جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۳۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 25 بهمن 1395 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1395 خبرگزاری یوپنا 30 آبان 1395 خبرگزاری یوپنا 30 آذر 1395 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 1 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 2 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 3 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 4 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 5 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 6 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 7 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 8 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 9 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 10 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 11 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 12 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 13 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 14 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 15 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 16 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 17 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 18 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 19 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 20 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 21 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 22 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 23 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 24 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 25 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 26 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۷    
مدتی بود که که وقتی به بخش های مختلف خبری تلویزیون نگاه می انداختیم رد و نشانی از رضا حسین زاده، گوینده باسابقه خبر نمی دیدیم تا اینکه چندی پیش خبر وخامت حال او و بستری شدن این گوینده در بیمارستان ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۷    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا روز چهارشنبه مدارس نوبت صبح شهرستان مریوان، سروآباد و دیواندره تعطیل است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۲    
در بازار امروز – سه شنبه – سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود 12 هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 184 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا نیز 3807 تومان قیمت دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۲    
نیکون اعلام کرد قصد تولید دوربین های سری دی ال کامپکت را ندارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: کشور ما راه کار دیگری جز ورود به عرصه کارآفرینی فناورانه بر مبنای زیست بوم کارآفرینی و نوآوری ندارد زیرا در شرایط حرکت پرسرعت کشورها به سوی ایجاد ارزش افزوده از ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
واچ اسپرت در رنگ تیتانیومی و آبی تیره در تاریخ نامشخص با قیمت 349 دلاری عرضه می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۱    
مدیر اکتشاف شرکت نفت از اکتشاف 13 میدان نفت و گاز در ایران خبر داد و گفت: حجم ذخایر نفت کشف شده 6.5 میلیارد بشکه و حجم ذخایر گاز آن حدود 62 تریلیون فوت مکعب است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۶    
حاکم دبی فاش کرد که دیکتاتور سابق لیبی، از او برای ساختن شهری مانند دبی در لیبی کمک خواسته بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۶    
خودرو وانت به زمین گوبرداری شده سقوط آزاد کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
باند 4 نفره کلاهبردار در شهرستان پیشوا که با ارسال پیامک و انجام عملیات کارت به کارت به سرقت 2 میلیاردی از حساب دیگران مبادرت کرده بودند با تلاش عوامل پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲۷    
مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان مدافع حرم محمدحسن غلامی و سیدکریم حسینی صبح دوشنبه بیست و پنجم بهمن از حسینیه پیروان دین نبوی تا حرم مطهر رضوی با حضور مردم شهید پرور مشهد برگزار و در قطعه 15 گلزار شهدای ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
این بار جادوی داربی به کمک استقلال آمد و این تیم در شرایطی هشتادوچهارمین نبرد سنتی تهران را به سود خود به پایان برد که در یک ربع ابتدایی بازی هواداران پرسپولیس در حال رؤیاپردازی درباره تعداد گل ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۲    
از جمله کارهای با ارزش در شرف انجام، ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای خاورمیانه است که مقدمات آن در حال انجام است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۲    
مقام های ایالت کالیفرنیا درپی تشخیص یک حفره در بدنه سد اوروویل در شهرهای اطراف سد حالت اضطراری اعلام کرده و در حال انتقال مردم به مناطق امن تر هستند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۲    
تیم کشتی آزاد آمریکا دقایقی پیش بعنوان نخستین تیم، وارد شهر کرمانشاه محل برگزاری چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار کرد: محور گرگان به شاهرود از سمت استان سمنان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۲    
سازمان جهانی گمرک از گمرک ایران خواسته است که فناوری گمرک الکترونیک خود را به دیگر کشورها نیز صادر کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۲    
وزنه بردار طلایی المپیک که همچنان در اردوی تیم ملی حاضر نمی شود و با مسئولان فدراسیون مشکل دارد تاکید کرد اگر تکلیفش را مشخص نکنند به پیشنهاد کشورهای دیگر پاسخ خواهد داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۲    
محمد فرهادی؛ وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری درمراسم تقدیر از برگزیدگان سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی گفت ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۲    
یک نهاد حقوق بشری در سوییس با صدور بیانیه ای از حجاب به سر کردن وزرای زن سوئدی در هیات همراه نخست وزیر سوئد در تهران، انتقاد کرده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۷    
آن طور که رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده داده، حقوق و عیدی کارکنان قبل از اتمام بهمن ماه واریز می شود. در عین حال که تسویه کامل حقوق در سال جاری تا 20 اسفند انجام خواهد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
دادستان پاکدشت از دستگیری فردی خبرداد که ادعای خدایی در روی زمین می کرد و مدعی شده است که در شمایل حضرت موسی (ع) آمده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
با توجه به تغییرات جوی، پلیس راهور ناجا آخرین محدودیت های تردد در برخی از جاده های کشور را اعلام کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۷    
آلبوم ” Sing Me Home “به سرپرستی یویوما و نوازندگی “کیهان کلهر” برنده جایزه گرمی بهترین موسیقی جهانی در 59 امین دوره از برگزاری این جایزه شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
اسطوره ی استقلال در پیامی اینستاگرامی به برد استقلال واکنش نشان داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۷    
به گزارش یوپنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو که در جریان سفر به آمریکا برنامه دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را در دستور کار دارد ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۷    
عضو مجمع روحانیون مبارز، با بیان اینکه افزایش رابطه اصلاح طلبان با رهبری نظام یک ضرورت است، گفت: این رابطه در حد بایسته و شایسته نیست و حتما باید یک ساز و کاری درون جبهه اصلاحات تعیین شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۷    
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق برگزار شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم خبر استعفای یکی از روسای دانشگاهها را تکذیب کرد و گفت: درحال حاضر تغییر ساختاری در مدیریت دانشگاه ها نداریم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۲    
کمیسیون مرکزی انتخابات ترکمنستان از پیروزی قربانقلی بردی محمدوف در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۷    
فلاونوئیدهای موجود در میوه های خانواده مرکبات ممکن است به پیشگیری از بیماری های انحطاط عصبی، مانند آلزایمر و پارکینسون، که در نتیجه تجزیه سلول ها در سیستم عصبی شکل می گیرند، کمک کنند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با خزانه توافق کرده ایم حقوق کارمندان حداکثر تا 20 اسفند و یارانه اسفند چند روز زودتر پرداخت شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور به حذف جدول شماره 17 لایحه بودجه مربوط به تخصیص اعتبار به برخی موسسات فرهنگی خاص در کمیسیون برنامه و اضافه شدن دوباره این جدول به این لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس واکنش نشان ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۲    
اخیرا نام جدیدی به کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری آینده ایران اضافه شده که بارها و بارها در رسانه های این کشور اسم او شنیده شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۲    
مواضع رییس جمهور روحانی در این سال ها به ویژه در طول عمر دولت یازدهم چه در سیاست خارجی و چه در سیاست داخلی و مسائل فرهنگی برخلاف اعتقادات اصول گرایان بوده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۲    
شرکت فرودگاه ها در اطلاعیه ای اعلام کرد که با وجود بارش برف، پروازهای این فرودگاه برقرار است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۷    
یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هوایی پگاسوز ترکیه بامداد دوشنبه به دلیل وخامت حال یکی از مسافران خود مجبور به فروداضطراری در فرودگاه اصفهان شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
کاریکاتور – سو ء قصد استقلال به جان صدرنشین عنوان کارتون امروز خبر ورزشی است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
خانه ملت نوشت: نماینده مردم تویسرکان معتقد است اگر هزینه های تبلیغاتی کاندیدها ساماندهی گردد، پشتوانه های مالی افراد مشخص می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه دولت بودجه پژوهشی سال آینده کشور را 9 هزار میلیارد تومان در نظرگرفته است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۲    
وقتی صدای بوق ماشین پدرم آمد مثل همیشه از خانه بیرون دویدم تا در پارکینگ را باز کنم اما دوست پدرم را دیدم که از ماشین –زانتیا- پیاده شده و به طرف پدرم شلیک کرد و او را کشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
سرپرست پلیس راه مازندران گفت که جاده هراز به علت بارش شدید برف دقایقی پیش بسته شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
سفیر ایران در پاریس اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره حمایت ایران از تروریسم را خنده دار توصیف کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۲    
سیاست ورزی اصلاح طلبان در انتخابات سال 92 و حمایت از یک اصولگرا کاملا بعید و دور از ذهن بود اما همین استراتژی متفاوت بود که توانست اصلاح طلبان را از دوران سخت دوری از عرصه سیاست به صحنه بکشاند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی دولت از پرداخت عیدی پایان سال کارکنان دولت همراه با حقوق بهمن ماه تا قبل از پایان ماه جاری خبر داد و گفت: حقوق اسفند کارکنان دولت تا بیستم ماه پرداخت می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۷    
پادشاه بحرین در مراسمی رسمی در منامه، پایتخت بحرین از رجب طیب اردوغان استقبال کرد و دو طرف چندین توافقنامه و یادداشت تفاهم را امضا کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۷    
کمیته وزارتی امور قانونگذاری کابینه رژیم صهیونیستی نسخه اصلاح شده پیش نویس قانون “ممنوعیت پخش اذان” را به تصویب رساند تا مقدمات طرح آن در کنست (پارلمان صهیونیستی) فراهم شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۲    
در حالی که در پی آزمایش موشکی جدید کره شمالی واشنگتن، توکیو و سئول برگزاری نشست فوری شورای امنیت را در این خصوص خواستار شدند، کره شمالی اعلام کرد، آزمایش موشکی اخیرش موفقیت آمیز بوده است.