یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 3 دی 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 2 دی 1396 نسیم آنلاین 3 دی 1396 نسیم آنلاین 4 دی 1396 نسیم آنلاین 5 دی 1396 نسیم آنلاین 6 دی 1396 نسیم آنلاین 7 دی 1396 نسیم آنلاین 8 دی 1396 نسیم آنلاین 9 دی 1396 نسیم آنلاین 10 دی 1396 نسیم آنلاین 11 دی 1396 نسیم آنلاین 12 دی 1396 نسیم آنلاین 13 دی 1396 نسیم آنلاین 14 دی 1396 نسیم آنلاین 15 دی 1396 نسیم آنلاین 16 دی 1396 نسیم آنلاین 17 دی 1396 نسیم آنلاین 18 دی 1396 نسیم آنلاین 19 دی 1396 نسیم آنلاین 20 دی 1396 نسیم آنلاین 21 دی 1396 نسیم آنلاین 22 دی 1396 نسیم آنلاین 23 دی 1396 نسیم آنلاین 24 دی 1396 نسیم آنلاین 25 دی 1396 نسیم آنلاین 26 دی 1396 نسیم آنلاین 27 دی 1396 نسیم آنلاین 28 دی 1396 نسیم آنلاین 29 دی 1396 نسیم آنلاین 30 دی 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۷    
نشست بازخوانی اندیشه های مرحوم دکتر محسن هشترودی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می گردد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۴    
صبح امروز امیرحسین جوانی که دختر بچه کوچکی به نام ستایش را به قتل رسانده بود در پاکدشت به دار مجازات آویخته شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۸    
یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات و فروشگاه های زنجیره ای با حضور رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای و برخی از نمایندگان مجلس افتتاح شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی و اسکان اضطراری 20 هزار و 65 تن از هموطنان زلزله زده در کوهبنان کرمان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲    
هیأت وزیران به منظور تنظیم بازار، حقوق ورودی تخم مرغ خوراکی را 5 درصد تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۸    
هفته اول از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه آغاز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی گفت: دوره امام حسن عسکری دوره ترجمه بود و دیدگاه و نظرات یونان قدیم و افکار اندیشه های آنها به عربی ترجمه می شد و در اختیار مسلمان های قرار می گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
حامد بهداد و محسن کیایی در اولین روز اکران عمومی فیلم سینمایی سد معبر به کارگردانی محسن قرایی چهارشنبه 6 دی با مخاطبان به تماشای فیلم خواهند نشست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت بخوانید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۶    
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۰    
آیت الله اراکی گفت: یکی از اشتباهاتی که در شهرسازی رخ می دهد این است که از شهر غربی و شهر اروپایی تقلید شود. روحی که در آنجا در شهرسازی است کاملاً با روح شهر ما متفاوت است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از همکاری سازمان اوقاف و بخش خصوصی برای احیای آبگرم ورتون بازمانده از روزگار شاه عباس خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۶    
جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند با ادای احترام به مقام شهدا آغاز به کار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۷    
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق، ̋ایلخان نوری مازندرانی ̋ به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
دبیرخانه شورای عالی عتف گزارش هشتم عملکرد اجرای قانون دانش بنیان به مجلس شورای را از دستگاه ها تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۰    
وزیر نفت بر ضرورت تکمیل پروژه های نفت و گاز ایلام تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۰    
کلیات لایحه بودجه سال97 مرتبط با حوزه انرژی در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۳    
معاون علمی و فناوری گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری این معاونت و ستاد مشترک نیروهای مسلح، زمینه ورود شاغلین دوره خدمت وظیفه عمومی به بازار کسب و کارهای دانش بنیان فراهم می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۳    
مصوبه هیئت وزیران در مورد حقوق ورودی تخم مرغ به کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که براساس آن نرخ تعرفه ورودی تا پایان سال 5 درصد اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف از برگزاری پنجمین نشست هم اندیشی نخبگان و فرهیختگان عرصه خدمت گذاری در اماکن مقدس جهان اسلام از پنجم تا نُهم دی به میزبانی سازمان اوقاف خبر داد و به ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۰    
معاون اداره کل فرهنگی سازمان اوقاف از برگزاری کلاس های آموزش مهارت های زندگی در 100 بقعه متبرکه شاخص کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 5 هزار نفر در این کلاس ها شرکت کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۸    
اهالی قدس در سابقه نیم قرن گذشته از اشغال این شهر، روش های متنوعی را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در پیش گرفته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲    
صبح یکشنبه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید، این جوان در جریان درگیری های چند روز پیش با نظامیان اسرائیلی در مناطق مرزی به شدت زخمی شده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۹    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: افزایش نرخ حامل های انرژی تبعاتی مانند افزایش حدود یک درصدی تورم و نیز کاهش اشتغال را در پی خواهد داشت به هر حال این موارد باید بررسی شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۳    
مشاور سازمان ملی استاندارد مدعی شد، ایران گران ترین نان دنیا را دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۳    
متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان در شهر تهران طی آذرماه سال جاری چهار میلیون و 996 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 4 و 13.6 درصد افزایش یافته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۳    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز با ورود یک سامانه بارشی در مناطقی از غرب و شمال غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سواحل مکران به عنوان مهمترین سواحل ایران، یک دروازه طلایی برای ارتباط با جهان است و نیروی دریایی راهبردی ارتش برای تقویت و توسعه قدرت دفاعی خود در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۲۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پیشرفت 20 درصدی مرحله دوم طرح احداث تأسیسات زیربنایی بندر نفتی خلیج فارس و بسترسازی افزایش سهم ایران از صنعت بانکریگ منطقه و تجارت بین المللی فراورده های ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۲۶    
رئیس شرکت خط لوله ترنس آدریاتیک اعلام کرد این خط لوله می تواند از آغاز سال 2020 میلادی گاز جمهوری آذربایجان را به جنوب ایتالیا برساند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۶    
رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت گفت: 90 درصد جایگاه داران سوخت کشور به مرز ورشکستگی رسیده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۶    
معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال 250 هزار هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش آبیاری مدرن قرار می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۶    
دبیر ستاد تنظیم بازار با اعلام اینکه مجوز ورود 20 هزار تن تخم مرغ به کشور صادر شده است، گفت: شیوع آنفلوانزا باعث کمبود مرغ و تخم مرغ شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۶    
گران شدن لوازم خانگی و اشتیاق خارجی ها برای سرمایه گذاری و تولید مشترک در ایران از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۶    
بسته نبض بازار امروز به بررسی قیمت فروش محصولات Hyundai در بازارهای جهانی و همچنین نرخ فروش سکه و ارز در بازار پرداخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۶    
درحالی که به نظر می رسد خریداران به نسبت سال های قبل دیرتر به خرید کریسمس روی آورده اند، خرده فروشان دست های خود را به دعابلند کرده اند تا فروش خوبی در روز بعد از کریسمس(کادوها) داشته باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۹    
مدیرعامل فرابورس با تشریح دلایل تعویق عرضه اولیه سهام شرکت نخ عطرین قم در روز جاری، گفت: عرضه اولیه این سهم به دوشنبه موکول شده و این عرضه به دلیل عدم انتشار چند نامه از سوی حسابرس در سامانه کدال به ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکام جداگانه ای حسن صادقی را به عنوان مشاور خود در امور کارگری و اصغر خسروشاهی را به عنوان مشاور صنعت خودرو خود معرفی و منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تأمین زیر ساخت های صنعت فولاد کشور به 19 میلیارد یورو منابع نیاز داریم که بخش عمده ای از آن برای توسعه ریل و برق است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
رژیم آل خلیفه روز یکشنبه مدت بازداشت یک زن بحرینی را مجددا افزایش داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
پلیس آمریکا از ارسال یک هدیه کریسمس مشکوک برای استیون منوچین خبر داد که حاوی مقدار زیادی فضولات اسب با یک کارت پستال توهین آمیز خطاب به ترامپ بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری صهیونیستی دبکا نزدیک به منابع امنیتی این رژیم، از آماده شدن دولت آمریکا برای قطع روابط خود و متحدان عربش با تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل موضع ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
اتحادیه شطرنج قطر در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل اینکه ریاض برای تیم شطرنج قطری جهت شرکت در مسابقات شطرنج سریع ویزا صادر نکرده، قطر در این مسابقات شرکت نمی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: سیاست عربستان در حال حاضر مانعی اساسی در مقابل قدرت و یکپارچگی عرب ها برای یاری رساندن به مساله قدس و فلسطین است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
برنامه جهان آرا ، شنبه شب دوم دی ماه با حضور محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شبکه افق پخش شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام، مدیرکل روابط عمومی این مجمع را منصوب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
محمد حسین زرندی اعلام کرد تمام بازیکنان استقلال می توانند در میکسدزون با رسانه ها مصاحبه کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به همراه فرزندش ایران را به مقصد امارات ترک کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۲    
عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت:بدون شک حضور "بارشیم" در کشورمان می تواند باعث افزایش کیفیت هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
بر اثر سقوط یک هواپیمای کوچک در فلوریدای آمریکا چند نفر کشته شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
اندرو مک کِیب معاون رئیس اداره پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده است که اوایل سال آینده میلادی بازنشستگی خود را اعلام خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
مدیر مرکز امنیت سایبری انگلیس در مصاحبه با یکی از رسانه های این کشور با متهم کردن ایران، روسیه و برخی دیگر مدعی حمله سارقان اینترنتی به زیر ساخت های اقتصادی،بهداشتی و غیره شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
ناو های جنگی ارتش سعودی مستقر در سواحل یمن بخش هایی از استان تعز را هدف قرار دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که مداخله خارجی در انتخابات روسیه از سال 2016 با شایعه پراکنی کلید خورده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۲    
تونس ورود تمامی هواپیماهای اماراتی به فرودگاه های خود را ممنوع کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی ( ره)گفت:سیستم شناسایی نیازمندان تا یکسال آینده به مرحله عملیاتی می رسد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 از منقش شدن میدان ولی عصر (عج) با گل های لاله خبر داد و گفت: جهت پیش رس کردن و گل دهی گل های لاله، پیازهای لاله در میدان ولیعصر (عج) کاشته شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
انفجار در شرکت خمیر مایه دزفول تا کنون پنج مصدوم بر جای گذاشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: معاون سابق مطبوعاتی وزارت ارشاد با اصول حرفه ای و اخلاقی اش توانست به خوبی در سال های متوالی به عنوان شخصیتی معتدل در این عرصه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
مدرس انجمن رادیولوژی ایران گفت: بر اثر کاهش غیر اصولی تعرفه های رادیولوژی ممکن است مراکز رادیولوژی با ورشکستگی روبرو شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر روز دوشنبه به کشور گفت: با ورود این سامانه بارشی جدید ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
دبیر کار گروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تاکید کرد: تردد کامیونهای بدون معاینه فنی و دارای آلایندگی و دودزا تا پایان دی ماه در سطح شهر تهران ممنوع است و پلیس از رفت و آمد آنها جلوگیری خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
جلسه خادمین افتخاری آستان مقدس امامزاده عقیل علیه السلام با حضور حجت الاسلام روحی مدیریت این آستان برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
طرح های نوآورانه و استارتاپ های راه یافته به مرحله نهایی نهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، فردا 4 دی ماه و همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه صنعتی شریف ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار از مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران بر توسعه همکاری این مرکز با شورای اسلامی شهر تهران برای پشتیبانی محتوای علمی مورد نیاز شورا تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
برترین پژوهشگران حوزه سلامت در هجدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی معرفی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بخشودگی جرائم طرح ترافیک امروز خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برابر هماهنگی با مرجع قضایی از امشب کامیون های فرسوده یعنی با سن بالای 20 سال، علاوه بر جریمه 45 هزار تومانی توقیف می شوند
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ایستگاه های سیار صدور کارت را برای پوشش جمعیت روستایی، محروم و دورافتاده راه اندازی کرده ایم البته افراد دارای محدودیت حرکتی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
معاون نخست وزیر مالزی در یک نشست خبری از تأسیس سفارت این کشور در بیت المقدس شرقی به عنوان نمایندگی مالزی در فلسطین خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
پرواز های مستقیم از روسیه به مصر پس از دو سال توقف از سر گرفته خواهند شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
روزنامه ترکیه ای نوشت: پنتاگون در جدیدترین لشگرکشی قصد دارد نقشه منطقه را تغییر داده و از مجارستان تا خلیج فارس با استقرار نیرو و جنگ افزار، ترکیه و ایران را محاصره کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
پس از اینکه رئیس جمهوری آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، رومانی نیز اعلام کرده است که اقدامات این کشور در این باره را الگو قرار می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
وزیر مسکن رژیم صهیونیستی طرحی را در زمینه ساخت 300 هزار واحد مسکونی برای اسرائیلی ها در منطقه قدس بزرگ ارائه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
یک دانشمند آمریکایی در جریان تحقیقات خود، به این نتیجه رسیده که آمار قربانیان آمریکایی آزمایش های اتمی این کشور، حداقل 7 برابر آمار اعلام شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با پادشاه عربستان به تکرار ادعا های واهی و ضد ایرانی پاریس پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
شرکت صنایع سنگین هیوندای 10 فروند کشتی تجاری در سال 2018 به ایران تحویل خواهد داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
دولت آمریکا از قطع کمک های مالی به نیجریه و چند کشور دیگر که در سازمان ملل متحد علیه تصمیم این کشور مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رای دادند، خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان را در تاریخ سوم دی ماه با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید. ضربه سنگین جنگ یمن به اقتصاد کشورهای متجاوز ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا از احتمال قطع کمک های مالی به برخی از کشورهایی خبر داد که در رأی گیری مجمع عمومی درباره قدس، علیه آمریکا رأی دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
اسماعیل قهرمان سخنگوی پارلمان ترکیه در جریان ملاقات خود با همتای خود در دومای روسیه خواستار برداشته شدن قانون روادید برای شهروندان دو کشور شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
اداره دوم در دادگاه قضائی اداری مصر امروز (یک شنبه) دعوی را برای سلب تابعیت از محمد مرسی به هیات کمیساریای دولت ارجاع داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
امیر قطر که سفر دوره ای به چند کشور آفریقایی داشت، از موفقیت آمیز بودن سفر خود به کشور آفریقایی غنا خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، گزینه مقاومت را تنها راه موثر برای آزادسازی قدس دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را با شلیک تیر مستقیم از نزدیک هدف قرار دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با پادشاه عربستان به تکرار ادعای پیشین پاریس ضد ایران پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
روزنامه عکاظ گزارش داد، تعدادی از بازداشت شدگان در پرونده فساد در عربستان طی دو روز گذشته آزاد شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۰    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا از احتمال قطع کمک های مالی به آن دسته از کشورهایی خبر داد که در رأی گیری مجمع عمومی درباره قدس، علیه آمریکا شرکت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
باشگاه سویا سرمربی پیشین تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را به عنوان یکی از گزینه های جدی جانشینی بریتسو در نظر دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
تیم والیبال شهرداری ورامین هفته دوازدهم مسابقات لیگ را با برتری به پایان رساند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:باید بیشتر از این تلاش کنیم تا در نیم فصل دوم بدهکاری خود را به هواداران پاک کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
وزارت کشور مصر اعلام کرد که در جریان تبادل آتش میان نیروهای مصری و گروه های مسلح در استان الشرقیه در شمال این کشور، 9 فرد مسلح کشته شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
تروریست های تکفیری در سوریه شهرک الزهراء در حلب را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۰    
معاون نخست وزیر مالزی اعلام کرد که در مخالفت با تصمیم رئیس جمهور آمریکا سفارت این کشور در قدس شرقی را تأسیس می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۵    
کریمی هافبک آبی ها با حضور در دیدار صنعت نفت آبادان 3 گل به ثمر رسانده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۵    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دولت در بعضی مواقع هم به تیم استقلال و هم به تیم پرسپولیس به طور ویژه توجه داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۵    
باشگاه استقلال به زودی مذاکرات خود باسالیوس همبازی سامان قدوس را آغاز می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۵    
انتخاب مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس به عنوان یکی از برترین بازیکنان آسیایی شاغل در اروپا، در رسانه های یونانی بازتاب داشت.