پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۸

معضل معلمان چندپایه ای با وجود نیروی مازاد در آموزش و پرورش مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با گذشت حدود سه ماه از بازگشایی مدارس متاسفانه برخی دانش آموزان از داشتن معلم اختصاصی پایه خودشان محروم هستند و این موضوع بیشتر در مدارس روستایی مازندران مشاهده می شود. با توجه به نقش مهم و محوری معلم در تعلیم و تربیت، لازم است به این موضوع توجه شود تا دانش آموزان احساس نکنند که در حق شان ظلم شده است. * 3 معلم در حال تدریس 6 پایه ابتدایی هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)