شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاف نیوز 20 مهر 1398 - safnews.ir

صاف نیوز 16 شهریور 1398 صاف نیوز 7 آبان 1398 صاف نیوز 1 آذر 1398 صاف نیوز 30 دی 1398 صاف نیوز 12 بهمن 1398 صاف نیوز 29 اسفند 1398 صاف نیوز 1 مهر 1398 صاف نیوز 2 مهر 1398 صاف نیوز 3 مهر 1398 صاف نیوز 4 مهر 1398 صاف نیوز 5 مهر 1398 صاف نیوز 6 مهر 1398 صاف نیوز 7 مهر 1398 صاف نیوز 8 مهر 1398 صاف نیوز 9 مهر 1398 صاف نیوز 10 مهر 1398 صاف نیوز 11 مهر 1398 صاف نیوز 12 مهر 1398 صاف نیوز 13 مهر 1398 صاف نیوز 14 مهر 1398 صاف نیوز 15 مهر 1398 صاف نیوز 16 مهر 1398 صاف نیوز 17 مهر 1398 صاف نیوز 18 مهر 1398 صاف نیوز 19 مهر 1398 صاف نیوز 20 مهر 1398 صاف نیوز 21 مهر 1398 صاف نیوز 22 مهر 1398 صاف نیوز 23 مهر 1398 صاف نیوز 24 مهر 1398 صاف نیوز 25 مهر 1398 صاف نیوز 26 مهر 1398 صاف نیوز 27 مهر 1398 صاف نیوز 28 مهر 1398 صاف نیوز 29 مهر 1398 صاف نیوز 30 مهر 1398 
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۲    
شاید بعد از سی چهل سال برای اولین بار باشد که در تلویزیون یک جورایی به صراحت شخصیت خانم دلبسته شخصیت مرد سریال می شود.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
روسیه با صدور بیانیه مشترک شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار توقف عملیات ترکیه در شمال سوریه شده بود، مخالفت کرده و مانع صدور این بیانیه شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۷    
چرا مجلس اول هنوز بهترین مجلس تاریخ انقلاب است؟
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۱:۰۷    
اندکی بعد از اظهارات طعنه آمیز وزیرخارجه آمریکا در باره خودداری ایران از پیوستن به پیمانهای شفافیت بین المللی یک مقام پارلمانی ایران گفت قانون پالرمو از تصویب گذشته است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۰:۵۲    
با اعلام ورشکستی مهمترین گروه رسانه ای مالایی زبان مالزی، انتشار روزنامه یوتوسان مالزی با سابقه 80 ساله متوقف شد و به بیکاری 826 کارمند این گروه رسانه ای انجامید.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۰:۵۲    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد: نزدیک به 250 هزار مسئول باید اموال و دارایی هایشان را روشن و شفاف اعلام کنند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۰:۴۰    
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر از کشته شدن پنج دانشجوی این دانشگاه در سانحه تصادف در مسیر کربلا خبر داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۰:۲۵    
روزنامه کیهان با تیتر صفحه اصلی خود، مردم را رو در روی هم قرار داده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۹    
آئین نامه درجه بندی سنی فیلم ها به دلیل آنکه بهانه ای برای تولید آثاری در ضدیت با فرهنگ و اخلاق عمومی کشورمان، به دستور دیوان عدالت اداری، ابطال شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۹    
فرح دیبا، بیوه شاه معدوم هم با صدور یک بیانیه از حضور آنها ابراز خوشحالی کرده و نوشته، این آغاز راه است و نباید متوقف شود!
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۰    
وزیر خارجه ایران معتقد است راهکار رفع نگرانی های ترکیه، حمله به سوریه نیست؛ او می گوید امروز به گفت وگوهای درون سوریه، بازنویسی قانون اساسی و انتخابات نیاز است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۷    
رئیس موساد در ادعاهایی دبیرکل حزب الله و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به ترور تهدید کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۴    
صفحات شبکه های مجازی را که نگاه می کنی، پر شده از تصاویر و دلنوشته های مربوط به همایش جهانی اربعین حسینی. از عازم کربلا هستم.. ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۱    
در تحلیل ناآرامی های اخیر عراق باید تحولات ماهها و سال های گذشته را در یک بسته به هم پیوسته مورد توجه قرار داد و برای به دست آوردن تحلیل دقیق و درستی، علل این اعتراضات را باید در سه سطح داخلی ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۸    
پس از ابراز نگرانی وزیر خارجه آمریکا از عدم پیوستن ایران به کنوانسیون پالرمو و عدم تصویب طرح های مربوط به FATF؛ یک خبرگزاری دولتی هم از عدم تصویب این طرح ها اظهار ناراحتی کرد!
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۸    
نابسامانی در حوزه قیمت ها هر چند طی حدود دو سال گذشته فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده اما همیشه به یک اندازه خانواده های ایرانی را به زحمت انداخته است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد، در یکسال گذشته خوشبختانه ذخایر اسکناس ارزی مان نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش نیز داشته است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۶    
در واکنش به تصمیم ترامپ برای ارسال نیرو و تجهیزات نظامی به عربستان رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرده ملت یمن از ائتلاف سعودی نترسید از دولت آمریکا هم نمی ترسد چون توکلش بر خداست.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۳    
عکس یک دیروز روزنامه با جنجال فراوانی روبرو شد. جریان هوچی گری که ید طولا و کارنامه پر و پیمانی در تحریف مواضع کیهان و فحاشی و توهین دارد و اساساً کاری جز این ندارد و بلد هم نیست ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰    
طیف موسوم به اصلاح طلب از سال 1392 به بعد هم قوه مجریه و هم بخش قابل توجهی از قوه مقننه و سپس شورای شهر تهران را در اختیار گرفت اما کارنامه آنها در همه این نهادها بسیار ضعیف است ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۰۴    
تحقیقات جدید حاکی از آن است که زنانی که در نقش های مدیران و روسا بازی می کنند چهار برابر مردان عریان تر نشان داده می شوند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۸    
اسمیت در گفتگو با یاهو گفت: اسکورسیزی که ژانر اَبَرقهرمانی را سینما نمی داند قبلاً خودش فیلم ابرقهرمانی آخرین وسوسه مسیح را ساخته است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۸    
رابرت دنیرو در گفتگو با گاردین: بی صبرانه منتظر حکم ترامپ در مورد رسوایی پرونده اوکراین هستم و دوست دارم اشغال گر کاخ سفید را پشت میله های زندان ببینم.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۲    
رابرت دنیرو در گفتگو با گاردین: بی صبرانه منتظر حکم ترامپ در مورد رسوایی پرونده اوکراین هستم و دوست دارم اشغال گر کاخ سفید را پشت میله های زندان ببینم.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۶    
عرب ها برای خرید ملک به شمال کشور هجوم آورده اند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۳    
عرب ها برای خرید ملک به شمال کشور هجوم آورده اند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۵    
اهواز - زمین لرزه ای با قدرت 4.6 ریشتر شامگاه شنبه قلعه خواجه در استان خوزستان را به شدت لرزاند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۹    
اقاله در لغت به معنای مسامحه و نادیده گرفتن امر یا موضوعی است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۳    
لذت تماشای پشت صحنه فیلم ها گاهی همطراز دیدن خود فیلم است؛ به ویژه فیلم های موفقی که مورد توجه تماشاگران قرار گرفته اند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۷    
پوریاعالمی، روزنامه نگار طنزپرداز و نویسنده برای گذراندن حکم یکسال حبس خود به زندان اوین رفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۱    
جنجال بر سر دارایی برخی نمایندگان اخیراً با بازداشت دو نماینده متهم به مشارکت در قاچاق واردات خودرو و سپس سرقت بیش از 200 میلیون یورو از منزل نماینده بالا گرفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۶    
انتقاد انجمن صنفی تهیه کننده کارگردانان از بی تفاوتی سازمان سینمای نسبت به قاچاق رحمان 1400 : آقای انتظامی کم ترین توقع از شما همدردی با عوامل این فیلم است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۲    
فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: زائران حادثه دیده کربلا با هواپیمای C130 به شیراز منتقل می شوند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۹    
وزارت دفاع ملی ترکیه اعلام کرد در چارچوب عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه در شرق فرات تاکنون 459 تروریست پ.ک.ک/پ.ی.د-ی.پ.گ از پای درآمدند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۹    
فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: زائران حادثه دیده کربلا با هواپیمای C130 به شیراز منتقل می شوند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۰    
حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مقاله ای در روزنامه لس آنجلس تایمز آمریکا با تشریح سیر میانجیگریهای ناکام روزهای اخیر میان ایران و آمریکا نوشت:
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۱    
هدی هاشمی خبرنگار ایران در توصیف لحظه تاریخی و شوق انگیز ورود زنان به ورزشگاه آزادی می نویسد: به در اصلی استادیوم رسیدم زنان دوباره برای ورود به مستطیل سبز رنگ آزادی چک شدند از آنجا هم راهی تونل ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۳    
داوود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی از این اثر به عنوان سنگین ترین پروژه خود یاد کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۷    
سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران، کاهش دما، وزش باد شدید و سیلابی شدن برخی از مناطق کشور طی امروز و فردا هشدار داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس گروه هواشناسی استان ایلام گفت: هوای شهرستان مهران از بامداد فردا بارانی می شود، شدت بارش ها در نواحی گرمسیری نسبت به سایر نقاط استان ضعیف است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۸    
وزارت امور خارجه ترکیه به سخنانی که امروز در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه عرب در قاهره مصر درباره حمله این کشور به شمال سوریه مطرح شد، واکنش نشان داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از عملیات هوشمندانه و اقدام پیش دستانه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در دستگیری 2 سارق مسلحی که قصد سرقت از یک بانک را داشتند خبرداد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۲    
عناصر داعش چهار نظامی عراقی را در مرز با سوریه به قتل رساندند و همزمان نیروی هوایی ارتش عراق سه مخفیگاه داعش را با عناصر تروریستی حاضر در آن نابود کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۹    
عناصر داعش چهار نظامی عراقی را در مرز با سوریه به قتل رساندند و همزمان نیروی هوایی ارتش عراق سه مخفیگاه داعش را با عناصر تروریستی حاضر در آن نابود کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۴    
یک منبع آگاه از توطئه عبری – عربی با همکاری باقی مانده حزب بعث در عراق برای برهم زدن اتحاد دو ملت ایران و عراق خبر داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۸    
پلیس در چهل و هشتمین هفته از اعتراضات مردمی با جلیقه زردها در تلوز فرانسه درگیر شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۵    
شمار زیادی از جوانان عرب که توسط گروه تروریستی ی.پ.گ/پ.ک.ک وادار به جنگیدن شده اند، پس از آغاز عملیات چشمه صلح از صفوف این گروه تروریستی فرار می کنند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۳    
یک وبسایت عربی افزایش حضور نظامی آمریکا در عربستان را در راستای با ج گیری بیشتر دولت واشنگتن از ریاض ارزیابی کرد و نوشت که ترامپ با کارت ایران در حال پر کردن خزانه دولت خویش است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۷    
حکم علی دارابی معاون صدا و سیما برای داماد جوانش به عنوان رئیس شبکه بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرد بسیاری از کاربران مصاحبه های قبلی دارابی را به یاد آوردند که از ضرورت مبارزه با رانت و ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی نیرو های دموکراتیک سوریه اعلام کرد این نیرو ها دیگر هیچ مسئولیتی در قبال عناصر زندانی گروه تروریستی داعش ندارند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۸    
معترضان در هنگ کنگ در ادامه اعتراضات خود به اقدامات خشونت بار متوسل شدند و اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف کردند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۹    
شواهد موجود نشان می دهد که تنش آبی مهمترین مسأله جوامع روستایی است و آنچنان مهم است که می تواند بستر انواع جرایم را در روستاها بگستراند
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۴    
مرد جوانی که در قالب مسافرکش از زنان اخاذی می کرد دستگیر شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۳    
صاف نیوز: رئیس جمهور 2 لایحه اصلاح موادی از قانون محاسبات عمومی و پروتکل اصلاحی اساسنامه ریسکام را به مجلس ارسال کرد. ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۳    
رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه ایرانیان هزاران سال است در قلمرو خود زندگی می کنند، از دیگر کشورها خواست تا به منافع تهران احترام بگذارند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۷    
وزارت دفاع ملی ترکیه اعلام کرد در چارچوب عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه در شرق فرات تاکنون 415 تروریست پ.ک.ک/پ.ی.د-ی.پ.گ از پای درآمدند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۸    
برنی سندرز نامزد حزب دموکرات برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، روز شنبه تاکید کرد دونالد ترامپ قانون اساسی آمریکا را نمی فهمد و به آن باور ندارد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۵    
بازار طلا و سکه برای چندمین هفته متوالی (یه جز یک هفته) با ریزش قیمت ها همراه شد تا بعد از مدت ها بار دیگر قیمت سکه طرح جدید از کانال چهار میلیون تومانی خارج شود.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۹    
وزیر خارجه آمریکا به تازگی با انکار رها کردن کُردها، اظهار کرد آمریکا مساعدت زیادی به آن ها رسانده است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در گفتگو با آناتولی درباره اقدام نامناسب شعارنویسی روی دیوار سفارت ترکیه در تهران این اقدام را غیر قابل تائید خواند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۶    
وزیر امور خارجه ایران از آمادگی این کشور برای کمک به همکاری ترکیه و سوریه برای تامین امنیت دو کشور خبر داد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۴    
ساکنان حومه دیرالزور سوریه در اعتراض به حمله ترکیه به شمال شرق این کشور تظاهرات کردند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۲    
وزرای خارجه کشورهای شرکت کننده در نشست اتحادیه عرب عملیات نظامی ترکیه علیه کردها در شمال سوریه را محکوم کرده و خواستار توقف آن شدند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه نخست وزیر پاکستان در دومین سفر خود به تهران در سال جاری با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری دیدار می کند ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۳    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهور روسیه در خصوص توسعه ناتو به سمت مرزهای روسیه گفت، این اقدام مسکو را خوشحال نمی کند و آن را یک تهدید می داند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۱    
طی ساعات پایانی شب گذشته آمریکا با چین به یک توافق تجاری محدود در زمینه کشاورزی، مالکیت معنوی فن آوری و همچنین بحث های مالی دست یافتند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۷    
علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش سلمان فارسی شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۱    
برنامه فرمول یک در اولین روز هفته از پزشک خیر رامهرمزی تقدیر می کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۲    
فیلم سینمایی دومینو در بخش رقابتی پنجاه و سومین دوره جشنواره فیلم هوف آلمان اولین حضور جهانی خود را تجربه خواهد کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۰    
آکیرا کوروساوا نقاش صحنه های ناب در سینما بود. او آنچه را که مخاطب می خواست به آنان ارائه می داد. بی شک تاریخ سینما چنین کارگردان بزرگی را هرگز از یاد نخواهد برد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۸    
کمپین دو آتیشه با هدف احیای فرهنگ هواداری و رونق نشر کتابهای کمیک آغاز به کار می کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مسائل پشت پرده دو پاره کردن جشنواره بین المللی فیلم فجر را افشا کرده و به همه ثابت کنید که از شفاف سازی نیت خیر دارید.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۷    
با پایان مهلت ارایه فیلم به سیزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت، تعداد 687 فیلم مستند در دبیرخانه این رویداد ثبت شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۱    
مسعود احمدی افزادی در اولین جلسه هم اندیشی ستاد حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی اولویت ها و اهداف این ستاد را تشریح کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۸    
نشست راه اندازی شبکه و شورای هماهنگی موزه های هنرهای معاصر کشور برگزار شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۰    
یورن لِت فیلمساز شناخته شده دانمارکی در جشنواره جهانی فیلم مستند آمستردام تجلیل می شود.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۷    
پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران در نشستی تخصصی به وظایف متقابل هنرمندان تئاتر ایران و نمایندگان کمپانی ها در این بازار می پردازد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۴    
حسین نوری نویسنده و کارگردان پرواز دست های من عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم جیپور هند شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۱    
انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان استان، برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دعوت به همکاری کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۸    
فیلمبرداری دومین فیلم سینمایی مهران احمدی با نام سگ بند آغاز شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۱    
دبیر سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر از عملکرد مسعود فراستی در برنامه هفت انتقاد کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۳:۱۰    
صاف نیوز: با گذشت دو روز از آغاز عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه سوال اصلی اینجاست که ارتش این کشور تا چه حد می تواند به اهداف خود در این عملیات دست پیدا کند ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۳:۰۱    
جوزف بورل وزیر خارجه اسپانیا که از اول نوامبر (10 آبان) جانشین موگرینی وزیر خارجه اتحادیه اروپایی می شود در جلسه تاییدیه خود در پارلمان اروپا ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۸    
عملیات ارتش ترکیه با شرکت حدود 40 هزار تن از نیروهای نظامی ترکیه و 20 هزار نفر از نیروهای ارتش ملی سوریه برای پایان دادن به اشغال منطقه شرق فرات از سوی گروه ی.پ.گ، آغاز شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۸    
چند ماهی است که بازار نفت با ریسک های مختلفی روبه رو است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۵    
پس از حضور خانم ها در ورزشگاه آزادی برای دیدن بازی تیم های ملی ایران و کامبوج بسیار گفته و نوشته شد که این حضور بدون حاشیه خاصی صورت تحقق به خود گرفت.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۲    
باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی زنان پس از چند دهه محدودیت بر سر ورود زنان به ورزشگاه ها از چند منظر قابل توجه و حائز اهمیت است.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۴۹    
اتفاقات و درگیری های لردگان را باید در ادامه رویدادهای قبلی در سال های اخیر و حتی تا حدی تاریخی تر نگاه کرد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۴۶    
روز تهران و هفته تهران طی هفته گذشته گرامی داشته شد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۴۳    
شاید آن روز که مخالفان سنگ فرش سبز آن ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان را با تومارهای امضا شده در نماز جمعه و راهپیمایی های سیاسی به رنگ سفید تبدیل ...
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۴۰    
ظریف: تجاوز به سوریه امنیت ترکیه را تامین نمی کند گزینه های بهتری به ترکیه پیشنهاد داده ایم
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۱۹    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور هرگونه اقدام علیه تلاش هایش برای مبارزه با تروریسم را تلافی می کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۱:۱۹    
معماری تهران چطوری است؟ چه سبکی دارد؟ ایرانی؟ اسلامی؟ رومی؟ سبک معماری آپارتمان های غربی؟ معماری شهرهای کوهپایه ای؟ شهرهای کویری؟ سبک معماری شرقی دارد؟ تهران چه شکلی است و چه هویتی دارد؟
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۱:۱۳    
ناسا تصویری از یک سیاره منتشر کرده که شبیه به ماه است و سطح صخره ای دارد.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۰:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه اعلام کرد که عربستان سعودی موافقت کرده که هزینه اعزام نظامیان و تجهیزات آمریکایی بیشتر به این کشور را پرداخت کند.
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۷    
منصورساعی، استادیار ارتباطات- پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی:
صاف نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۰:۲۲    
امروز روز جهانی سلامت روان است. معضلات اجتماعی و اقتصادی متعدد و زیادی را امروزه در کشورمان شاهد هستیم که موجب شده سلامت روان تعداد زیادی از هموطنانمان دچار آسیب شود.