پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر نیوز 8 اسفند 1394 - titrnews.com

تیتر نیوز 31 شهریور 1394 تیتر نیوز 30 مهر 1394 تیتر نیوز 30 آبان 1394 تیتر نیوز 30 آذر 1394 تیتر نیوز 30 دی 1394 تیتر نیوز 30 بهمن 1394 تیتر نیوز 1 اسفند 1394 تیتر نیوز 2 اسفند 1394 تیتر نیوز 8 اسفند 1394 تیتر نیوز 9 اسفند 1394 تیتر نیوز 10 اسفند 1394 تیتر نیوز 11 اسفند 1394 تیتر نیوز 12 اسفند 1394 تیتر نیوز 13 اسفند 1394 تیتر نیوز 14 اسفند 1394 تیتر نیوز 15 اسفند 1394 تیتر نیوز 16 اسفند 1394 تیتر نیوز 17 اسفند 1394 تیتر نیوز 18 اسفند 1394 تیتر نیوز 19 اسفند 1394 تیتر نیوز 20 اسفند 1394 تیتر نیوز 21 اسفند 1394 تیتر نیوز 22 اسفند 1394 تیتر نیوز 23 اسفند 1394 تیتر نیوز 24 اسفند 1394 تیتر نیوز 25 اسفند 1394 تیتر نیوز 26 اسفند 1394 تیتر نیوز 27 اسفند 1394 تیتر نیوز 28 اسفند 1394 تیتر نیوز 29 اسفند 1394 
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۰    
بر اساس آمار نهایی نتایج نهایی انتخابات مجلس خبرگان در حوزه استان تهران آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان نفر نخست انتخاب شد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۵    
اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از مجموع 1293817 آرای ماخوذه شمارش شده اعلام شد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۷    
نماینده جنجالی بروجرد در مجلس نهم که برای انتخابات مجلس دهم هم نامزد شده بود، رای نیاورد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این جمله که رقابت ها تمام شد و دوران وحدت و همکاری فرا رسیده است ، گفت: احتیاج به هماهنگی مثال زدنی داریم که این انتخابات طلیعه و مقدمه ی آن بود ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۱    
آیت الله هاشمی نفر نخست انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری از جمعیت یک میلیون و نیم نفر استان تهران شد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
لیست قیمت انواع خودروهای شاسی بلند در بازار منتشر گردید.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تایید نهایی نتایج انتخابات منوط به تایید صحت و اعتبار انتخابات در حوزه انتخابیه است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
وزیر کشور با اشاره به اینکه در بیش از 70 درصد حوزه ها شمارش آراء به پایان رسیده است اظهار کرد: ما در حال هماهنگی های نهایی و تایید هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان هستیم تا آراء را اعلام کنیم.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو خبر داد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
واکنش طنز روزنامه قانون به طول کشیدن سه روزه شمارش آرا در تهران و برنامه های ویژه صداوسیما!
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۸    
رئیس جمهوری درباره انتخابات 7 اسفند ایران گفت: حضور مردم با شور، نشاط و شکوه فوق العاده ای بود و این ازدحام جمعیت به حدی بود که انتخابات تا نیمه شب گذشته به طول انجامید.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا این لحظه نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 28 حوزه مشخص شده است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۹    
24 آنلاین نوشت: در حالیکه بسیاری از آرای صندوفهای انتخابات مجلس خبرگان در تهران شمارش شده است،به دلیل نامعلومی از اعلام نتیجه خودداری می شود.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۹    
290 نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی با اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور به تناوب شناخته می شوند.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۹    
بر اساس آخرین اخبار تاکنون حدود 70 تخلف انتخاباتی در کشور گزارش و برای رسیدگی به آن پرونده ویژه تشکیل شده تا خارج از نوبت رسیدگی شود.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
امیر عابدینی گفت: من اعتقاد دارم تا مدت ها کسی متوجه نخواهد شد که کفاشیان در انتخابات فیفا به کدام نامزد رای داده است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران می گوید که اگر اعلام رای ایران در انتخابات ریاست فیفا آثار منفی در پی داشته باشد نتیجه چیست و اگر می خواستند آرا علنی شود چرا به صورت مخفی اخذ رای کردند؟
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اینکه شکوه حضور مردم در خلق حماسه سیاسی هفتم اسفند در تاریخ میهن ماندگار خواهد شد گفت ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: تا این ساعت گزارشاتی که به دست ما رسیده است نشان می دهد هیچ مورد امنیتی در سراسرکشور در راستای برگزاری انتخابات نداشته ایم.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
دبیر کل حزب سبز گفت: از امروز دیگر رقابت هادر صحنه سیاسی تمام شده و جای خود را به رفاقت داده است و مجلس شورای اسلامی آینده و دولت در کنار ملت باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی و توسعه کشور گام بردارند .
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۴    
گزارشهای رسیده از برخی صندوقهای رای خبرگان در استان تهران، حاکی از صدرنشینی روحانی است.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
محققان کشورمان با تولید نانوذرات نقره و تقویت خاصیت آنتی باکتریال آن، اسپری ضد بو برای کفش عرضه کردند و موفق به دریافت مجوزهای لازم در زمینه عدم حساسیت و خاصیت آنتی باکتریال این محصول بر روی باکتری ...
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۴    
رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان روز جمعه در مصاحبه با خبرگزاری رویترز پیش بینی کرد که فهرست امید بتواند در برابر مخالفان تندروی دولت حسن روحانی در انتخابات روز جمعه پیروز باشد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
بازتاب انتخاباتی امسال ایران در رسانه های مشهور دنیا تغییر محسوسی با انتخابات گذشته دارد و آن این است که این رسانه ها حضور مردم را راحت تر از گذشته، اذعان کردند.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۴    
با پایان اخذ رأی در شعب، شمارش آرا در حوزه های انتخابیه کشور و شهرستان های تهران آغاز شد.
تیتر نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۴    
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح روز گذشته در سراسر کشور با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد و تا ساعت 23 و چهل و پنج دقیقه ...