چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 6 اسفند 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 2 اسفند 1398 سیتنا 3 اسفند 1398 سیتنا 4 اسفند 1398 سیتنا 5 اسفند 1398 سیتنا 6 اسفند 1398 سیتنا 7 اسفند 1398 سیتنا 8 اسفند 1398 سیتنا 9 اسفند 1398 سیتنا 10 اسفند 1398 سیتنا 11 اسفند 1398 سیتنا 12 اسفند 1398 سیتنا 13 اسفند 1398 سیتنا 14 اسفند 1398 سیتنا 15 اسفند 1398 سیتنا 16 اسفند 1398 سیتنا 17 اسفند 1398 سیتنا 18 اسفند 1398 سیتنا 19 اسفند 1398 سیتنا 20 اسفند 1398 سیتنا 21 اسفند 1398 سیتنا 22 اسفند 1398 سیتنا 23 اسفند 1398 سیتنا 24 اسفند 1398 سیتنا 25 اسفند 1398 سیتنا 26 اسفند 1398 سیتنا 27 اسفند 1398 سیتنا 28 اسفند 1398 سیتنا 29 اسفند 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۲    
نشست اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه به ریاست "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد .
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
پسر معتاد وقتی متوجه شد دوستش بتازگی ازدواج کرده به طمع سرقت طلاهای عروس به خانه آنها رفت و نقشه جنایتی هولناک را رقم زد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۳    
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، از مشتریان و مراجعه کنندگان به بانک ها خواست تا حد امکان امور بانکی خود را غیر حضوری انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۳    
وقتی کودکی در نیمه شب، یعنی چهار ساعت پس از غروب، گریه را شروع می کند و تا نیم ساعت بعد هم بند نیاید حاکی از یک اتفاق است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۲۳    
آن زن مرا فریب داد. هیچ گاه فکر نمی کردم با نیت شومی به من نزدیک شده باشد. او در حالی همانند یک مار خطرناک بر زندگی ام چنبره زده بود که من سیر تا پیاز زندگی خصوصی ام را برایش بازگو می کردم و با او به ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۱۳    
لباس های سیاه به تن کرده و عینک دودی با شیشه های پهن روی صورت دارد، با وجود اینکه روسری را تا انتها جلو کشیده ولی به زحمت می توان چند تار موی او را دید ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل قرمزها هم تائید کرد احتمال بازگشت استوکس به ایران بسیار کم است و قرمزها به زودی خود را آماده شکایت از این بازیکن خواهند کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۵    
تمرین امروز استقلال در شرایط عجیبی برگزار شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۹    
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز در گفتگویی با وبسایت رسمی این باشگاه، از تصمیم مسئولان در برگزاری مسابقات با وجود شیوع کرونا انتقاد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۰    
وریا غفوری به تعطیل نشدن بازی های لیگ برتر واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد: از فردا تا آخر هفته، بخش مخصوص کودکان تلویزیون های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماوا و تیوا و در برخی، تمام فیلم ها وسریال ها رایگان خواهد بود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۰    
تهران 20 شامگاه دوشنبه پنجم اسفند ماه برای لحظاتی به صحنه درگیری لفظی مهمان برنامه با مجری بدل شد که تلاش می کرد بر طرح سوال های چالشی درباره آزادراه تهران شمال تاکید کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۵    
یکی از مصاحبه های مربی استقلال باعث دلخوری مسئولان باشگاه شده تا به همین دلیل این مربی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
محمود صادقی با بیان اینکه تست ابتلایش به کرونا مثبت است، به بیان درخواست خانواده های زندانیان سیاسی و امنیتی از رییس قوه قضاییه پرداخت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
تصویری از بیمار مبتلا به کرونا با پرستاران خود در بیمارستان مسیح دانشوری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود درباره رسیدگی پزشکان به مبتلایان کرونا نوشت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
معاون گردشگری به دنبال سرایت ویروس کرونا با اعلام شرایط خاص برای سفر، مستند به قانون اعلام کرد: کنسلی سفر مشمول جریمه نمی شود و وجوه دریافت شده باید کامل به مردم برگردانده شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
پژوهشگران آمریکایی، الگوریتم جدیدی را روی گروهی از ربات های خزنده به کار گرفتند تا کاهش ترافیک و تصادف را روی آنها بررسی کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۵    
هفته گذشته میلیون ها نفر از کاربران سامسونگ در سراسر جهان یک پیام اطلاع رسانی عجیب را بر روی گوشی های خود دریافت کردند که تنها حاوی عدد یک بود و حالا سامسونگ در این زمینه توضیح داده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار صحت سنجی اظهارات دیروز احمد امیرآبادی در مجلس از سوی دادستان کل درباره تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونا در قم شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در بازدید از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهار و کنترل اپیدمی ناشی از ویروس کرونا در دو بعد واقعیت میدانی و افکار عمومی معنا پیدا می کند ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به وجود برخی شایعات و انتشار اخبار کذب در خصوص کرونا، تأکید کرد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
در پی شیوع گسترده ویروس کرونا ، حراجی ساتبیز اعلام کرد حراجی های بزرگ فصل بهار هنگ کنگ را به نیویورک منتقل می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۰    
افزایش مراجعه حضوری به شعب بانک ها، استفاده از اسکناس و خودکار مشترک و افزایش استفاده از خودپرداز ها به دلیل غیرفعال شدن رمز های ایستا و پیچیدگی استفاده از رمز های پویا از جمله عواملی هستند که خطر ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۰    
به منظور رفاه حال پرسنل، فعالیت رایتل تا پایان هفته جاری به صورت دورکاری ادامه خواهد داشت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۰    
حدود یک ماه است که افراد برخی کشورهای جهان به کروناویروس که اکنون "COVID-19" نام گرفته، مبتلا شده اند و تاکنون دارو یا واکسن خاصی برای درمان این بیماری توسعه داده نشده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۰    
پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعدادی از قطعات اراضی فاز سوم خود را که پردیس کارآفرینی نامگذاری شده و 21 هکتار وسعت دارد را واگذار می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
به دنبال شیوع بیماری کرونا، تست غربالگری ویروس کرونا در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
نماینده ایران و گزارشگر ارشد پژوهشگاه ICT با حضور در مجمع جهانی مخابرات "ITU" ، گزارش سومین جلسه گروه مطالعاتی یک را ارائه کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
سه کارگردان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی به مهناز افشار برای حضور در آثارشان پیشنهاد بازیگری در آثارشان دادند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
قیمت طلای 18عیار در بازار تهران امروز به 628 هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 6 میلیون و 99 هزار تومان معامله شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
شرکت اوبر که خدمات به اشتراک گذاری تاکسی ارائه می دهد از نمایش تبلیغات سقفی در برخی شهرهای آمریکا خبر داده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۰    
در پی شیوع کروناویروس کووید-19 در چین، تقاضا برای تبلت و بویژه آیپد در این کشور افزایش یافته است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
یک مهندس وب نرم افزاری ساخته که فرد را در فیلم های ثبت شده با وب کم حذف می کند. این فناوری به حفظ حریم شخصی فرد کمک می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
هواوی از موبایل تاشوی جدید خود به نام میت ایکس اس رونمایی کرد. این موبایل باتری 4500 میلی آمپری دارد و مجهز به فناوری 5ٖٖGاست.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
شرکت بلیزارد سازنده انواع بازی های رایانه ای در کره جنوبی از به تعویق افتادن لیگ بازی های اورواچ در کره جنوبی از ترس ویروس کرونا خبر داده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۰    
اچ تی سی پیش فروش هدست واقعیت مجازی جدید خود را آغاز کرده و قرار است عرضه آن از 18 مارس آغاز شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۰    
اپل درصدد به روز کردن رایانه مک پرو همین طور نمایشگر آن است و برخی اطلاعات در این زمینه در اینترنت منتشر شده است.