چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 25 آذر 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 2 آذر 1398 سیتنا 3 آذر 1398 سیتنا 4 آذر 1398 سیتنا 5 آذر 1398 سیتنا 6 آذر 1398 سیتنا 7 آذر 1398 سیتنا 8 آذر 1398 سیتنا 9 آذر 1398 سیتنا 10 آذر 1398 سیتنا 11 آذر 1398 سیتنا 12 آذر 1398 سیتنا 13 آذر 1398 سیتنا 14 آذر 1398 سیتنا 15 آذر 1398 سیتنا 16 آذر 1398 سیتنا 17 آذر 1398 سیتنا 18 آذر 1398 سیتنا 19 آذر 1398 سیتنا 20 آذر 1398 سیتنا 21 آذر 1398 سیتنا 22 آذر 1398 سیتنا 23 آذر 1398 سیتنا 24 آذر 1398 سیتنا 25 آذر 1398 سیتنا 26 آذر 1398 سیتنا 27 آذر 1398 سیتنا 28 آذر 1398 سیتنا 29 آذر 1398 سیتنا 30 آذر 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 430 هزار تومان داد و ستد شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۱    
هیئت منصفه دادگاه لیورپول، پس از سه ساعت شور، با رای ده به دو، امانی نور را به اتهام کمک مالی به تروریسم محکوم کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در دوره سوم فعالیت صندوق تلاش کردیم که صندوق نوآوری را به هاب تامین مالی شرکت های دانش بنیان تبدیل کنیم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۶    
کارگاه آموزشی بررسی فضاهای مجازی در یکی از مدارس متوسطه اول برگزار شده بود. مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد با تشریح خطرات فضای مجازی و هشدارهای پلیسی برای جلوگیری از افتادن دختران نوجوان در ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۱    
روابط عمومی بانک مرکزی، اعلام کرد: طی اعلام قبلی، از ابتدای دی ماه، انجام پرداخت و خریدهای اینترنتی با رمز دوم فعلی امکان پذیر نمی باشد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
مردم آبادان خواستار برخورد جدی پلیس با چندین سفره خانه ای هستند که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۵۶    
صفحه رسمی توئیتر باشگاه بایرن مونیخ علاقه چندانی به مرور خاطرات تلخ مقابل چلسی ندارد و ادمین این صفحه برای حل شدن این مشکل از روش جالبی استفاده کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۱    
متیو ناولز پدر خواننده بیانسه اخیرا در گفتگویی با شبکه تلویزیونی Viad به نکاتی تکان دهنده درباره زندگی دخترش بیانسه اشاره کرده است که تا کنون مسکوت باقی مانده بود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۶    
باشگاه استقلال با انتشار بیانه ای آخرین وضعیت مذاکره با مربی ایتالیایی خود را تشریح کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۱    
علی کریمی که در یکی دو سال اخیر همواره منتقد فدراسیون فوتبال بوده بار دیگر در کانال تلگرامی خود نسبت به اتفاقات فدراسیون واکنش و مصاحبه جدید تاج نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۱    
مهاجم تیم امید ایران ضمن اظهار امیدواری نسبت به صعود این تیم به المپیک، درباره شرایطش در استقلال و بازگشت آندره استراماچونی توضیحاتی داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۶    
بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل های نوآورانه CIT (تلکام پلاس 98) با حضور دکتر سیدابوالحسن فیروزابادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۱    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: انجمن های تحقیق و توسعه آمادگی دارند تا ظرف یک سال خودروی برقی بومی را طراحی و وارد ناوگان نمایند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۱    
پیشکسوتان باشگاه استقلال به صورت رسمی از وزیر ورزش و جوانان خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر در خصوص این باشگاه شدند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: از انعکاس مطلوب دستاوردهای حوزه تولید توسط رسانه ها تشکر می کنم و تاکید دارم چه تحریم باشیم و چه نباشیم ساخت داخل باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۶    
ایرانسل با هدف تسهیل در ارتباط مشترکان ایرانسلی در شب یلدا، طولانی ترین شب سال، بسته ویژه اینترنت با قیمت مقرون به صرفه ارائه کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۶    
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درباره مرگ دو دانشجوی دانشگاه جندی شاپور، با بیان اینکه کلیات این موضوع به وزارت بهداشت گزارش شده و جزییاتش در دست بررسی است ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
با بررسی سوابق تحصیلی و اجرایی دهها متقاضی توسط هیات داوران و ارزیابان معتمد دانشگاه MGU فرانسه در چارچوب معیارهای طبقه بندی اروپایی دانش، مهارت و شایستگی شغلی ESCO ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۶    
باشگاه پرسپولیس چند بازیکن خود را در نیم فصل مسابقات لیگ برتر در لیست مازاد قرار خواهد داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی طرح کمک معیشتی اظهار داشت: برای ثبت نام افراد جامانده از کمک معیشتی که احساس می کنند استحقاق دریافت آن را دارند و موفق به ثبت نام نشده اند زمان مشخصی را اعلام خواهیم کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۶    
همراه اول با حضور در تلکام پلاس به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجتال و سازمانی خود می پردازد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۶    
کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با استقرار سیستم بانکداری متمرکز در صندوق های پژوهش و فناوری با هدف ایجاد شفافیت و استانداردسازی فرایندهای مالی و عملیاتی ایشان موافقت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۶    
14 نفر علیه آلفابت، اپل، دل، مایکروسافت و تسلا شکایت کرده اند. این افراد قیم کودکانی هستند که در معادن استخراج کبالت زخمی شده اند یا جان باخته اند. کبالت عنصری مهم برای تولید باتری ها است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال، چکش را در سفارت ایران در رم تحویل گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۱    
معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: خریداران محصولات دانش بنیان ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت می توانند از تسهیلات لیزینگ 8 درصد سه ساله تا سقف 2 ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۱    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها، فناوری ها و نوآوری هایی به ارمغان آورده اند که می تواند چون دژی مستحکم در برابر آسیب های ناشی از مواد مخدر ایستادگی کند ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۱    
ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به نمایشگاه تله کام پلاس می رود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل موسسه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان، گفت: شرکت های دانش بنیان و هسته های پژوهشی که بتوانند شبکه مسائل بنیاد و صنعت کشور را حل کنند؛ مورد حمایت بنیاد مستضعفان قرار می گیرند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات این مراکز و اهمیت رتبه بندی آنها، گفت: امیدواریم با این کار شاهد کاهش و برچیده شدن مراکز داده دولتی باشیم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین "ماندگار" اظهار داشت: این کمپین با شعار "بی نهایت ماندگار" با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: به بهانه زمانی بیشتر برای با هم و در کنار هم بودن، هدیه مکالمه رایگان درون شبکه ای (ثابت به ثابت درون و بیرون استانی) را از ساعت 20 روز شنبه سی ام آذرماه تا هشت صبح ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی دولت، گفت: همه ی اعضای جلسه ی اخیر شورای عالی فضای مجازی با اجماع کامل بر تداوم دسترسی کشور به اینترنت آزاد تاکید داشتند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۶    
با توجه به افزایش محبوبیت ایرپادهای بی سیم و هوشمند در میان کاربران، کارشناسان فهرستی از بهترین این محصولات را تهیه و منتشر کرده اند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۱    
علی رغم اعلام پیش تر برای حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح نمایشگاه تلکام پلاس 98، به دلیل حضور مهندس آذری جهرمی در هیات همراه رئیس جمهور در سفر به مالزی ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۶    
گوگل خدمات تازه ای را به سرویس نقشه خود افزوده که به مالکان خودروهای برقی امکان می دهد تا ایستگاه های شارژ را از این طریق پیدا کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۱    
مهاجمان سایبری در قالب یک کارزار فیشینگ مرموز جدید، سازمان های دولتی، کسب وکارهای مرتبط با آن ها و شرکت های فعال در حوزه تدارکات و لجستیک مرتبط با اهداف این سازمان ها را در کشورهای مختلف هدف قرار ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۶    
پس از سال ها وعده و بدقولی، سرانجام از نسل جدید پیام رسان سیستم عامل اندرویدی موسوم به آر سی اس اندروید توسط یک مدیر ایرانی گوگل رونمایی شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۱    
سرمربی پرسپولیس قصد دارد با نیمکت نشینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به او انگیزه مضاعف بدهد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۶    
سرمربی استقلال تهران امروز پول خود را به طور قطع دریافت می کند و بعد از ظهر به کشور بازمی گردد. او از فردا در تمرینات استقلال حاضر خواهد بود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۱    
روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران به انتشار یک ویدیو در فضای مجازی واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۶    
علی رغم آنکه مدیرعامل شرکت ملی پست به سیتنا گفت که مجوزهای قانونی برای پهپاد پستی از مراجع ذیربط اخذ شده است ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پهپاد ⁧پست پلاس⁩ را سجاد نامگذاری کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۱    
گوگل عرضه نسخه اندرویدی مرورگر کروم 79 را متوقف کرد. علت این مساله شناسایی یک نقص مهم در این نرم افزار است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۶    
تبلیغات با اطلاعات نادرست در فیسبوک درباره یک داروی پیشگیری از ایدز کارشناسان را نگران کرده است. آنها نگران هستند چنین تبلیغاتی استفاده از داروهای پیشگیرانه را کاهش دهد.