سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۰:۲۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 10 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا روز یکشنبه هفته آینده هم فعالیت بانک ملی در عراق ادامه پیدا می کند؛ افرادی که موفق به دریافت نشدند این مبلغ قابل استرداد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۷    
به گزارش تیترشهر : مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور روز جمعه در پیست موتور کراس همدان برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۵    
طبق آخرین گزارش مقایسه ای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران عرضه 4 محصول پر مصرف سیب زمینی، پیاز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۵    
سرمربی سابق رئال مادرید قصد بازگشت دوباره به این تیم را ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمهوری لبنان با اعلام اینکه در سازمان ملل متحد همه بر ماندن بشار اسد در قدرت تاکید دارند اعلام کرد که موضع اتحادیه عرب در خصوص سوریه مانع از دیدار با بشار اسد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۴۱    
به گزارش تیترشهر : محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود تاکید کرد: اقدامات انحرافی و کینه توزانه موساد (که بعدا به آن خواهم پرداخت) تنها تعهد ما به برقراری ارتباط سازنده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۵    
عضو شورای شهر کرج با اشاره به مشکل راه های دسترسی فرودگاه پیام، گفت: اتصال متروی کرج به این فرودگاه در اولویت قرارگرفته و بررسی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۲    
کاهش نرخ ارز در ماه گذشته بر روی قیمت خودروهای موجود در کشور هم تاثیرگذار بوده و باعث شده تا هرکدام به نوبه خود کاهش قیمت اندک یا شدیدی داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: سناریوسازی صهیونیست ها در دانمارک علیه روابط تهران و اروپا و تلاش تل آویو برای ضربه اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی شرایط جوی شهرهای زیارتی عراق، از کاهش دما و وزش باد در مریوان و کرمانشاه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۷    
به گزارش تیترشهر : روستای مهنان از توابع بخش مرکزی بجنورد دارای طبیعتی زیبا در تمامی فصول سال است. با فرا رسیدن فصل زیبای پاییز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۵    
فیلم های ماجرای نیمروز و آپاندیس در دومین جشنواره بین المللی گواهاتی در هند به نمایش درآمدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۶    
به گزارش تیترشهر : احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود، به مشکل تخصیص ارز به زائران اربعین پرداخت. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۶    
امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و طرح جدید هردو با قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان معامله شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۷    
آخوندی در میان شورای شهری ها نه تنها مثل محسن هاشمی با رأی منفی چندانی مواجه نیست بلکه نظرات مثبتی هم نسبت به او وجود دارد. البته این در حالیست که سن او از افشانی بیشتر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تیمی از یونسکو برای برطرف کردن آسیب از گنبدهای تکیه معاون الملک در این بنای تاریخی مستقر شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۵    
بیش از 42 میلیون نفر تا پایان بهار سال جاری، تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۲    
کارشناسان سلامت اطفال تاکید دارند که باید از درمان کودکان مبتلا به سرماخوردگی با داروی ضد احتقان پرهیز شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۶    
استقلال در حالی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با سایپا دیدار کند که وینفرد شفر ششمین تجربه نشستن روی نیمکت این تیم در جام حذفی را تجربه می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷    
خط سیر بازار مسکن پایتخت طی پنج سال گذشته نشان می دهد در شرایطی که تا قبل از سال 1393 آپارتمان های کمتر از پنج سال ساخت همواره رتبه اول را در معاملات به خود اختصاص می دادند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷    
به دلیل برگزاری دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی، ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان دیدار استقلال و پدیده مشهد خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۵    
پس از مباحث فراوان درباره صادرات سلاح سوئیس، سرانجام وزیر اقتصاد این کشور ارسال اسلحه را به عربستان متوقف کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۵    
رسانه های خارجی از سفر رئیس جمهوری فرانسه به عراق در ماه فوریه خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قیمت بلیت هواپیما برای مسیر نجف-تهران یک میلیون و 100 هزار تومان است و فروش بلیت با قیمت بالاتر جرم محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۶    
تیم فوتبال استقلال تهران امروز 9 آبان در چارچوب رقابت های جام حذفی میزبان سایپا خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس نظریه های مختلف درباره میزان سهمیه بنزین خودروهای بیش از 2000 سی سی را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۰    
ابوالفضل خلخالی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد که نادیده گرفتن تحریم ها شیوه صحیحی نبوده و می بایست تمامی جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۷    
وزیر کشاورزی گفت: بهترین اقدام برای کشاورزان استمحال و معافیت سود است، یعنی کشاورزان سه سال استمحال داشته باشند و دولت سود آن را بپردازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس، روز پنج شنبه از ساعت 17 به وقت محلی، اولین جلسه تمرین خود در ژاپن را انجام خواهد داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۵    
تناقض آماری در تولید و قیمت شیرخام بین مسئولان جهاد کشاورزی و صنایع لبنی بسیار است و نتیجه این شده است که افزایش های بی حد و اندازه در قیمت های ضروری ترین کالای مردم یعنی لبنیات شاهد باشیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۵    
سفر و گردشگری از مهمترین و پیچیده ترین فعالیت های اقتصادی و اجتماعی است که برنامه ریزی در آن چالش های بسیاری را برای مدیران این بخش به وجود می آورد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۲    
محققان معتقدند: کاهش مصرف گوشت می تواند در کنترل علائم دیابت موثر باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۰    
رئال مادرید در سال های اخیر بودجه هنگفتی را صرف اخراج مربیان ناموفق خود کرده است،که رقم ناچیزی از این بودجه هم به سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۷    
رئیس مجلس در پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان اندونزی شد را تسلیت گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا از تلاشی"چند جانبه" برای متقاعد کردن چین به انجام رفتاری همانند یک "کشور عادی در زمینه تجارت" و احترام به "قوانین بین المللی" خبر داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۶    
باشگاه ناتینگهام فارست منتظر صادر شدن مجوز کار برای کریم انصاری فرد از سوی مسئولان انگلیسی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهوری کره جنوبی امروز (پنج شنبه) تاکید کرد در راستای ارتقای دیپلماسی دو کره برای خلاص شدن از تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی به زودی سفری به سئول خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در استیضاح اخیر آخوندی که منجر به رأی آوری مجددش شد، لابی گری های قدرتمندی از وی دیدیم؛ او قطعا برای شهرداری تهران هم چنین وعده هایی داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۲    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای درباره اعتراف یک پرستار آلمانی به قتل 100 بیمار در توییتر نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۶    
درخشش دو بازیکن ایرانی الاهلی باعث شد تا این تیم قطری عنوان بهترین تیم ماه لیگ قطر را به دست آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۰    
یک رسانه بلژیکی تیتر عجیبی برای خبری در رابطه با کاوه رضایی، ملی پوش ایرانی کلوب بروژ انتخاب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۰    
لاک دانکرولک که کار خود را از یکم نوامبر در شرکت هیوندای و زیر مجموعه آن یعنی جنسیس آغاز کرد، حال قرار است سرپرست طراحی کل کمپانی هیوندای موتورز باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۵    
با نفوذ جریان های شمالی به سواحل دریای خزر و تداوم فعالیت سامانه بارشی برای امروز و فردا بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد برای توقف کاروان مهاجرانی که قصد ورود به ایالات متحده از مرز مکزیک را دارند؛ حاضر به استفاده از 15 هزار نیروی نظامی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۵    
اولین خبر حدود یک هفته قبل این طور منتشر شد؛ هر کاشی که از دیوار مدرسه خان شیراز دزدیه میشه تو بازار 150 تا 200 یورو فروخته می شه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۶    
یک فوق تخصص بیماری های کلیه گفت: سرما به عنوان یک استرس فیزیکی موجب افزایش فشارخون در بیماران می شود؛ بنابراین بیماران مبتلا به فشارخون بالا باید کمتر در معرض هوای سرد قرار گیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس جمهور، در پیامی به رئیس جمهور دمکراتیک خلق الجزایر فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۰    
سرمربی تیم ملی ژاپن پیش از دیدار کاشیما آنتلرز با پرسپولیس گفت:کاشیما باید در خانه پیروزی قاطعی کسب کند و نباید بازی را دست کم بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا از دیدار آتی با همتای کره شمالی خود و رایزنی برای دیدار بازرسان آمریکایی از تاسیسات اتمی و موشکی این کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهور سوریه در جمع اعضای شورای جهانی صلح و فدراسیون جهانی جوانان دموکراتیک با اشاره به اینکه حفظ اصول هزینه دارد، اظهار داشت که کشورهای غربی برای دفاع از منافع خود در جنگ افروزی تردید نمی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۵    
منابع خبری اعلام کردند که گروه غواضان جستجو گر توانستند هواپیمای مسافربری شماره JT610 شرکت لیون ایر اندونزی که روز دوشنبه هفته جاری در دریای جاوه با 189 مسافر سقوط کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۶    
ویتامین D به ایجاد استخوان های قوی، تنظیم سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری کمک می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفوذ هوای سرد به استان های گیلان، اردبیل و مازندران خبر داد و افزود: فردا بارش در ارتفاعات تهران، البرز، مازندران و سمنان به شکل برف خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۰    
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران در ارتباط با آخرین وضعیت قیمت رب گوجه فرنگی پس از افزایش شدید قیمت این محصول در یک ماهه اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت رب گوجه فرنگی پس از رشد سرسام آور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۷    
فعالان حقوق بشر از 105 کشور جهان در نشست پاریس گردهم آمدند و خواستار ارائه طرح اقدام تاریخی به سازمان ملل شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۱    
به گزارش تیترشهر : در روز گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان با مراجعه به صفحه شخصی سید محمد بطحایی در فضای مجازی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۵    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بسیاری از افرادی که در زمره مدیران فوتبال قرار دارند بدون تخصص و تنها به صرف داشتن رابطه و رانت به این پست ها رسیده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۲    
به گزارش تیترشهر : یک کاربر فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری از تهران مدرن نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۶    
عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون، از نقش خود در سریال مینو و زمان پخش آن گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۰    
هیوندای مشخصات و قیمت مدل فیس لیفت شده توسان را برای بازار امریکا اعلام کرد. هم اکنون عرضه این خودرو در بازار این کشور آغاز شده و مشتریان می توانند نسبت به خرید توسان 2019 اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت فکر نمی کند سعودی ها در ماجرای قتل جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی به او خیانت کرده باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره ورود زنان به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقه فوتبال گفت: در این زمینه راه بسیاری را آمده ایم اما راه زیادی هم داریم و خانم ها امیدوار باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس جامعه تورگردانان ایران می گوید: ارائه نکردن خدمات به زبان و ذائقه چینی ها در هتل های ایران باعث شده که گردشگران چینی به جای اقامت در هتل، خانه های ارزان اجاره کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۷    
خسارات وارده از طریق آلودگی هوا به صورت های مستقیم و غیر مستقیم بر اقتصاد فردی، محلی و ملی تأثیر می گذارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۵    
مربی پیشین تیم استقلال گفت: گرچه آبی پوشان شروع خوبی در لیگ نداشتند اما آنها نباید از ادامه این مسابقات و رسیدن به قهرمانی نا امید باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۲    
پیشکسوت کشتی و نخستین مدال آور کشتی فرنگی قم درمسابقات جهانی 1970 گفت: نیازمند وحدت میان تمام اعضای خانواده کشتی هستیم و تخریب و استعفا دردی از مشکلات این رشته ورزشی برطرف نمی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۰    
یک روزنامه هندی روز پنجشنبه به نقل از مقامات آگاه هندی اعلام کرد آمریکاموافقت کرده است تا به این کشور در خصوص تحریم های ایران معافیت دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان بامداد پنجشنبه ادعاهای دانمارک علیه ایران را عملیات پرچم عوضی از سوی سازمان جاسوسی موساد توصیف کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
بسیاری از جوانان صاحب ایده برای فعالیت در امور مختلف و ارایه کمک و مشاوره به مسئولان در تصمیم گیری ها و پیشبرد اهداف دولت اعلام آمادگی می کنند که صدای آنها باید توسط مسئولان شنیده شده و به آنها پاسخ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
بررسی قیمت ها در بازار خودرو در روزهای اخیر حاکی از تداوم رکود و بی میلی مشتریان به خرید است؛ امری که کاهش قیمت ها را به دنبال داشته و به گفته فعالان بازار پیش از هر چیز به ثبات قیمت ارز باز می گردد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
مهم ترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به اختصاص کمک خرجی دولت به حقوق بگیران زیر سه میلیون تومان، بهبود وضع معیشت بازنشستگان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۰    
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
هنگامی که در آستانه نمایشگاه SEMA، دوج و موپار انتشار تیزرهای جذاب خود را آغاز کردند، چنین حدس می زدیم که اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
به گزارش تیترشهر : یک کاربر فضای مجازی طی توییتی درباره رفتار اصلاح طلبان در چارچوب نفع خود و اطرافیان، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
بر اساس نظرسنجی موسسه آمار ایفوپ، فرانسوا اولاند و امانوئل مکرون ضعیف ترین روسای جمهور در جمهوری پنجم فرانسه محسوب می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۵    
به گزارش تیترشهر : جزر و مد های زیاد و باد های قوی آلتا آکوا باعث بالا آمدن سطح آب در چند روز گذشته در شهر ونیز ایتالیا شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۵    
تیم فوتبال اوپن در نبود بازیکن ایرانی اش توانست سرکل بروخه را شکست دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۶    
طی ماه های اخیر همزمان با نوسان نرخ دلار، قیمت پسته به عنوان یکی از اقلام عمده صادراتی بر مبنای نرخ دلار در بازار داخل عرضه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۶    
از ارتفاعات فاصله بگیرید تا گرمای آفتاب طلایی پاییز را بیشتر تجربه کنید. یا اگر شیفته قدم زدن روی برگ ها نیمه خشک پاییزی هستید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۰    
رژیم های غذایی روش های دائمی برای کاهش یا حفظ وزن نیستند. دلیل آن هم این است که آنها تنها سبب ایجاد الگوهای غذایی موقت می شوند و در نتیجه، نتایج این رژیم های غذایی نیز موقتی خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۷    
مربی اسبق سرخپوشان گفت: حضور سرمربی باتجربه و زیرک این تیم نقطه قوت پرسپولیس در دیدار فینال خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۵    
جان فردریکس عضو ستاد انتخاباتی ترامپ در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره عربی گفت، هیچ راهی برای تایید بی گناهی ولیعهد سعودی در ماجرای قتل روزنامه نگار منتقد آل سعود وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۲    
رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: طبق اعلام سامانه کد رهگیری قیمت مسکن ارزان تر از قیمت های اعلام شده در مرکز آمار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۲    
یک روانشناس گفت: باید با کودکان دوقلو همان گونه که ویژگی رفتاری متفاوتی دارند، متفاوت رفتار شود.