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۲    
وزارت خارجه چین گفت از دیدار دوم میان سران آمریکا و کره شمالی استقبال می کند و امیدوار است دو کشور برای خلع سلاح اتمی سریعتر از شبه جزیره کره اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) از غیبت ستاره پرتغالی یوونتوس در مراسم بهترین ها خشمگین است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۱    
مطرح شدن بحث کمبود شیرخام و شیر خشک میان دو وزارتخانه باعث شده است تا قاچاقچیان سودهای هنگفتی را از این آشفته بازار به جیب بزنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۱    
وزیر بهداشت در واکنش به حواشی شوخی اش با یک نانوا در یکی از سفرهای استانی، گفت:حاشیه، درست می شود و ما نیز مستثنی نیستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعریف دقیق تر قاچاقچی حرفه ای موضوع را به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۵    
همه چیز از هراس می آید. ترس از تغییر و از دست دادن موقعیت فعلی. شاید در نگاه اول تعبیرش این نباشد ولی سرنخ اعتراض ها و شکایات رانندگان سیستم های سنتی، نشان دهنده موج زدن ترس در آن است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۲    
به گزارش تیترشهر : رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که تصمیم او برای خروج از توافق برجام و تحریم ایران با استقبال کشورهای منطقه مواجه شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۶    
امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم پنج میلیون و 191 هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و 560 هزار تومان به فروش رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
صدر اعظم آلمان با اشاره به اینکه انگلیس هنوز موضع خود را درباره روابط این کشور با اتحادیه اروپا بطور روشن اعلام نکرده، به لندن هشدار داد که تنها شش تا هشت هفته برای رسیدن به توافق فرصت دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۰    
چهاردهمین رالی تور رسمی خودروهای کلاسیک در تهران آغاز شد
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۷    
قیمت دلار در بازار تهران 17 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 5 میلیون و 70 هزار تومان ثبت شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: در حال حاضر بسیاری از هنرمندان صنایع دستی در یافتن بازار فروش تولیدات خود با مشکل مواجهند و همین باعث شده انگیزه آنها برای فعالیت کم شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۱    
عضو هیأت مدیره جامعه اپتومتری ایران، گفت: دسترسی آسان کودکان به موبایل و تبلت، ابتلا به نزدیک بینی در بین بچه ها را افزایش داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۸    
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به تحریم های آمریکا بر ضد صنعت خودروی ایران این صنعت راهی جز خودکفایی با محوریت تولید پلت فرم و خودروهای ملی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۱    
شهردار منطقه 12 اعتقاد دارد طرح ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران در نظر دارد تا با افزایش فضاهای عمومی هم باعث افزایش سکونت پذیری و هم توسعه اقتصاد شهری در این منطقه شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۱    
قانون منع به کار گیری بازنشستگان به رئیس جمهور ابلاغ شد اما برخی متولیان امر همچنان به دنبال لایه های نفوذی برای حفظ شهرداران کلان شهر ها هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر به جایی رسیدیم که شورا باید انتخاب دیگری برای شهرداری داشته باشد حتماً اقدامات لازم را انجام می دهیم ولی تاکنون هیچ اسمی در شورا به عنوان گزینه جایگزینی شهردار مطرح ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۲    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرتیمی که بتواند در دربی 88 میانه میدان را در اختیار داشته باشد می تواند بهتر و موفق تر عمل کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز هیئت دولت حضور یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۰    
عضو دموکرات و ارشد کمیته های امور اطلاعاتی و قضایی مجلس سنای آمریکا، رویکرد رئیس جمهور این کشور در قبال ایران را در حال شکست خواند و گفت: ما باید به برجام برگردیم .
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۷    
سرمربی منچستریونایتد بار دیگر به انتقاد از نحوه بازی بازیکنانش بعد از حذف از جام اتحادیه پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۵    
اتحادیه اروپا، چین و روسیه از سازوکاری برای ادامه تجارت "قانونی" با ایران حمایت کردند، طرحی که هدف آن دور زدن تحریم های آمریکاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۵    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به افزایش 2 برابری مراجعه نیازمندان به کمیته امداد در شرایط اقتصادی جدید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
سرمربی پرسپولیس از بازیکنان خود خواست تا در بازی روز پنجشنبه آرامش همیشگی خود را حفظ کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
بازیگران بورس تهران امروز نیز شاهد رکوردشکنی لحظه ای قیمت ها هستند این روند افزایش قیمت ها سبب شده نماگر اصلی بازار تراز 180 هزار واحدی را برای اولین بار پشت سر بگذارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۰    
هشتاد و نه جلسه از صحن علنی شورای شهر تهران برگزار شده است و هر یک از اعضا بیش از ده تذکر تا به حالا به طور میانگین داشته اند؛ این در حالی است که کمتر کسی از سرنوشت این تذکرات پرس و جو می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۷    
آیین عبادی- سیاسی نمازجمعه 6 مهرماه تهران، به امامت آیت الله محمّدعلی موحدی کرمانی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 2000 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت:دلیل افزایش قیمت آن است که مرغداران به ناگهان عرضه مرغ را به بازار متوقف کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۶    
مترو گلشهر - هشتگرد که برای تکمیل به حدود 60 میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
شرکت خودروسازی DS به تازگی نسخه پلاگ این هیبریدی پرچمدار محصولات خود یعنی DS 7 کراس بک را رونمایی کرده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۷    
یک منبع آگاه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده یا آقای آخوندی شخصاً استعفا می دهد یا رئیس جمهور وی را برکنار خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۶    
تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۶    
بررسی باستان شناسی بخش دیهوک و دهستان پیرحاجات طبس به شناسایی 224 اثر تاریخی شامل بافت های قدیمی، بنا، محوطه، غار، راه قدیمی، معدن، کوره ذوب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
عضو انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با انتقاد از سیاست های وزارت بهداشت در حوزه رادیوتراپی گفت: متاسفانه وزارت بهداشت از رادیوتراپی برای درمان سرطان حمایت نمی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از نشست زمین در پیاده راه مقابل ورودی ایستگاه مترو میدان صنعت در خط 7 مترو خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه ما این است که در دیدار مقابل استقلال یک بازی تماشاگرپسند را انجام بدهیم که نتیجه هم همراهش خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۲    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم بازیکنان با تمام وجود برابر پرسپولیس به میدان خواهند رفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۰    
انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه از بیم نزدیکی بیشتر اروپا به ایران وحفظ روابط تجاری با این کشور گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات در 5 محور در مجلس کلید خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۱    
این روز ها متروی تهران به آشفته بازاری بزرگ تبدیل شده که حتی سلامتی انسان ها و زندگی آنان نیز در آن معامله می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۵    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه این سازمان را برای برگزاری دربی پایتخت تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۶    
سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به سریال های شبکه سه که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند از پخش این آثار طی سال جاری و بهار و تابستان سال 98 خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: روحانی اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۶    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین 98 از امروز خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۰    
آقای حسن روحانی و امانوئل مکرون در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت برجام به عنوان توافقی بین المللی، بر توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری های دوجانبه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۰    
رند چینی چری اتو، نخستین کارخانه خود را در اروپا افتتاح کرد که دارای یک مرکز طراحی و توسعه در نزدیک شهر فرانکفورت است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
قیمت هر قوطی رب گوجه فرنگی 800گرمی در برندهای مختلف بیش از 2 تا 3 برابر افزایش یافته به طوری که قیمت این محصول که در اسفند ماه سال گذشته کمتر از 6هزار تومان بود امروز به 13800 تا 18000 هزار تومان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
شهردار منطقه 12 تهران با بیان اینکه تلاش داریم میدان مشق پایتخت دوباره پذیرای شهروندان باشد و محدودیت هایی که طی یکی دو سال اخیر به وجود آمده از بین برود گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اروپایی ها بدنبال راه حل هایی هستند که بدون برخورد با تحریم های آمریکا بتوانند با ایران معاملاتشان را ادامه دهند؛ البته قصد دور زدن ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۷    
رییس انجمن تغذیه ایران ضمن تشریح اهمیت صرف صبحانه در دانش آموزان، درباره ویژگی های بوفه مدارس و اقلامی که باید در آن ها عرضه شود، توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۷    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست پزشکیان آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که تورم در کالاهای اساسی تقریبا تخلیه شده است، گفت که این تورم در حوزه خودرو و مسکن هنوز پایدار است و احتمالا به این زودی ها هم تخلیه نخواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
پاداش بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی مقابل الدحیل پیش از آغاز دربی به آنها پرداخت می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۵    
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس هفته آینده در سفری یکروزه به اصفهان سفر می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۲    
رژیم سعودی که با مشکلات و بحران های بی شمار سیاسی و اقتصادی دست به گریبان شده، در چند روز گذشته تلاش کرده با برپایی جشن های پر هزینه و زرق و برق دار به مناسبت روز ملی (23 سپتامبر) این مشکلات را پنهان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۶    
هوای تهران در تابستانی که گذشت 13 روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت که علت 12 روز از این 13 روز افزایش آلاینده ازن بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۷    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون علامت مثبتی از جانب اروپائیها نداشته ایم، گفت: اگر مجلس به بررسی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون های مرتبط با FATF ورود پیدا کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۷    
آمارها از افزایش میزان تعداد پرونده های ورودی به محاکم خانواده سراسر کشور خبر می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
رئیس اتحادیه محصولات کشاورزی معتقد است که گرانی سیب زمینی هیچ ارتباطی به صادرات ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 175 متری در دروس با قیمت 3 میلیارد و 90 میلیون تومان و واحد 50 متری در یافت آباد با قیمت 90 میلیون تومان معامله شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۶    
رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر بلژیک، روابط تهران – بروکسل را رو به توسعه خواند و با اشاره به نقش برجام در تقویت و تعمیق این روابط ...
  • ۱