سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 7 فروردین 1395 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1395 شبکه خبر 31 خرداد 1395 شبکه خبر 31 تیر 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1395 شبکه خبر 31 شهریور 1395 شبکه خبر 30 مهر 1395 شبکه خبر 30 آبان 1395 شبکه خبر 30 آذر 1395 شبکه خبر 30 دی 1395 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 1 فروردین 1395 شبکه خبر 2 فروردین 1395 شبکه خبر 3 فروردین 1395 شبکه خبر 4 فروردین 1395 شبکه خبر 5 فروردین 1395 شبکه خبر 6 فروردین 1395 شبکه خبر 7 فروردین 1395 شبکه خبر 8 فروردین 1395 شبکه خبر 9 فروردین 1395 شبکه خبر 10 فروردین 1395 شبکه خبر 11 فروردین 1395 شبکه خبر 12 فروردین 1395 شبکه خبر 13 فروردین 1395 شبکه خبر 14 فروردین 1395 شبکه خبر 15 فروردین 1395 شبکه خبر 16 فروردین 1395 شبکه خبر 17 فروردین 1395 شبکه خبر 18 فروردین 1395 شبکه خبر 19 فروردین 1395 شبکه خبر 20 فروردین 1395 شبکه خبر 21 فروردین 1395 شبکه خبر 22 فروردین 1395 شبکه خبر 23 فروردین 1395 شبکه خبر 24 فروردین 1395 شبکه خبر 25 فروردین 1395 شبکه خبر 26 فروردین 1395 شبکه خبر 27 فروردین 1395 شبکه خبر 28 فروردین 1395 شبکه خبر 29 فروردین 1395 شبکه خبر 30 فروردین 1395 شبکه خبر 31 فروردین 1395 
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۳:۴۰    
به اعتقاد کارشناسان رژیم آل سعود با توجه به جنایت های گسترده اش در یمن و سوریه باید به عنوان یک جنایت کار جنگی شناخته شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۶    
سازمان مدیریت بحران کشور در اطلاعیه شماره 3 به مدیران کل بحران برخی استان های کشور درباره وضع جوی امشب و فردا هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۱:۱۵    
سازمان مدیریت بحران کشور در اطلاعیه شماره 3 به مدیران کل بحران برخی استان های کشور درباره وضع جوی امشب و فردا هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور اسلام آباد را به مقصد تهران ترک کرد/ وزیر امور خارجه: فشارهای آمریکا درباره برنامه موشکی ایران را با تقویت هرچه بیشتر توان موشکی پاسخ می دهیم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان/ بارش باران با رعد و برق و وزش باد در استانهای کشور/ سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از 16 اسفند تا 6 فروردین ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۴    
در حملات تروریستی فرودگاه بروکسل یک خانم ایرانی مجروح شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۴    
به نوشته روزنامه آمریکایی گزت، میزان بیکاری در ایالت آیووا آمریکا از سه و پنج دهم درصد در ماه ژانویه به سه و هفت دهم درصد در ماه فوریه رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۶    
قلم دوربین، شنبه 7 فروردین 95 جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۱۹    
سازمان هواشناسی در اطلاعیه شماره 2 خود اعلام کرد: در نیمه شمالی کشور بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و در جاده های کوهستانی بارش برف و برخی نقاط تگرگ پیش بینی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۷    
استاندار تهران در حاشیه بازدید از فرودگاه مهرآباد گفت: باید منتظر تصمیم قطعی وزارت کشور درباره افزایش کرایه تاکسی ها باشیم زیرا فرمانداری تهران با افزایش نرخ کرایه تاکسی ها مخالف است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
رئیس جمهور در پیامی ضمن ابراز تالم و تاثر از وقوع سانحه سقوط بالگرد اورژانس در استان فارس و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حال خدمت به مردم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۶    
تاکید رئیس جمهور بر افزایش حجم مبادلات تجاری با پاکستان/ ترافیک سنگین در دور دوم سفرهای نوروزی/ بارش باران در جاده های 9 استان کشور/ تداوم نا امنی و تیراندازی در بلژیک ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۴    
العالم از تجمع گسترده مردم یمن در صنعا هم زمان با یک ساله شدن تجاوز رژیم سعودی به این کشور خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۸    
اردوغان اظهار کرد: ترکیه قبلا در مورد ماهیت ابراهیم بکراوی و رابطه اش با تروریست ها به دو کشور هلند و بلژیک هشدار داده است!
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۸    
با کسب دو سهمیه المپیک ریو برای کشورمان، نخستین نشانِ جهانیِ تاریخ شمشیربازی ایران هم به دست آمد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۵    
ثبت نام متقاضیان شرکت در اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۵    
مسافران نوروزی در جاده های غرب و شمال کشور با باران و برف روبرو می شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۱    
زنجان در شمال غرب ایران با زیبایی های طبیعی و بناهای تاریخی مقصدی مناسب برای گردشگران نوروزی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۱    
به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که تصمیم بگیرید در یک فرصت مناسب، کار مشخصی را انجام دهید. در نخستین شنبه 1395 شما چه تصمیمی را قرار است اجرایی کنید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۸    
یک فرمانده امنیتی عراقی از هلاکت 40 تروریست عضو گروهک تکفیری صهیونیستی داعش در شرق شهر تکریت واقع در استان صلاح الدین عراق خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۸    
پس از فضاسازی های امریکا ضد آزمایشهای موشکی ایران، وزیر امور خارجه کشورمان بر تقویت توان موشکی ایران تاکید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۸    
همزمان با سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام اباد توافق شد، صادرات برق ایران به پاکستان 40 درصد افزایش یابد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۵    
گروهک تروریستی داعش اعلام کرد هدف از بمبگذاری میان تماشاگران فوتبال در اسکندریه عراق، ضربه زدن به مقاومت مردم بوده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل در دیدار با نخست وزیر عراق گفت: من به نیروهای عراقی و بسیج مردمی که در نبرد با داعش پیروزیهای چشمگیری بدست آوردند، تبریک می گویم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در جلسه ای که قرار است همین روزها با مقامات سعودی برگزار شود، وضعیت اعزام زائران به حج تمتع امسال مشخص خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۱    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی پس از مراسم استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان و امضای اسناد همکاری میان دو کشور با رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۶    
بخش بزرگی از جابجایی ها در سفرهای نوروزی با اتوبوس است. 15 هزار دستگاه اتوبوس امسال برای انتقال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۳    
در حملات تروریستی فرودگاه بروکسل یک خانم ایرانی مجروح شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در جاده های 9 استان کشور خبرداد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
شمار قربانیان انفجار دیروز در ورزشگاهی نزدیک بغداد به 41 نفر افزایش یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۷    
تجاوز نظامی رژیم سعودی به یمن وارد دومین سال شد. جنگنده های متجاوز سعودی امروز نیز بیش از20 بار مناطق غیرنظامی و تاسیسات زیربنایی را در تعز و جوف بمباران کردند و ده ها تن را به خاک و خون کشیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۱    
نشست مشترک اقتصادی بازرگانان ایران و پاکستان در اسلام آباد؛ رئیس جمهور: آماده ایم حجم مبادلات تجاری دو کشور را به 5 میلیارد دلار افزایش دهیم/ جان باختن 252 تن در حوادث جاده ای ده روز گذشته ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۱    
تایلندی ها به فیل که نماد ملی این کشور است علاقه زیادی دارند و علاوه بر استفاده از این حیوان عظیم الجثه برای کارهای متعارفی همچون حمل و نقل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۸    
رسانه های بلژیکی از حمله مسلحانه به یکی از تاسیسات هسته ای این کشور خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
آخرین نسخه چاپی روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن امروز منتشر شد. از این پس، این روزنامه انگلیسی فقط بصورت دیجیتال در دسترس خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
ماموران تعزیرات حکومتی امروز با هماهنگی ناظران بهداشتی بازار مرغ، 4 تن مرغ در بسته بندی های غیرمجاز و فاسد کشف و معدوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
فیصل شفو سومین فرد مظنون در حملات بروکسل بازداشت شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۲    
باشگاه تراکتورسازی تبریز، کشور ترکمنستان را به عنوان گزینه اصلی پیشنهادی خود برای میزبانی از تیم فوتبال الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس جمهوری در نشست مشترک اقتصادی بازرگانان ایران و پاکستان، تاکید کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران، تعامل سازنده با جهان وهمسایگان و از جمله پاکستان است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۱    
اولین مدال جهانی تاریخ شمشیر بازی ایران و دو سهمیه کشورمان در المپیک ریو قطعی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۸    
در نخستین روز معاملاتی 95، شاخص کل با افزایش 981 واحدی به کانال 81 هزار واحد صعود کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۰    
فرمانده ناجا از دستگیری 95 درصدی سارقان مسلح و کشف 85 درصدی تخلفات فضای مجازی در پارسال خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۰    
رقابت های تیروکمان کاپ آسیا با کسب یک مدال طلای دیگر برای کشورمان ادامه یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۷    
پنجمین پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره زنده گیری و به گردنبند ردیاب ماهواره ای مجهز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۷    
مقامات 11 کشور از جمله آمریکا، چین و فرانسه روز جمعه کشته شدن اتباع خود را در حملات تروریستی بروکسل که 31 کشته و 300 زخمی بر جا گذاشت، تائید کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۷    
رئیس پلیس راهور ناجا از وقوع بیش از 5 هزار و 500 مورد تصادف فوتی و جرحی در کشور از اول تا ششم فروردین امسال خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۶    
ارتش و نیروهای مردمی سوریه محاصره شهر تدمر را در استان حمص از جنوب و غرب کامل کردند. هم اکنون نیروهای سوری در حال پیشروی در داخل شهراند و تلاش می کنند ورودی جنوبی شهر را هم به کنترل خود در آورند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۶    
پایتخت هم با برپایی جشنواره نوروزی اقوام به استقبال مسافران رفت. این جشنواره در خیابان باب همایون میدان امام خمینی با استقبال پایتخت نشینان نیز روبرو شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۴    
معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به این که مصوبه 24 اسفند درباره افزایش کرایه ها غیرقانونی بوده و این مصوبه از سوی فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفته است گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۱    
تاکیدرئیس جمهور بر افزایش مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان به 5 میلیارد دلار در سال در نشست هیات های عالی رتبه دو کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور از امروز ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
گروه تکفیری صهیونیستی داعش شامگاه جمعه، در بیانیه ای مسئولیت سه حمله انتحاری دیروز در مراکز ایست بازرسی عدن در جنوب یمن را بر عهده گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس ازپیداشدن هشت جسد بالگردی که شب گذشته در شیراز سقوط کردخبردادوتصریح کرد: این بالگرد دربازگشت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۶    
بسیاری از مردم ارمنستان معتقدند بدون آشنایی با ایران نمی توانند تاریخ کشورشان را درک کنند. اشتراک فرهنگی و تاریخی، پیوندی ناگسستنی میان ایران و ارمنستان ایجاد کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۲    
تیم فوتبال زنان ایران در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال، با دو پله صعود در جایگاه 57 جهان و دوازدهم آسیا ایستاد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۹    
جستجو برای یافتن عاملان حملات تروریستی اخیر در پاریس و بروکسل پرده از وجود یک شبکه وسیع تروریستی فرانسوی- بلژیکی در پشت حملات تروریستی در این دو شهر برداشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۸    
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز اعلام کرد: ترددهای خودرویی از ابتدای طرح نوروزی در جاده های این استان، از مرز 15 میلیون و 400 هزار گذشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۲    
پلیس راهور اعلام کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس و نیز جاده هراز مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۱    
ماسوله در غربی ترین قسمت گیلان در دامنه کوهی با شیب زیاد واقع و به تناسب جغرافیا و اقلیم به صورت پله ای ساخته شده است. این منطقه زیبا از مهمترین مقصدهای گردشگری در نوروز است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۹    
فرمانده ارتش پاکستان صبح امروز در اسلام آباد با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: آمریکا در جایگاهی نیست که شهروندان ایران را بدون ارائه دلایل مستند متهم کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس ازپیداشدن هشت جسد بالگردی که شب گذشته در شیراز سقوط کردخبردادوتصریح کرد: این بالگرد دربازگشت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
محققان ژاپنی برای رفع عارضه دهانی و تنفسی نوعی ماهی، به ابزارهای الکترونیکی متوسل شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۳    
کیارستمی، کارگردان برجسته سینمای ایران در پی شدت گرفتن مشکلات جسمی، با نظر پزشکان معالج در بیمارستان بستری شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۳    
در پی انتشار تصاویر مربوط به ضرب و شتم وحشیانه یک دانشجوی فرانسوی به دست پلیس، پاریس روز گذشته صحنه درگیری پلیس و دانشجویان بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۰    
پیروزی مکزیک، توقف برزیل و شکست هلند و پرتغال از مهمترین نتایج دیشب و بامداد امروز فوتبال در نقاط مختلف جهان بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۴    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان رویداد تروریستی بروکسل را بار دیگر محکوم و تاکید کرد: سازندگان تسلیحات عاملان اصلی حملات تروریستی بروکسل اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۷    
وزیرامور خارجه پاکستان با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۱    
همه ساله با آغاز فصل رویش، گیاهان شکوفه زده و طبیعت لبریز از زیبایی می شود. مسافران بهاری هم با سفر به اقصی نقاط ایران، از دیدن این مواهب الهی لذت می برند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۰۸    
ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آستانه آزادی شهر استراتژیک تدمر قرار دارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۹:۰۸    
استفاده زیاد ایتالیایی ها از حرکات دست هنگام حرف زدن، مردم این کشور را زبانزد خاص و عام کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۵۶    
سال گذشته، بیش از 200 هیئت تجاری و اقتصادی از 50 کشور برای رایزنی های اقتصادی وارد کشورمان شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس پلیس راهور ناجا ازجان باختن 230 نفر در تصادفات جاده ای از اول تا ششم فروردین خبر داد و افزود: 40 درصد تصادفات جاده ای به علت واژگونی خودرو است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
در حمله تروریستی در جنوب بغداد، 30 تن کشته و بیش از 95 نفر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۲۶    
جاده چالوس، چهارمین جاده زیبای جهان است که دو شهر کرج و چالوس را بهم متصل میکند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۲۶    
در ایام تعطیلات نوروز، یادمان های هشت سال دفاع مقدس میزبان جمع زیادی از مسافران نوروزی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۲۱    
حدود دو میلیون نفر مسافر دریایی ازابتدای نوروز تاکنون مهمان بنادر مسافری استان هرمزگان شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۱۸    
هواشناسی برای استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و زنجان برف و باران پیش بینی کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۸:۱۸    
مشاجره میان والدین افزون بر آسیب های شدید روحی برای کودکان موجب کاهش عمر آنان می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۰۷:۴۵    
رئیس جمهور در نشست هیات های عالی رتبه ایران و پاکستان بر افزایش مبادلات تجاری دو کشور به 5 میلیارد دلار در سال تاکید کرد.