دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۶

رضاییان: به تجربه تراکتورسازی باختیم/ مقابل استقلال جبران می کنیم

مسعود رضاییان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد شکست 2 بر یک مقابل تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما با وجود خستگی 40 ساعته ناشی از اتوبوس سواری و بازگشت از تبریز به مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی غیرتمندانه بازی کردند و مستحق باخت هم نبودند. هواداران نفت هم با وجود شکست، بازیکنان و تیم را تشویق کردند. باید به مکوندی و بازیکنان دست مریزاد گفت. سرمربی تیم با سه مهاجم نفت را به میدان فرستاد کمتر مربی چنین ریسکی می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)