شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 30 مهر 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 فروردین 1397 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 مهر 1397 سیتنا 2 مهر 1397 سیتنا 3 مهر 1397 سیتنا 4 مهر 1397 سیتنا 5 مهر 1397 سیتنا 6 مهر 1397 سیتنا 7 مهر 1397 سیتنا 8 مهر 1397 سیتنا 9 مهر 1397 سیتنا 10 مهر 1397 سیتنا 11 مهر 1397 سیتنا 12 مهر 1397 سیتنا 13 مهر 1397 سیتنا 14 مهر 1397 سیتنا 15 مهر 1397 سیتنا 16 مهر 1397 سیتنا 17 مهر 1397 سیتنا 18 مهر 1397 سیتنا 19 مهر 1397 سیتنا 20 مهر 1397 سیتنا 21 مهر 1397 سیتنا 22 مهر 1397 سیتنا 23 مهر 1397 سیتنا 24 مهر 1397 سیتنا 25 مهر 1397 سیتنا 26 مهر 1397 سیتنا 27 مهر 1397 سیتنا 28 مهر 1397 سیتنا 29 مهر 1397 سیتنا 30 مهر 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
یک پسر نوجوان در روسیه پس از باختن در بازی رایانه ای سر خود را با اره برقی قطع کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۲    
برخی از حضور های تبلیغاتی بهنوش بختیاری آن قدر چیپ بوده که او را یک بار دیگر سوژه کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۶    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به اینکه تامین امکانات مطلوب ارتباطی در مراسم اربعین یکی از اهداف ماست از نصب و راه اندازی وای فای شرکت مخابرات ایران در پایانه های مرزی شلمچه و چزابه خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
پسری 15 ساله در فلوریدا دختر 5 ساله ای را مورد تعرض قرار داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
مردی 47 ساله ای در بیرمنگام به اتهام تجاوز و قتل دختری 6 ساله به 65 سال زندان محکوم شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۵    
جدیدترین قطعه موسیقی خشایار اعتمادی چند روز پیش منتشر شد، قطعه ای که به دلیل نامش، خواهشاً حاشیه هایی را برای این خواننده به وجود آورده و او را مجبور به عذرخواهی کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
سعید معروف به شدت از عملکرد فدراسیون والیبال انتقاد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۰    
علی درستکار معتقد است سیاست پخش تکراری برنامه ها و سریال های در تلویزیون از لحاظ مبنایی غلط نیست اما او بر این باور است که هدفی که پشت این سیاست قرار دارد باید در جهت رضایت مخاطب باشد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
یک نماینده مجلس تاکید کرد: قطع اینترنت از سوی آمریکا نمی تواند اجرایی و عملیاتی شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
وبسایت کنفرانس سرمایه گذاری عربستان سعودی موسوم به داووس صحرا هک شد و تصویر محمد بن سلمان ولیعهد این کشور در قامت جلادی داعشی در حال آماده شدن برای گردن زدن جمال خاشقچی روی آن نقش بست.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۵    
طبق تصمیم غیرمنتظره مدیران شبکه سه سیما برنامه نود امشب از شبکه سه پخش نخواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سد فینسک از جمله سدهایی است که با هدف تامین آب شرب منطقه سمنان در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۵    
آلبوم موسیقی "آرش کمانگیر" بر اساس منظومه آرش کمانگیر سیاوش کسرایی به آهنگسازی پژمان طاهری و خوانندگی شهرام ناظری مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته و به زودی منتشر خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
فردا طرح سراسری "کاهش" در تهران اجرا می شود و بر این اساس خودروهای فاقد معاینه فنی در هر ساعت از شبانه روز در صورت تردد در معابر جریمه می شوند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۰    
لیلا صفاریان همسر محمد عبادی می گوید مسئولان درباره اجرای سپاس برای این دوبلور فقید صدا و سیما هیچ کاری نکرده اند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
ناسا به تازگی یک عکس منتشر کرده است که توسط رصدخانه فضایی چاندرا گرفته شده و صحنه آغاز تصادم دو ابرسیاه چاله را در 30 میلیون سال پیش به تصویر می کشد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۰    
مدیران فیس بوک اعلام کردند بیش از 100 هزار حساب کاربری واتس اپ را به بهانه دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل تعلیق شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۵    
به گفته رئیس گروه دوستی پارلمانی سنای فرانسه و ایران، اتحادیه اروپا در تلاش است تا بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران حداقل یک بانک ایرانی به سیستم نقل و انتقال مالی جهانی متصل باشد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان بورس می گوید اگر فضای بازار ارز به نحوی شود که روی معاملات سکه مدیریت مناسبی صورت گیرد، معاملات سکه آتی ادامه می یابد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل تسلاموتورز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد فناوری خودروهای کاملا خودران را فعلا از گزینه های موجود برای تولید خودرو حذف کرده و کنار بگذارد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۰    
محققان از یک آسیب پذیری جدید امنیتی در شبکه اجتماعی تامبلر خبر داده اند که امکان دسترسی و سرقت اطلاعات کاربران را به هکرها می دهد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۵    
تحلیلگران برآورد کرده اند که اپل به احتمال زیاد تبلت آیپد پرو 2018 خود را به درگاه USB-C تجهیز خواهد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
در سومین دوره نظرسنجی الکترونیکی از مشترکین شرکتهای FCP، FWA ، TCI و SAP، شرکت های شاتل، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین و داتک (فعال در دو استان) رتبه برتر را در سطح کشور کسب کردند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: با کاهش سرعت جهشی نرخ ارز، قیمت گوشی موبایل در هفته جاری در بیشتر مدلها بین 15 تا 25 درصد ارزان شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
دولت ژاپن از فیس بوک خواست که با بهبود و بهره گیری از تکنولوژی های به روز و متخصصان زبده ای که در اختیار دارد، اهمیت بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی کاربرانش قائل شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۵    
فیسبوک اعلام کرده که به زودی با یک شرکت امنیت سایبری برای تامین امنیت کاربران خود وارد مذاکره خواهد شد. این مذاکره بر مبنای حفظ کاربران از مخاطرات خواهد بود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شرایط تحریم، حوزه ارتباطات از رونق خوبی برخوردار است ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل به اتهام اخلال در نظام توزیع نیازمندی های مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان، فردا سه شنبه اول آبان محاکمه می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰    
امیر جدیدی بازیگر سینما، به پخش مسابقات جام جهانی کشتی از دو شبکه تلویزیون واکنش نشان داد. این دوره مسابقات به طور همزمان از شبکه ورزش و سه سیما پخش شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: به دلیل بیشتر بودن ترافیک خروجی، به نظر می رسد در حال حاضر پرداخت ارزی بیشتر از دریافت است و موازنه ای منفی داریم که مشکلاتی ایجاد می کند که امیدوارم بتوانیم ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰    
بر اساس رأی هیأت داوران پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، امیر کیهان مسئول ارتباط با رسانه های همراه اول به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی ایران معرفی شد و لوح تقدیر دریافت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
در پانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول موفق به دریافت نشان خلاقیت شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم پرسپولیس، گفت: ما با پرسپولیس بهترین روزهایمان را سپری می کنیم و خوشحالیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 360 هزار تومان رسید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
فیس بوک بر این باور است که هکرها به منظور ساخت تبلیغات، فریب کاربران و کسب درآمد اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی را ربوده اند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۰    
در حالی که تا چندی قبل مهندسان حوزه هوش مصنوعی پردرآمدترین مهندسان محسوب می شدند، به تازگی یک رشته مهندسی نوپای دیگر به نام مهندسی بلاک چین نیز بسیار پردرآمد شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
پس از هشدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شیوه جدید کلاهبرداری ها از طریق تماس های بین المللی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه درباره شیوه جدید کلاهبرداری ارتباطی توضیح داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
گروهی از پژوهشگران ژاپنی که در موسسه "یک روبات برای هر نفر" کار می کنند مدعی شده اند که تا 5 سال آینده هر شهروند ژاپنی یک روبات خواهد داشت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
این مرکز از ساعت 9.30 دقیقه صبح به وقت طهران با بی سیم مسکو، ترکیه و بغداد و جهت ارتباط با مراکز مهم جهان از ساعت 9 گرینویچ مطابق با ساعت 12.30 دقیقه طهران تا ساعت 20 گرینویچ مطابق با ساعت 23 ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
شرکت بمباردیر از ساخت اولین قطار هیبریدی دنیا در آلمان خبر داد. این شرکت نبود ریل های الکتریکی برون شهری را دلیل این اقدام خود معرفی کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
همسر قهرمان کشتی آمریکا با انتشار یک توئیت از حسن یزدانی تمجید کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
گوگل بدون اعلان قبلی و در سکوت، قابلیت باز کردن قفل تلفن همراه با استفاده از صدا را از Pixel 3 حذف کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۵    
به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد به یکی از قطب های بزرگ و مهم فناوری هوش مصنوعی در جهان تبدیل شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یک روز پیامک کلاهبرداری، این روزها Missed Call و انتظار تماس و شارژ مشترک تلفن همراه.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مرد تحصیلکرده وقتی برای پیدا کردن شغل به بن بست خورد با خرید اسلحه به سراغ ثروتمندان رفت تا با سرقت از آنها پول بدست آورد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۵    
رامین رضاییان روز گذشته عکسی منتشر کرد که برای او دردسرساز شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۰    
خواستگار کینه جو وقتی از دختر مورد علاقه اش جواب رد شنید با ساخت یک صفحه جعلی در اینستاگرام آبروی وی را به خطر انداخت.