سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۵۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 21 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مدیر آموزش و پژوهش بنیاد دیابت گفت: دیابت نوع 2 یکی از معضلات سلامت جهانی و علت اصلی مرگ ومیر و ناتوانی طی سال های آتی خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۵    
به گزارش تیترشهر : آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با ترینیداد و توباگو در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۵    
معامله گران بورس تهران امروز در شرایطی شاهد معاملاتی پرحجم در گروه بانک ها، خودرویی ها و تجهیزاتی ها بودند که با وجود روند معاملات متعادل و کم نوسان قیمت سهام اما حقوقی ها در سهم های پیشرو عمدتا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۷    
یک مقام آگاه گمانه زنی ها درباره تغییر رئیس بنیاد مستضعفان را از اساس تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۵    
دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی با اشاره به 5 آزمایش ضروری که زنان باید انجام دهند، گفت: از هر12 زن ایرانی یک نفر مبتلا به سرطان سینه می شود و این در حالی بوده که این سرطان تا حدود زیادی قابل پیشگیری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 89.285 واحدی به پله 182 هزار و 497 واحدی رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره سوءاستفاده احتمالی از کارت های سوخت شخصی در جایگاه ها توضیحاتی را ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۱    
به گزارش تیترشهر : معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در این باره در حساب اینستاگرام خود نوشت: هشتادویکمین دوره آموزش های دیپلماتیک در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۲    
سازمان هواشناسی کشور برای 8 استان کشور در روز چهارشنبه و پنجشنبه، "بارش شدید باران"، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۲    
به گزارش تیترشهر : محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخرین پست خود در اینستاگرام،در پی در گذشت امیر سرتیپ سیروس لطفی، پیام تسلیتی منتشر کرد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۲    
صدمین جلسه علنی شورای شهر تهران به انتخاب شهردار تهران از میان دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی گذشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۰    
روز گذشته مدیرعامل سایپا در جمع خبرنگاران خواستار تصمیم گیری سریع مسوولان برای قیمت گذاری عادلانه خودرو شد تا از بروز خسارات بیشتر به صنعت خودرو جلوگیری شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۷    
به گزارش تیترشهر : نمایش رستم و سهراب به نویسندگی و کارگردانی میرکمال میرنصیری و با بازی بازیگران گروه نمایش درمانی معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک عصر دوشنبه در محل تالار وحدت برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: خودروسازان باید به تعهداتشان در برابر کسانی که قرارداد فروش قطعی خودرو دارند عمل کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۶    
روز هفدهم آبان یا هشتم نوامبر که در تقویم های بین المللی از آن به عنوان روز شهرساز نام برده شده است، از جمله روزهای مهمی برای شهرداران، تصمیم گیران حوزه شهری، متخصصان، پژوهشگران و معماران است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۰    
روز گذشته اعضای شورای شهر تهران طی جلسه ای روند انتخاب کاندیدای شهرداری را طی کردند این در حالی است که رئیس شورای شهر تهران در دو جلسه ابتدایی کاندیداها سوالی طرح نکرد و این امر مورد اعتراض خبرنگار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۶    
امروز در بازار آزاد، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش 270 هزار تومانی، 4 میلیون و 280 هزار تومان معامله شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۷    
قیمت امروز مرغ گرم در تهران 11000 تومان است که حدود 3000 تومان بالاتر از نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۱    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا واکنشی نشان نداد و این می تواند آغازی بر داستان اکشن این دو مربی خارجی در فوتبال ایران باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۵    
امروز بیشتر گروه های بورسی از جمله گروه های بانکی، خودرویی و محصولات شیمیایی با افزایش قیمت سهام مواجه شدند؛ هرچند که در گروه نفت و فرآورده های نفتی نوسان قیمت عمدتا کمتر از دو درصد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است این تیم فقط با هدایت وینفرد شفر می تواند به روزهای خوبش برگردد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
از حدود خردادماه سال جاری است که قیمت خودرو پیوسته در حال افزایش بوده و خودروهایی که روزی با قیمت 30 میلیون تومان به دست خریداران خود می رسیدند این روزها با کمتر از 50 میلیون تومان قابل خریداری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
از ابتدای آذرماه سال جاری یعنی 8 روز دیگر، تعرفه مصرف آب شرب در تهران به مقدار ناچیزی حدود 1000 تا 2000 تومان در هر قبض، افزایش می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری دولتی برنا با انتشار خبری مدعی شده است: آخوندی و حناچی نمی توانند شهردار تهران شوند. اما محسن هاشمی رفسنجانی رئیس و سخنگوی شورای شهر گفت که چنین خبری صحت ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۷    
شهردار مشهد در جمع خبرنگاران ضمن اعتراض به برخی اظهار نظر ها در ادعایی تامل برانگیز عنوان کرد که "موارد زیادی است که ماندن من را قطعی می کند."
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل هشدار داد تخریب بندر الحدیده یمن شرایط فاجعه باری ایجاد خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۵    
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه پای گردشگری استان کرمان در حوزه تبلیغات می لنگد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۵    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تخم مرغ وارداتی با قیمت مصوب 13 هزار و 800 تومان از این هفته توزیع می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۶    
متخصصان معتقدند با انجام یک اسکن پنج دقیقه ای می توان خطر ابتلا به زوال عقل را پیش از بروز علائم آن شناسایی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۷    
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از نحوه میزبانی ایران در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تقدیر و تشکر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۱    
باتوجه به نزدیک شدن به موعد اجرای قانون منع تصدی بازنشستگان، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزیر ورزش، خواستار اعلام موضع رسمی درباره شرایط فدراسیون شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۲    
گاف بزرگ صهیونیست ها در غزه؛ حماس از عملیات صهیونیست ها مطلع بود
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۶    
فاطمه معتمدآریا قرار است در نمایش خنکای ختم خاطره به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به ایفای نقش بپردازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۰    
آخوندی و حناچی به مرحله پایانی انتخاب شهردار تهران رسیده اند و شرایط نشان می دهد که آخوندی انتخاب نهایی اعضای شورای شهر تهران است، انتخابی که برای شهر تهران گران خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از توزیع بسته های حمایتی را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان گل از ثبات قیمت ها در این بازار خبر داده و اظهار کرد که بیشترین تقاضا در این بازار مربوط به گل رز است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۲    
اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح و پروژه مهم عمرانی و صنعتی، دقایقی پیش وارد استان خوزستان شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۰    
ساعتی پیش خبری مبنی بر رد دو گزینه شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شد که عضو شورای شهر تهران نسبت به آن واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۷    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای در توییتر درباره احتمال شهردار شدن عباس آخوندی نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۱    
گشت و گذار در بازار خودرو، نشان می دهد که با وجود اینکه تغییرات خاصی در بازار ارز رخ نداده اما همچنان قیمت خودروها در حال افزایش اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۵    
هر چند تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو داربی منچستر را باخت ولی رکورد جالب توجهی برای این مربی ثبت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۶    
به گزارش تیترشهر : مراسم تکریم از علی ربیعی و معارفه محمد شریعتمداری وزیران پیشین و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سالن 17 شهریور این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۶    
سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به این که افزایش قیمت مسکن روی مسکن مهر تاثیرگذار بوده است، گفت: افزایش قیمت مسکن مهر به هیچ عنوان به متقاضیان تحمیل نمی شود و از طریق منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۷    
همدان میزبان چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) یعنی بزرگترین رویداد گردشگری جهان در سال 2018 میلادی است تا به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران پرچمدار گردشگری ایران در دنیا باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان می گوید که این نهاد در انجام وظایف نظر خود را تحمیل نمی کند بلکه نظر قانونی اش را اعلام می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: به زودی طرح پایلوت غنی سازی آرد نانوایی ها با ویتامین D اجرا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۵    
هافبک تیم ملی فوتبال عراق تکلیف تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را مشخص کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۰    
این توصیه که "حداقل باید روزی 8 لیوان آب نوشید" هیچ مستند علمی ندارد؛ در این مطلب به صورت خلاصه، نگاه طب سنتی به میزان نوشیدن آب بررسی شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۰    
کاپیتان تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن می گوید در بازی با پرسپولیس به خاطر تشویق تماشاگران و شیپورها، صدای هم تیمی هایش را نمی شنیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۱    
میشل اوباما، بانوی سابق آمریکا در کتاب جدیدش نوشت در مراسم تحلیف دونالد ترامپ در سال 2017 حتی برای لبخند زدن تلاش هم نکرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۱    
دو تن از کاندیدای پست شهرداری تهران روز گذشته انتخاب شدند. اما در فرآیند انتخاب شهردار سوالاتی مطرح شد که روند این سوالات همخوانی زیادی با سیر انتخاب دو شهردار گذشته نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور تا پایان هفته گفت: دمای هوا در استان های ساحلی خزر و شمال شرق کشور 3 تا 5 درجه کاهش می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۶    
علی رغم همه هشدارها، پیش بینی ها، نامه نگاری ها و رفت و آمدها برای حل بحران نقدینگی بازار دارویی کشور طی یکسال گذشته، اما دست کمکی به این حوزه نرسید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۰    
ارتش آلمان از امروز فرماندهی آموزش نظامیان مالی را از اسپانیا تحویل گرفته و برنامه های جدید آموزشی را برای آنها به اجرا در می آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
طی هفت ماه سال جاری، 958 هزار تن برنج به ارزش 985 میلیون دلار به کشور وارد شده که این رقم 12.54 درصد از نظر وزنی کاهش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۱    
وزیر سابق رفاه با بیان اینکه این پنج سال زود گذشت گفت: خوشحالم که با جهانگیری آمدم و با جهانگیری هم می روم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۶    
به گزارش تیترشهر : یک کاربر فضای مجازی طی توییتی درباره زندانی شدن یک قاضی به جرم رشوه، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۷    
ستاره پرتغالی یوونتوس ابراز امیدواری کرد که برای مهاجم آرژانتینی میلان به خاطر واکنش تندش جریمه سنگینی در نظر گرفته نشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۲    
به گزارش تیترشهر : در آبان ماه هر سال و با شروع فصل سرما در شهرستانهای تربت حیدریه و زاوه برداشت زعفران یا همان طلای سرخ شروع می شود و تا پایان ماه بیشترین برداشت در این منطقه انجام می شود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۲    
نیویورک تایمز نوشت مقامات اطلاعاتی نزدیک به بن سلمان سال گذشته طی نشستی در ریاض امکان ترور سردار سلیمانی را بررسی کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۰    
حتی همسایگان هم حق همسایگی را برای این خانه و صاحبخانه اش به جا نمی آورند، چه رسد به غریبه ترها، سایه ی برج های آسمان خراش هم همین را می گویند، حالا گنجشک هم که از سر بن بست وارد می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس زمان برای سهمیه بندی و 2 نرخی شدن بنزین مناسب نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۵    
آزمایشات بالینی نشان می دهد مصرف ماهی بیشتر یا مکمل روغن ماهی می تواند موجب کاهش خطر حمله قلبی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۵    
سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر میلان تاکید کرد که شکست برابر منچستریونایتد باعث شده تا تیم او بهتر و هماهنگ تر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۰    
با نزدیک شدن تدریجی به نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، اغلب تیم های حاضر در این مسابقات از جمله استقلال رفته رفته به فکر تغییراتی برای نیم فصل دوم افتاده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۷    
وزیر امورخارجه آخرین وضعیت آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۲    
نامزد سابق حزب سبز در انتخابات کنگره آمریکا، نتیجه انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور را نشان دهنده نارضایتی عمومی از سیاست های ترامپ و تحقیر وی دانست و گفت: آرای متوسط دو حزب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغ 36 قلم کالای آسیب رسان به سلامت از جمله سالاد الویه، انواع نوشابه های گازدار، چیپس سیب زمینی، انواع روغن سرخ کردنی و انواع پنیر خامه ای ممنوع شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۱    
گسترش فضای مجازی این روزها همه ابعاد زندگی انسان را از سطح روابط اجتماعی تا ایجاد اشتغال در برگرفته است اما این دنیای پرسرعت برای کارجویان مخاطرات خاص خود را به همراه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت:در حال حاضر قیمت سهام 2 میلیونی سهام عدالت حدود 13میلیون تومان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۵    
قیمت هر کیلو گلابی شاه میوه در خرده فروشی به 20 هزار تومان و در عمده فروشی به 17 هزار تومان رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۷    
سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد و آب گرفتگی معابر برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۷    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره عملکرد اولین دوره شورای شهر تهران از زبان رئیس اصلاح طلبش، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۱    
به گزارش تیترشهر : سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد طی توییتی از هنرمندان خواست تا در پویش ملی ضد تحریم شرکت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۵    
سزار ناواس، مدافع اسپانیایی تیم روبین کازان بازی سردار آزمون همبازی ایرانی اش در مصاف با لوکوموتیو مسکو را ستود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۲    
درست اواخر زمستان سال 96 بود که ایران خودرو پیش فروش پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را انجام داد اما در تحویل آن همانند بسیاری از دیگر محصولاتش با تاخیر زیاد روبرو شد
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
بر اساس مصوبه دولت، سازمانهای امور مالیاتی و بهزیستی کشور موظف به رعایت ترتیبات مندرج در مصوبه شورای حقوق و دستمزد شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
به گزارش تیترشهر : افرادی که تجربه قرار گرفتن در بحران و یا حادثه های تروماتیک را دارند تا مدت ها دامنه وسیعی از عکس العمل های روانی همچون افسردگی و کابوس های شبانه را نشان می دهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس انجمن نجوم و ستاره شناسی استان سمنان گفت: ثبت تپه های مریخی دامغان در ناسا به عنوان یکی از مهمترین مناطق شبیه تپه های کره مریخ بر روی زمین یکی از مهم ترین دستاوردهای ملی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به کیفیت پایین دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم های ژاپنی کابوس پرسپولیس در آسیا شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۱    
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیران سابق این باشگاه می گوید که این مدیران باید به خاطر اشتباهات و عملکردشان عذرخواهی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۵    
پیشکسوت استقلال با اشاره به دلایل ناکامی آبی ها گفت: شجاعت از بازیکنان استقلال گرفته شده و این تیم به دلیل استرس زیاد نمی تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۵    
یک مقام مسئول گفت:براساس آمار شش ماهه گمرک، 105 تن زعفران به بازارهای هدف صادر شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با ولیعهد عربستان درباره روزنامه نگار منتقد سعودی و جنگ یمن گفت وگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۰    
ادعای حامیان اجرای کامل دستورات FATF درباره قطع کامل همکاری بانکی همه کشورها با ایران در صورت بازگشت کشورمان به لیست سیاه FATF ابزاری برای قانع کردن مسئولین برای اجرای آسان تر دستورات این نهاد بین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۰    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تدوین و تصویب قانون خاص اداری مالی برای فرهنگیان گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری محاسن خوبی دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۱    
به گزارش تیترشهر : محسن مهدیان فعال رسانه ای طی توییتی درباره خانمی که از سر خیر خواهی معلم کودکان کار شده است، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۵    
در شرایطی نزدیک به چهار ماه از آغاز تحریم های صنعت خودروی کشور می گذرد، که بازار قطعات یدکی نیز متاثر از محدودیت های بین المللی در وضعیت نابسامانی قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۶    
170هکتار بافت فرسوده در شهرهای نور، چمستان و رویان که از مهم ترین مراکز گردشگری مازندران است وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۶    
سامان قدوس، ملی پوش ایرانی از حضور در تیم آمیای فرانسه ابراز خوشبختی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۰    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت از افتتاح 83 مرکز جامع خدمات بیماران خاص خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۷    
دفاتر اسناد رسمی به عنوان تنها مرجع دارای صلاحیت ذاتی برای تنظیم و ثبت معاملات رسمی اشخاص از 8 دهه پیش وفق قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب خرداد 1316 توسط مقنن تاسیس شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۷    
کارشناسان یکی از اهداف فروش نفت در بازار سرمایه را تصاحب قیمت گذاری نفت در منطقه می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۷    
یک روزنامه نگار اهل ترکیه، موضع آمریکا به ویژه رئیس جمهور این کشور در پرونده قتل جمال خاشقجی را در سطح وکیل مدافع کشور عربستان دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۱    
عضو انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: بسیاری از انبوه سازان دغدغه بازگشت بودجه بافت های فرسوده به خزانه دولت در نیمه دوم سال را دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۶    
کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: متأسفانه با خیانت به پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۷    
آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.
  • ۱