جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 17 مهر 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 1 مهر 1397 خبرگزاری برنا 2 مهر 1397 خبرگزاری برنا 3 مهر 1397 خبرگزاری برنا 4 مهر 1397 خبرگزاری برنا 5 مهر 1397 خبرگزاری برنا 6 مهر 1397 خبرگزاری برنا 7 مهر 1397 خبرگزاری برنا 8 مهر 1397 خبرگزاری برنا 9 مهر 1397 خبرگزاری برنا 10 مهر 1397 خبرگزاری برنا 11 مهر 1397 خبرگزاری برنا 12 مهر 1397 خبرگزاری برنا 13 مهر 1397 خبرگزاری برنا 14 مهر 1397 خبرگزاری برنا 15 مهر 1397 خبرگزاری برنا 16 مهر 1397 خبرگزاری برنا 17 مهر 1397 خبرگزاری برنا 18 مهر 1397 خبرگزاری برنا 19 مهر 1397 خبرگزاری برنا 20 مهر 1397 خبرگزاری برنا 21 مهر 1397 خبرگزاری برنا 22 مهر 1397 خبرگزاری برنا 23 مهر 1397 خبرگزاری برنا 24 مهر 1397 خبرگزاری برنا 25 مهر 1397 خبرگزاری برنا 26 مهر 1397 خبرگزاری برنا 27 مهر 1397 خبرگزاری برنا 28 مهر 1397 خبرگزاری برنا 29 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۴    
هفته فیلم اروپایی در ادامه برنامه هفته های بین المللی فیلم در گروه هنروتجربه با مشارکت موسسه ملی فرهنگی اتحادیه اروپا از 20 تا 27 مهر همزمان در شش شهر برگزار می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۷    
به گزارش خبرگزاری برنا؛ فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه آغاز شد. حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان خبر بالا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۸    
پخش فیلم آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی که با "خانه فیلم" امضا شد، اواسط آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۷    
طارق بابت حواشی به وجود آورده در تیم استقلال جریمه سنگینی خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۰    
نمایش تجربه های اخیر به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی سارا داروفروش که از اول مهرماه در خانه نمایش مهرگان روی صحنه رفته است روز شنبه 21 مهرماه در دو سانس برای مخاطبین و هنرمندان اجرا خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۱    
سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: در 6 ماهه نخست امسال کیف قاپی در آبادان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش نشان می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۹    
از هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان عصر روز چهارشنبه هجدهم مهرماه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که در پایان با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود شکست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۰    
کارشناس مرکز اطلاع رسانی دارو ها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: بیماری فشار خون یک بیماری مزمن است که بفرد مبتلا، نیاز به مصرف طولانی مدت داروهای کنترل کننده فشار خون دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۵:۴۴    
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورتی می تواند در نیم فصل دوم راهی تیم سابقش شود که رضایت خود را از این باشگاه دریافت کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۷    
کاروان کشورمان تا پایان چهارشنبه، 18 مهر ماه و روز چهارم مسابقات، موفق به کسب 81 مدال رنگارنگ در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
دولت آمریکا اولین عقب نشینی خود را از تحریم هایش علیه ایران انجام داد و به میدان گازی مشترک ایران و انگلیس اجازه ادامه فعالیت را اعطا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۲    
روند انتخاب دکتر روحانی به مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران،وزن اجتماعی و سیاسی جریان اصلاح طلب را به عنوان پرنفوذترین اندیشه سیاسی در کشور نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۸    
محک اعلام کرد : این بیمار از تیر ماه سال 1395 تاکنون، به طور مکرر برای انجام چکا پ های دوره ای و آزمایشات مرتبط با آنها به بیمارستان مرکز طبی مراجعه کرده و در هر نوبت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۶    
امیر محبی به عنوان قائم مقام کمیته امداد استان قزوین معرفی و از خدمات امیر خوش نیت در این مسئولیت تقدیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۹    
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه شناخت درد نیمی از درمان است، اظهار داشت: در زمینه کار فرهنگی نیز اگر آسیب شناسی و شناخت مشکلات موجود به درستی انجام بگیرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۶    
به مناسب سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی نسخه آزمایشی نخستین اپلیکیش" طلوع مهر" با با محوریت سبک زندگی پنج شنبه 19 مهر ماه سال جاری منتشر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
با توجه به بارندگی روزهای اخیر و قطعی آب در برخی نواحی شهر بجنورد و نارضایتی مردم، با تاکید استاندار خطاب به مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری استان این مشکل برطرف می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۱    
استاندار مرکزی گفت: بازپیرایی و نوسازی خانه ها و بافت قدیمی شهر نراق عامل توسعه صنعت گردشگری استان و کشور است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۱    
برگزیدگان رشته حفظ و معارف حدیث در بخش بانوان چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم مشخص و معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۲    
پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج به مناسبت 53 سالگی این تماشاخانه یادداشتی را منتشر کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت:استراتژی جمهوری اسلامی در سال 1364 این بود که اگر خلیج فارس برای ما ناامن باشد برای دیگران نیز باید ناامن شود امروز نیز بعد از 31 سال همین راهبرد حاکم است و با ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۱    
آمریکا از معهدات بین المللی خارج می شود و به تعهدات خود عمل نمی کند و انتخابات پیش روی کنگره تعیین کننده چهره جدید ترامپ است که افسار گسیخته یا محصور شود و هم اینک 23 کشور در کلوپ تحریم های آمریکا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان همچنان زیان ده است و از این رو ضریب تعادل ما 75 درصد اعلام شده و این بدان معنی است که پست استان باید 75درصد هزینه های خود را از محل ارائه خدمات کسب و مابقی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۴    
دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت بهرام شفیع مجری پیشکسوت برنامه های ورزشی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 575 میلیارد ریالی شرکت آلومینیوم المهدی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: بر اساس پانزدهمین صورت جلسه کمیته فنی مناطق شکار ممنوع سازمان حفاظت محیط زیست کشور، تالاب پته خور شهرستان نمین به عنوان منطقه شکار ممنوع تصویب و اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: با هدف احیای هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل، کتاب های خطی، چاپ سنگی و سربی در کتابخانه های عمومی ساماندهی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۵    
داوودعلی قاسمی دومین مدال رقابت های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا را هم از آن خود کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۲    
استاندار گیلان با بیان اینکه عملکرد برخی دستگاه های اجرایی استان در نحوه پرداخت تسهیلات عادلانه نیست از آنان خواست تا برای حفظ کرسی مدیریت تسلیم خواسته صاحب منصبان نشوند و وجدان خود را زیر پا نگذارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۳    
روابط عمومی بیمارستان شهید صدوقی یزد اعلام کرد: عمل پیوند دستی که بطور کامل از بدن جدا شده بود برای اولین بار در استان یزد با موفقیت در این مرکز درمانی انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۸    
کارشناس ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز، پیرامون تفاوت شیرهای سنتی که به صورت فله ای توزیع می شود و شیرهای پاستوریزه، توضیح داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۵    
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور ارتقای کارهای ابتکاری، تولید محتوا و مفاهیم جدید در حوزه نماز تولیدات فرهنگی و هنری پژوهش محور در اردبیل حمایت می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت رعایت اصول شرعی و بهداشتی در موضوع ذبح دام گفت: ذبح دام در جاده، خیابان و کوچه از نظر شرعی و بهداشتی تخلف محسوب شده و باید از آن پرهیز شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری 3 نفر متهم مأمور نما در قم، گفت: این افراد با استفاده از پوشش مامور پلیس از شهروندان اخاذی می کردند که طی یک عملیات پیچیده توسط پلیس آگاهی استان قم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۷    
استاندارقم گفت: دستگاه های اجرایی واگذاری پروژه های نیمه کاره و یا جدید را به بخش خصوصی بر اساس قانون و نظر کارشناسی با جدیت پیگیری کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان دامپزشکی با بیان این که این سازمان جزو معدود دستگاه های دولتی است که در دو بعد بهداشتی و شرعی مسئولیت دارد، گفت: بیش از 700 روحانی، بر ذبح و صید دام، طیور و آبزیان نظارت می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تشریح برنامه های این سازمان برای روز 7 آبان پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در سال جدید با اجرای طرح های مختلف و رونق تولید، 300 شغل در بخش صنعت این استان ایجاد شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۷    
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت 2 قاچاقچی مسلح، دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 663 کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: 3 هزار و 200 حلقه لاستیک تاکنون توزیع شده و مطابق با سهمیه های کامیون ها توزیع لاستیک صورت می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۴    
ساختمان کلانتری نیروی انتظامی پردیسان قم، روز سه شنبه همزمان با هفته ناجا، با حضور فرمانده انتظامی قم، امام جمعه پردیسان و جمعی از مسئولان استانی طی آیینی در این منطقه به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه وبودجه استان قم با تأکید بر تعداد پروژه های در نظر گرفته شده برای واگذاری در سال جاری گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: شرکت گاز واگذاری عملیات گازرسانی به پنج شهر تابعه قم به بخش خصوصی را در دست اقدام دارد و به زودی این کار صورت می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
مدیر کل غله و امور بازرگانی استان قم از اختصاص 323 تن روغن برای توزیع در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها و کانال های خبری در خصوص اظهار نظر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای استفاده از نام ابومسلم صحت ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۵    
وزیر انرژی روسیه گفت که پیام های توئیتری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بازار نفت را دچار سردرگمی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۵    
رئیس شورای تامین دلگان گفت: گروگان جیرفتی در دلگان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشت .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۶    
استاندار هرمزگان گفت: باید تلاش کنیم که با اتکا بر دستاوردها و یافته های علمی و پژوهشی، از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر بهره بیشتری ببریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۱    
حمیدرضا یاری گفت: چالش های حاشیه ای پیش از برگزاری نشست باید برطرف شود و اجازه ندهیم کوچکترین کمبودی در این نشست به وجود آید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۱    
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی بندرلنگه، گفت: انتقال 3 میلیون و 500 هزار نشاء گوجه فرنگی از خزانه به مزارع در این شهرستان آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید با فراهم کردن امکانات برای حضور بیشتر بانوان در ورزش و همچنین افزایش برنامه های ورزش همگانی خانواده ها را بیشتر به سمت ورزش سوق دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۸    
400 دستگاه آمبولانس مجهز و پیشرفته به طور همزمان در تهران و بندرعباس صبح امروز با حضور وزیر بهداشت در شرکت ایران خودرو دیزل در تهران و به صورت ویدئو کنفرانس در بندرعباس رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۵    
اکنون چند روز پس از انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب؛ مشهد به دعوت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی میزبان فرنگیس حیدر پور و خاطره نگار کتاب، مهناز فتاحی خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۵    
همزمان با هفته ناجا با حضور فرمانده انتظامی استان همدان کارگاه یو پرس بهره برداری و خط تولید پلاک خودرو راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق آخرین برآوردها 48 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح کاهش 50 درصدی آلودگی هوای کلانشهر مشهد نیاز است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از سیاست استعدادیابی کودکان این جزیره در قالب برپایی جشنواره هایی با عنوان " هنرمند درون من " خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۶    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس در آیینی با حضور شهردار، مدیران این مجموعه و همچنین جمعی از مدیران مالی شهرداری های مناطق سه گانه و سازمان های ده گانه وابسته، معارفه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۳    
دونده دوی استقامت نابینایان برای بدست آوردن دو نشان طلای سومین دوره مسابقات پاراآسیایی در جاکارتا بسیار امیدوار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۳    
رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب از انتخاب پژوهش سرای خوارزمی منطقه شهاب قشم به عنوان پژوهش سرای برتر در سطح استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۴۲    
رسانه های خبری اخبار جدیدی از سرنوشت نویسنده منتقد عربستانی که در ترکیه ربوده شد منتشر کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۰    
کرانچار می خواهد نفرات اصلی اش را مشخص کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۶:۵۱    
محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور دولت نهم و دهم، پس از ابتکار جدید خود در بست نشینی این بار مدعی شد که درخواست تجمع در تاریخ 29 مهر در میدان انقلاب را به وزارت کشور ارائه کرده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۲۱    
باشگاه پرسپولیس پس از ماه ها می تواند دلار تهیه کند و این به معنای فروکش کردن مشکلات مالی این باشگاه است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۱۱    
اسامی احتمالی نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا با حضور نام علیرضا بیرانوند توسط یکی از رسانه های نزدیک به AFC اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۱۴    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام هشدار داد که فرصت اروپا برای ایفای مسئولیت های خود در قبال این توافق بین المللی دائمی نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۱۱    
پس از استعفای نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، ترامپ دینا پاول معاون پیشین مشاور امنیت ملی کاخ سفید را به عنوان جایگزین او معرفی کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۸    
سفیر ایران در لند،ن تاکید کرد: فعالیت حوزه مشترک گازی ایران و انگلیس متوقف نمی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت بهرام شفیع مجری و گزارشگر پیشکسوت و توانای کشور را به خانواده، همکاران و جامعه ورزشی کشور تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۳    
افشاگر اسرار خاندان سعودی در توئیتی از وحشت زده بودن ولیعهد سعودی به سبب افشای جزئیات قتل جمال خاشقجی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۰    
سومین روز مسابقات باشگاهی پیشکسوتان جام شهدای انقلاب اسلامی و بزرگان فوتبال با انجام چهار بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی دنبال شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس آذربایجان تاکید کرد که این کشور بهترین رابطه را در منطقه با ایران دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۸    
ساعتی پیش ترامپ خبر از استعفای نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل داد، العالم در مصاحبه با کارشناسان مسائل آمریکا به بررسی این موضوع پرداخته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۵    
سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل از فعالیت های پشت پرده داماد و دختر ترامپ در مسائل سیاسی از جمله در خاورمیانه گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۵    
رقابت راه یافتگان به مرحله ی استانی بیست و یکمین مسابقه قصه گویی بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت آغازشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۲    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی انتصاب فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، در پیام هایی جداگانه به وی تبریک گفت و از تلاش های خالصانه فرمانده پیشین این قرارگاه تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۲    
فرماندار شهرستان رشت در دیدار با سرهنگ محمد پور به همراه جمعی از مسئولین و پرسنل پلیس راه استان که ظهر امروز در دفتر کار فرمانداری صورت گرفت با اشاره به تراکم جمعیت و اسکان یا عبور میلیون ها نفر از ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۲    
برگزاری جشنواره های قصه گویی، بستری برای رقم زدن اتقاق های خوب است تا در قالب قصه و نقد های سازنده، شاهد آینده ای روشن برای کودکان مان باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس صربستان بر ضرورت مبارزه با تروریسم در جامعه بین المللی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۰    
دریافت خبری تلخ و ناگوار در شامگاه سه شنبه هفدهم مهرماه و در انتهای یک روز کاری پرمشغله بسیار تاسف برانگیز و جانسوز بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۱    
کمیته پزشکی برگزار کننده رقابت های المپیک جوانان 2018 آرژانتین از دو بازیکن تیم ملی فوتسال جوانان تست دوپینگ گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت ناگهانی بهرام شفیع، مجری باسابقه برنامه های ورزشی و رئیس فدراسیون هاکی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۸    
نائینی گفت :عامل انسانی در آتش سوزی تالاب هورالعظیم دخالت دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۸    
روز دوشنبه مدرسه فرسوده ای در سنندج فرو ریخت و دانش آموزان زیر آوار ماندند . دراین حادثه یک دختر 7 ساله جان باخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۸    
تیم کشاورز بوکان با کسب قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی، جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته سوم کشور را کسب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
گزارشگر سابق برنامه های ورزشی تلویزیون و مجری برنامه ورزش و مردم امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
کمیته ملی المپیک درگذشت رئیس فدراسیون هاکی و مجری باسابقه صدا و سیما را به خانواده وی، جامعه ورزش کشور و اهالی رسانه تسلیت می گوید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال سومین بیانیه رسانه ای خود را منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سرمربی،اعضا و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی ضایعه درگذشت پیشکسوت ارزنده رسانه را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
برنامه مسابقات سوگند رحمانی و رضا شبانی، کمانداران کشورمان در بازیهای المپیک جوانان آرژانتین مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جلسه فردای شورای نگهبان گفت: لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو، بخشی مربوط به اصلاح قانون بودجه و لایحه معروف به لایحه خاک در دستور کار فردای اعضای شورا قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
باشگاه استقلال طی پیامی درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۰    
دادستانی آلمان اعلام کرده که یک دیپلمات ایرانی که در این کشور تحت بازداشت قرار داشته را به بلژیک تحویل داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور روابط نزدیکتر بخش صنعت و کشاورزی با بخش های تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری کشور را زمینه ساز رونق در چرخه تولید و تامین سریعتر و بهتر احتیاجات کشور و مردم دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۴    
بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون امروز بعد از ظهر جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزش ایران را عزادار کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۲    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در بیانیه ای به برخی از برداشت ها از سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه در مجلس در جریان تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون CFT واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه شنبه 17 مهرماه در بیانیه ای، هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۷    
مسئولان برگزاری سومین دوره بازی های المپیک در آرژانتین به دیل داشتن حجاب مارال مردانی اجازه حضور بروی تاتامی را به وی ندادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
در پایان سومین روز از بازی های پارآسیایی جاکارتا کاروان کشورمان با 17 مدال طلا،14 نقره و 18 برنز به دلیل تعداد مدال نقره کمتر نسبت به ژاپن در جایگاه پنجم قرار گرفت.