چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۵۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 3 مهر 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 2 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 3 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 4 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 5 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 6 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 7 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 8 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 9 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 10 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 11 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 12 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 13 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 14 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 15 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 16 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 17 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 18 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 19 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 20 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 21 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 22 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 23 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 24 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 25 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 26 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 27 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 28 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 29 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۸    
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از تعیین تکلیف تبدیل وضعیت 600 نیروی قراردادی این دانشگاه خبر داد و گفت: پرونده های سایر نیروها نیز در دست بررسی است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۴    
برخی ترکیبات موجود در برگ این درخت موجب آزادشدن آنزیمی موسوم به الاستاز می شود که پروتئین موسوم به الاستین را در افراد مسن، تجزیه می کند. الاستین به حفظ خاصیت کشسانی پوست کمک می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۴    
30 هزار دلارتقلبی توسط ماموران انتظامی شهرستان ماهنشان کشف و ضبط شد .
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۹    
رئیس جمهور کشورمان، ایران را نه بر اساس سیاست که در فرهنگ و تمدن خود یک امپراتوری خواند و خطاب به سران کشورهای جهان تاکید کرد: جهان، دوستی بهتر از ایران نخواهد داشت، اگر صلح، آرمان شماست.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۴    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در برخی از اقلام دارویی در کشور و به تبع آن در استان دچار کمبود هستیم و برای پیشگیری از کمبودهای دارویی با توجه به تحریم ها به شرکت ها اعلام شده تا ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۹    
قاچاق سوخت که با افزایش مصرف بنزین خود را نشان داده، یکی از معضلات حال حاضر حوزه انرژی بوده که در راستای مقابله با آن احیای کارت سوخت از سوی وزیر نفت مطرح شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۹    
می خواهیم روابط خیلی خوبی با ایران داشته باشیم اما این محقق نشده است. آنها باید شیوه خود را تغییر دهند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ورزش دانشگاهی به میزبانی دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: این مراسم شانزده مهر در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۹    
طرح های مخابراتی و دفتر کسب وکارهای نوین و کارآفرینی دانشگاه پیام نور نطنز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار اصفهان افتتاح شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۲    
سرپرست وزارت اقتصاد معتقد است سهامداری سهام عدالت زمانی معنای واقعی خود را می یابد که قابل معامله باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۷    
منبع: سی ان ان
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۲    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اموراقتصادی و دارایی پس از سفر رییس جمهور به نیویورک به مجلس معرفی می شوند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۶    
یک مقام بلندپایه دولت چین اعلام کرد وقتی واشنگتن چاقو زیر گلوی چین گذاشته ، پیشرفت در گفتگوهای تجاری با ایالات متحده دشوار است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : با چند رویکرد در دست اقدام از جمله ترخیص تدریجی گوشی های تلفن همراه از گمرک و انبارهای توقیف شده، انتظار کاهش قیمت این کالا در بازار را داریم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۵    
بیش از 150 نفر از افراط گرایان یهودی به محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی یورش بردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۵    
هیأت مدیره جدید فرابورس در نخستین جلسه خود در مهرماه امسال با ابقاء امیر هامونی در مسند مدیرعاملی فرابورس رأی مثبت داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۰    
محمد جواد حسینی
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از به جریان افتادن استیضاح وزیر آموزش و پرورش در اواخر مهرماه خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۹    
وقتی برای مدت زیادی به صورت ثابت در یک جا می نشینیم، دست یا پایمان خواب می رود. چه اتفاقی در بدن افتاده که چنین می شود؟ آیا این خواب رفتن اندام های حرکتی ما خطرناک است؟
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۹    
دانش آموخته دانشگاه پیام نور زنجان رتبه دوم آزمون کارشناسی ارشد علوم سیاسی کشور را کسب کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۴    
برای امسال طبق قانون بودجه حقوق کارمندان دولت حداکثر 20 درصد افزایش یافته و از اردیبهشت ماه امسال اعمال شده بود و گفته می شد که در صورت افزایش مجدد حقوق کارکنان احتمالا تا سقف پنج درصد دیگر باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۳    
یک اقتصاددان در تحلیل دلار 16 هزار تومانی می نویسد: به نظر می رسد امروز اساسا خانوارها به کارایی حکمرانی اقتصادی اعتمادی ندارند و حاضر نیستند پولی که در اختیارشان است در دست این حکمرانی باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق به کنوانسیون پالرمو با حق تحفظ امکان پذیر بوده و بر همین اساس کشورهایی که شروط ما را نپذیرند، می توانند با ما همکاری نکنند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۳    
نماینده مردم آبادان با اشاره به بررسی طرح دو فوریتی تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در مجلس از موافقت با این طرح برای کاهش تب کنکور در کشور خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۸    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه ای حمله اهواز را تروریستی، شریرانه و بزدلانه خواند و آن را بشدت محکوم کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۸    
بهنوش طباطبایی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون دانش آموخته اخیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور استان تهران اذعان داشت: دانشگاه پیام نور به لحاظ کیفیت و شرایط آموزشی، بهترین گزینه برای تحصیل است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۳    
در شرایطی که به اعتقاد اغلب کارشناسان ریشه مشکلات اقتصادی در ساختارهای معیوب آن است، برخی افراد و مسئولان بی اطلاع ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: انفجار مین در روستای دره وران از توابع شهرستان مریوان جان دو نفر کولبر را گرفت و یک نفر را نیز مصدوم کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قرار است برای جبران قدرت خرید، به 6 میلیون و 900 هزار حقوق بگیر، بسته جبرانی داده شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۸    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: مصوبه پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور در دانشگاه های داخل (به دلیل مشکلات ارزی) فقط تا اسفند ماه سال جاری لازم الاجرا است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهور در دیدار رئیس هیئت اجرایی دولت افغانستان گفت: توسعه روابط تهران و کابل در همه عرصه ها به نفع دو ملت است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۸    
سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق طی سه روز آینده در 9 استان کشور خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۳    
پدر و پسر بجنوردی داخل چادر مسافرتی کنار زمین کشاورزی در حاشیه شهر، دچار گاز گرفتگی شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۳    
دکتر کاخا شنگلیا رئیس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه ها ( AIUP ) و رئیس دانشگاه قفقاز گرجستان از دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر (واقع در غرب استان اصفهان) بازدید کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۸    
وزیر امور خارجه ایران و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نخستین بار پس از خروج آمریکا از برجام در بیانیه ای مشترک درباره حفظ توافق هسته ای و لزوم بهره مندی ایران از منافع اقتصادی آن تاکید ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۸    
رئیس جمهور در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا تاکید کرد که برنامه ای برای دیدار با ترامپ ندارد و اساسا رئیس جمهور آمریکا شرایطی را بوجود نیاورده که فضای چنین دیداری ایجاد شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: خیلی براساس شایعه استعفای وزیر صمت نمی توان به نظر قطعی رسید که آقای روحانی قصدی برای تغییر این روند دارد و می خواهد درباره ادامه همکاری با برخی وزرای خود تجدیدنظر ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای تقویت شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در این دانشگاه وجود دارد گفت: این شبکه می تواند منجر به افزایش تبادلات بین المللی دانشگاه پیام نور شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۷    
لب ها هنگام لبخند زدن، اخم کردن و یا صحبت کردن حرکت می کند. این عضو از بدن از لایه های بسیار نازک پوست ساخته شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۷    
یک مقام مسئول گفت:براساس آخرین آمار تاکنون 102 هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر 203 میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.