شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۱May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 21 اسفند 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 1 اسفند 1396 رهیاب 2 اسفند 1396 رهیاب 3 اسفند 1396 رهیاب 4 اسفند 1396 رهیاب 5 اسفند 1396 رهیاب 6 اسفند 1396 رهیاب 7 اسفند 1396 رهیاب 8 اسفند 1396 رهیاب 9 اسفند 1396 رهیاب 10 اسفند 1396 رهیاب 11 اسفند 1396 رهیاب 12 اسفند 1396 رهیاب 13 اسفند 1396 رهیاب 14 اسفند 1396 رهیاب 15 اسفند 1396 رهیاب 16 اسفند 1396 رهیاب 17 اسفند 1396 رهیاب 18 اسفند 1396 رهیاب 19 اسفند 1396 رهیاب 20 اسفند 1396 رهیاب 21 اسفند 1396 رهیاب 22 اسفند 1396 رهیاب 23 اسفند 1396 رهیاب 24 اسفند 1396 رهیاب 25 اسفند 1396 رهیاب 26 اسفند 1396 رهیاب 27 اسفند 1396 رهیاب 28 اسفند 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
برنامه های تحویل سال 97 از امشب کار خود را در شبکه های مختلف تلویزیون آغاز می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۵    
دبیر کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 از ثبت سفارش 19 هزار خودرو در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش و ترخیص تعداد زیادی خودرو از گمرک خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
امسال سهم سینمای جدی ایران همچون سال های گذشته سهم اندکی از گیشه بوده و همین نکته عاملی شده تا اکثر تهیه کنندگان و کارگردانان سینما به سمت آثار کمدی بروند تا با خیال راحت گیشه را تضمین شده بدانند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
آنچه امروز اتفاق می افتد ربطی به آن مراسم قدیمی ندارد و اگر کسی امروز با این حرکات ضدعقل و ضدانسانی مخالفت می کند نباید مخالف شادی و جشن معرفی شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز دفاع از انقلاب و ارزش ها هزینه دارد، گفت: هنرمندی که جانانه و باغیرت، فهم و بصیرت به عرصه دفاع وارد می شود ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
این روزها که جمعیت 40 میلیون نفری کارگران و خانواده هایشان منتظر اعلام حداقل دستمزد سال آینده هستند، مجلسی ها با طرح استیضاح وزیرکار -که پشت پرده آن مشخص است- کلاف تعیین حقوق را پیچیده تر کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۷    
دستیار رئیس جمهوری روسیه در امور همکاری های فنی نظامی از ساخت مرکز خدمات سامانه پدافندی اس 300 در ایران خبر داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در انتقادی بی سابقه از فدراسیون فوتبال و تیم ملی دلیل تصمیمات اخیر تیم ملی را ترس از باخت و حاشیه عنوان کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
انتشار 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت جهت خرید هواپیمای جدید و انتشار 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای ایمن سازی و نگهداری راه های شریانی کشور در شورای اقتصاد مصوب شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای پاکستانی خود گفت: ما خواهان مرزهایی باثبات برای دو کشور هستیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر نماینده امارات گفت: به نظرم الوصل یکی از تیم های خیلی خوب گروه است که بازی فردا را برایمان سخت خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با جمله ای زهر دار در نشست خبری پیش از دیدار با العین باعث عصبانیت شیخ نشینان شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
مراسم اختتامیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور روز 21 اسفند ماه در خرمشهر برگزار می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: استفاده از جوانان عاملی در تنوع بخشی به حرکت راهیان نور است و باید به آنها اعتماد شود که در این صورت تنوع ایجاد می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهوری روسیه در اعترافی شوکه کننده اذعان کرد که در سال 2014 میلادی به ژنرال های ارتش دستور ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری را داده بود اما چند دقیقه بعد نظر خود را عوض کرد و مانع از کشته شدن ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تعرض به سفارت ایران در لندن و انفعال پلیس این کشور را بازی پینگ پنگ طراحی شده توسط دولت انگلستان خواند و آن را خوش خدمتی دولت این کشور به خرید تسلیحاتی میلیاردی ولیعهد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
فردا قرار است جلسه استیضاح دو وزیر دولت دوازدهم در بهارستان برگزار شود و به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس احتمالاً رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی حضور نخواهد داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون اصل نود در خصوص جلسه با وزارت صنعت و گمرک گفت: کاملا تفهیم شد که رای توقف افزایش تعرفه واردات خوردو لازم الاجراست؛ رای به معاونت حقوقی ریاست جمهوری و گمرک نیز ابلاغ شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۴    
معاون نظارتی بانک مرکزی از ادغام موسسه تعاونی اعتبار ثامن و مهر اقتصاد در بانک انصار خبر داد و گفت: تا بهار 97 کار ادغام انجام خواهد گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 9500 تومان گران شد، ضمن اینکه قیمت هر دلار آمریکا با 329 تومان افزایش به 4823 تومان رسیده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
هافبک تیم فوتبال رئال مادرید مدت هاست که درخشش سابق را ندارد و حالا آسنسیو و واسکز بالاتر از او و انتخاب اصلی زیدان هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش 350 تومانی قیمت مرغ خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 8300 تومان رسیده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۸    
آیت الله نصرالله شاه آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز به دیار باقی شتافت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام خودروی انتحاری و هلاکت دو تروریست در اقدام به موقع رزمندگان اسلام در پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۸    
مسئولان فدراسیون فوتبال زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان را برای سرمربیگری در تیم امید در نظر گرفته اند و این مربی کروات گزینه اصلی هدایت تیم المپیک است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
بررسی اظهار نظر ستاره های ورزش و تیتر های مندرج در مطبوعات با نگاه طنز در نوع خود جالب توجه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۸    
از ابتدای سال 96، شخصیت های بزرگی را در حوزه فرهنگ و هنر از دست دادیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۸    
معاون ورزشی باشگاه استقلال با رد خبر اعتراض رسمی باشگاه استقلال نسبت به قضاوت داور مالزیایی گفت: در دنیا پول حرف می زند .
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
مشاور وزارت امورخارجه و دیپلمات پاکستانی گفت:سفر وزیر امور خارجه ایران به پاکستان موجب رفع سو تفاهم ها،توافق درباره مسائل منطقه ای و جهانی همچنین گسترش روابط تجاری- اقتصادی خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد حمایت دولت از زنان سرپرست خانوار گفت: قبل از اعطای تسهیلات و امکانات مالی باید توانمندی لازم در زنان برای مدیریت بنگاه ها و کارآفرینی ایجاد شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی گفت: تیم بقایی می خواست کل شرکت توسعه گردشگری را حدوداً با 120 یا 125 میلیارد تومان واگذار کند درحالی که فقط قیمت هتل لاله در سال 89، 97 میلیارد تومان بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸    
ماموریتی که داعش در نفرت پراکنی و ایجاد دشمنی با تصویر اسلام سُنّی انجام داده و می دهد، فرقه شیرازی قرار است برای ملکوک کردن چهره تشیّع در سطح جهانی و همچنین تحریک دشمنی اهل سُنّت با شیعه انجام دهد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۳    
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را در حالی پیش رو داریم که هر چهار نماینده فوتبال کشورمان برای دومین هفته پی در پی با چهار نماینده امارات بازی دارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
علی رغم تلاش های اصلاح طلبان برای وحدت اما تاکنون دو طرح پارلمان اصلاحات و یک طرح مجمع عالی اصلاح طلبان باعث انشقاق در جریان اصلاحات شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و از پای درآمدن او به ضرب گلوله محافظان خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۸    
گزارش ها نشان می دهد که رئیس جمهوری آمریکا به نخست وزیر اسرائیل گفته است اگر تغییرات قابل توجهی در برجام انجام نشود، از آن خارج خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۸    
زمان آغاز بلیت فروشی دیدار استقلال و العین امارات اعلام شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
تسهیلات اشتغال به دلیل جلوگیری از انحراف منابع و هزینه کرد در محل اشتغالزایی، تنها به متقاضیانی ارائه می شود که مراحل اعلام شده را طی کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئنا پرسپولیس امسال نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا می گیرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در میانه میدان قوی ظاهر شود باز هم می تواند الوصل را شکست دهد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۸    
معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی، از آن به عنوان موضوعی تاثیرگذار بر توافق هسته ای ایران یاد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
تهیه کننده سریال پایتخت با اشاره به جذابیت های فصل پنجم، بیان کرد که همه گروه سعی کرده اند سنگ تمام بگذارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
مهاجم تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده است، در اولین روزهای فروردین سال 97 زانوی خود را به تیغ جراح می سپارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان در 29 بهمن ماه امسال را منتشر کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
عملیات موفقیت آمیز نیروهای حشد شعبی در خنثی کردن حمله عناصر داعش به مرزهای مشترک سوریه و عراق از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازی با العین در تهران آنقدرها هم ساده نیست که برای خیلی از هواداران ذهنیت یک پیروزی پرگل و گرفتن انتقام پیش آمده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
گروه های تروریستی در حومه غربی حلب نتوانستند اختلافات خود را حل کنند و بار دیگر به جان هم افتادند.