سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۵۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 20 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (چهارشنبه 23 آبان ماه) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 6میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک و ساندرو استیپ وی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۰    
معاون هماهنگی های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اعلام کرد این که تمامی فعالیت های اقتصادی ستاد مشمول پرداخت مالیات است، از پرداخت همیشگی این مالیات در زمان مقرر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۶    
رئیس کمیسیون اروپا از پیشرفت مذاکرات مربوط به برگزیت و احتمال بالای حصول توافق میان بروکسل و لندن بر سر این موضوع خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۸    
زیگمار گابریل وزیر امور خارجه سابق آلمان و هیات همراهش امروز دوشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۵    
به گزارش تیترشهر : اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2018 امارات متحده عربی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۷    
اونای امری از عملکرد تیمش مقابل ولورهمپتون ابراز رضایت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۶    
یک دکترای فیزیولوژی ورزشی گفت: ورزش منظم باعث بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۶    
یک روزنامه اصلاح طلب با اشاره به ژست های نظریه پردازانه وزیر مستعفی راه و شهرسازی نوشت: این اظهارات در حالی است که برنامه های آخوندی به شکست انجامیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۷    
ارنستو والورده اشتباهات فاحش را عامل باخت خانگی عجیب بارسلونا دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۷    
رامبد جوان در صفحه شخصی خود از زمان پخش برنامه خندوانه و قاچ در شبکه نسیم خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۱    
به گزارش تیترشهر : عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از صبحانه کاری و دیدار 5 ساعته امروزش با حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین خبر داد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۵    
به گزارش تیترشهر : آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در شهرک غرب تهران طی آبان ماه 97 است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۰    
2 مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال با وجود مصدومیت، در تمرینات امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان شرکت کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۳    
تعداد بازدید : 15 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اظهارات عباس اخوندی درباره رابطه اش با اعضای شورا و رسانه ها
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۲    
در حالی که خبرنگاران و تحلیلگران حوزه شهری بر این باورند که انتخاب عباس اخوندی وزیر مستعفی دولت دوازدهم با کسب 16 رای اعتماد از سوی اعضای شورای پنجم شهر تهران یک انتخاب کاملا سیاسی و حساب شده بوده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۷    
وزارت ورزش و جوانان با درخواست رسمی شروع فرایند خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس، زمینه ماندگاری مدیرعامل پرسپولیس و مشمول نشدن او در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را کلید زده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۰    
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، بعد ازظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۷    
از بین 4 کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران، با رأی اعضای شورای شهر تهران 2 نفر (پیروز حناچی با 11 و عباس آخوندی با 16 رأی) انتخاب شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۱    
به گزارش تیترشهر : بهروز علیشیری، رئیس سابق سازمان سرمایه گذاری خارجی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خروج سرمایه از کشور در برابر ورود سرمایه به کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۵    
ادعاهای آخوندی در مخالفت خود از روز اول با طرح مسکن مهر در حالی است که روز 23 مرداد 92 در جلسه رای اعتماد گفته بود: هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
رئیس بخش تحقیقات در روزنامه صباح ترکیه در گفتگو با الجزیره مباشر با استناد به برخی نوار های صوتی آخرین جملاتی که جمال خاشقجی قبل از کشته شدن به زبان آورد را بیان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018-2017 با قهرمانی تیم کاشیما و نایب قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به کار خود خاتمه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
به گزارش تیترشهر : "به وقت شام"آخرین اثر ابراهیم حاتمی کیا در ادامه اکران های بین المللی خود، از روز شنبه 1 دسامبر (10 آذر ماه) به مدت یک هفته در کشور ژاپن به نمایش درخواهد آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد فاصله زمانی ایده آل بین دو بارداری حداقل یک سال است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
وزیر امور خارجه سابق آلمان با وزیر خارجه کشورمان ملاقات کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
کاندیدای شهرداری تهران گفت:اگر قرار است حکمروایی به مدیریت شهری تنزل پیدا کند و شهرداری کارگزار دولت شود، دیگر نیازی به شورا نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
تعداد بازدید : 8 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اظهارات غلامرضا انصاری برای حل مشکلات شهر تهران
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
شعبه استرالیایی لکسوس، مشخصات و قیمت مدل های کراس اوور جدید UX را اعلام کرد و این خودرو به زودی وارد بازار این کشور می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اعلام نظر قطعی درباره وضعیت محمد انصاری تا فردا صبر می کنیم ولی امید عالیشاه تا شروع تمرینات، آماده خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
به گزارش تیترشهر : محمدصادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهرانطی توییتی درباره درآمد میلیاردی دولت در سال جاری نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۷    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد افزایش عرضه در برابر تقاضای سهام بودند که در آستانه تسویه معاملات اعتباری کارگزاری ها، اصلاح پرتفوی در دستورکار معامله گران قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۷    
عباس آخوندی اعتقاد دارد که اعضای شورای شهر باید فاصله خود را با شهردار آینده تهران حفظ کنند. وی حتی درباره ارتباط خود با رسانه ها مطرح کرد که ارتباط خوبی با رسانه ها و خبرنگاران دارد اما با ضد رسانه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۶    
شب گذشته محسن ابراهیم زاده توانست برای نخستین بار در ایران، در ورزشگاه آزادی برای 80 هزار نفر بخواند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۶    
تا کمتر از 10 روز دیگر اولین بسته حمایتی دولت برای کمک به مردم در شرایط موجود اقتصادی توزیع می شود اما ابهامات آن پابرجاست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۶    
به گزارش تیترشهر : عبدالناصر همتی روز گذشته مهمان ویژه نشست استانداران سراسر کشور بود که پس از این جلسه با اشاره به موضوع صحبت خود در این جلسه از تهمیدات جدیدی برای آوردن ارز صادرکنندگان به چرخه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۶    
وزیر کشور گفت: انتظار و توقع از صداوسیما بالا است به دلیل اینکه صداوسیما دارای جامعیت و فراگیری است و این توقع نیز به حق بالاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۷    
به گزارش تیترشهر : محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران طی توییتی درباره نیروهای انقلابی و کار برای مردم، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۷    
خباز پیشه گفت: نیروگاه برق حرارتی بهبهان و ماکو با ظرفیت تولید 160 و 80 مگاوات تا پایان هفته افتتاح و از فروردین ماه وارد مدار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عدم حضور کی روش در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان توهین به تیم پرسپولیس و کل فوتبال ایران بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای به درخواست خود آمریکایی ها آغاز شد، گفت: ترامپ ناگهان زیر میز توافق زد و تصور کرد با این برخورد می تواند ایران را بهم بریزد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که پیش بینی بیماری قلبی عروقی، با اسکن رسوبات کلسیم در شریان ممکن است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
در حالی که صنایع لبنی می گویند، ورودی شیر به کارخانه ها 25 تا 50 درصد کاهش یافته، اما اتحادیه دامداران از افزایش تولید میانگین 7 تا 8 درصد خبر می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
هافبک عراقی تیم پرسپولیس می گوید نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا یک افتخار محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد گفت: فصل جدید حفاظت و مرمت این محوطه باستانی با همکاری ایتالیا در ایوان جنوب شرقی کاخ اختصاصی کوروش آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
به گزارش تیترشهر : یک سال گذشت، یک سال از زمانی گذشت که زمین چشم هایش را بست و لرزید و نفس عزیزان را گرفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
شرکت سایپا در بخشنامه ای قابل تأمل به نمایندگی ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر90 ثبت نام کرده اند، می توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود تحویل بگیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
حدود چهار سال پیش بود که در نمایشگاه خودرو پاریس آئودی TT اسپرت بک مفهومی معرفی شد. تفاوت این خودرو با نسخه معمولی TT ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران جهت حضور در تمرینات این تیم روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
رئیس جمهوری آمریکا که بابت بارش باران، بازدید از قبرستان سربازان آمریکایی ها در شمال فرانسه را لغو کرد، با انتقادهای شدیدی روبه رو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان حرفه ای باطری های خودرو سواری و سنگین خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۶    
به گزارش تیترشهر : با انتشار تصویری از جلسه غیرقابل پیش بینی میان عوامل برنامه های دورهمی و خندوانه ، احتمال ساخت یک پروژه مشترک توسط عوامل دو برنامه پرمخاطب شبکه نسیم قوت گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۷    
مدیر مبارزه با پولشویی و تطبیق بانک خاورمیانه جزئیات خروج چهار بانک و موسسه مالی ایرانی از فهرست تحریم های ثانویه آمریکا را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۵    
عضو شورای شهر تهران در پرسش از نامزد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه آلودگی هوا و ترافیک از مشکلات شهر تهران است چه برنامه ای برای حل این مشکلات دارید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۲    
برخی بازیکنان شاخص فوتبال کشورمان به دلیل آسیب دیدگی فرصت حضور در اردوی اخیر تیم ملی را از دست دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۶    
با وجود ادامه بررسی و تلاش برای رسیدن به اجماع نظری کاربردی برای مباحث مربوط به نحوه مدیریت بهینه تر توزیع بنزین در کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا هشدارهایی را برای جلوگیری از تصادف در مسیرهای لغزنده و گرفتار شدن در شرایط برف و کولاک ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۸    
دو بازیکن تیم پرسپولیس بعد از بازی با تیم کاشیما برای بازیکنان به صحبت پرداختند و از بازیکنان خواستند تا به فکر بازی های آینده باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس مجلس با صدور پیامی کسب نتایج درخشان و رکوردشکنی در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان توسط وزنه برداران کشورمان را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۸    
به گزارش تیترشهر : بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ 14 آبان 97 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در قزوین منتشر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از ناسالم بودن هوای تهران برای گروه های حساس شامل سالمندان، بیماران قلبی و عروقی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
استاد گردشگری دانشگاه مازندران گفت: اگر گردشگری مزرعه در مازندران اتفاق بیفتد بی شک مهاجرت معکوس مهم ترین مزیت آن خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۲    
وزیر امور خارجه صبح امروز(یک شنبه) در جمع اعضای فرهنگستان علوم ایران حضور یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
کامل تقوی نژاد بر این باور است که یکی از مهمترین اثرات منفی اجرای برنامه ششم توسعه کاهش ارتباط منابع شهرداری با اقتصاد شهری بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
اسامی 24 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری 2 دیدار تدارکاتی اعلام شد که این فهرست دارای نکات جالب زیادی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت معتقد است که قیمت خودرو به زودی متعال می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۷    
آزمایش های اولیه نشان دهنده این است که مصدومیت بازیکن تیم پرسپولیس از ناحیه رباط صلیبی است، اما نتیجه قطعی بعد از MRI مشخص خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۸    
یک مقام ارشد دولت با اشاره به سبد کالاهای خانوارهای نیازمند گفت: روز گذشته 200 هزار تومان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد واریز شده و به تدریج دیگر گروه ها نیز دریافت بسته حمایتی را دریافت می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید تحریم های جدید آمریکا را تبدیل به فرصت کرده و از این شرایط چون گذشته به خوبی عبور کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۵    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس به علت تعطیلات آخر هفته میلادی نرخ تمام اسعار خارجی ثابت مانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲    
مدافع ایرانی الاهلی قطر در تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ 14 آبان 97 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در قزوین منتشر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۲    
به گزارش تیترشهر : سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد طی توییتی درباره گستاخی های پمپئو نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۹    
کارشناس هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی با توجه به بارش های رگباری همراه با رعد و برق در سواحل بوشهر و خوزستان اخطاریه ای مبنی بر آب گرفتگی معابر صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۱    
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد اینکه واشنگتن اعلام کرده سوخت رسانی به جنگنده های ائتلاف عربی به رهبری عربستان را متوقف کرده اقدامی نمایشی است چراکه آنها مستقیم در حملات هوایی دست دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۸    
به گزارش تیترشهر : 8 زوج جوان ترکمن به همت خیرین این قوم بصورت کاملا سنتی در بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس با بیش از 2000 مهمان مراسم ازدواج خود را برگزار کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۸    
آمیان در شبی که قدوس پاس گل ارسال کرد مقابل تولوز به برتری دست یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۲    
هواداران پرسپولیس بعد از قهرمان نشدن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به صفحه مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم هجوم بردند و او را عامل ناکامی این تیم دانستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۶    
سنگ کلیه توده های سختی هستند که در مجاری ادرار تشکیل می شوند و در صورت گیر کردن و دشواری به هنگام عبور از مجرا می توانند موجب بروز علائم دردناکی شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۶    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از جابجایی 70 هزار نفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و کاشیما ژاپن با ناوگان مترو تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۰    
به گفته محققان، برگ بو دارای خواص ضدباکتریایی، ضدقارچی، ضدالتهابی، و مدَر است که می تواند به کنترل قندخون هم کمک کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۶    
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا مشترکا از حضور تماشاگران زن در ورزشگاه برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا، تمجید کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۵    
وزیر کشور با ارسال نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواهان اجرای مصوبه هیئت دولت درباره امهال تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۷    
اصغری گفت: همزمان با افزایش قیمت مسکن میزان استقبال متقاضیان از واحدهای مسکن مهر بیشتر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۰    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوی پیشِ روی این تیم اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۷    
پس از 635روز از بازداشت علیرضا زیبا حالت منفرد، کسی که از او به عنوان جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی یاد می شد، بالاخره کیفرخواست پرونده او صادر و به دادگاه ارسال شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان ماهی و پرنده گفت: در چند روز اخیر به دلیل کاهش عرضه مرغ در بازار، قیمت این محصول با رشد 1000 تومانی در هر کیلو روبرو شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۶    
به گزارش تیترشهر : انقلاب اسلامی در طول این دوران چهل ساله دارای رویش های فراوان بوده و همیشه تعداد رویش های آن از تعداد ریزش های آن بیشتر بوده است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۵    
به گزارش تیترشهر : در این مراسم، جانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسعود سلطانی فر، مهدی تاج، حاضر بودند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۷    
بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط یک شرکت تحقیقاتی در لندن، چین در سال 2030 محبوب ترین مقصد گردشگری جهان خواهد شد و از فرانسه که هم اکنون عنوان مقصد گردشگری محبوب جهان را دارد، پیشی خواهد گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۵    
تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در دور برگشت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما به تساوی بدون گل رسید و در مجموع مغلوب این تیم شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۲    
برخی اخبار غیررسمی و شنیده ها حاکی از تلاش برخی نهادهای عموماً غیردولتی و افراد وابسته به برخی نهادهای دولتی برای معرفی اشخاصی کم تجربه به وزیر نفت هستند که اغلب این افراد پیشنهادی و سفارشی چهره هایی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۶    
تدابیر بسیار شدید امنیتی در پاریس برای برگزاری مراسم سالگرد پایان جنگ جهانی اول، این شهر را بیشتر شبیه یک "پادگان نظامی" کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۲    
مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از آغاز باز پس گیری اراضی عباس آباد خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد از مشتریان نفت ایران ثابت مانده اند.