شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 5 اسفند 1398 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1397 افق تازه 1 فروردین 1398 افق تازه 2 اردیبهشت 1398 افق تازه 31 خرداد 1398 افق تازه 1 تیر 1398 افق تازه 1 مرداد 1398 افق تازه 3 شهریور 1398 افق تازه 30 مهر 1398 افق تازه 1 آبان 1398 افق تازه 30 آذر 1398 افق تازه 30 دی 1398 افق تازه 30 بهمن 1398 افق تازه 1 اسفند 1398 افق تازه 2 اسفند 1398 افق تازه 3 اسفند 1398 افق تازه 4 اسفند 1398 افق تازه 5 اسفند 1398 افق تازه 6 اسفند 1398 افق تازه 7 اسفند 1398 افق تازه 8 اسفند 1398 افق تازه 9 اسفند 1398 افق تازه 10 اسفند 1398 افق تازه 11 اسفند 1398 افق تازه 12 اسفند 1398 افق تازه 13 اسفند 1398 افق تازه 14 اسفند 1398 افق تازه 15 اسفند 1398 افق تازه 16 اسفند 1398 افق تازه 17 اسفند 1398 افق تازه 18 اسفند 1398 افق تازه 19 اسفند 1398 افق تازه 20 اسفند 1398 افق تازه 21 اسفند 1398 افق تازه 22 اسفند 1398 افق تازه 23 اسفند 1398 افق تازه 24 اسفند 1398 افق تازه 25 اسفند 1398 افق تازه 26 اسفند 1398 افق تازه 27 اسفند 1398 افق تازه 28 اسفند 1398 افق تازه 29 اسفند 1398 
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه افزایش تا سقف 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
در تمامی بازارهای مالی دنیا ابزارهایی طراحی شده که سرمایه گذار بتواند در زمان نزول بازار هم، سود به دست آورند. به این نوع بازار ها دو طرفه اطلاق می شود.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
فائزه بهرامی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 10 سال در مناطق 22گانه شهری تهران طی اسفند ماه 98 است.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۱    
امیر حاتمی به سازمان صنایع دفاع مأموریت داد به منظور مقابله با کرونا از امروز خط تولید مایع ضد عفونی کننده را به سرعت راه اندازی کند.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن گفت: سازمان بهداشت جهانی از کاهش سرعت و میانگین تعداد مبتلایان به بیماری ابراز خشنودی کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ایران در تماس تلفنی با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دستور کاهش 50 هزار ریالی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال را برای خودروهای سواری در ایام عادی ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
نماینده مردم قم با اشاره به فوت مبتلایان کرونا در قم گفت: لیست فوت شدگان را به معاون وزیر بهداشت دادم، منتظر استعفای حریرچی هستم.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
جزئیات طرح ترافیک سال 99مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات طرح ترافیک در سال 99 را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
با شیوع ویروس کرونا در موتور اقتصادی یکی از غول های اقتصادی دنیا اقدامات برای مهار این بیماری هزینه های اقتصادی زیادی به بار آورده است و از بسته شدن راه های ارتباطی می توان به عنوان اولین هزینه های ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
فارس نوشت: محسن طاهری، مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) پس از سفر به کشورهای مختلف، در حالی که روز گذشته وارد امارات شده بود، بعد از معاینه در فرودگاه به دلیل تب بالا ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
کشور کویت به خاطر ویروس کرونا حاضر نشد که میزبانی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را قبول کند.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
فدراسیون فوتبال ابلاغیه ای خطاب به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از لغو برنامه ها و جلسات غیرضروری در شهرداری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سالرئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس در نامه ای به رئیس مجلس پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
تنفس استاد شجریان به حالت عادی برگشتهیات مدیره بیمارستان جم، محل بستری محمدرضا شجریان در بیانیه ای آخرین وضعیت او را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
شمار بیماران بستری مشکوک به کرونا در این بیمارستان را 104 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 50 درصدشان بهبود کامل یافته و یا در حال بهبود هستند .
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مردم توصیه کرد که به دلیل شیوع ویروس کووید-19 در برخی از شهرهای شمالی ٬ از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کنید.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
سازمان بهداشت جهانییک ایرانی خارج از کشور جهت رفع تحریم های ظالمانه به ریاست سازمان بهداشت جهانی نامه ای نوشت.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به مثبت بودن نتیجه آزمایش کروناویروس در یکی از موارد مشکوک در استان همدان گفت: ویروس کرونا منجر به فوت این فرد شده است.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۶    
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مرزبانی در یازده ماه امسال از ورود 87 تن مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
سکه امروز با عبور از مرز روانی شش میلیون تومان رکورد تازه ای را در بازار از خود به جای گذاشت.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
دیگر باید به حاشیه های بازی پرسپولیس و سپاهان عادت کنیم و افسوس بخوریم یا فدراسیون فوتبال بالاخره تصمیم می گیرد "قانون" را در فوتبال ایران حاکم کند؟
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۶    
رئیس هیات مدیره جامعه پزشکان داخلی ایران گفت :هر مایع آلوده ای حتی شیر می تواند کرونا را منتقل کند.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۱    
باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص اتفاقات بازی این تیم مقابل سپاهان و وضعیت مهاجم پُرحاشیه خود داد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۱    
با وجود آن که معاملات مسکن شهر تهران در یک ماه اخیر 20 درصد بالا رفته، در چهار روز اخیر همزمان با احتمال شیوع کروناویروس از حجم مراجعات حضوری برای بازدید واحدها کاسته شده است.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: وقتی از آمار تشخیص قطعی مبتلایان به ویروس کرونا صحبت می کنیم به این معنی نیست این آمار کل افرادی را که در کشور به کرونا مبتلا شده اند نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
در آستانه شروع پخش فصل جدید، داوران فصل دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید معرفی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
با کاهش 50 تومانی قیمت دلار در صرافی های بانکی به نظر می رسد بازارساز رسما تغییر شرایط در بازار ارز را کلید زد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
صحن علنی امروز مجلس در اولین جلسه خود بعد از انتخابات مجلس با حواشی همراه بود.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
رییس پلیس فتای ناجا از رصد اخبار و محتوای تولید شده پیرامون کرونا ویروس از سوی تیم های تخصصی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی هدف از حمله یکشنبه شب جنگنده های این رژیم به مواضعی در حومه دمشق را ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
نماینده قم آمار اعلام شده در مورد میزان فوتی های ناشی از کرونا در قم را غیرواقعی خواند و گفت: باید هرچه سریع تر حرم حضرت معصومه(س) در قم تعطیل شود ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای سعید نمکی را تکذیب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
رییس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در 9 استان کشور گفت: شدت بارش های این سامانه تقریبا مشابه بارش هایی خواهد بود که در عید امسال تجربه کردیم.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
بر اساس اعلام منابع خبری، نخست وزیر مالزی در پی تشدید جدال در داخل ائتلاف سیاسی وی استعفای خویش را تقدیم پادشاه این کشور کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تمام همت و توان خود را برای ایجاد فضای مناسب در زمینه فعالیت های اقتصادی بکار گرفته است ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۶    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد بین اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر با خودتنظیمی عاطفی دانش آموزان رابطه منفی معناداری وجود دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
معاون تعالی دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم توجه به اظهار نظرهای تخصصی دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت و متخصصین مربوطه، دو دمنوش برای مقابله با کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن را معرفی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم امروز (دوشنبه) 5 اسفندماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
با وجود افزایش تعداد تیم ها در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا سهمیه فوتبال ایران تغییر نخواهد کرد و همچنان 2+2 خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
با شیوع ویروس کرونا در ایران، انتظار می رود که سفرهای پایان سال کاهش پیدا کند؛ اما به گفته مسئولان و فعالان بازار ارز ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
هشدار وقوع سیل چند روز است که در استان لرستان دست به دست می چرخد؛ پیش بینی شده بیش از 100 میلیمتر باران در زمان کوتاهی بر سر لرستانی ها ببارد و این یعنی افزایش ناگهانی و خارج از تحمل رودخانه ها ...
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای 47 نفر در کشور به کرونا و فوت 12 نفر بر اثر این بیماری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال 99 مخالفت کردند.
افق تازه   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۶    
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ضمن تشریح فرآیند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان ها، درباره شرایط دفن فوت شدگان ناشی از کرونا ...