دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۳:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 7 تیر 1396 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 مرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 بهمن 1396 پایگاه خبری ذاکر 3 اسفند 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 2 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 3 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 4 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 5 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 6 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 7 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 8 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 9 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 10 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 11 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 12 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 13 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 14 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 15 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 16 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 17 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 18 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 19 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 20 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 21 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 22 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 23 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 24 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 25 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 26 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 27 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 28 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1396 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۰    
سپاه در بازسازی ها به دنبال اقدامات انتفاعی نیست، سپاه پروژه هایی را که بخش خصوصی انجام نمی دهد را پذیرفته و حتی به صورت نسیه انجام می دهد که پول هزینه شده را حتی نمی دهند و متأسفیم که هم آمریکا به ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۲    
حمید داودآبادی
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۲    
تازه ترین پست عبدالرضا هلالی به حمایت از میثم مطیعی اختصاص یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۷    
بسیاری از مداحان کشورمان درپی هجمه های اخیر علیه میثم مطیعی با انتشار مطالبی حمایت خود را از این مداح اهل بیت(ع) نشان دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۵    
شیراز- ذاکرنیوز- استاندار فارس گفت: امیدواریم با ایجاد جنگل و فضای سبز در ارتفاعات، شاهد ساخت و ساز و احداث بنا در این مناطق و فضاها نباشیم و جلوی این کار گرفته شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۸:۱۴    
معاون اول رییس جمهور مصوبه تهاتر مطالبات شرکت ها و موسسات مندرج در تصویب نامه از شرکت های دولتی با بدهی همان شرکت ها و موسسات به سازمان مالیاتی و خصوصی سازی را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۸:۰۲    
مهرداد بیرانوند خبرنگار شبکه خبر در آخرین پست صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری را منتشر کرد که نشان از حضور وی در شهر تدمر (پالیمرا) سوریه دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۲۶    
منابع عراقی از آزادسازی بیش از 50 درصد محله موصل قدیم که آخرین محله تحت کنترل داعش در شهر موصل است، خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۲۳    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: منافقین فکر کردند با از بین بردن و حذف چهره هایی که تئوریسین نظام هستند، می توانند انقلاب نوپای اسلامی را نابود کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۲۳    
رئیس فراکسیون امید مجلس در خصوص سند 2030 و توقف اجرای آن گفت: شورای انقلاب فرهنگی این را از دستور خارج کرد. سند جامع تر و کامل تر از این داریم به نام سند تحول که بیش از 10 سال روی آن کار شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: طارمی حق دارد پیشرفت کند و اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم های دیگر در حال مذاکره است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۱۷    
ماه رمضان امسال بی نصیب از گرانی های هر ساله نبوده و حتی می توان گفت که تشنج های سیاسی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری نیز باعث شد تا بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان امسال بی در و پیکرتر از سال های ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۱۴    
نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای گفت با تحریم و اقدام نظامی امکان متوقف کردن برنامه هسته ای ایران وجود نداشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۷:۱۱    
حسین عبده تبریزی از مشاوران غیر رسمی روحانی و دوست نزدیک عباس آخوندی نخستین فردی بود که در اردیبشهت 94 در گفتگو با یک نشریه اعلام کرد بانک های ایرانی در حال ورشکستگی هستند اما فعلا اعلام نمی کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۱    
هفتم تیر ماه هر سال سالگرد یکی از حوادث خونبار تاریخ انقلاب است. در شب پرحادثه هفت تیر 1360، محمدرضا کلاهی که یکی از اعضای مجاهدین بود با نفوذ در ساختار حزب ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۵    
دیالوگ های سعید نعمت ا... که پیش از این مجموعه به این اندازه دیده نشده بود، مخاطبان سریال را به دو دسته طرفداران پرشور و منتقدان عصبانی تقسیم کرده بود
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۳    
باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه مهاجم ملی پوش خود برای رفتن به باشگاه پانیونیوس یک میلیون یورو درخواست کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۰    
شیراز- ذاکرنیوز- دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس از اجرای 10 ویژه برنامه به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان فارس خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۱    
شیراز- ذاکرنیوز- مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از اتمام فاز اول و آغاز فاز دوم مرمت بخشهایی از حمام مسجد النبی در سپیدان متعلق به دوره متاخر اسلامی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۵    
شیراز- ذاکرنیوز- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: از 875 واحد تولیدی این استان که مسائل و مشکلات آنها در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در 2 سال گذشته شاهد افزایش چشم گیر تعرفه های درمانی بودیم گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۵    
رسانه های مشهور دنیا از حمله باج افزاری دیگری به نام پتیا به زیرساختهای کشورهای اروپایی خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۲    
صبح چهارشنبه 31 خرداد خبری ساکنان جزیره العرب را در شوک فرو برد که انتظار وقوع آن را هر لحظه داشتند، اما نه به این سرعت و شکل غافلگیرکننده، بن سلمان همانطور که پیش بینی می شد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۹    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار پست اینستاگرامی ، به خبرنگار ضدانقلاب فراری کنایه زد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۶    
تفاوت غربگرایی با غرب باوری در این است که در غربگرایی نوعی الگوی فکری نیز مشهود است اما غرب باوران مدل توسعه مادی وخطی غرب را مفید می دانند و کمتر به پشتوانه تئوریک غرب می اندیشند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۰    
در کشوری که مردم از مشکلات معیشتی و بروز و ظهور آسیب های اجتماعی در رنج و ناراحتی به سر می برند، قدرت گرفتن آنها که از کارنامه اقتصادی ضعیف برخوردارند و به ناکارآمدی عملیاتی در حوزه اقدام و عمل شهره ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۷    
امروز، سپاه خار چشم دشمنان اسلام و ایران است و قدرت سبزپوشان بی ادعا، فکر هرگونه تجاوزی را از کشور دور کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۸    
طرح تحریم ایران و روسیه که قبلاً به دلیل مواجه شدن با مشکلات آیین نامه ای در مجلس نمایندگان آمریکا متوقف شده بود، باز هم با مشکلی جدید مواجه شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۸    
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری گفت: فدراسیون وزنه برداری نه تنها کمکی برای حل مشکل رستمی و انوشیروانی نکرد بلکه با عدم شفافیت موضوع را حادتر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۵    
منابع آگاه مدعی شده اند آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد تلاش های مخفیانه ای را برای آزادی یکی از محکومان امنیتی بازداشت شده در ایران آغاز کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به تصمیم دادگاه عالی آمریکا در تایید ایجاد محدودیت برای ورود اتباع 6 کشور مسلمان به این کشور گفت ...