چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۱:۵۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاگرس آنلاین 8 بهمن 1399 - zagroosonline.ir

زاگرس آنلاین 1 شهریور 1399 زاگرس آنلاین 25 مهر 1399 زاگرس آنلاین 30 آبان 1399 زاگرس آنلاین 24 آذر 1399 زاگرس آنلاین 3 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 4 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 5 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 6 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 7 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 8 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 9 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 10 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 11 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 12 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 13 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 14 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 15 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 16 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 17 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 18 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 19 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 20 بهمن 1399 زاگرس آنلاین 21 بهمن 1399 
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۱    
علی خدایی عضو کارگری شورای عالی کار با اشاره به اینکه نمایندگان کارفرمایی اظهاراتی را در جلسه اخیر کمیته دستمزد شورای عالی کار مطرح کردند، که هیچگونه وجاهت قانونی ندارد ...
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهارت گفت وگو و مدارا کردن مهم است و نباید وقتی به هم می رسیم با زبان خشونت با همدیگر سخن بگوییم، گفت: ما دشمنان هم نیستیم، یک ملتیم ...
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۲:۰۱    
جدول پخش برنامه های درسی پنجشنبه 9 بهمن 99 شبکه آموزش و 4 سیما و شبکه قرآن به اطلاع دانش آموزان عزیز می رسد
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۱    
منابع خبری از تصمیم آمریکا برای توقف موقت فروش برخی تسلیحات نظامی به عربستان سعودی و امارات خبر دادند.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۶    
دزفول – بخشدار سردشت دزفول گفت: با فوت یک نوجوان دیگر، تعداد جانباختگان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به دو نفر رسید.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۶    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ادامه محدودیت های کرونایی در استان تهران، گفت: محدودیت ها در استان تهران ادامه دارد مگر موردی از طریق ستادملی مدیریت کرونا برای ما ابلاغ شود.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۶    
رسانه های تونس از ارسال یک بسته مشکوک حاوی مواد سمی و خطرناک به کاخ ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۲:۰۱    
یاسوج – مسئول روابط عمومی تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت گفت: تیم هندبال جوانان فراز بام خاییز دهدشت با شکست تیم پرقدرت شهرداری جهرم، قهرمان مسابقات هندبال جوانان کشور شد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: پسر جوانی که در حالت توهم ناشی از مصرف مواد مخدر با پدر خود درگیر و او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
نخود جز حبوبات می باشد و خواص زیادی دارد مانند پروتئین زیاد، وجود فیبر در آن و...
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۱    
یک فعال توئیتری تصاویری را از محله های فقیر نشین و ویران عربستان سعودی منتشر کرد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۶    
یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد اگر ترامپ در سال 2024 در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه شرکت کند، 40 درصد جمهوریخواهان و مستقل های محافظه کار به وی رای خواهند داد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۱    
یاسوج- معاون اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسبت مصارف به منابع بانک های این استان 115 درصد است و این نشان می دهد که بانک های عامل علاوه بر منابع استانی از سایر منابع متمرکز در تهران نیز برای حمایت ...
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۱    
اهواز – مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از آغاز بارش باران و برف در استان خوزستان از روز جمعه خبر داد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۶    
در9 ماهه سال جاری 10 هزار و 231 مورد خودزنی (7هزار و 886 مرد و 2 هزار و 345 زن) که با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت انجام شده بود به مراجع قضایی اعلام شد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۶    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن، ائتلاف سعودی را به واکنش های متقابل در برابر تجاوزات این ائتلاف علیه یمن تهدید کرد.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۱    
بودجه بندی و مدیریت هزینه روزانه راهی است برای تنظیم درآمد و برنامه ریزی صحیح هزینه ها که از این طریق، شما می توانید بین درآمد و هزینه های خود نوعی هماهنگی ایجاد کنید
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۶    
فرمانده جدید پنتاگون قرار است به منظور بررسی راهبرد آمریکا در مناقشه های عراق و افغانستان، سطح نیروها در این دو کشور را بازبینی کند.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۲:۰۱    
گرمسار- سخنگوی اورژانس کشور از تصادف اتوبوس با تریلی در محور آرادان-سرخه خبر داد و گفت: این سانحه متاسفانه تا کنون دو کشته در بر داشته است.
زاگرس آنلاین   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۱    
دبیر مطبوعاتی کاخ سفید به نقل از رئیس جمهور جدید ایالات متحده مدعی شد که پروژه احداث خط لوله گاز نورد استریم 2 یک توافق زیان آور برای کشورهای اروپایی است.