دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 30 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۶    
مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار تهران از آماده سازی کامل خوابگاه های موقت رانندگان در این میدان در آستانه فصل سرما خبر داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۱    
پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکتهای سرمایه پذیر، از امروز همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام جعفر صادق (ع) آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶    
رییس سازمان حج و زیارت از دارندگان فیش حج تمتع خواست نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷    
به گزارش تیترشهر : رئیس بنیاد مستضعفان در سفر خود به شهر قلعه گنج که شهر نمونه اقتصاد مقاومتی است بسیاری از پروژه های زیرساختی، عمرانی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان بخش های مختلف ناجا یکشنبه هفته جاری با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۵    
محمد اسلامی عصر دیروز در محل سفارت کشورمان در مسکو با همتای روس خود رمضان عبداللطیف اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور اقتصادی کشور های حوزه دریای خزر دیدار و رایزنی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۷    
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه بزرگترین کلکسیون غنائم پهپادی را از آمریکایی ها و صهیونیست ها داریم، گفت: ما درسطح جهان جزو 4، 5 کشور در حوزه فناوری پهپادی هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۵    
با فیلم های سینمایی و تلویزیونی در اولین روزهای آذرماه از داستان زندگی حضرت محمد در محمد رسول الله (ص) تا تلاش های چند نوجوان برای پیگیری تعطیلی یک کارخانه در قهرمانان کوچک همراه باشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۶    
به گزارش تیترشهر : باران تنها پل ارتباطی دهستان عنافچه با شهر ملاثانی از توابع شهرستان باوی را در بارندگی های اخیر از بین برده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: با توجه به اینکه 40 میلیون نفر از جمعیت کشور از بیمه رایگان استفاده می کنند هرگز نباید به افرادی توان مالی دارند بیمه رایگان ارایه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۶    
فقر بالاشهر و پایین شهر دارد. گاهی اوقات در دل زندگی مرفه بالاشهر نشین هامی توان محله ای راپیدا کردکه مردمانش صورتشن را با سیلی سرخ می کنند و زیرتیغ نگاه تند پول دارهاسر خود را بالا می گیرند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
به گزارش تیترشهر : عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در اینستاگرام نوشت: بازرسی از منازل ! ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
تهیه کننده و مجری برنامه نود با بیان اینکه از سرانه پایین مطالعه در ایران افسوس می خورد، به مشکل فعلی فوتبال هم اشاره کرد و گفت: دو قطبی آزاردهنده در فوتبالمان شکل گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
به گزارش تیترشهر : سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه طی توییتی درباره کانال ویژه اروپا(spv) نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش نویس لایحه بودجه تا دو هفته آینده نهایی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
شایعه هایی در خصوص همکاری شرکت خودروسازی فورد و فولکس واگن در خصوص توسعه و طراحی خودروهایی الکتریکی همچنان شنیده می شود و هربرت دیس مدیرعامل شرکت فولکس واگن آلمان بیان کرد که هر دو خودروساز یعنی فورد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
از زمانی که تلویزیون تصمیم گرفت کلاه قرمزی را در اعیاد به روی آنتن ببرد نزدیک دو سال می گذرد، این برنامه اکنون به پایان راه نزدیک شده و چند قسمتی بیشتر برای پخش ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
برنامه تلویزیونی خندوانه از امشب با حضور جناب خان و کمدین های این برنامه روی آنتن شبکه نسیم می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری با وجود بحث هایی که در رابطه با آن مطرح شد همچنان مبهم و بلاتکلیف مانده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل امور پایگاه های سازمان میراث فرهنگی می گوید: برای نخستین بار نقشه بحران یکی از سایت های میراثی ایران (تخت جمشید) با همکاری و مشارکت کارشناسان موسسه عالی حفاظت رم نقشه تهیه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، مقامات مسکو هیچ پیشنهادی به طرف های اسرائیلی و آمریکایی درباره لغو بخشی از تحریم ها علیه ایران در ازای خروج نظامیان این کشور از سوریه نداده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
علی پروین سر مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است آشتی کی روش و برانکو به سود فوتبال ایران است .
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
پژوهشگران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تولید ترکیبات مفید برگ درخت زیتون نسبت به غنی سازی ماست اقدام کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
روزهای سرد پایتخت در راه است اما به نظر بسیاری از متخصصان، ناپایداری مدیریت شهری سبب خواهد شد که مدیران از کارتن خوابان غفلت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تأیید اظهارات اخیر وزیر امور خارجه پیرامون وجود پولشویی در کشور گفت: موضع ظریف درست است و این موضع همان موضع دولت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
باشگاه استقلال به دلیل پرونده شکایت بازیکنان خارجی در خطر حذف از آسیا قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
نیمار و کیلیان امباپه، ستاره های پاری سن ژرمن، در دیدارهای دوستانه امشب تیم های ملی کشورشان دچار آسیب دیدگی شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۶    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهاجمان خوبی در تیم ملی وجود دارد و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در کنفرانس سالانه گفتگوهای مدیترانه ای، امروز عازم ایتالیا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور گفت: ما جامعه ای انقلابی هستیم و در کشور بزرگی مثل ایران در کنار هم هستیم چرا باید بین ما اختلاف باشد و با صدای بلند و لحن توهین آمیز با هم حرف بزنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از کنترل وضعیت آلایندگی 1134 دستگاه خودروی سنگین توسط اکیپ سیار تست آلایندگی کنار جاده ای به همراه پلیس در شهر تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 30 آبان با 745 واحد کاهش به رقم 175 هزار و 713 واحد رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای ایجاد بازار متشکل ارزی گفت: هدف این است که فاصله بین نرخ های مختلف را کم کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۷    
دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر سرپل ذهاب را لرزاند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خاتمی اقامه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
به گزارش تیترشهر : یک فعال فضای مجازی در توییتر با انتشار تصاویری از رقیب جدید رضا پهلوی رونمایی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن عنوان کرد، پیشنهادهای کاری از سوی فدراسیون به او شده است اما هنوز تصمیم نگرفته و فعلا در حال فکر کردن بر روی این پیشنهادها است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز بسته پیشنهادی قیمت خودرو را که اوایل هفته جاری در جلسه شورای مشورتی این وزارتخانه به تصویب رسید، به هیات دولت می برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
هم اکنون 4.5 میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص و یا در مرحله تامین ارز قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه سود سهام بین اقشار کم درآمد توزیع خواهد شد گفت: برای هر نفر 175 هزار تومان اختصاص داده می شود و البته این سود به دو دهکی که درآمد پائین دارند، داده خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۷    
ولیعهد عربستان برای فیصله دادن پرونده خاشقجی به اردوغان پیامی ارسال کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۱    
به گزارش تیترشهر : جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 30 آبان ماه 1397 ابتدا به ریاست مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس و سپس علی لاریجانی رییس مجلس برگزار شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
سرمربی تیم پرسپولیس محل تمرینات این تیم برای بازی با تراکتورسازی را مشخص کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۶    
نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار ؛ شاید این مثل وصف حال این روزهای برج آزادی پایتخت باشد؛ سازه ای که روزی نه فقط نماد تهران بلکه معرف ایران در خارج از کشور نیز به شمار می رفت و خیلی ها از آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
محققان هشدار می دهند بیش از یک سوم افراد مبتلا به دیابت نوع2 در معرض ابتلا به بیماری مزمن کلیوی قرار دارند که ریسک مرگ و میر قلبی-عروقی را به شکل غیرمنتظره ای افزایش می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:بازار متشکل فرصت برای کسانی است که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: برجام در حال حاضر به یک عرصه چالش بین اروپا و آمریکا تبدیل شده است، به طوری که هیچ گاه این درجه از اختلاف بین اروپا و آمریکا به عنوان دو متحد راهبردی دیده نشده بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
با حکم رئیس کمیسیون چشم انداز و نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد عضوکمیته مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه استراتژی توسعه شهری Cds شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال می گوید در صورتی که قانون اجازه ندهد، هیچ کس نمی تواند از راه غیر قانونی در فوتبال بماند و این فدراسیون باید قانونی اداره شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
سرمربی تیم ملی ایران به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت ملی پوشان فوتبال کلمبیا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
کارشناسان معتقدند کلید حل مسئله مسکن مهر، در گروی مدیریت واحد آن در وزارت راه و شهرسازی است و مشکل تامین مالی آن نیز با استفاده از بخش خصوصی و اقساط بازگشتی مسکن مهر قابل حل است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره رانندگی در شرایط جوی نامساعد در فصل های پاییز و زمستان توصیه هایی را ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
وزیر خارجه ترکیه تأکید کرد که اگر تحقیقات مشترک با عربستان درباره قتل جمال خاشقجی به بن بست برسد ما از سازمان ملل می خواهیم تحقیقاتی در این باره انجام دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح تکالیف مهارت دیگر نیازی نیست خانواده ها به رونویسی و دفتر مشق بچه ها نظارت کنند گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
تیم ملی بسکتبال امروز برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی عازم قطر شد. این تیم دوشنبه آینده به استرالیا می رود تا مقابل تیم ملی این کشور برگزار کننده نهمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از طرح استیضاح وزیر امور خارجه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا شرایط جوی محورهای مواصلاتی در تعطیلات پیش رو را تشریح و توصیه هایی را به مسافران ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
تاریخ خوب به یاد دارد که در شهریور 96 سرلشکر سلیمانی در سخنرانی خود رسما اعلام کرد که نابودی داعش نزدیک است و دو ماه بعد پایان سیطره داعش محقق شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست در شرایط نامساعد سرخپوشان پایتخت، کی روش 2 بازیکن موثر را از من گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
به گزارش تیترشهر : حجت الله عبدالملکی تحلیل گر مسائل اقتصادی در توییتر درباره عضویت ایران در FATF و پولشویی نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
به دلیل منع بکارگیری بازنشستگان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حق امضاء ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۶    
وزیر خارجه روسیه می گوید، توافقات سه کشور ضامن صلح با دولت سوریه و مخالفان دمشق، مانع از فروپاشی کشور سوریه شده و شرایط را برای برقراری ثبات سیاسی و بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان فراهم کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۷    
نایب رییس مجلس از احتمال استیضاح وزیر کشور در صورت عدم صدور حکم حناچی به عنوان شهردار تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در طراحی بازارچه صنایع دستی دولتخانه صفوی هیچ ساخت و سازی اتفاق نیفتاده و حتی آجرفرش مسیر به صورت خشکه چین است و برای این کار یک سانت ملات ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس انجمن سینماداران گفت: اگر مشکلی پیش نیاید و دولت به سینماداران کمک های لازم را بدهند، تمام سینما های کشور تا پایان سال مکانیزه خواهند شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
زمان برگزاری دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند ؛تهران - در محل برج میلاد تهران - در تاریخ 19 و 20 آذر ماه 97 میباشد .
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۲    
نمایشگاه و جشنواره شب یلدا ؛مشهد - آذر 97 تاریخ شروع : چهارشنبه 28 آذر 97 Wed 19 December 18 تاریخ پایان : جمعه 30 آذر 97 Fri 21 December 18 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت گفت: در تمام غربالگری ها بحث وزارت بهداشت تشخیص و مداخله زود هنگام است و این مداخله حتما که به معنای ترویج و یا تسهیل سقط نیست و به هیچ عنوان در هیچ جایی از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور در پیامی به همایش ملی ژئوماتیک و مهندسی فناوری اطلاعات مکانی از سازمان نقشه برداری کشور و دست اندرکاران برگزاری این همایش تشکر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تاریخ سازی ایران در جام ملت های آسیا با کسب سه قهرمانی اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح کاهش آلودگی هوا از شنبه 3 آذر در تهران آغاز می شود، گفت:خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۷    
داستان یک بخش دور افتاده است که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است. آدم ها یکی یکی گم می شوند. نینو و شیزو زن و شوهری هستند که مدام در جریان اخبار مختلف از گوشه و کنار شهر، قرار می گیرند و...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۵    
معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: به خاطر تحریم ها، شرایط اقتصادی و افزایش نیافتن تعرفه های پزشکی، اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی کشور توان پرداخت حقوق کارکنان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۵    
مدیر عامل برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل درگفت و گو با سی ان ان با بیان اینکه تعداد یمنی های در معرض قحطی از 8 به 12میلیون نفر رسیده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
نایب رئیس فراکسیون ورزش و جوانان از تهیه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
کنسرت بندری گروه آوای موج سالن اجرا : تالار وحدت قیمت بلیت ها (ریال) 350,000 400,000 450,000 500,000 600,000 700,000 800,000 900,000 1,100,000 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
یکی از داغ ترین مباحث مربوط به استقلال، انتخاب دستیار جدید برای وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم است؛ پستی که هیچ یک از گزینه های ایرانی شانسی برای تصدی آن ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
برنامه سوم توسعه شهر تهران چندی پیش و در زمان مدیریت حجت میرزایی؛ معاون سابق برنامه ریزی شهرداری تهران به شورای شهر ارسال شد اما انتقادات زیادی به این برنامه وارد بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
کنسرت مهدی جهانی 8 آذر کنسرت مهدی جهانی 8 آذر سالن اجرا : سالن میلاد نمایشگاه پنج شنبه 8 آذر 1397 ساعت 19:30 پنج شنبه 8 آذر 1397 ساعت 22:00 خرید بلیت
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۲    
همایش ایده های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر ؛جیرفت - آذر 97 تاریخ شروع : پنج شنبه 08 آذر 97 Thu 29 November 18 تاریخ پایان : پنج شنبه 08 آذر 97 Thu 29 November 18 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
داشتن اتومبیل های گران قیمت یکی از شاخصه هایی است که ستاره های دنیای فوتبال دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ظریف اتهام پولشویی را علیه مخالفان FATF و CFT مطرح کرده است، گفت: هیچ ارتباطی بین مخالفان این دو لایحه و پولشویی وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۵    
به گزارش تیترشهر : عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان طی توییتی به دیدار وزیر خارجه انگلیس با فرزند زاغری واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۵    
تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه در اردن به مصاف امارات خواهد رفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
صدراعظم آلمان در سخنانی هماهنگ با رئیس جمهور آمریکا روسیه را متهم به نقض پیمان موشک های میان برد هسته ای کرده خواستار صحبت کردن درباره این مسئله شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
چری تیگو 7 جدید امشب توسط مدیران خودرو رونمایی شد. چری تیگو 7 خودرویی است که در حقیقت پرچمدار محصولات مدیران خودرو است و توانسته فروش مناسبی را نیز تجربه کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
کارشناس هواشناسی گفت: امروز برای مناطق جنوب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۱    
به گزارش تیترشهر : عروسی ترکمن ها پر از رمز و راز است، مانند لباس های صدرنگ و هزار نقششان. آنچه امروز در میان مردم ترکمن استان گلستان جریان دارد، نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۲    
گنبد-بلندترین برج آجری جهان با قدمت هزار سال که گذر زمان هم موجب فروپاشی آن نشده، امروز درگیر مشکلاتی ازجمله لانه گذاری سوسک های بال آتشین است که کارشناسان آن را تهدیدی برای بنا می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
محققان توصیه می کنند مصرف روزانه نصف فنجان گردو به حفظ سلامت سیستم گوارش و کاهش ریسک سرطان کمک می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
تیم ملی فوتبال پرتغال که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت با تساوی یک بر یک در خانه برابر لهستان متوقف شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
در طب سنتی، غذاهای خونساز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و روش ها و خوراکی های در دسترس بسیار زیادی برای درمان کم خونی وجود دارند؛ در این مطلب با این روش ها و خوراکی ها بیشتر آشنا می شوید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیته قدرتمند روابط خارجی سنای آمریکا از اظهارات ترامپ در حمایت از ولیعهد سعودی انتقاد و به تمسخر، کاخ سفید را دفتر روابط عمومی بن سلمان توصیف کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که با همتای آمریکایی خود درباره تحولات جنایت قتل خاشقجی گفتگو کرده و عربستان همکاری مطلوبی درباره تحقیق در خصوص قتل خاشقجی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل ستاد دیه معتقد است هرچند زندان رفتن مرد بابت مهریه برای زن اغلب پول نمی شود اما با صرف درآمد ملی جهت نگهداری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۱    
مربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا نتیجه تساوی برابر ایران را عادلانه دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۵    
وزارت نیرو در حالی پشت درهای بسته در حال تهیه برنامه ای برای افزایش نرخ خرید تضمینی برق تجدیدپذیرها است که نیروگاه های در حال ساخت تجدیدپذیر تعطیل شده و یا در حال ورشکستگی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
کارشناس حوزه کار می گوید: افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان تنها در صورتی کفاف هزینه های زندگی را می دهد که یا شرایط اقتصاد به قبل از آغاز سال 97 برگردد یا دریافتی افراد تغییر کند.
  • ۱