در بخش دیگری از گفت وگوی خود با ارگان رسانه ای موسسه تنظیم و نشر آثار امام با نادیده گرفتن و سانسور مواضع امام راحل در برخورد با فتنه های ابتدای انقلاب و همچنین بدون اشاره به اقدامات فتنه گران در سال 88 چنین می گوید: اولین فردی که از فتنه حرف زد، مسعود رجوی بود که درباره فتنه بزرگ خاتمی، بعد از سال 76 صحبت کرد. چرا؟ به دلیل آن که خاتمی گفته بود به این نظام علاقه مندم و می خواهم این نظام حفظ شود و
، اما به هرحال همانطور که بزرگان گفته اند برزویه با این فکرِ هوشمندانه نام خودش را جاودانه کرد. برزویه در هند با هزار بدبختی به کتاب هایی که منبع اصلی کلیله ودمنه هستند، دست یافته بود. کسی که در هند به برزویه کمک کرد تا کتاب ها را به دست آورد، به او گفته بود که اگر بفهمند من این کتاب ها را در اختیار تو گذاشته ام مرا اعدام می کنند. در واقع این کتاب ها، کتاب هایی بوده اند که از آنها به عنوان دستور
ارتش رژیم صهیونیستی، در صفحه توئیتر خود نوشت: دوستم می گوید، کسی که بعد از وضو آیه الکرسی بخواند، خداوند مقام او را 40 درجه بالا می برد. در روز قیامت او را می بخشد. و در دنیا هزار بدی را از او دور می کند، و در آخرت نیز هزار بدی را از او دور می گرداند . روایت علی جنتی از جمع آوری دیش های مجتمع محل سکونتش علی جنتی در گفت و گو با ماهنامه 42 گفته اگر زمان به عقب بازگردد، دیگر
، دیکتاتوری نظامی است، اما آیا این گناهی کم است. آیا یک روشنفکر می تواند این را توجیه کند که 24 هزار مفقودالاثر سیاسی در دوره رضاشاه داریم؟ این ها غیر از سیدحسن مدرس و سایرین و وقایع مسجد گوهرشاد است که دو سه هزار نفر را در حرم رضوی با تیربار به گلوله بستند. چون مجموعه اقداماتی که رضاشاه در راستای پروژه مدرنیزاسیون انجام داد از نظرآن ها مهمتر است، به جنایت که می رسند، سکوت می کنند. *این ها