جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۴May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 5 بهمن 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 بهمن 1398 تیتر شهر 2 بهمن 1398 تیتر شهر 3 بهمن 1398 تیتر شهر 4 بهمن 1398 تیتر شهر 5 بهمن 1398 تیتر شهر 6 بهمن 1398 تیتر شهر 7 بهمن 1398 تیتر شهر 8 بهمن 1398 تیتر شهر 9 بهمن 1398 تیتر شهر 10 بهمن 1398 تیتر شهر 11 بهمن 1398 تیتر شهر 12 بهمن 1398 تیتر شهر 13 بهمن 1398 تیتر شهر 14 بهمن 1398 تیتر شهر 15 بهمن 1398 تیتر شهر 16 بهمن 1398 تیتر شهر 17 بهمن 1398 تیتر شهر 18 بهمن 1398 تیتر شهر 19 بهمن 1398 تیتر شهر 20 بهمن 1398 تیتر شهر 21 بهمن 1398 تیتر شهر 22 بهمن 1398 تیتر شهر 23 بهمن 1398 تیتر شهر 24 بهمن 1398 تیتر شهر 25 بهمن 1398 تیتر شهر 26 بهمن 1398 تیتر شهر 27 بهمن 1398 تیتر شهر 28 بهمن 1398 تیتر شهر 29 بهمن 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۶    
طرح مدارس دوستدار شهر در چهار محور اصلی و با هدف اجرای برنامه های فرهنگی - آموزشی کار خود را در شمال تهران آغاز کرد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۰    
فروشگاه های زنجیره ای شهروند که در دوران سازندگی و با هدف سامان دهی و رونق اقتصاد خانواده ها تاسیس شد از نمونه های درخشان و برجسته ای است که با ربع قرن حضور مستمر و اثرگذار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۷    
"همزمان با فشارها در بغداد برای تعیین آینده وضعیت حضور آمریکا در عراق و فشارهای روسیه برای تقویت حضور نظامی در شرق فرات، دولت دونالد ترامپ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۷    
ویروس جدید کرونا، به یکی از مهم ترین اخبار رسانه های جهان تبدیل شده است و مقامات بهداشتی چین تلاش دارند، تا از شدت انتقال و مرگ و میر این بیماری بکاهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۱    
در دی ماه 1398 شاهد عرضه بازی هایی مانند Forgotton Anne در سبک ماجراجویی و Auto Chess for Heroes Infinity در سبک استراتژی بودیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۲    
موزه ایالتی بادن قصد داشت نمایشگاهی از آثار تاریخی ایران برگزار کند. مدیر موزه می گوید به علت مشکلاتی که به خاطر وضعیت بحرانی در ارتباط با ایران وجود دارد هیچ بیمه ای حاضر نیست امنیت نمایشگاه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از تکمیل 40 طرح گردشگری و بهره برداری از آن در ایام دهه فجر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در جریان بازدید از دفتر مراقبت بهداشت مرزی واقع در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: تمام مسافران ورودی به فرودگاه های بین المللی کشور از مبداء چین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۱    
سلیمی درباره امدادرسانی به 24 استان درگیر برف و کولاک طی 4 روز گذشته توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۱    
مدیران ژئوپارک جهانی قشم و ناتورتژو پرتغال روز شنبه در نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های قزوین و تاکستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل و آماده بهره برداری شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۶    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی گسترده بین ایران و تاجیکستان، روابط گردشگری بین دو کشور باید در بالاترین سطح باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۶    
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از راه اندازی سامانه جامع گردشگری تا پیش از نوروز 99 خبر داد. هدف این سامانه، گردآوری اطلاعات و معرفی جاذبه های گردشگری پایتخت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۶    
در جریان آتش سوزی بزرگ در انبار موزه چین در آمریکا بیش از 85 هزار شیء که قدمت برخی از آنها به قرن نوزدهم می رسید، از بین رفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۷    
دهقان گفت: یکی از اقدامات وزارت اقتصاد برای کاهش نرخ ارز، تسهیل روند بازگشت ارز صادراتی با ابزارهای مالیاتی به کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۶    
سید مهدی جوادی و بابک وثوقی فرد از اساتید حقوق بین الملل به بررسی راهکارهای پیگیری حقوقی ترور شهید قاسم سلیمانی پرداختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۵۱    
دو موزه آلمانی برگزاری دو نمایشگاهی را که قرار بود با همکاری موزه ملی ایران در اواخر امسال برگزار شود، به دلیل آنچه که تنش های سیاسی ایران و غرب بیان می شود، به طور قطعی به تعویق انداختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۶    
براساس پیش بینی یک شرکت آمریکایی، کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو در مجموع با کسب 9 مدال در رتبه سی ام به کار خود را پایان می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۶:۰۶    
فعال اصولگرا گفت: نامزدهای انتخابات مجلس باید از رفتار های غیر اخلاقی پرهیز کنند، زیرا رقابت سیاسی یک بازی است و باید قواعدش را رعایت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۶    
طرح رییس جمهور آمریکا و مشاورانش برای حل بحران سرزمین های فلسطین بعید است که مورد تایید مقامات و گروه های مختلف فلسطینی قرار گیرد، پیشاپیش روشن است که این طرح موفقیت آمیز نخواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۴:۰۶    
رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، به تشریح اقدامات کنترلی ایران در مواجهه با ویروس جدید کرونا پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۳:۰۶    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در 124 روز گذشته در 31 استان کشور 204 نفر بر اثر مسمومیت با گاز CO جان خود را از دست داده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۲:۰۶    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان این که هیچ تهدیدی در کار نیست گفت: برای مدیرعامل شدن به استقلال آمدم و اگر امکانش نباشد احتمال رفتنم زیاد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۱:۰۶    
حذف سهمیه سوخت تاکسی های فاقد پروانه با تصویب و اعلام وزارت کشور، صورت می گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم پرسپولیسی شایسته تکرار موفقیت های گذشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۶    
تظاهرات میلیونی روز گذشته در نقاط مختلف عراق در واقع سیلی محکم مردم این کشور به صورت رئیس جمهورِ تروریست آمریکا بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۶    
آتش زدن یکی از قدیمی ترین کتب ماخذ پزشکی در دنیا توسط یکی از مدعیان طب اسلامی در حالی واکنش های زیادی را به دنبال داشت که توسعه پزشکی مدرن و تبدیل ایران به قطب مهم پزشکی در خاورمیانه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۶    
وزیر امور خارجه ایران، اطاعت بی چون و چرای اروپایی ها از آمریکا را یک فاجعه دانست و گفت: اروپایی ها توان ایستادن در برابر ترامپ را ندارند اما در برابر ایران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۶    
فدراسیون فوتبال که در سال های اخیر شکست ها و ناکامی های زیادی را تجربه کرده است با ضعف بزرگی که در روابط دیپلماتیک بین المللی دارد، حکمی را پذیرفت که به باشگاه های ایران لطمه زد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۶    
یک منبع دیپلمات غربی در بغداد مقابل دیپلمات های آمریکایی گفت، نمی توان به صحنه تظاهرات میلیونی با درخواست اخراج آمریکایی بی توجه بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۶    
دستورالعمل نظارت بر زندانیان دارای محکومیت مالی از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۶    
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تصمیم عجیب AFC مبنی بر عدم میزبانی باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان اظهار داشت: آنها اشتباه کردند اما بهترین تصمیم را در قبال آنها گرفتیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۶    
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه زمان تغییر تقویم آموزشی فرارسیده است گفت: از سال 95 طرح و سناریوهای مختلف آن در شورای عالی آموزش و پرورش آماده شده اما اختلاف بر سر این است که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۶    
منصور غلامی، محسن حاجی میرزایی، رضا رحمانی، محمد اسلامی وزیران علوم و تحقیقات، آموزش و پرورش، صنعت و معدن و راه و شهرسازی این هفته در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:غرب پس از شکست در فضای حقیقی به دنبال پیروزی در فضای مجازی علیه ایران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۶    
بر اساس توافق انجام شده میان بیرانوند و دو باشگاه پرسپولیس و انتورپ، این دروازه بان آخر فصل با قراردادی سه ساله راهی بلژیک می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۶    
هافبک تیم فوتبال استقلال، دیدار با الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۶    
سلطان محمدی گفت: بخواهیم نیاز های یک خانواده متعارف و متوسط را در نظر بگیریم، طبیعتاً خانه های 30 تا 50 مفهومی پیدا نمی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۶    
سرمربی ایتالیایی عنوان کرد برای قرارداد با ایران فقط یک سری جزییات باقی مانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
بیست و هشتمین کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران، روز شنبه در منطقه 9 تهران برگزار شد. در این جلسه مسائل و مشکلات موجود در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۰    
معاون توسعه منابع انسانی منطقه21 در هفته ای که گذشت؛ در راستای ارج نهادن و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران، به همراه مسئول امور ایثارگران و شهرداران نواحی سه گانه این منطقه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۰    
محمودکلهری شهردارمنطقه17 از میزبانی این منطقه و برگزاری بازی های فوتبال دوستانه میان تیمهای لیگ برتری در زمین چمن تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۰    
ابراهیم ابویی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه17 از انتشار سومین شماره از مجله تصویری نیم نگاه در هفته پایانی دی ماه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۷    
شهردار منطقه 16 ، به همراه معاون عمران و مدیران منطقه از پروژه های نیمه تمام بازدید کرد و اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام از اهمیت زیادی برای شهروندان برخوردار است .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۷    
نشست هم اندیشی روند ارزشیابی و گزینش سالانه شهرداری منطقه 14 به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
شهردار منطقه 16 با فرشاد پیوس آقای گل و پیشکسوت فوتبال دیدار و گفتگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
معاون فنی و عمرانی منطقه 19 از اجرای فعالیتهای ایمن سازی بزرگراه آزادگان برای رفع نشست ناگهانی در این معبر مواصلاتی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر امنیت کامل کشور ایران برای میزبانی از گردشگران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۶    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن انتشار اطلاعیه ای در خصوص انتشار کروناویروس جدید در چین و برخی کشورها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
نجار گفت: نمی دانیم کمک های مردمیِ واریز شده به حساب سلبریتی ها کجا هزینه شده و چه میزان مبلغ به حساب ها واریز شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
جدیدترین گزارش ارایه شده از بازار مسکن شهر تهران، افزایش 3 درصدی قیمت را نشان می دهد اما از سرعت رشد آن به طور محسوسی کاسته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۷    
به تازگی گزارشی مبنی بر ادغام برنامه ی Google Duo با پیام رسان سامسونگ منتشر شده که هدف از آن ارتباط تصویری رایگان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
نمایشگاهی از نقاشی های زهره حسنی از عصر روز جمعه 4 بهمن ماه در گالری هفت ثمر برپا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۱    
کارگردان مستند همراه با باد در جدیدترین اظهاراتش از ثبت تک درخت عباس کیارستمی و نصب مجسمه این کارگردان در زیر این درخت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
مدیر کل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: در همه مرزهای جاده ای کشور قرنطینه های انسانی داریم که وزارت بهداشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
وزارت امور خارجه با توجه به وجود مشکلات مختلف در بهره برداری از تعداد هشت فقره املاک متعلق به ایران در کشور های ازبکستان، آلبانی و تاجیکستان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی از افزایش تعداد دریافت کنندگان بسته معیشتی دولت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
ساختمان پر ماجرا در چهارراه استانبول تهران گرچه فروریخته اما همچنان در لا به لای برگه های تاریخ استوار است و کسبه این ساختمان رویای تجارت در آن را در سر دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۵    
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۲    
مقامات چین روز جمعه اعلام کردند برای کنترل ویروس مرگبار جدیدی که جان صدها نفر در سراسر این کشور را تهدید می کند، بخش هایی از دیوار بزرگ چین و دیگر مناطق دیدنی مشهور این کشور را تعطیل می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۶    
طرح تکمیلی تزریق واکسن تزریقی فلج اطفال(Inactivated Polivirus Vaccine) از امروز -شنبه پنجم بهمن ماه- همزمان با سراسر کشور در استان همدان آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۰    
یادگار امام خمینی(ره) ضمن تأکید بر ضرورت امیدواری گفت: همه ما باید این باور را درون خود نهادینه کنیم که ایران متعلق به همه ماست و هیچ کدام از ما به تنهایی نمی توانیم ادعا کنیم که این سرزمین از آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف عمیق از وقوع زلزله در ترکیه، با دولت و ملت این کشور همدردی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا مدعی است راهبرد ترامپ علیه ایران نتیجه بخش بوده و به ایجاد ائتلافی برای اعمال فشار در راستای خاتمه دادن به برنامه موشکی این کشور منجر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۰    
طی جلسات فوری با هیات بدوی تعرفه های روانشناسان و مشاوران کشور، تعرفه ها مشخص و به طور شفاف اعلام شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۰    
وجود یک هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و برگزاری رویداد "ایران باشکوه" همزمان با جشن سال نو چینی ها، فرصت مناسبی برای رونق دوباره گردشگری زمستانی همدان فراهم کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج می شود و از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و روند افزایش نسبی پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۷    
قیمت نفت که هفته گذشته را تحت تاثیر اتفاقات لیبی با کاهش قیمت آغاز کرده بود، با گسترش ویروس کرونای چینی و کاهش تقاضای 260 هزار بشکه ای نفت با افت بیشتری همراه شد و سقوطی هشت درصدی را رقم زد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۲    
ایران در حالی برای جذب گردشگران چینی برنامه ریزی مفصلی کرده که هشدارها درباره سفر این گردشگران و بازرگانان حامل ویروس کرونا به ایران جدی تر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۶    
مدیر کل نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، در خصوص نحوه صدور مجوز تبلیغات پزشکی در کشور توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۰    
اصولگرایان این روزها در تکاپوی چیدن فهرستی 30 نفره در حوزه انتخابیه تهران از میان انبوه داوطلبان تایید شده خود هستند و شواهد در دیگر شهرها هم مژده رقابت در 158 حوزه بی رقیب به آن ها می دهد با این همه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۰    
در حالی رییس سازمان محیط زیست، دلیل بوی بد در تهران را مصرف مازوت در نیروگاه ها می داند که این موضوع از سوی وزارتخانه های نفت و نیرو رد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه روند معاملات بورس در سال 98 غیرطبیعی بود، گفت: بازار نمی تواند هر روز مثبت باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا در آستانه برگزاری نخستین روز از دفاعیه وکلایش در جریان فرآیند استیضاح خود در سنا گفت که از وکلایش می خواهد که "فقط صادق باشند"!
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰    
همزمان با برپایی نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا، تورگردانان ایرانی نیز حضور پیدا کرده اند تا گردشگران خارجی را برای سفر به ایران نه تنها ترغیب بلکه آنها را درباره حوادث اخیر توجیه کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۷    
یک روانشناس بالینی گفت: افسردگی در کسانی که در سابقه خانوادگی، افسردگی یکی از اعضای خانواده را گزارش می کنند بیشتر به چشم می خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۱    
طرح تعیین سقف برای ثبت طلاق از امروز در دفترخانه ها اجرا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۱    
مجلس در حالی با پیشنهاد دولت، دستگاه های اجرایی را مکلف کرده که در فرصتی کوتاه اطلاعات کارکنان خود را در سامانه "کارمند ایران" ثبت کنند و هرگونه پرداخت را مشروط به آن دانسته است که با توجه به تجربه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۵    
دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی گفت: اروپایی ها برخلاف حرف هایی که در اتاق ها می زنند کاملاً تابع آمریکا و به نوعی مانند مستعمره رفتار می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۶    
ارتفاع موج دریا در شمال، جنوب و غرب قشم به سه پا رسیده است که این تلاطم باعث تعطیلی اسکله های گردشگری قشم شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
اخذ مالیات بر عایدی سرمایه بسیار موثر در کاهش میزان سوداگری ها در بازار طلا، سکه و ارز است و بازار داغ سودجویی این دلالان را سرد خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
دبیر علمی کنگره انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین، بروز مشکلات و عوارض جراحی را به حداقل می رساند
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: رئیس جمهوری با ملاحظه حجم و شدت فشارها و تهدیدهای امریکا که فشار حداکثری توصیف شده چاره نهایی و اصلی را در رویکرد حداکثری به ملت می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
هوای پایتخت با شاخص 104 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان روز جمعه گفت: مردم کشورم با خروج نیروهای آمریکایی مشکلی ندارند اما باید این تصمیم به جای مذاکره با طالبان با دولت صورت بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۵    
ضیاییان گفت: در تمام دنیا پیش بینی های کوتاه مدت اگر با احتمال 90 درصدی انجام شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۵    
دانشمندان سلامت آمریکا اعلام کردند واکسن موردنظر برای ویروس جدید کرونا (2019-nCoV) تا 3 ماه آینده برای تست انسانی در مرحله ابتدایی آماده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۲    
کارشناس مسائل منطقه گفت: حمله به پایگاه عین الاسد، مهم ترین ضربه به پایگاهای آمریکا در منطقه بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۲    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (پنجم بهمن ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۷    
مدیران دو ژئو پارک جهانی قشم و بیوارکاس ایبورس خارا (villuercas ibores jara ) اسپانیا در نمایشگاه بین المللی فیتور به منظور توسعه ژئوتوریسم (طبیعت گردی) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۱    
ادعای برخی از کارشناسان مبنی بر آلودگی لبنیات ایرانی منجر شد تا به سراغ بررسی رتبه امنیت غذایی ایران به ویژه لبنیات آن در دنیا بپردازیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۱    
پرفشاری خون اولین عامل خطر منجر به مرگ در تمام جهان است و یکی از مهم ترین بیماری های مزمن و دامن گیر در کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه است که مردم زیادی برای رفع آن از انواع داروهای شیمیایی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۵    
در حالی شاهد حضور پررنگ دستفروشان در مترو هستیم که مدیران این ناوگان می گویند قانونی برای برخورد با دستفروشان وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۲    
سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: اصلاحات در حال فرار از پاسخگویی ها و فرار از پرداخت هزینه عملکرد دولت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۶    
تنگی نفس یکی از مشکلات شایع برای افراد مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه است و وحشت افراد به هنگام گرفتن نفسشان این وضعیت را دشوارتر نیز می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۷    
بر اساس قانون برای جنین هم میزان مشخصی ارث در نظر گرفته شده و تحت شرایطی خاص او ارث می برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۷    
پور حاجت گفت: با شعار دادن و وعده وعید های مختلف نمی توان بافت های فرسوده را در نقاط مختلف نوسازی کرد.