سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۳

صیادمنش: از بچگی هال سیتی را دنبال می کردم!

مهاجم تیم ملی ایران در مصاحبه با دوربین باشگاه هال سیتی از آمادگی اش برای اولین بازی برای این تیم انگلیسی صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین, اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان هفته گذشته به صورت رسمی با باشگاه هال سیتی انگلیس قرارداد 6 ماه قرضی امضا کرد تا در نیم فصل دوم در لیگ دسته اول انگلیس به میدان برود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)