چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۰

برگزاری مسابقات شطرنج جام اترک در بجنورد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مسابقات شطرنج جام اترک با حضور شطرنج بازانِ دارای ریتینگ دو هزار و 200 در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز شده است. در این دوره از مسابقات 65 شطرنج باز از استان های خراسان شمالی و جنوبی، مازندران، قزوین، گلستان و تهران در 9 دور به روش سوئیسی و به مدت سه روز رقابت می کنند. برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/ت ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)