سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۵

افشارزاده:کرار مصاحبه بدی انجام داده است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنوز از مدیریت استقلال استعفا نداده ام. به گزارش وبسایت نود، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه شنیده شده استعفا کرده گفت: هنوز استعفا نداده ام. وی درباره بازی امروز پرسپولیس با لخویا اظهار داشت: پرسپولیس باید از لاک دفاعی بیرون بیاید. آنها بازیکنان خوبی دارند اما فضای تغییرات مدیرعامل تاثیر منفی داشته است. با توجه به اینکه پرسپولیس امروز در خانه بازی دارد باید موفق شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)