سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۳۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 12 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 11 هزار و 400 تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 ریشتر ساعت هشت و 16 دقیقه صبح امروز عسلویه را لرزاند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۶    
در پی انتشار عکس بچه های رمشکی در حال دیدن فوتبال با موبایل وزیر ارتباطات و وزیر آموزش و پرورش در توییتر خود درباره این مدرسه و معلمش نوشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: یک حقیقت مهمی وجود دارد و آن اینکه در این چالش 40 ساله، طرف مغلوب آمریکا و طرف پیروز جمهوری اسلامی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۷    
به گزارش تیترشهر : یک برج تجاری، مسکونی و گردشگری در حال ساخت در کوهسنگی مشهد دچار آتش سوزی شد که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار و رفع خطر گردید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از تشدید بارش ها در نیمه غربی کشور خبر داد و اعلام کرد: پیش بینی می شود طی امروز، فردا و پس فردا در 10 استان برف و باران ببارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۶    
امیر حاتمی گفت: امروز ترامپ و پمپو مثل سگ دروغ می گویند تا به وحدت ملی ما خدشه وارد کنند؛ محور وحدت و انسجام ما ولی فقیه در جامعه است و باید از ایشان تبعیت کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۱    
مراسم راهپیمایی 13 آبان تا ساعتی دیگر هم زمان در سراسر کشور آغاز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۲    
به گزارش تیترشهر : با وجود گذشت حدود یک ماه از آغاز فصل صید ماهی در دریای خزر، صیادان استان گیلان همچنان با تورهای خالی به خانه برمی گردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: مجموعه جهانی تخت جمشید در میان آثار میراثی و جاذبه های گردشگری فارس، در صدر توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۷    
تیم ماریتیمو در هفته نهم لیگ برتر پرتغال با دو گل مغلوب تیم پورتو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۷    
بخشنامه های ضد فساد و حذف هولوگرام از سیستم درآمد پایدار شهرداری تهران از جمله برنامه های مدیران اصلاح طلب شهرداری تهران بود تا بر اساس شعارهایی که برای مبارزه با شهر فروشی و حذف فساد اداری سرداده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و تلفیقی گروه بنیاد برای عملکرد سال 1396 برگزار شد و طبق گزارش ارائه شده عملکرد بنیاد در حوزه اجتماعی و اقتصادی از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۶    
تلاش های بی پایان افشانی برای ماندن در سمت شهردار تهران با انتقاد تند کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۷:۵۵    
در ششمین شب از اجرای نمایش رسول محسن هاشمی، رئیس شورای شهر به همراه مرتضی الویری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی به تماشای این نمایش نشستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۷    
آخرین قسمت سریال زندگی از نو به کارگردانی علی محمد قاسمی امشب به روی آنتن شبکه پنج می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:داوری خیلی بد بود، او خطاهای خنده دار می گرفت و مربی آنها هم مرتب اعتراض می کرد و در کل جو داوری به نفع حریف بود اما ما هم در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۱    
تبدیل تهران به شهر هوشمند از جمله برنامه هایی بود که در دوره اصلاحات مدیریت شهری به آن تاکید زیادی داشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۵    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه های مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۲    
به گزارش تیترشهر : علی علیزاده تحلیلگر سابق بی بی سی طی توییتی در واکنش به توییت ترامپ درباره تحریم های ایران نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۶    
هواداران پرسپولیس پس از شکست این تیم در مقابل نماینده ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا از گزارش جواد خیابانی اظهار نارضایتی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داوری بازی، نا امید کننده بود. سوت های زیادی بود که باید برای ما می زد. فرصت های خوبی هم داشتیم که استفاده نکردیم ولی هیچ چیز غیر ممکنی برای بازی برگشت وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۸    
به گزارش تیترشهر : استان گیلان رتبه دوم تولید کیوی در کشور را دارا است. سالانه 90هزار تن کیوی برداشت شده در فصل پاییز از این استان به کشورهای دیگر از جمله جمهوری آذربایجان صادر می شود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۱    
در ادامه فروریزش های سریالی محدوده خیابان مولوی، بار دیگر این خیابان شاهد فروریزش دیگری شد و در مطالعات میدانی محققان نشان داد که بعد از این حادثه از سوی شهرداری منطقه به پر کردن حفره 8 متری ناشی از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از سامان دهی و مستندنگاری مجموعه مدال ها و نشان های موجود در کاخ صاحبقرانیه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۵    
وینفرد شفر در جلسه امروز کمیته فنی باشگاه استقلال باید پاسخگوی نتایج ضعیف آبی پوشان پایتخت باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیته علمی هجدهمین کنگره گوارش و کبد ایران، گفت: پولیپ ها انواع مختلفی دارد که برخی از آنها پیش سرطانی بوده و به طور کلی زمان تبدیل شدن پولیپ به سرطان متوسط 7 سال به طول می انجامد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۶    
دبیر انجمن لبنی کشور با بیان اینکه عدم رسیدگی دستگاه های مسئول به وضعیت کارخانجات لبنی موجب افزایش قیمت لبنیات شده است،گفت:وزارت جهاد زیر بار امضای قرارداد تحویل شیر به کارخانجات نمی رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۳    
کاپیتان پرسپولیس معتقد است با حمایت هوادارنشان می توانند نتیجه بازی رفت را جبران کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۶    
ظریف وزیر خارجه کشورمان با چهار مقام اروپایی تلفنی گفت و گو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰    
یاهو نیوز گزارش داده ایرانی ها سال 2011 در میان بهت آمریکایی ها یک شبکه از جاسوسان سیا را کشف و آن را متلاشی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۷    
هافبک ازبکستانی سابق استقلال در تاریخ جام ملت های آسیا رکوردی را به نام خود ثبت می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: با اجرای حساب یکپارچه مدارس، هر گونه دریافت وجه نقد در مدارس ممنوع است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۷    
بانک مرکزی تا سقف 2 میلیون یورو برای واردات واردات گوشت قرمز و گاو و گوسفند زنده حواله می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۵    
شرکت بهره برداری متروی تهران تمهیدات این سازمان را برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۶    
تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن، شنبه 12 آبان ماه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 9:30 در ورزشگاه کاشیما ساکر ژاپن به مصاف هم رفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۶    
به گزارش تیترشهر : آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت برای بچه های مدرسه ای که در یکی از روستاهای کرمان بازی را از طریق اینترنت پرسرعت و با گوشی موبایل معلمشان دیده اند تلویزیون تهیه خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۷    
ترامپ روزی که از برجام خارج شد وعده داد که برای اعمال فشار حداکثری به ایران، صادرات نفت آن را تا پیش از اجرای تحریم ها در 13 آبان به "صفر" خواهد رساند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا زمان تعیین تکلیف قطعی موضوع استفساریه مستثنی شدن شهرداران کلان شهرها از قانون منع به کار گیری بازنشستگان، فرایند انتخاب شهردار جدید تهران به تعویق می افتد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۱    
پنح ماه پس از اینکه ب ام و نسل جدید سری 8 گرند تورینگ کوپه را پس از چند دهه غیبت معرفی کرد، حال این خودروساز قصد دارد که برای اولین بار در تاریخ، نسخه کانورتیبل آن را نیز رونمایی کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۶    
رضا یزدانی در آستانه بیستمین سال فعالیت خود کنسرت ویژه ای را روز 23 آذر در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۷    
سنگ آب های ندوشن یکی از جاذبه های دیدنی و زیبای یزد به شمار می رود که اغلب در فصل زمستان مورد بازدید گردشگران به خصوص کوهنوردان قرار می گیرد و علاقه مندان زیادی را به سوی خود در این استان بیابانی جذب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۵    
پزشکان معتقدند میلیون ها نفر از مبتلایان به قند خون بالا با خطر ابتلا به بیماری سل روبرو هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۵    
هزاران تن از دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۰    
یک سایت انگلیسی نمرات فنی بازیکنان دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۱    
کره شمالی به آمریکا هشدار داد در صورتی که این کشور تحریم های اقتصادی پیونگ یانگ را لغو نکند، کره شمالی برنامه تقویت زرادخانه هسته ای خود را از سر می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۵    
باشگاه استقلال اعلام کرد که در حال حاضر قرار نیست دستیاری به کادر فنی اضافه شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲    
اسماعیل کهرم ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را برای بهداشت عمومی جامعه و اقتصاد کشور خطرناک خواند و به تصمیم خطرناک سازمان محیط زیست مبنی بر صدور پروانه شکار پرندگان اعتراض کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۶    
یک نهاد سیاست پژوهی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به آسیب های سوئیفت برای اقتصاد کشور و نقش آن در اثرگذاری تحریم آمریکا علیه ایران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۰    
با توجه به اینکه از ساعت 10 تا 12 فردا، مراسم 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود، تمهیدات ترافیکی برای این مراسم در نظر گرفته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۶    
با آغاز به کار وزیر جدید راه و شهرسازی کارگروه مسکن در حالی به ریاست معاون مستعفی وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد که همان درخواست های قبلی و کمبود اعتبار را دلیل تکمیل نشدن مسکن مهر دانسته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۷    
وزیر دفاع گفت: با تولید هر فروند جت جنگنده ایرانی کوثر7 میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و550 هزار تومان رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۲    
به گزارش تیترشهر : علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در توییتر ار تعویق زمان انتخاب شهردار تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۱۵    
به گزارش تیترشهر : تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن موفق شد در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر تیم پرسپولیس ایران را شکست دهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از کشف آثار و نشانه های تمدن به جامانده از انسان دوران پیش از تاریخ در این شهرستان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای پیوستن به سفیدپوشان مادریدی شرط گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۷    
یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه اگزما یک بیماری پوستی التهابی است، گفت: با شروع فصل سرما به دلیل افزایش خشکی پوست و کاهش چربی آن، افراد بیش تر در معرض این بیماری قرار می گیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
یورگن کلوپ مدعی شده یکی از هواداران اونای امری است و با تمجید از او اعلام کرده هواداران آرسنال باید خوشحال باشند که او را به عنوان سرمربی در تیمشان دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۵    
دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر به سود کاشیما به پایان رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 6 سنت کاهش به 72 دلار و 83 سنت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۲    
پایگاه اینترنتی شیکاگو تریبیون در گزارشی به انتقاد از نقش فعال آمریکا در حمایت از کشتار سیستماتیک غیرنظامیان یمنی پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۲۶    
تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن - پرسپولیس ایران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 9:30 به مصاف هم رفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۲۳    
شارلوا که در ترکیب خود از بازیکن ایرانی اش بهره می برد، مغلوب اوستنده شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه بار دیگر این ادعا که ایران بعد از خروج آمریکا از برجام کشور سابق نیست را تکرار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶    
کارشناسان عوامل متعددی را برای افزایش آسیب های اجتماعی نزد نوجوانان بر می شمرند که مهم ترین آنها شیوه غلط فرزندپروری و در مرحله بعد رفتارهای نا به هنجاری است که در مدارس وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۷    
با تخصیص نیمی از منابع 1.5میلیارد دلاری صندوق توسعه برای اشتغال، در 9ماهه گذشته ازاجرای طرح، از 126هزار و509طرح ارسال شده به بانک ها،51 هزار و 494طرح تایید و تسهیلات به 45024طرح پرداخت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
از مجموع 23.8 میلیمتر بارش های ثبت شده در 40 روز ابتدایی سال آبی جاری، 13.6 میلیمتر در 10 روز ابتدایی آبان به ثبت رسیده که این میزان بارش، ماه آبان را به ماهی پرباران تبدیل کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
به گزارش تیترشهر : صفحه ی اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد و نوشت: ترامپ قمارباز! من حریف تو هستم. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۰    
به گزارش تیترشهر : سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طی توییتی از ملت عراق برای برپایی با شکوه اجتماع جهانی اربعین تشکر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۷    
اجرای طرح پیش فروش لوازم خانگی ضمن افزایش قدرت خرید مردم و حذف دلالان، وضعیت فروشندگان و تولیدکنندگانی که فروش اقساطی دارند، را ساماندهی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۱    
فرید زاوه کارشناس صنعت خودرو اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ ارز و به دنبال آن افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات چاره ای جز افزایش قیمت خودرو وجود ندارد و باید از ابتدا این افزایش صورت می گرفت و نباید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۵    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.04 درصد کاهش به 1232 دلار و 89 سنت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۲    
به گزارش تیترشهر : افتتاح خط تولید انبوه و آیین تحویل دهی اولین جت جنگنده تمام ایرانی کوثر به ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۶    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار توقف فوری خشونت در یمن و توقف حملات به مناطق مسکونی و زیر ساخت های این کشور شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۷    
ادامه مسیر حضور ایران در نمایشگاهای گردشگری و صنایع دستی خارجی از نظر شرکت کنندگان منطقی به نظر نمی رسد چون نه ارزی به آنها تعلق می گیرد و نه آنها می توانند از پس هزینه ها برآیند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۶    
جمعی از پژوهشگران دانشگاهی و پژوهشگاهی نانوسامانه ای را طراحی کردند که می تواند مانع از ایجاد و یا پیشرفت بیماری های سیستم عصبی از قبیل پارکینسون و آلزایمر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۷    
با از دست رفتن شانس توافق با کدخدا و بازگشت تحریم ها، دولت دنبال پایگاه در درون طیف هایی است که سال های گذشته، آن ها را با این ادعا که از جیب مردم شعار می دهند ، از خود رانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۱    
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم علی دایی همیشه در جام حذفی با قدرت کار می کند و امسال هم همین طور است. ما به دنبال قهرمانی در این جام هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۵    
یک رسانه انگلیسی زمان عقد قرارداد کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی با تیم فوتبال ناتینگهام فارست را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۲    
یاسین آکتای مشاور رجب طیب اردوغان و رئیس امور بین الملل حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت که ماموران آل سعود جنازه جمال خاشقچی را به منظور باقی نگذاشتن اثری از آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه امسال 72 ساعت قبل از اضطراری شدن آلودگی هوا اقدامات کنترلی را شروع می کنیم، گفت: قصد داریم در شش ماه دوم سال جاری به جای تعطیلی مدارس ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت: 90 درصد از مجموع 42 هزار بیمه شده اتباع خارجی در سازمان تامین اجتماعی، تبعه افغان هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۷    
پائول کلمنت، سرمربی تیم ردینگ انگلیس همچنان از دوری سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی از میدان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۵    
برآورد تراز تولید و مصرف برق نشان می دهد تابستان سال آینده، تولید برق هشت هزار مگاوات نسبت به مصرف کسری خواهد داشت که این کسری قرار است با احداث نیروگاه های حرارتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۲    
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۶    
به گزارش تیترشهر : محمد سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در صفحه توییتر خود نوشت: آقای آخوندی با بیش از 60 سال سن و با کارنامه تقریبا هیچ درمسکن و پرسابقه در رفتارهای متکبرانه جدی ترین گزینه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۶    
زلزله های 4.1 در زاغه استان لرستان و 4.2 در ایذه استان خوزستان از مهمترین رخدادهای لرزه ای در هفته گذشته بودند، ضمن آنکه در همین بازه زمانی 12 زمین لرزه بیش از 3 در کشور به ثبت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۰    
آیا شما می توانید باور کنید که نسل سوم لکسوس LX تا به امروز، تنها سه بار فیس لیفت شده باشد؟ به جای طراحی نسل چهارم، لکسوس تصمیم گرفته است تا با عرضه ورژن های جدید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۷    
آخرین جلسه فنی پرسپولیس قبل از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۵    
آرامگاه منسوب به امام محمد غزالی مربوط به اواخر قرن پنجم و اوایل قرن ششم هجری قمری واقع در محوطه شهر تاریخی توس در فاصله 25 کیلومتری شمال مشهد همچنان در انتظار توجه و ساماندهی است تا به نمادی از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 724 درمان طلایی برای سکته های مغزی وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۶    
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای رفع تحریم ها، رایزنی اقتصادی با کشورهای آسیایی در دستورکار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۰    
ترامپ با افراطی و مجرم خطاب کردن دموکرات ها در سخنرانی تبلیغاتی در ویرجینیای غربی گفت انتخابات مشخص می کند این روند ادامه یابد یا اینکه به دموکرات ها اجازه داده شود کنترل کنگره را در دست بگیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۰    
تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن - پرسپولیس ایران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 9:30 به مصاف هم می روند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۷    
تماشاگران تیم کاشیما استقبال عجیبی از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس داشته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۱    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به آنکه تولید تخم مرغ جوابگوی نیاز کشور است، از این رو مشکل خاصی در عرضه محصول وجود ندارد.