یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای با مردم 9 مهر 1397 - baamardom.ir

با مردم 30 اسفند 1395 با مردم 29 اسفند 1396 با مردم 1 مرداد 1397 با مردم 31 شهریور 1397 با مردم 1 آبان 1397 با مردم 1 آذر 1397 با مردم 30 دی 1397 با مردم 1 بهمن 1397 با مردم 1 اسفند 1397 با مردم 1 مهر 1397 با مردم 2 مهر 1397 با مردم 3 مهر 1397 با مردم 4 مهر 1397 با مردم 5 مهر 1397 با مردم 6 مهر 1397 با مردم 7 مهر 1397 با مردم 8 مهر 1397 با مردم 9 مهر 1397 با مردم 10 مهر 1397 با مردم 11 مهر 1397 با مردم 12 مهر 1397 با مردم 13 مهر 1397 با مردم 14 مهر 1397 با مردم 15 مهر 1397 با مردم 16 مهر 1397 با مردم 17 مهر 1397 با مردم 18 مهر 1397 با مردم 19 مهر 1397 با مردم 20 مهر 1397 با مردم 23 مهر 1397 با مردم 24 مهر 1397 با مردم 25 مهر 1397 با مردم 26 مهر 1397 با مردم 27 مهر 1397 با مردم 28 مهر 1397 با مردم 29 مهر 1397 با مردم 30 مهر 1397 
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
شیما قاسم، ملکه زیبایی سابق عراق می گوید که چند روز پس از کشته شدن یکی از دیگر از مدل های عراقی با شلیک گلوله، او نیز تهدید به مرگ شده است.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۱    
در تهیه متن های سخنران از نظرات نخبگان و استادان دانشگاه و صاحب نظران در حوزه های مختلف علوم سیاسی، حقوق، جامعه شناسی و... استفاده می شود.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۱    
نمی دانم از دیدن دخترم در این وضعیت اسفبار خوشحال باشم یا ناراحت شوم. دعا می کنم هیچ مادری این گونه در دو راهی تردید قرار نگیرد الان اشک ها و لبخندهای من درآمیخته است به طوری که حال خودم را نمی فهمم ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای با نشریه آمریکایی نیویورکر، با انتقاد دوباره از پیمان شکنی کاخ سفید و خروج از برجام گفت که ایران نمی تواند هر بار از اول با آمریکا شروع به گفت وگو ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۱    
یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۱    
مونا فرجاد، بازیگر سینما که در پستی از سخنان ابتکار انتقاد کرده بود، با واکنش تند او مواجه شد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۱    
دلار در مشهد به هشت هزار تومان رسید.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: بدنبال بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی محورها ، افزون بر 227 میلیارد ریال خسارت به راهها و ابنیه فنی استان وارد شده است.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۱    
تمرکز سیل (مرکز گیلان به شکل شدیدتر شرق گیلان و غرب و مرکز مازندران) مسئولین و مردم عزیز هشدار های هواشناسی رو جدی بگیرید!! گفتنش با ما بود اطلاع رسانیش با شماست!
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۱    
هیات رئیسه حزب ندای ایرانیان شاخه گیلان تغییر کرد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۱    
کارمند سابق کاخ سفید در کتابی که قرار است در آینده ای نزدیک منتشر شود، مدعی شده که بانوی نخست آمریکا با مدل لباسی هایی که به تن می کند، قصد تنبیه کردن همسرش را دارد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۱    
یک سلبریتی به تازگی به اتهام کلاهبرداری، به شش سال حبس محکوم شد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۱    
زنان پلیس در هند تحت عنوان گشت ارشاد فعالیت می کنند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۱    
با ارسال نامه ای از سوی 8 عضو شورای رشت به علی بهارمست هرگونه عزل و نصب تا اطلاع ثانوی متوقف شد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۱    
طی حکمی از سوی پریسا کرمی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، مرتضی اکبری به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت منصوب شد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت: 15 گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت معرفی شدند
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ضمن بیان این مطلب گفت: دوربین های کنترل تخلف شهر رشت در سه ماهه تابستان 35هزار تخلف رانندگی را ثبت نموده اند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
متاسفانه الکل متیلیک را نمی توان از روی طعم و مزه نسبت به الکل شرب تشخیص داد. این الکل بسیار خطرناک است و می تواند منجر به نابینایی و مرگ شود ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۲    
علی انصاریان زیر پست مونیکا بلوچی بازیگر هالیوود کامنتی گذاشته و از او برای جواد کاظمیان خواستگاری کرده است.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۲    
ساعتی پیش علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد به همراه برادر خود اکبر نیکزاد استاندار سابق اردبیل به فرودگاه رشت وارد شدند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس کل دادگستری گیلان در ششمین نشست شورای قضایی استان با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و لزوم تامین نیازهای اساسی مردم اظهار کرد: مردم از بابت تامین مایحتاج روزمره خود نگرانی نداشته باشند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۲    
استاندار گیلان از احیاء ساختمان تاریخی کارخانه ابریشم لاهیجان به عنوان مجموعه فرهنگی و گردشگری خبر داد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۲    
جبهه اصلاحات استان گیلان در آستانه برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر رشت برای معرفی گزینه های نهایی شهرداری بیانیه ای صادر کرد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۲    
روزنامه خبرورزشی امروز خبری جنجالی منتشر کرده است.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۲    
تاره فارس مدل مشهور عراقی بعد از مرگ مرموز 2 زن زیبا که شغل آنها به زیبایی و مد ربط داشت به قتل رسید. حالا تعداد مرگ زنان معروف خوش چهره در عراق به عدد 3 رسید ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۲    
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به مشکلات در حوزه پسماند در استان گفت: اقدامات فرهنگی در کنترل تولید زباله و تبدیل آن انجام نشده و باید جدی گرفته شود.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۲    
دقایقی پس از شلیک موشک های سپاه به سمت مقر تروریستهای تکفیری در سوریه، 7 فروند پهپاد نیز اقدام به بمباران و موشک باران مقرهای تروریستها در این منطقه کردند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۲    
از یک سو عظمتی رایزنی برای شهردار شدنش را تکذیب می کند و از سوی دیگر شنیده هایی به گوش می رسد که یکی از گزینه های جدی شهرداری رشت است تا این سوال به وجود بیاید که شهردار احمدی نژادی حاصل تقابل شورا ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
به دنبال وقوع سیل در استان گیلان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن برقراری تماس تلفنی با مهندس مهدوی فرماندار شهرستان تالش به بررسی حادثه و هماهنگی اولیه پرداخت و از آمادگی کامل استان برای ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۲    
استاندار گیلان از ابلاغ بخشنامه صرفه جویی در هزینه ها در روزهای آتی خبرداد و گفت: پرهیز از هرگونه هزینه های اضافی و صرفه جویی در مصرف انرژی در اولویت کار فرمانداران قرار بگیرد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل گمرک آستارا گفت: 57 هزار و 82 تن کالا در قالب 893 واگن قطار در نیمه نخست سال جاری از راه آهن این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۲    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پرداخت هزینه تبعات عدم الحاق با FATF بر دوش مردم است. وقتی ما نتوانیم خود را با روابط تجاری جهانی هماهنگ کنیم، طبعا هزینه اش را باید مردم روی افزایش قیمت کالاها بپردازند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۲    
رشت 20 نوشت: حامد عبدالهی را می توان یکی از ثابت ترین گزینه های تصدی بر شهرداری رشت طی سال های اخیر دانست ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۲    
محققان و متخصصان تغذیه به افرادی که قصد لاغری دارند مواد غذایی مفیدی را معرفی کرده اند که قادرند چربی های بدن را بسوزانند.
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۲    
در آیینی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رحیم آباد و جمعی از علاقمندان و دوستداران ورزش در محل میدان شهرداری رحیم آباد رودسر از جهان پهلوان علی اکبری ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۲    
شاید رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان لاهیجان خود را فردی سیاسی تلقی نکند اما اینگونه رفتارهای بی پرده و فاقد توجیه سیاسی برای ریاست یک نهاد علمی به هیچ وجه قابل اغماض نبوده و پیش تر وی را بعنوان ...
با مردم   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه و هلاکت شمار زیادی از تروریست های تکفیری خبر داد.