چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

پایگاه خبری ذاکر (zakernews.ir)

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 مرداد 1398 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1401 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1402 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1403 پایگاه خبری ذاکر 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 12 اردیبهشت 1403 
  ۸ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
در حدود دو سال گذشته رسانه های فارسی زبان ضد ایران و حتی غربی، بارها در گفت و گو با افراد مختلف،گزارش هایی درباره نحوه درگذشت نیکا شاکرمی منتشر کرده اند ...
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
در دویست وهشتمین روز تجاوز صهیونیست ها به غزه حملات هوایی این رژیم به مناطق مختلف در غزه ادامه داشت، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن خطاب به متجاوزان آمریکایی گفت که با آتش بازی نکنند ...
  ۸ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
سعید الهی تهیه کننده مستند قوی دل گفت: کارکرد راهبری و انتقادی آثار مستند در حال فراموشی و کمرنگ شدن است. متاسفانه شاهد تولیداتی غیرجذاب و منفعل هستیم.
  ۸ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
استاندار اردبیل گفت: معلمان با مشکلات زیادی در زندگی خود مواجه هستند ولی این تنگنا ها و ذره ای از اهمیت و قداست کار ارزشمند آنها کم نمی کند.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
در پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس، تکلیف 29 بنگاه اقتصادی مشخص شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون امور اقتصادی وزیر کشور و استاندار بوشهر در محل نمایشگاه ایران اکسپو راه اندازی شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۵۷ سایت دیگر  
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش 10 درصدی تعرفه تاکسی های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از 30 نماینده و ارجاع آن به هیات رییسه مجلس خبر داد.
  ۸ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آبرسانی به 169 روستای استان به ارزش 528 میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است.
  ۸ ساعت پیش   + ۳۷ سایت دیگر  
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان برای افزودن والدین، همسر و فرزندان واجد شرایط خود به فهرست افراد تحت تکفل، نیازی به مراجعه حضوری به شعب این سازمان ندارند.
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در شهرستان گذره ولایت هرات را پذیرفت.
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
بعد از مجلس نمایندگان کنگره، سنای آمریکا نیز لایحه ممنوعیت واردات اورانیوم غنی شده از روسیه را تصویب کرد و اکنون این سند بعد از امضای آن توسط جوبایدن، اجرایی خواهد شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
روابط ترکیه – هلند، پس از یک تنش چند ساله، حالا وارد فصل نوینی شده و ظاهراً، مسائل مرتبط با ناتو در این میان نقش مهمی دارد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بروکسل متوجه این مشکل شده است که گاز در اتحادیه اروپا 4 برابر گرانتر از چین یا ایالات متحده است. اما چه کسی در این مورد مقصر است؟
  ۸ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از پیش نویس قطعنامه مجمع عمومی "درباره نسل کشی در سربرنیتسا" که توسط کشورهای غربی مطرح شده ...
  ۸ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تعداد سفرهای آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به غرب آسیا طی 7 ماه جنگ طوفان الاقصی تقریبا به اندازه انگشتان دو دست رسیده است ...
  ۸ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید.
  ۹ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
یک انجمن محیط زیستی فرانسوی مدعی شد حمل مشعل المپیک به دلیل حمایت مالی یک شرکت نوشابه سازی انجام نمی شود.
  ۹ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره صد ها افسر پلیس است تا به اعتراض دانشجویان این دانشگاه در حمایت از مردم غزه که بیش از یک هفته است در تحصن به سر می برند، پایان دهد.
  ۹ ساعت پیش   + ۴۰ سایت دیگر  
در کوران اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنایات صهیونیست ها، بی بی سی مجددا مدعی تجاوز و قتل نیکا شاکرمی شده است.نامه ای که این شبکه به عنوان سند معرفی کرده مملو از گاف های خنده دار است ...
  ۹ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 1.5 تن گردوی خارجی قاچاق در شهرستان بیرجند خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به ساخت دهکده لجستیکی مرزی در منطقه گفت: این دهکده با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی حوزه حمل و نقل از کشورهای چین، روسیه، افغانستان ...
  ۹ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
بی توجهی مستمر به نقش چند وجهی آب بندان ها در اقتصاد و معیشت مردمان شمال کشور، این بار دامن منابع آبی بکر مازندران به ویژه شهرستان بابل را گرفته است.
  ۹ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
زمانی که صحبت از خصوصی سازی به میان می آید، برخی کارشناسان اقتصادی رد دیون در ذهن شان نقش می بندد و برخی دیگر می گویند به بخش خصوصی در میدان اقتصاد اجازه بازی نمی دهند ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش 150 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در فروردین ماه امسال خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: منابع محدود بانک های خراسان شمالی برای فعالان اقتصادی مشکل زا شده است.
  ۹ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
بانک دی با انعقاد قرارداد معادل 857 میلیارد ریال، 66 درصد از درخواست های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است.
  ۹ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
سخنگوی دستگاه قضا از تبدیل مجازات اعدام بابک زنجانی به 20 سال حبس خبر داد. فرار بابک زنجانی از اعدام می تواند درس هایی برای همه مفسدان بالقوه و بالفعل اقتصادی، داشته باشد.
  ۹ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی های صادراتی این استان به 6 زبان زنده دنیا خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد کاهش به 2283 دلار و 23 سنت رسید.
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس شورای شهر کرج با استقبال از مشارکت مردم در سرمایه گذاری پروژه های شهری گفت: تلاش می کنیم تا پایان دوره ششم شورا ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیر اداره توسعه و تدوین مقررات نظام های پرداخت بانک مرکزی در رابطه با جزئیات اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان نکاتی را مطرح کرد.
  ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
شورای عالی سیاسی یمن با هشدار درباره تحرکات خصمانه آمریکا تاکید کرد که هیچ یک از توطئه های دشمنان برای منصرف کردن یمنی ها از حمایت از مردم فلسطین نتیجه نخواهد داد و یمن به موضع شرافتمندانه خود در ...
  ۹ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاثیر کاهش نرخ مالیاتها در ورود سرمایه مردم به بخش تولید و در نتیجه تحقق شعار سال 1403 پرداخت.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل امور مالیاتی لرستان از تمدید ارائه اظهارنامه ارزش افزوده و بخشودگی صد درصد آن خبر داد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
پورابراهیمی گفت: اگر مشکل نرخ تامین مالی را در حوزه فعال سازی بنگاه ها حل نکنیم، قطعا جهش تولید برای امسال تحقق پیدا نمی کند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
دومین اجلاس اتاق های بازرگانی عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیا ACD با تصویب معاهده اصفهان به کار خود پایان داد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان اهواز گفت: مشارک مردم، موتور محرک اقتصاد در کشور است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مطب دندانپزشکی قلابی برای سومین بار پلمب شد، پزشک جعلی قبلا بار ها در مراجع قضائی محکوم شده، اما مشتری های همیشگی باز به مطب غیرمجاز جدیدش مراجعه می کنند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
هرچند برخی منفعلانه در مقابل امواج رسانه ای و تبلیغاتی غرب، مرزبندی فرهنگی و مقاومت فرهنگی را ناممکن می دانند و دچار ناامیدی و یأس شده اند، اما با قدرت بالای جهاد تبیین ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
روایت عجیب و غریب بی بی سی جهانی در خصوص درگذشت نیکا شاکرمی که تاکنون به عناوین مختلف دستمایه سیاسی کاری و جعل نویسی رسانه های معاند قرار گرفته است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سفیر روسیه در کابل از ارسال یک محموله کمکی به افغانستان خبر داده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۸   + ۱۰ سایت دیگر  
تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد، عملیات نظامی ارتش اسرائیل در شهر رفح در نوار غزه فاجعه انسانی را به دنبال خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
رئیس اداره تعاون شهرستان زابل گفت: کارگران عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار کشور بوده و از ارکان مهم و اساسی تولید محسوب می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
مشاور علمی و فناوری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی بنادر استان، ظرفیت های مختلف تولیدی، عقد تفاهم نامه ها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۴۳   + ۱۵ سایت دیگر  
محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن بامداد چهارشنبه خطاب به متجاوزان به یمن نوشت:با آتش بازی نکنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۵:۵۳   + ۱۰ سایت دیگر  
سنای آمریکا بامداد چهارشنبه لایحه ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه را به اتفاق آرا تصویب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
کاربران فضای مجازی به گزارش بی بی سی جهانی درباره نیکا شاکرمی واکنش نشان دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۸   + ۹ سایت دیگر  
شبکه الجزیره قطر شب گذشته تصاویری از تاکتیک های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۸   + ۳۳ سایت دیگر  
درحالی طلافروشان مدعی هستند، ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف به چالش تبدیل شده که سازمان امور مالیاتی می گوید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۸   + ۹ سایت دیگر  
وزارت خارجه صنعا با تاکید بر اینکه آمریکا مانع توقف کشتار علیه نوار غزه می شود تاکید کردهدف عملیات های یمن فشار برای پایان دادن به تجاوزات دشمن ضد غزه بوده و سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت این ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۸   + ۳۲ سایت دیگر  
سخنگوی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد نیرو های نظامی این کشور 2 ناوشکن آمریکایی و 2 کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ و آب های اقیانوس هند هدف قرار دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۸   + ۷ سایت دیگر  
ارتش یمن از حمله پهپادی به دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
داعش مسئولیت حمله بر شیعیان هرات را برعهده گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۸   + ۵ سایت دیگر  
نهادهای دولتی در نوار غزه اعلام کردند که بیش از 10 هزار نفر از مردم غزه زیر آوار مفقود شده اند و در سایه عدم وجود امکانات لازم برای نجات آنها جانشان را از دست داده اند و با وجود تلاش های زیاد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۸   + ۱ سایت دیگر  
آنتونیو گوترش خواستار انجام تحقیقات بین المللی مستقل درباره کشف گور های جمعی در 2 بیمارستان غزه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۴ سایت دیگر  
دولت انگلیس در حالی از امروز سه شنبه کنترل های جدید برگزیتی برای واردات برخی محصولات از اتحادیه اروپا را آغاز می کند که کارشناسان درباره عواقب و هزینه های سنگین این اقدام برای مصرف کنندگان انگلیسی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
رسانه های غربی از واژگونی یک قایق حامل پناهجویان دیگر در نزدیکی جزایر قناری و مفقود شدن تعدار زیادی از آن ها خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۵ سایت دیگر  
خودروی پراید که در جایگاه سوخت آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شد، این حادثه تلفات جانی نداشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۲۰ سایت دیگر  
بی بی سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی از جانباختگان فتنه 1401 منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی بی سی خودش این اسناد را بازسازی کرده است!
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۵ سایت دیگر  
بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در سی سخت شهرستان دنا برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل، با ارزشی بالغ بر سی میلیارد ریال در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود نصب و راه اندازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار دنا از پیشرفت 40 درصدی بیمارستان سی سخت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳   + ۱ سایت دیگر  
دبیر کل سازمان ملل خواستار اجرای تحقیقاتی مستقل درباره گورهای دسته جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان های نوار غزه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار با همتای صهیونیست خود به لفاظی علیه ایران پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
وزیر خارجه فرانسه در دیدار با نتانیاهو حمله به رفح را ایده بدی خواند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۳ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان ضمن رد ادعای فرانسه درباره حمایت باکو از جدایی طلبان"کالدونیای جدید" گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
ساده انگاری مداخله گرایی غرب و در راس آن آمریکا در نظام بین الملل، یکی از دستورالعمل هایی است که از سوی جریان های رسمی و پنهان قدرت در واشنگتن و اتحادیه اروپا دنبال می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
دیوان بین المللی دادگستری شکایت نیکاراگوئه مبنی بر توقف فوری سلاح از سوی آلمان به رژیم صهیونیستی را نپذیرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
دیوان بین المللی دادگستری اعمال تدابیری علیه برلین در خصوص کمک نظامی به اسرائیل را رد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
باشگاه بایرن مونیخ نسبت به استخدام سرمربی پیشین منچستریونایتد اطمینان دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
مقامات آمریکایی می گویند جنگ غزه مانع راهبرد منطقه ای بایدن می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
مقامات پلیس کارولینای شمالی خبر دادند در جریان تبادل آتش برای دستگیری یک متهم فراری، 4 مامور پلیس کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
ایالت هاوائی به نخستین ایالتی تبدیل شد که در کنگره ایالتی خود قطعنامه ای در حمایت از آتش بس دائمی در غزه به تصویب رساند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
محافل و کارشناسان صهیونیست با هشدار درباره عواقب سنگین احتمال صدور حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین المللی دادگستری اعلام کردند که نتانیاهو و کابینه وی مسئول این مخمصه هستند و باید منتظر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۳   + ۶ سایت دیگر  
منابع قطری از گفتگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر درباره تحولات غزه خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
وزیر دفاع مغرب با رئیس کمیته نظامی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو درباره تقویت روابط دو جانبه گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۸   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته ای ایران که در اصفهان برگزار می شود، به ایران سفر می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
جان کربی استفاده از واژه هایی همانند انتفاضه در محیط دانشگاه کلمبیا را به شدت محکوم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۸   + ۱۰ سایت دیگر  
سخنگوی کاخ سفید به اقدام دانشجویان در تسخیر دانشگاه کلمبیا در نیویورک واکنش نشان داد و موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
نام نویسی برای پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس برای سال تحصیلی 1403 و 1404 آغاز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت های ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و این که وجدان ها بیدار شده اند، بشریت خیزش نو یافته و دوران جهل و غفلت ملت ها سپری شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، گفت: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه گری هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
مقامات روسی می گویند کی یف از موشک های ATACMS آمریکا برای حمله به شبه جزیره کریمه استفاده می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
یک رسانه آلمانی در مطلبی به استانداردهای دوگانه آلمان در قبال رهبری روسیه و رژیم صهیونیستی پرداخته و این سوال را مطرح کرد که اگر دیوان بین المللی لاهه حکمی ضد اسرائیلی دهد آیا آلمان آن را هم لازم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
آمریکا و اتحادیه اروپا مشتاقند جمهوری آذربایجان را تحت فشار بگذارند. هدف اصلی تغییر وضعیت ژئوپلیتیک موجود در قفقاز جنوبی، محدود کردن اراده ژئوپلیتیکی مسکو است که در فرآیندهای منطقه ای تعیین کننده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی یف، بسته جدید کمک نظامی آمریکا در راه رسیدن به اوکراین، عدم امکان عضویت کی یف در ناتو در آینده نزدیک ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
خانم لودمیلا آودیووا ایران شناس، شاعر و نویسنده روس بر این باور است که ایران معاصر راه طولانی پیشرفت که نیازمند چند قرن است را در چند دهه و پس از انقلاب اسلامی پیموده و به کشوری مثال زدنی برای شرق و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۶ سایت دیگر  
در حال حاضر همانطور که کمک های اخیر نظامی انگلیس نشان می دهد، قوای اوکراین کمی تهاجمی تر خواهد شد و بر روی موشک های میان برد و سلاح هایی تمرکز خواهد کرد که در نبردهای بهاره بتواند در آستانه انتخابات ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی اش در دیداری خانگی از هفته بیست وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
ناتوانی صهیونیست ها از مدیریت مسائل خود باعث شده تا ارزش رهبران و دستگاه های آنها در چشم غرب کاسته شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
طبق مصوبه شورای کمیسیون ایمنی راه ها کاهش 10 درصدی تصادفات سالانه در جاده های کشور از ابتدای امسال با رفع 460 نقطه حادثه خیز اجرایی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: لازمه جهش تولید در جامعه، ارتقادادن سطح مهارت و توانمندی اقشار مختلف با آموزش های مهارتی که با نیاز بازار مرتبط باشد؛ امکان پذیر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۴ سایت دیگر  
روزنامه اقتصادی و عبری زبان گلوبز اعلام کرد آذربایجان مهمترین نامزد برای برای کاهش تنش بین آنکارا و تل آویو محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
نمایشگاه دائمی مهدوی با هدف تمرکز بر فعالیت های مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان غذا و دارو در در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه گفت: به دنبال کمک به تامین تجهیزات پزشکی و دارو و انتقال دانش فنی داروها به سوریه هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۲۱ سایت دیگر  
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان دختران قبیله جنگ برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه گفت که مواضع ترکیه در حمایت از این مخالفان ثابت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
رئیس موسسه آموزش عالی اخلاق اسلام گفت: امروز شاهد قتل عام فجیع زنان و کودکان هستیم و دایره المعارف پرآوازه بی اخلاقی های غربی در غزه روی می دهد.
مشاهده نتایج بیشتر...