شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

اداره کل پزشک قانونی استان اصفهان (es.lmo.ir)

  ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
در چهار ماهه اول سال جاری، آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد 369 نفر بود. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ٱمار تلفات 361 نفر بود، 2 ...
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۷    
در تابستان سال گذشته 26 نفر بر اثر غرق شدگی در استان جان خود را از دست دادند، این رقم حدود نیمی از کل تلفات غرق شدگی در سال 1401 را به خود اختصاص می دهد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
در چهار ماهه نخست سال جاری 15 هزار و 955 مصدوم نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با 14هزار و 312 نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل، 11.2 درصد افزایش یافته است.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
در چهار ماهه اول سال جاری تعداد ده نفر به دلیل مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان از سرمایه اجتماعی خوبی نزد مردم برخوردار است و نه تنها باید از این سرمایه صیانت کرد بلکه باید در جهت ارتقا هرچه بیشتر آن نیز کوشید.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
در همایش مدیران کل و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل و دستگاه های اجرائی استان اصفهان دکتر فیروزبخت به عنوان مدیر نمونه بسیجی انتخاب شد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
دکتر منصور فیروزبخت با ارسال پیامی یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت، شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشتند.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر دستاوردهای مهم اداره کل پزشکی قانونی استان را در یکسال گذشته برشمرد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تاکید بر تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام پزشکی قانونی گفت: تمام تلاش مسئولین اداره کل پزشکی قانونی استان در یکسال گذشته حل مشکلات پروژه های نیمه تمام بوده است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۲    
در سه ماهه ابتدائی سال جاری تعداد 23 نفر بدنبال غرق شدگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۳    
در سه ماهه نخست سال جاری 11 هزار و 418 مصدوم نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با ده هزار و 460 نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل، 9.2 درصد افزایش یافته است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۳    
تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در سه ماهه اول سال جاری کاهش داشته است و به رقم 15 نفر در این سه ماه رسیده است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
سومین مراجعه اش به پزشکی قانونی بعد از تصادف شدید سال گذشته است. تصادفی که منجر به شکستگی شدید پای راست و آسیب به صورت و دستش شد و او را مدتی زمین گیر کرد.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۳    
اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم و اقدام قاطعانه تمامی نهادهای بین المللی را خواستار شد.
  ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۱    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشاور عالی ریاست سازمان از پروژه در حال احداث پزشکی قانونی استان اصفهان در منطقه گورت بازدید کردند.
  ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به منظور رفع کمبود نیروی انسانی متخصص و با هدف نگهداشت پزشکان، آزمون جذب به منظور به کارگیری 22 نفر از پزشکان متقاضی همکاری با سازمان امروز برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۰   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به کمبود فضای فیزیکی این اداره کل گفت: در حال حاضر منتظر تخصیص اعتبار حدود 6 میلیارد تومانی از سوی استانداری هستیم که در صورت تامین اعتبار فاز اول پروژه ...
  ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۲   + ۳۲ سایت دیگر  
با شروع فصل تابستان و ایام گرم سال و نیز افزایش سفر و تمایل به شنا، سازمان پزشکی قانونی کشور با ارائه آمارهایی در خصوص افزایش تلفات غرق شدگی در این فصل هشدار داد.
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۱   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: همایش طب و قضا مصداق بارز علم نافع و در راستای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات کشور است.
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۱   + ۳۲ سایت دیگر  
وزیر دادگستری گفت: ارائه مطالب و نتایج همایش طب و قضا به اصلاح قوانین و رویه ها می انجامد و پیشنهادات ارائه شده در این همایش را می توان به صورت قانون و یا دستورالعمل هایی به تصویب رساند.
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۰   + ۹ سایت دیگر  
در دو ماهه سال جاری، 162 نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده اند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 154 نفر بوده است، 5 ...
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۸    
همزمان با دومین روز هفته قوه قضائیه، میز خدمت اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان درمحل مصلی نماز جمعه اصفهان برپا شد.
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به بومی سازی و تولید مواد مصرفی آزمایشگاه های ژنتیک گفت: با توجه به روند کنونی تولید تجهیزات آزمایشگاه های ژنتیک در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ...
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳    
دکتر منصور فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان ...
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۴    
در دو ماهه ابتدائی سال جاری شاهد افزایش میزان مراجعات به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان بوده ایم به نحوی که در حوزه معاینات سرپائی 19 درصد و درحوزه معاینات اجساد 15 درصد رشد داشته ایم.
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
در دو ماهه ابتدائی سال جاری تعداد 25 نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 21 نفر بوده است؛ معادل 19 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۹   + ۶ سایت دیگر  
در دو ماهه ابتدائی سال جاری تعداد 11 نفر بدنبال غرق شدگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۹   + ۵ سایت دیگر  
در دوماهه ابتدائی سال جاری تعداد هفت هزار و 219 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند.این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9.5 درصد افزایش یافته است .
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۸    
در دو ماهه ابتدائی سال جاری تعداد 12 نفر در استان بدنبال مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را ازدست داده اند.
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۴   + ۵ سایت دیگر  
دکتر منصور فیروزبخت مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان در جلسه شورای قضائی استان که در محل اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان برگزار شد ...
  ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۴   + ۹ سایت دیگر  
هفتمین همایش سراسری طب و قضا همزمان با هفته قوه قضاییه و در روزهای پنجم و ششم تیر ماه در تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷   + ۱۴ سایت دیگر  
با توجه به تذکرات رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و مصوبات شورای معاونین سازمان در جهت خدمت رسانی به موقع به مراجعین و پیشگیری از ایجاد پرونده های معوقه (رسوبی) ...
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷   + ۱۲ سایت دیگر  
میزان - رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: هم در مجامع بین المللی و هم در کمیسیون ایمنی راه ها، تنها آمار پزشکی قانونی برای تعیین تعداد فوتی های ناشی از تصادفات مورد استناد رسمی و قانونی است ...
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۷   + ۴ سایت دیگر  
در سال گذشتته 17 نفر به دلیل مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 25 نفر بود، کاهش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۷    
در سال گذشته198 نفر به دلیل سوختگی در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3.1 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۷    
در سال گذشته تعداد 29نفر به دلیل برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات40 نفر بود، کاهش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۵    
در سال گذشته شاهد افزایش میزان مراجعات به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان بوده ایم به نحوی که در حوزه معاینات سرپائی 11 درصد و درحوزه معاینات اجساد 3 درصد رشد داشته ایم.
  ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۵   + ۹ سایت دیگر  
در سال گذشته 182 نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 128 نفر بوده است؛ معادل 42.5 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
با وجود هشدارهای مطرح شده در خصوص پیشگیری از مرگ بر اثر گازگرفتگی و تأکید بر رعایت اصول ایمنی در به کارگیری وسایل گازسوز ...
  ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۶   + ۶ سایت دیگر  
شنا یکی از تفریحات سالم و لذت بخش است که همواره با فرارسیدن فصل گرما به اوج خود می رسد. متاسفانه هر ساله شاهد مرگ تعدادی از همشهریان عزیزمان هستیم که بدنبال سهل انگاری و عدم توجه به مسائل ایمنی ...
  ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۸    
اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه بیانیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۲    
دکتر عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان از این اداره کل بازدید کرد.
  ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
در راستای تکریم مراجعین و استاندارد سازی فضای فیزیکی، امروز دوشنبه 15 اسفند ماه پروژه پزشکی قانونی شهرستان شهرضا افتتاح شد.
  ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
در ده ماهه نخست سال جاری 167 نفر به دلیل سوختگی در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4.4 درصدافزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
در ده ماهه سال جاری 152نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 107 نفر بوده است؛ معادل 42.1 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
تعداد متوفیات ناشی از حوادث ترافیکی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در ده ماهه سال جاری 977 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.8 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۳    
در ده ماهه سال جاری آمار تلفات غرق شدگی تعداد 55 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 45 نفر گزارش شده بود؛ افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
در ده ماهه سال جاری 16 نفر به دلیل مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 24 نفر بود، کاهش داشته است.
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
در ده ماهه سال جاری تعداد 35 هزار و 550 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند.این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه دهم درصد افزایش یافته است .
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
خانه تکانی یکی از آئین های دیرینه ایرانیان است و شستشو و نظافت اجزای خانه یکی از اصول اصلی خانه تکانی است که با برخی نکات ساده در زمینه ایمنی برق می توان این ایام را به خوبی سپری نمود.
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
با توجه به تغییر زمان برگزاری هفتمین همایش سراسری طب و قضا، مهلت ارسال مقالات این همایش علمی تا 25 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل امور کمیسیون های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگرها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند و چنانچه به فردی آسیبی وارد کنند علاوه بر لزوم جبران خسارت ...
  ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴   + ۸ سایت دیگر  
با شروع نیمه دوم سال و افزایش سرما و برودت هوا، شاهد رشد آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان هستیم به نحوی که این آمار در ده ماه امسال افزایش 40 درصدی را نشان می دهد.
  ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۲    
همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب توسط مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در مدرسه دخترانه فاطمیه نواخته شد.
  ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۲    
دکتر منصور فیروزبخت، سرپرست پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه دهه مبارک فجر آغازگر فصل جدیدی از حیات سیاسی ایران اسلامی است ...
  ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
در ده ماهه سال جاری 2480 گواهی فوت توسط دادپزشکان استان صادر شده است که از ارجاع غیرضروری اجساد به پزشکی قانونی جلوگیری کرده است.
  ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
دکتر منصور فیروزبخت، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان به همراه مسئولین این اداره کل از پروژه در حال احداث اداره پزشکی قانونی شهرستان نائین بازدید کردند.
  ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
یکی از وظایف اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان رسیدگی به شکایات نزاع و بررسی آسیب های مصدومان منازعات است که با دستور مقام قضایی به این سازمان ارجاع می شوند. ...
  ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۴   + ۳۵ سایت دیگر  
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد و بر لزوم رعایت نکایت ایمنی و ...
  ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
تعداد متوفیات ناشی از حوادث ترافیکی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در هفت ماهه سال جاری 687 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.8 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۸    
در هفت ماهه سال جاری 96 نفر در حوداث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 72 نفر بوده است؛ معادل 34.7 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۷    
در هفت ماهه سال جاری 11 نفر به دلیل مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 14 نفر بود، کاهش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۷   + ۵ سایت دیگر  
با سردتر شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان، اداره کل پزشکی قانونی استان در خصوص افزایش آمار تلفات مسمومیت با گاز در این ایام هشدار داد و بر لزوم استفاده درست از سیستم های گرمایشی تأکید کرد.
  ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۷   + ۴ سایت دیگر  
آمار مراجعین نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان یکی از بیشترین موارد ارجاعات به پزشکی قانونی (حدود 33 درصد کل معاینات هفت ماهه 1401) را به خود اختصاص می دهد.
  ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۷    
در هفت ماهه سال جاری آمار تلفات غرق شدگی تعداد 42 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 37 نفر گزارش شده بود افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
در شش ماهه ابتدائی سال جاری 80 نفر در حوداث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 638 نفر بوده است؛ معادل 27 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۸    
در شش ماهه نخست سال جاری 106 نفر به دلیل سوختگی در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7.1 درصدافزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۸   + ۸ سایت دیگر  
بر اساس آمارهای اداره کل پزشکی قانونی استان، در شش ماهه نخست سال جاری به طور میانگین روزانه 3 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
آمار تلفات غرق شدگی در استان طی شش ماهه نخست سال جاری روند افزایش داشته است و بیش از هفتاد درصد متوفیان مربوط به ماههای تیر و مرداد بوده است.
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۸    
آمار مراجعین نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان یکی از بیشترین موارد ارجاعات به پزشکی قانونی (حدود 30 درصد کل معاینات جسمانی شش ماهه 1401) را به خود اختصاص می دهد.
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۸    
در شش ماهه اول سال جاری تعداد 67 هزار و 405 نفر درحوزه معاینات سرپائی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 6.5 درصد رشد داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۵    
در پنج ماهه نخست سال جاری 18 هزار و 394 مصدوم نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با 18هزار و 691 نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل، 1.6 درصد کاهش یافته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۵    
در تیر و مرداد ماه امسال 24 نفر بر اثر غرق شدگی در استان جان خود را از دست دادند، این رقم نسبت به دو ماهه تابستان سال گذشته که تلفات غرق شدگی 15 نفر بود افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۵   + ۸ سایت دیگر  
در پنج ماهه سال جاری 573 مورد خودزنی (448 مرد و 125 زن) که با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت انجام شده بود، در ادارات پزشکی قانونی استان اصفهان کشف و به مراجع قضایی اعلام شد.
  ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
در چهار ماهه اول سال جاری شش نفر به دلیل برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 18 نفر بود، کاهش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۰    
در چهار ماهه اول سال جاری، آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد 361 نفر بود. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ٱمار تلفات 342 نفر بود، 5 ...
  ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
در چهار ماهه اول امسال تعداد 52 نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سی درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
میزان مراجعات مربوط به معاینات سرپایی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در چهار ماهه اول سال جاری با افزایش 4.8 درصدی به رقم 43هزار و 186 نفر رسید.
  ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در چهارماهه اول سال جاری افزایش داشته است و به رقم 19 نفر در این چهار ماه رسیده است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
در چهار ماهه نخست سال جاری 14 هزار و 312 مصدوم نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با 15هزار و 413 نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل، 7.1 درصد کاهش یافته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۱    
در تیرماه امسال 15 نفر بر اثر غرق شدگی در استان جان خود را از دست دادند، این رقم نسبت به تیرماه سال گذشته که تلفات غرق شدگی هفت نفر بود افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
هفته دولت که با نام و یاد شهیدان والا مقام"رجایی" و " باهنر" مزین و نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم شریف ایران است.
  ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۹    
اولین جلسه کارگروه تخصصی طب و قضا با حضور نمایندگان پزشکی قانونی و دادگستری روز پنج شنبه 27 مرداد ماه در محل اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۹    
برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان به شیوه ویدئو کنفرانس که با همه گیری بیماری کرونا در کشور آغاز شد، خدمت دیگر این اداره کل در جهت تکریم مراجعین ...
  ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
در سه ماهه اول سال جاری تعداد چهار نفر به دلیل مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل و کارکنان پزشکی قانونی استان اصفهان در محکومیت اهانت سردمدار فتنه 88 به ساحت مقدس سرداران و شهدای مدافع حرم بیانیه ای را صادر کرد.
  ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
در سه ماهه نخست سال جاری ده هزار و 460مصدوم نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با 11هزار و 186 نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل، 6.5 درصد کاهش یافته است.
  ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
در تابستان سال گذشته 27 نفر بر اثر غرق شدگی در استان جان خود را از دست دادند، این رقم 58 درصد از کل تلفات غرق شدگی در سال 1400 را به خود اختصاص می دهد.
  ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵   + ۲ سایت دیگر  
در دو ماهه اول سال جاری سه نفر به دلیل برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات هشت نفر بود، کاهش داشته است.
  ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
در دو ماهه اول سال جاری، آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد 154 نفر بود. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 148 نفر بود، 4 ...
  ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
میزان مراجعات مربوط به معاینات سرپایی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان در دو ماهه اول سال جاری با افزایش 4.4 درصدی به رقم 19 هزار و 483 نفر رسید.
  ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
در دو ماهه اول امسال تعداد 21 نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.
  ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
در دو ماهه نخست سال جاری تعداد شش هزار و 593 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند.این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3.8 درصد کاهش یافته است.
  ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در دو ماهه اول سال جاری افزایش داشته است و به رقم 13 نفر در این دو ماه رسیده است.
  ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۴    
در دو ماهه نخست سال جاری تعداد پنج نفر که بدنبال غرق شدگی جان خود را از دست داده بود به این اداره کل ارجاع شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۹    
به مناسبت هفته قوه قضائیه نشست خبری دکترمنصور فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در محل سالن اجتماعات پزشکی قانونی اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۹    
به مناسبت هفته قوه قضائیه دکتر منصور فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۹    
در سومین روز هفته قوه قضائیه، در راستای تحقق دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر ملاقات بی واسطه با مردم میز خدمت اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
دکتر منصور فیروزبخت سرپرست پزشکی قانونی استان اصفهان ، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان ...
مشاهده نتایج بیشتر...