سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۳۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 9 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۶    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور در مصاحبه با خبرگزاری ها عنوان کرد: طرح مربوط به الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو که به صورت لایحه به دولت فرستاده شده، در حال بررسی در مجلس است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ترافیک مکالمه در اربعین حسینی گفت: زوار ایرانی امسال در بازه زمانی دوهفته ای بیش از 26 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۵    
به گزارش تیترشهر : سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان عصر چهارشنبه 9 ابان در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۲    
قانون منع به کار گیری بازنشستگان شامل حال شهرداران می شود؛ خبری که چندی پیش مورد تایید مجلس قرار گرفت و تا 24 آبان بناست شهرداران جای خود را به جوانان بدهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۵    
به گزارش تیترشهر : استان کردستان با میانگین تولید 300هزار تُن سیب زمینی رتبه چهارم تولید این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۶    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی نظیر غول پول به کارگردانی جودی فاستر از تلویزیون پخش خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۵    
دیلی میل 10 ماده غذایی را به عنوان سالم ترین خوراکی ها در سیاره زمین معرفی کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۶    
وزیر نفت گفت: در خصوص بنزین هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
در مراسم رونمایی از این سازه تمدنی که در تاریخ 11/02/1397 برگزار شد، حتی یکی از وزرای دولت یا معاونان رئیس جمهوری شرکت نکردند!
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور، حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را یک قدرت نمایی در برابر دشمنان اسلام دانست و تاکید کرد: فواید معنوی، روحی، سیاسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۲    
به گزارش تیترشهر : امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات با اشاره به 5 سناریو احتمالی درباره تحریم اینترنت ایران طی توییتی نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۰    
نیسان مدتی پیش در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 مدل مفهومی IMx KURO را معرفی کرد و به نظر می رسد که سرانجام احتمال معرفی یک نسخه تولیدی بر اساس این مدل وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جلسه بررسی 4 وزیر پیشنهادی یکی از جلسات خوب مجلس و نشان بلوغ سیاسی نظام است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۵    
تیم فوتبال ترابزون اسپور امروز به همراه هافبک ایرانی خود مقابل بوگساش اسپور در جام حذفی قرار می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۵    
به گزارش تیترشهر : جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۲    
مدیران سازمان های مرتبط با مجموعه برج آزادی، بازسازی و مرمت بدنه برج آزادی و بالابردن امنیت میدان آزادی را در دستور کار قرار دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۷    
مصرف آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد اسید معده (آنتی اسیدها) در دوران کودکی خطر ابتلا به چاقی را افزایش می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کارت های هوشمندملی با تولید داخل تا پایان آبان ماه کلید خواهد خورد ضمن اینکه تعرفه صدور کارت ملی هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار برابر سایپا در جام حذفی گفت: می خواهیم با انجام یک بازی خوب برابر سایپا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
روزنامه انگلیسی گاردین فاش کرد شرکتی مرتبط با ولی عهد عربستان سعودی منابع مالی مورد نیاز تلویزیون فارسی زبان ایران اینترنشنال را تأمین می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد معاملاتی متعادل توأم با افزایش فروش سهام در میان سهم های کوچک و برخوردار از سهام شناوری پایین بودند که گمانه زنی درباره تعیین نرخ ارز در لایحه بودجه 98 باعث ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶    
وزیر کشور گفت: در بحث توزیع ارز با توجه به اینکه داخل کشور دینار نداشتیم، مقرر شد ارز در داخل عراق داده شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اتفاقاتی که بعد از بازی با پرسپولیس رخ داد، به شدت علیه صدا و سیما انتقاد کرد و ضمن حمایت از برنامه نود، گفت: صدا و سیما با این کارها به خودش ضربه می زند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت باید هر چه سریعتر در زمینه تعرفه های پزشکی تجدید نظر کند. به دلیل اینکه شرایط با اول سال متفاوت است و در بیمارستان های خصوصی و دولتی هزینه نگهداری و اداره ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۷    
شاخص بورس امروز (چهارشنبه) با رشد 147 پله ای نسبت به روز دوشنبه، در جایگاه 183 هزار و 367 واحدی قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۷    
وزیر دفاع گفت: جنگنده کوثر به زودی تحویل نیروی هوایی ارتش خواهد شد و خط تولید آن نیز به زودی افتتاح می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۵    
برخی برندهای لبنی طی هفته گذشته مجددا قیمت فرآورده های خود را افزایش دادند و براین اساس قیمت هر بطری شیرطی مدت سه ماه از 2500 تومان به 4200 تومان رسیده و معادل 168 درصد رشد داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۶    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای طی توییتی از آمار و پیش بینی کارشناسان اقتصادی درباره کاهش زائران سفر اربعین امسال خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت خدمت رسانی به زائرین اربعین نسبت به سال قبل بهتر بود، گفت: البته هنوز اشکالاتی وجود دارد اما نباید کارهای صورت گرفته را نادید بگیریم و روی مشکلات این همه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۷    
نماینده دادستان تهران گفت: متهم ردیف سوم پرونده یک میلیون و 79 هزار دلار به نام عدنان حشمتی و مبلغی به نام سحر زاغی به ثبت رسانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۱    
شرکت خودرسازی تویوتا رسما بیان کرده که قصد دارد نسل جدید سوپرا را در نمایشگاه دیترویت رونمایی کند. هرچند ب ام و به دلیل همکاری در توسعه نسل جدید سوپرا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در اسلام آباد با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی رفت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما وارد ژاپن شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
به گزارش تیترشهر : ساخت و ساز های جنجالی و ویلا های مجلل در منطقه کوهستانی اوشان و فشم در روز های اخیر به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۶    
به دنبال محدود شدن دسترسی کوهنوردان و گردشگران ایرانی و خارجی از پرترددترین مسیر صعود به قله دماوند، این بار ضوابط جدیدی برای ورود به حریم این اثر طبیعی ملی تدوین شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۷    
بازیگر سریال زندگی از نو درباره استقبال مردم از این سریال گفت: مردم بارها خوشحالی خود را از تولید سریالی با موضوع محیط زیست بیان کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۷    
مطالعه جدید نشان می دهد افراد مبتلا به آرتروز زانو نباید از پیاد روی هراس داشته باشند و پیاده روی تند می تواند برایشان مفید باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۲    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تمجید از جلال حسینی و افتخارات عدیده او در سال های گذشته قهرمانی در آسیا را پایانی خوش برای حضور او در جمع سرخپوشان دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۶    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به عرضه انبوه محصول، قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی نسبت به ماه گذشته 60 درصد در بازار کاهش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰    
پلیس نیجریه یک روز پس از کشتن چند تن از شیعیان این کشور، بار دیگر به هزاران تن از هواداران شیخ زکزاکی، روحانی شیعه زندانی، تیراندازی و به سمت آنان گاز اشک آور شلیک کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰    
با تاکید مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مشعل ورزشگاه آزادی در مسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روشن می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
یک فعال حقوق زنان با اشاره به اینکه زندانی شدن مردان به دنبال جرائم مرتبط با پرداخت مهریه، عوارض ناگوار اجتماعی به همراه خواهد داشت، گفت: با بهره مندی از شروط ضمن عقد ازدواج و یا پس از آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۶    
اگرچه با ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی و دیگر اقدامات انجام شده، قیمت فعلی گوجه فرنگی 1000 تومان ارزان تر از ماه گذشته است اما این محصول همچنان حدود 87 درصد گران تر از همین بازه زمانی در سال گذشته به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کارگروهی را تعیین کرده ام تا فرایند تولید از تامین مواد اولیه تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده را بررسی کند؛ حتما در این زمینه موانع را حل خواهیم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۷    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برخی معایب پیوستن ایران به FATF را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، با اشاره به ادامه روند افزایشی قیمت مرغ در بازار، گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 10 هزار و 400 تومان رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۲    
به گزارش تیترشهر : یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره تغییر موضع یک نمانیده مجلس در جلسه رای اعتماد به محمد شریعتمداری، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۶    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت:شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری آن پاره نشد و در صورت بروز این اتفاق مجبور بودم حدود هشت ماه درمان انجام دهم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۰    
وزرای امور خارجه و نفت هفته آینده برای پاسخگویی به پنج سوال تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۰    
بانک مرکزی گزارش عملکرد بودجه ای دولت در 5 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای 5 تا 10 درجه ای در شمال کشور طی فردا و پس فردا (10 و 11 آبان ماه) از بارش برف در ارتفاعات کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
تیم فوتبال استقلال پر افتخار ترین تیم در تاریخ رقابتهای جام حذفی کشور باید برای دفاع از آخرین عنوان قهرمانی اش بعد از ظهر روز پنجشنبه با سایپا دیدار کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
مسئول کاخ اختصاصی نیاوران به ایرنا گفت: با گذشت دو هفته از نخستین ساماندهی 1300 قلم پوشاک این کاخ تا کنون یکصد دست لباس مستندنگاری شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۵    
یک متخصص جراحی لثه و ایمپلنت گفت: دندان عقل همیشه کشیدنی نیست و حتی نگهداری آن مفید است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۶    
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال فردا با چهار مسابقه ادامه برگزار می شود و تهران میزبان 2 دیدار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۶    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در محورهای مسیر بازگشت زوار خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان که به پاکستان سفر کرده است با وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۱    
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا روز چهارشنبه گزارش داد: مسلمانان آمریکا خود را آماده ورود به عرصه های عالی سیاسی می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت برای کسب رضایت مردم باید توزیع حقوق ها براساس عدالت باشد و افزایش 20 درصدی حقوق ها عدالت نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۶    
کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: در هفته های اخیر بازیهای خوبی از استقلال مشاهده نمی کنیم اما وینفرد شفر این توانایی را دارد که تیم را دوباره بسازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۶    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری شرور سابقه داری خبر داد که پس از ارتکاب جنایت در سال 1390، از کشور گریخته و طی این چند سال به صورت غیرقانونی در خارج از کشور زندگی می کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۷    
بانک ملی ایران در اطلاعیه ای ضمن عذر خواهی از آن دسته از زائرینی که ممکن است متحمل زحمت و رنجش شده باشند توضیحاتی در خصوص ناگفته های ارز زائران اربعین حسینی منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۶    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورگفت : وزیر اقتصاد اگر بتواند نظام بانکی را اصلاح کند، بزرگترین خدمت را به مردم کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۰    
به گزارش تیترشهر : مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی درباره نیرنگ اصلاح طلبان به آیت الله شبیری زنجانی، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر اروپایی ها درخواست رسمی بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا را به مقامات ایران تقدیم کنند، حتما آن را با در نظر گرفتن منافع کشورمان بررسی می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۱    
با توجه به کاهش تولید خودرو در کشور از خردادماه سال جاری، سایپا و ایران خودرو از ابتدای شروع تحریم ها تا کنون به ترتیب سومین و دومین بار اقدام به پیش فروش محصولات خود کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۵    
حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را باید غنیمتی برای فوتبال ایران بر شمرد و آن را توفیقی اجباری برای ورزشگاه بزرگ آزادی دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 36 سنت افزایش به 76 دلار و 27 سنت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
اعضای شورای شهر تهران فرایند انتخاب شهردار جدید تهران را آغاز کردند اما همچنان در تلاش هستند که افشانی را حفظ کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۷    
بروخه که در ترکیب خود از مهاجم ایرانی اش بهره می برد، به راحتی اوستنده را شکست داد و شارلوا نیز برابر ترویدن پیروز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۱    
دبیر علمی هجدهمین کنگره گوارش و کبد ایران با اشاره به دلایل ابتلا به یبوست گفت: برای پیشگیری و مبارزه با این بیماری باید فعالیت فیزیکی روزانه سرعتی داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۵    
از مجموع 20.3 میلیمتر بارش های سال آبی جاری، 10.1 میلیمتر در 7 روز ابتدایی آبان ماه به ثبت رسیده که این میزان بارش در یک هفته، آبان را تا امروز به ماهی پرباران تبدیل کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در صورت کسب عنوان نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیش از 2 میلیارد تومان پاداش دریافت می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۶    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسئول نتایج این روزهای استقلال، سرمربی تیم است و او باید در خصوص شکست برابر سپاهان پاسخگو باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر لزوم پایان جنگ سه ساله یمن، خواستار برگزاری مذاکرات صلح بین طرف های یمنی طی یک ماه آینده شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان هم به این نتیجه رسیده اند که با همه مشکلات و کمبود هایی که داشتیم به اینجا رسیدیم و حالا حیف است که قهرمان آسیا نشویم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۲    
کارشناسان معتقدند افزایش تولید و عرضه مسکن و همچنین مقابله با سوداگران بازار از طریق تکمیل سامانه املاک و وضع مالیات برعایدی مسکن می تواند راه نجات بازار مسکن از شرایط فعلی باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۶    
وزیر خارجه ایران در بدو ورود به اسلام آباد در خصوص پیگیری آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت مقام های پاکستانی تعهد داده اند که همه تلاش خود را برای این موضوع به کار گیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۰    
به گزارش تیترشهر : یک کاربر توییتر در واکنش به خبرسازی و اقدامات اخیر دانمارک علیه کشورمان نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۰    
کاهش انرژی بدن امری است که بر روی زندگی روزمره و حتی کار انسان ها تاثیر منفی می گذارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۷    
در شرایطی که حدود 85 روز از اعمال تحریم آمریکا علیه خودروسازی کشور می گذرد، رنو با ارسال نامه ای به خودروسازان ایران، رسما پایان همکاری خود را با آنها اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۵    
به گزارش تیترشهر : هر ساله به مناسبت روز اربعین حسینی مراسم نمادین واقعه ی عاشورا در امام زاده شاه کرم اصفهان اجرا میشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۵    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اتحاد بین اعضای تیم را دلیل حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا دانست و گفت: می خواهیم با قهرمانی در آسیا تاریخ سازی هایمان را ادامه دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۲    
چند سالی می شود، دیگر سوغاتی ها خاص یک شهر یا استان نیستند و می توان آنها را همه جا پیدا کرد. از ترشی آناناس با رنگ های خوراکی متنوع و کوکی داغ آمریکا در شهرهای شمالی کشور گرفته تا قهوه های بی کیفتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۶    
خلیل آبادی جزئیات دیدار اعضای شورای شهر تهران با عباس آخوندی را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو درباره وضعیت سلامت برنج های وارداتی توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۷    
ستاره پرتغالی یوونتوس تاکید کرد که همچنان در اوج به سر می برد و نمی خواهد به دوران خوبش پایان دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۵    
گواهی عدم سوء پیشینه مدرکی است که افراد در زمان استخدام، دریافت معرفی نامه و غیره به آن نیاز پیدا می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۵    
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای ضمن درخواست توقف درگیری ها در یمن، تاکید کرد که مذاکرات طرف های یمنی برای پایان دادن به جنگ، باید تا یک ماه آینده آغاز شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی با بیان اینکه 30 درصد لوازم ورزشی تولید داخل است،گفت:توانایی تامین صددرصدی نیاز داخل وجود دارد.