یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 17 آبان 1397 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1397 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 نسیم آنلاین 31 خرداد 1397 نسیم آنلاین 31 تیر 1397 نسیم آنلاین 1 مرداد 1397 نسیم آنلاین 31 شهریور 1397 نسیم آنلاین 1 مهر 1397 نسیم آنلاین 30 آذر 1397 نسیم آنلاین 30 دی 1397 نسیم آنلاین 30 بهمن 1397 نسیم آنلاین 1 اسفند 1397 نسیم آنلاین 1 آبان 1397 نسیم آنلاین 2 آبان 1397 نسیم آنلاین 3 آبان 1397 نسیم آنلاین 4 آبان 1397 نسیم آنلاین 5 آبان 1397 نسیم آنلاین 6 آبان 1397 نسیم آنلاین 7 آبان 1397 نسیم آنلاین 8 آبان 1397 نسیم آنلاین 9 آبان 1397 نسیم آنلاین 10 آبان 1397 نسیم آنلاین 11 آبان 1397 نسیم آنلاین 12 آبان 1397 نسیم آنلاین 13 آبان 1397 نسیم آنلاین 14 آبان 1397 نسیم آنلاین 15 آبان 1397 نسیم آنلاین 16 آبان 1397 نسیم آنلاین 17 آبان 1397 نسیم آنلاین 18 آبان 1397 نسیم آنلاین 19 آبان 1397 نسیم آنلاین 20 آبان 1397 نسیم آنلاین 21 آبان 1397 نسیم آنلاین 22 آبان 1397 نسیم آنلاین 23 آبان 1397 نسیم آنلاین 24 آبان 1397 نسیم آنلاین 25 آبان 1397 نسیم آنلاین 26 آبان 1397 نسیم آنلاین 27 آبان 1397 نسیم آنلاین 28 آبان 1397 نسیم آنلاین 29 آبان 1397 نسیم آنلاین 30 آبان 1397 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۱    
نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه 28 شهروند فلسطینی را در نزدیکی دیواره مرزی غزه با اراضی اشغالی فلسطین زخمی کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۰    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۵    
رییس سابق شورای شهر تهران گفت: اتتخاب آخوندی به عنوان شهردار تهران چالش جدید پایتخت خواهد بود، اینگونه انتخابات سیاسی و حزبی در این دوره از شورای شهر تهران رویه شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۰    
آخرین کنفرانس خبری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید به درگیری وی با خبرنگاران منجر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۱    
تهران - ایرنا - مدیر برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 11 درصد افراد بالای 25 سال در کشور به دیابت نوع 2 مبتلا هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۹    
بوشهر- ایرنا- دو ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت پنجشنبه شب در بوشهر رونمایی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر در پاسخ به تازه ترین اظهارات پمپئو وزیر خارجه آمریکا نوشت:میدونی چیه آقای پامپئو؟! اصلا خود یمنی ها مسئول قحطی هستند که با آن مواجه هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۲    
تیم های چلسی، لاتزیو، سویا و اینتراخت فرانکفورت در هفته چهارم رقابت های لیگ اروپا به پیروزی رسیدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۶    
به گفته رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز طرح اصلاح موادی از قانون وکالت در حال نهایی شدن است و ظرف 10 روز آینده به جامعه حقوقی کشور ارائه خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با طرح این پرسش که آیا شما با نرم افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارید؟ ، درباره آسیب های اینترنت بر رفتار کودکان نظرسنجی گذاشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۲    
مجری طرح توسعه گلخانه های کشور از ایجاد 48 هزار هکتار گلخانه تا پایان سال 1404 در ایران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۹    
بر اساس آمار اعلامی گمرک، در هفت ماهه سپری شده امسال، واردات کشور حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۹    
دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه در طول سفر خود به چین گفت که روسیه بخشی از صادرات دانه سویای آمریکا به چین را به عهده می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۶    
دو منبع آگاه در اوپک گفتند بازگشت به توافق کاهش تولید توسط اوپک و هم پیمانانش در سال آینده را برای دفع احتمال اشباع بازار که می تواند بر قیمت ها تاثیر بگذارد، نمی توان غیرمحتمل دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۶    
به گفته منابع صنعتی، از آنجایی که میعانات گازی ایران به لحاظ قیمت و عرضه بهترین است، پالایشگاه های کره جنوبی و شرکت های پتروشیمی این کشور برای متنوع ساختن وارداتشان با چالش مواجه هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۳    
با اعطای معافیت از تحریم ایران به ژاپن، شرکت هلدینگ ژاپنی جی اکس تی جی می گوید آماده می شود تا برای بارگیری نفت خام ایران در ماه دسامبر اقدام کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این که عملیات ساخت مترو هشتگرد در حال اتمام است، گفت: با توجه به سرعت پیشرفت کار و استفاده از منابع داخلی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۳    
تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور از ذخیره سازی بیش از یک میلیون و یکصد هزار تن برنج در انبارها و سیلوهای زیر پوشش این شرکت خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
رئیس شورای صادرکنندگان از ثبات نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو لاشه با نرخ 56 تا 57 هزارتومان در بازار توزیع می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
سازمان هواشناسی اعلام کرد:جمعه و شنبه رگبار باران، آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا در سواحل خوزستان و بوشهر پیش بینی می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
با وجود کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که سال گذشته حجم زیادی از تولید تخم مرغ را از بین برده و قیمت این محصول را افزایش داده بود، قیمت این محصول در بازار همچنان رو به افزایش است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
بانک انگلستان، به بهانه پول شویی، از آزاد کردن شمش های طلای ونزوئلا، که حدود 420 میلیون پوند ارزش دارند، برای بازگرداندن به کارآکاس، سر باز زده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
هکرها و مجرمان سایبری با دسترسی به پلت فرم های استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده توانستند به 690 هزار وب سایت نفوذ کرده و بیت کوین های کاربران را به سرقت ببرند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
تهران - ایرنا - معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: همزمان با پایان ماه صفر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۹    
کاهش واردات،ثبات نرخ گوشت و احتمال بازگشت توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک از جمله اخبار اقتصادی امروز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۳    
رییس سازمان چای از پرداخت حدود 95 درصد مطالبات چایکاران در سال جاری خبر داد و گفت: مابقی مطالبات آنها که سهم کارخانه های تولیدکننده چای خشک است، به زودی پرداخت می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار از برگزاری جلسه این شورا خبر داد و گفت: این جلسه سه شنبه هفته آینده برگزار می شود و امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر قدرت خرید از دست رفته کارگران را احیا کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۹    
نماینده ویژه آمریکا در گروه اقدام ایران با طرح این ادعا که نفتکش های ایرانی برای دور زدن تحریم های آمریکا فرستنده های مکان یاب خود را غیرفعال می کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۹    
مهاجم ایرانی روبین کازان که از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده بود امروز به تمرینات این تیم بازگشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۹    
رئیس مجلس مشاوران ژاپن گفت: ما منتظر سفر آقای لاریجانی هستیم و امیدواریم این سفر باعث توسعه هر چه بیشتر روابط دو کشور شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۳    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل شهادت سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۳    
قهرمان دسته 102 کیلوگرم جهان گفت: من و رضا حدود یکسال است که در اردو هستیم، اما فکر می کنم این موفقیت با دعای خیر مردم رقم خورده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۳    
قرعه کشی مسابقات گرند پری جودو در حالی برگزار شد که نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۰    
تیم الغرافه به پنجمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر دست یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۰    
دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان گفت: سال اولی بود که در مسابقات بزرگسالان جهان حضور پیدا می کردم و تمام تلاشم برای سالهای آینده کسب مدال طلا خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۴    
این کارشناس مسائل بین الملل گفت: ایران باید همچنان که به تعهدات خود عمل کرده مذاکرات جدیدی با اتحادیه اروپا صورت دهد که اگر اتحادیه اروپا به تعهدات خود عمل نکرد ایران گام به گام از تعهدات خود خارج ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۴    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در مدت یک سال و نیمی که گذشت جابجایی ها در شهرداری تهران لطمات زیادی به شهر وارد کرد و عملا کسی نتوانست برنامه ریزی جامعی را برای اداره شهر تهران داشته باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۴    
دبیرکل سازمان دفاع از منافع ملی ایران گفت: دستگاه دیپلماسی باید به اروپا در خصوص انجام تعهدات خود در خصوص برجام ضرب الاجل بدهد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دستگاه های مسئول باید با متخلفان اقتصادی بدون در نظر گرفتن هیچ گونه ملاحظه ای برخورد کنند تا جنگ اقتصادی دشمن چون نقشه های گذشته اش به شکست منتهی شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل روسیه در جام بین قاره ای، در نیمه نهایی به مصاف مصر می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
تیم الشحانیه با وجود گلزنی رامین رضاییان، مدافع ایرانی برابر صدرنشین لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را پذیرا شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه اروپا نتوانسته اقدام درخور و بایستی تاکنون انجام دهد، گفت: اروپا حتی اگر به تعهدات برجامی خود عمل هم کند منافع اقتصادی ایران حداقلی خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
دانشجوی خط امام(ره)گفت: رفتارهای دولت موقت، بسیار مشکوک بود. آنان در حل مشکلات ناتوان بودند، تا اینکه سخنرانی از امام(ره)با عنوان استمداد امام از جوانان منتشر شد و 13 آبان شکل گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
در آخرین گزارش وضعیت عملیات آمریکایی موسوم به عملیات راهکار اساسی آمده است که وزرات دفاع آمریکا اقرار می کند پنتاگون هیچ مدرکی مبنی بر آن که نیروهای مسلح ایرانی و یا نیروهای شبه نظامی وابسته به ایران ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سفیر کشورمان در لندن با انتشار توئیتی نوشت: ایران خواستار بررسی اعمال تحریم یکجانبه آمریکا بر کشتی های ایرانی شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
عضو اصلاح طلب سابق شورای شهر تهران، دخالت های شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و انحصار طلبی این شورا را عامل عدم توفیق شورای شهر تهران می داند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ما نمی توانیم با گارد شهر تهران را اداره کنیم، شهردار تهران حتما باید با تعامل با دستگاه های مختلف و بخش های مختلف حاکمیت از جمله دولت مواجه شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صحبت ها و راهکارهای بسیاری در مورد مهریه مطرح شده، اما هنوز به طور رسمی بررسی نشده است. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که عنوان حقوقی هشدار آمریکا به بیمه گذاران نفتکش های ایرانی تهدید است گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
تهران-ایرنا-رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سید نورخدا موسوی، جانباز سرافراز 100 درصد لرستانی که در شب شهادت حضرت رسول اکرم (ص) به خیل عظیم شهدا پیوست، را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با دستور ⁧لاریجانی، مشارکت در آراء صحن علنی توسط فناوری مجلس ماهیانه جهت اطلاع عموم مردم منتشر می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی جبهه پایداری چرایی عدم تمایل اعضای شورای شهر تهران به شهردار شدن محسن هاشمی را مورد توجه قرار داد و گفت: علّت این است که چمران به عنوان کسی که عضو جناح حاکم بر شورا نیست وارد شورا می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ضد تحریم مجلس، ذیل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
تهران- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فیلم های آموزشی می توانند بر یادگیری دانش آموزان تاثیرگذار باشند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: انعطافات ظاهری در مواضع ترامپ در قبال مسائل ایران، یمن و حتی فاصله گرفتن مقطعی با ولیعهدعربستان را می توان ناشی ازفضای انتخاباتی حاکم درآمریکا دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۶    
بازیکن تیم استقلال خوزستان با رای کمیته انضباطی محروم شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۶    
ملی پوشان دسته 102 کیلوگرم کشورمان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در حرکت دوضرب و مجموع به کار خود پایان دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۶    
خودروی بازیکن تیم فوتبال استقلال مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۸    
بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس اردوی تیمش را ترک کرد تا غیبتش در بازی روز شنبه قطعی شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۸    
بوشهر-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرها در نوع خود نمایه هایی و مشابهی در عرصه جهانی دارند ولی هنر تعزیه از جمله هنرهای ایرانی بی مانند در سطح جهان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۹    
فوتبال جهان - گاس هیدینگ امروز (پنجشنبه) 8 نوامبر 2018 میلادی 72 ساله شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از بازیکن شماره 21 خود در بازی با کاشیما استفاده کند و این موضوع را قبل از مصدومیت امید عالیشاه هم مطرح کرده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۶    
شاگردان ساری تنها تیم شکست ناپذیر این فصل اروپا در میان 5 لیگ معتبر اروپا است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۶    
مراسم شروع عملیات عمرانی ساختمان اداری جدید فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،سازمان لیگ فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی فردا با حضور رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۶    
اعمال مستحب در ماه ربیع الاول که هر روز و شب آن پر برکت است را در این گزارش بخوانید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۶    
ارومیه- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر چالدران گفت که سرنشینان 70 خودرو گرفتار در برف پاییزی با تلاش امدادگران این نهاد و همراهی پلیس و اورژانس نجات یافتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۳    
علی هاشمی در پایان حرکت یک ضرب دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان مدال نقره گرفت و رضا بیرالوند در رده چهارم قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۳    
باشگاه صنعت نفت آبادان از غلام پاسلار که 45 سال سابقه هواداری تیم فوتبال این مجموعه را دارد قدردانی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نام بازیکن خاطی تیمش را از لیست سرخپوشان خارج کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۱    
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی مقابل سایپا خواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۸    
لیست جدید تیم ملی اسپانیا برای دیدار با کرواسی و بوسنی اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۸    
تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان به همراه تیم های کره شمالی و اندونزی در جایگاه دوم قرار دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۸    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هدایت تیم ملی عراق را برعهده گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۵    
ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در مصاحبه ای عنوان کرد از عملکرد فعلی خود راضی نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۵    
علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان حاضر نشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۴    
سرمربی منچستر سیتی پس از پیروزی مقابل شاختار گفت: خوشحالم که یک بار دیگر عملکرد فوق العاده ای داشتیم و بازی هجومی را به نمایش گذاشتیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۴    
کاتای تیمی بانوان از ادامه رقابت در چارچوب بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان بازماند و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان سینمایی به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: سبزپوشان ناجا در راه امنیت مجاهدت می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۱    
توماس مولر با حضور در دیدار تیمش مقابل آ.اک آتن به رکورد اولیور کان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۸    
ورم شدید و کبودی در ناحیه مچ پا باعث شد تا عالیشاه بازی مقابل کاشیما را از دست بدهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۸    
ورزشگاه شهید کاظمی در بخش زمین و تاسیسات، آماده پذیرایی از تمرین تیم ژاپنی شده و رئیس کمیته مسابقات AFC نیز این ورزشگاه را تایید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۸    
عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مدعی است، لیست این تیم باعث تعجب تیم های حاضر در مسابقات جام بین قاره ای شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۵    
ساخت فیلمی بر اساس سریال محبوب بریکینگ بد از اواخر هفته آینده آغاز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جانشین بازیکن محروم تیمش را مشخص کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۲    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی و رکورد شکنی سهراب مرادی را تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۲    
یکی از شاعران کشورمان قطعه شعری را در مدح حضرت امام رضا (ع) سروده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۲    
ستاره برزیلی بارسلونا به خاطر مصدومیت 3 هفته از میادین دور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۹    
حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) به دنبال سه نوع اصلاح در عصر خویش بود، گفت: امام رضا(ع) در عصر خویش به اصلاح اعتقادات، رفتارها و نیز اصلاح روابط پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۹    
سایت انگلیسی HITC با انتشار گزارشی نوشت مدافع چپ تیم ملی ایران خریدی عالی برای گلاسکو رنجرز خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۹    
ترکیب احتمالی دیدار الشحانیه با الدحیل در لیگ ستارگان قطر مشخص شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۶    
فوتبال جهان - نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش باید در نیمه دوم بازی شب گذشته مقابل نماینده یونان حداقل دو یا سه گل می زد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۶    
مهسا قربانی و انسیه خباز مافی نژاد دیدار افتتاحیه رقابتهای مقدماتی المپیک بانوان را امروز قضاوت می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۶    
برنامه سینماگرام شبکه چهار سیما امشب 17 آبان در قالب ویژه برنامه رحلت نبی اکرم (ص) به بررسی فیلم محمد رسول الله ساخته مصطفی عقاد می پردازد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۶    
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود مقابل لبنان در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک، پیروز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۲    
امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد تیمش نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشته باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۲    
عالم اهل سنت بر اساس آیاتی از قرآن اتهاماتی را بر عصمت پیامبران وارد کرد که با پاسخ عالمانه امام رضا(ع) مواجه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۲    
رسول کشت پور یکی از 5 گزینه شهرداری تهران در خصوص بازنشستگیش گفت: بنده در سال 92 با 31 سال و 3 ماه بازنشست شدم که در ادامه و با توجه به 20 درصد جانبازی به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و بر اساس رای ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مدافع ملی پوش استقلال تهران همچنان تحت نظر پزشک این تیم تمرین می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۶    
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد، داوری دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان مشکل خاصی نداشته باشد.
  • ۱