چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴

پیگیری آخرین پرداختی به سرخپوشان از سوی باشگاه توسط نژادفلاح

قائم مقام و مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز به اتفاق احمدرضا عابدزاده در سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس، نشستی صمیمی با کارکنان باشگاه داشت. به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی پرسپولیس،محمد حسین نژادفلاح در این نشست گفت: من در هر مجموعه ای، بنای کار را بر دوستی و تعامل می گذارم مگر اینکه خلافش ثابت شود. من از سال 84 در پرسپولیس بوده ام و با مسائل پرسپولیس آشنا هستم. در جریان موارد کلان قرار دارم، البته مسائل ریزتر را نمی دانم و قصد هم ندارم درگیر آنها شوم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)