چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 22 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته تا ساعت 24 امروز تمدید شد و این فرصت امشب به پایان می رسد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۵    
آرمان پرس l دولت جدید با وجود وعده رئیس جمهور برای جوانگرایی، نسبت به متوسط سن دولت قبل، دو سال پیرتر شد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۱    
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، شورای ویژه ای که درباره احتمال مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال همدستی میان مسکو و کارزار ترامپ تحقیق می کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۶    
مقامات ایرانی با آیت الله سیستانی مرجع عالی قدر شیعیان در این رابطه مشورت کردند و ایشان نیز از رفتارهای مقتدی صدر ناراضی بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۶    
دولت آلمان به طور رسمی به دولت افغانستان گفته که اخراج اجباری پناهجویان این کشور را متوقف کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱    
موشک هواسونگ-12 یک موشک میان برد است که تا فاصله 3 هزار کیلومتری را هدف قرار می دهد. این موشک قابلیت انهدام برخی از پایگاه های نظامی آمریکا من جمله پایگاه گوام را دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۶    
صبح یکشنبه 22 مرداد آخرین جلسه هیات دولت یازدهم به ریاست رییس جمهور برگزار شد. در انتهای این جلسه رییس جمهور از اعضایی که در دولت دوازدهم حضور ندارند تقدیر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۰    
محمد بن سلمان به زودی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی را برکنار و برادرش خالد بن سلمان را که به تازگی به عنوان سفیر عربستان در آمریکا تعیین شده، به جای وی خواهد گمارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
دفتر مقتدا صدر طی بیانیه ای اعلام کرد که امارات ضمن دعوت رسمی از صدر، هواپیمای اختصاصی برای رفت و برگشت وی تدارک دیده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
نیروهای آمریکایی از چند هفته پیش کار احداث بزرگترین پایگاه نظامی را در استان نینوا در نزدیک روستای کهریز در ناحیه زمار در غرب رود دجله آغاز کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
وی تأکید کرد: حزب الله بخشی از قدرتی است که در منطقه، طرح اسرائیل بزرگ را نقش بر آب کرده و طرح خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
واقعیت آن است که دولت اسد با حمایت مردمی و همچنین مداخله قوی روسیه در توانست با تروریست ها مقابله کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۵    
این گزارش مهم و دردآور که برای نخستین بار توسط اسوشیتدپرس منتشر شده، در سایر رسانه های آمریکایی بازتاب نیافته و عملا بایکوت شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
آرمان پرس l نشریات اصلاح طلب با وجود افزایش سهم در کابینه دوازدهم، همچنان ابراز طلبکاری و ناخرسندی می کنند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۵    
آرمان پرس l عبدالله گنجی در جوان نوشت: آخرین گزینه روحانی برای وزارت علوم در آخرین ساعات اعلام اسامی وزرا به مجلس ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۰    
آرمان پرس l سعدالله زارعی در کیهان نوشت: شهید محسن حججی یله مردی که جهان را بهت زده کرده است. یکی از آنان که تاریخ بشریت را برای همیشه تحت تأثیر خود قرار می دهند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l در همین راستا، یک عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رکود مسکن بحرانی شده است، گفت: بسیاری از واحدهای ساخته شده خالی از سکنه هستند چون حوزه مسکن دچار یک اشباع قیمتی شده که این وضعیت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l کیهان از وضعیت بازار مسکن گزارش داده است: طبق آمار بانک مرکزی، سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهار سال اخیر با سقوط قابل توجهی مواجه شد تا کارنامه ناموفق آخوندی در بخش مسکن تکمیل شود. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۰    
"داعش طاعون و بلای بزرگ جهانی است و ما باید در برابر اعمال وحشیانه داعشی ها که با سر دادن فریاد الله اکبر سر می برند ایستادگی می کنیم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۴۵    
*یکی نیست بگوید تو که در ترکیه نشسته ای و نان مزدوری برای موساد اسرائیل را در خون مظلومان می زنی و می خوری، چه می فهمی قتل عام مردان ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۳۵    
آرمان پرس l پارس : شهدا مال جریان خاصی نیستند . این جمله را در این روزها زیاد میشنویم. جمله ای که سالهاست میگویند، برای آنکه شهید را به کالبدی بی جان، بی هدف و بی محتوا بکاهند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۵    
هنگ کنگ که 20 سال پیش از امپراطوری انگلیس جدا شد اکنون برای تبادلات فرهنگی بیشتر با چین، برنامه های 24 ساعته شبکه بی بی سی جهانی را لغو و آن را با برنامه های چینی جایگزین می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۰    
محمد هاشمی می گوید انتخاب کابینه کمتر به فاکتور تخصص دقت شده است و وزرای اقتصاد و صنعت جزء نقاط منفی کابینه محسوب می شوند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۵    
کارشناس روس گفت: فعالیت سیاسی و دیپلماتیک ایران در آسیای مرکزی به طور چشمگیری کاهش یافته و در برخی موارد تنها به مبارزه با قاچاق، تروریسم و افراط گرایی محدود شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۰    
حضور سرلشکر عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه در منزل پدری "شهید محسن حججی
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۵    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به محدودیت پرداخت وام شهریه در سال تحصیلی جدید گفت: به دلیل تامین نشدن اعتبارات از طرف دولت در پرداخت این وام با محدودیت روبه رو هستیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۵    
نشریه اوییشنیست در گزارشی جزئیات طرح احتمالی آمریکا برای اقدام نظامی علیه کره شمالی را منتشر کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۵    
اقدام دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) باعث از بین رفتن اعتماد به دیپلماسی آمریکا در عرصه بین المللی می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خواهر شهید مدافع حرم "محسن حججی" با بیان اینکه شهید عاشقانه به سوریه رفت، گفت: از علی می خواهم که راه پدرش را ادامه بدهد و مثل پدرش مرد و شجاع باشد و پیش هیچ کس سر خم نکند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۵    
هلاکت چهار سرباز اماراتی در اثر سقوط بالگرد در یمن نشان می دهد جنگ در این کشور در حال ورد به مرحله جدید و هر چه وخیم تر شدن است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۵    
هزاران صهیونیست با برگزاری تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار کناره گیری او از قدرت شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۰    
رسیدگی به پرونده بنیتا، دختر هشت ماهه ای که اواخر تیر امسال همراه خودروی پدرش ربوده شد و به طرز دلخراشی جان باخت در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۵    
جمعی از شعرای جوان کشورمان سروده های خود را به شهید محسن حججی تقدیم کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۵    
هیلاری کلینتون نسبت به گسترش تنفر و خشونت در جامعه آمریکا هشدار داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بین گزینه هایی که در کمیته ها برای وزارت اطلاعات بررسی شده بود، آقای علوی خیرالموجودین است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۵    
اکنون اما که هنوز قانون رسمی در این باره وجود ندارد، نباید تنبیه این دو بازیکن با بی تدبیری و دستورات دولتی به تیم ملی فوتبال خسارت بین المللی وارد کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۵    
در کنار نیروهای خوش فکر و انقلابی که در این سازمان همچون دیگر بخش های نظام وجود دارد، یکی از علل ضعف در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کمبود بدنه انقلابی در این سازمان بزرگ است و این برخاسته ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۵    
اظهارات بی پروا و بی تأمل رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته این سوال را پیش کشیده که آیا او می تواند هر زمان که خواست کره شمالی را هدف حمله هسته ای قرار دهد؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۰    
وقتی پیرمردها می دانند توانایی قالیباف جوان را ندارند
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۰    
رئیس مجلس گفت: حججی به راستی شاگرد راستین مکتب حسینی بود و هنگامه عاشورایی را از خود نشان داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۵    
آرمان پرس l سیدمحمود میرلوحی، عضو شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلب و از منتخبان شورای شهر پنجم تهران، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایلنا درباره کابینه دوم رئیس جمهور روحانی گفته است: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰    
شیخ الاسلام دکتر قادری اعلام کرد: ما برای احقاق حقوق شهدای حادثه مادل تاون تظاهرات خواهیم کرد و تا زمانی که حق خود را نگرفته ایم از حرکت باز نمی نشینیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۵    
رییس شورای سیاسی عالی یمن گفت که روزهای آینده شاهد مواضعی خواهد بود که در روند نبرد به ویژه مناطق مرزی تاثیرگذار خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰    
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت که افتخار می کند شهید حججی همشهری وی بوده و از چهره مصمم او درس های زیادی گرفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: شهادت مجاهد عزیز و مدافع سرزمین های اسلامی محسن حججی خون جدیدی است که به پیکر جامعه اسلامی وارد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵    
اعلام رسمی جبهه نه به رفراندوم با دو درخواست همراه است: نخست اینکه رفراندوم باطل شود و دوم اینکه اگر احزاب اصرار به برگزاری رفراندوم در تاریخ تعیین شده داشتند ما از رای دهندگان درخواست خواهیم کرد که ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۵    
احسان علیخانی جایزه بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ را به خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۰    
چهار روز بود از درد زخم هایش خوابش نمی برد، این چهار روز تمامی نداشت؛ هر لحظه اش چند سال می گذشت و دخترک فقط درد می کشید...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۵    
آرمان پرس l روزنامه جوان از طرح سلامت گزارش داده است: بنابر اعلام بانک مرکزی و بر خلاف ادعاهای مطرح شده ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۰    
آرمان پرس l روزنامه حامی دولت دنیای اقتصاد به حمایت از بانک ها برخاسته است: این روزها در صداوسیما، فضای مجازی و.. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
مقام های ویرجینیا کشته شدن یک نفر در جریان درگیری میان راست گرایان افراطی و مخالفان آنها در شهر شارلوتزویل را تایید کرده اند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: روحانی به دلیل ملاحظاتی نتوانسته برای برخی وزارتخانه ها از افراد قوی تری استفاده کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۰    
اصلاح طلبان لیبرال که از تنش زدایی با آمریکا امروز به تنش زدایی با داعش رسیده اند، مقلد مرحوم بازرگان هستند که قائل بود برای بقای ایران باید پفیوزی پیشه کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۰    
شنیدن برخی اظهارنظرها از سوی ستاره های ورزشی تعجب برانگیز و بعضاً باعث تأسف است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۵    
بانک مرکزی از سقوط سرمایه گذاری خصوصی در بخش مسکن خبر داد؛ این آمار در کنار نزول چهار ساله ارزش افزوده مسکن، به منزله عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۰    
وزیر پیشنهادی علوم که احتمالاً به دلیل فشارهای سیاسی از مسیر انتخاب کنار گذاشته شد، شاید تنها موردی بود که از این حلقه خارج بود.