سایر منابع:
سایر خبرها
شورای اسلامی است و بسیاری از تاوان های که شهر یاسوج طی چند سال اخیر پرداخت می کند ناشی از بی تدبیری مدیران ما است چه دلیلی دارد که برای آقای هاشمی رفسنجانی شاخ و شانه بکشیم یا بر علیه ایشان طومار امضا کنیم. محمدیان در پایان گفت: همه می دانیم که آقای دکتر بهرامی انتخاب شایسته ای خواهد بود برای ما اما شما حساب کنید با خودتان که در بدبینانه ترین حالت بگویم از این بدتر سرمان نمی آید. ...
...، لایتناهی اند و منتظرند تا ساخته شوند. این مطلب را با یک پرسش به پایان می برم: به نظر شما چرا حدود سی و اندی سال است، تنها فیلمی که در ایام دهه فجر حتما، قطعا و بعضا از چند شبکه پخش می شود، نسخه تکه پاره و مثله شده ترن ساخته امیر قویدل است؟! جوان/رونمایی از فیلم ایستاده در غبار در جشنواره فیلم فجر رأی مردمی به سردار جاویدالاثر در حالی شب گذشته فیلم سینمایی ...
که دست او را به گرمی بفشاریم و او را پاس بداریم ؟ آن روزها که ما طی طریق در مسیر دهدشت – یاسوج برایمان صعب بود و سخت چه کسی پای جوانان ما را به مسیر تهران – کرج با ایران خودرو اش باز کرد ؟ چه کسی پای جوانان ما را به مناطق نفتی و گازی عسلویه ، ماهشهر و .... باز کرد ؟ چه کسی حامی و یاور جوانان ما برای پست های کلان کشور بود ؟ البته هیچ گاه غافل از ایجاد اشتغال در درون شهر و دیارمان نبوده و نیست و ...
. اما گاهی هم با آن که باور داریم تصمیم مان درست بود، با شگفتی، گواه پیامدهای بدش هستیم. حقیقت آن است که بسیاری از پیشامدها دست ما نیست و بستگی به خونی دارد که در رگ هامان در غلیان است؛ در ازدواج نیز کنترل نیمی از جهان شخصی و خصوصی ما در دستان کسی (به نام همسر) است، که بازو به بازو در کنارمان ایستاده است! **سرانجام؛ گامی به پیش سرانجام از چالش با خود رهایی می یابید و پا پیش می گذارید ...
ویژه در بخش صلاحیت های عاطفی و مهارتی، به اتخاذ روش های نامناسب در تبلیغ مهدویت منجر می شود. آیا به راستی کانون های دینی از آمادگی لازم شناختی، مهارتی و عاطفی برای تبیین این فرهنگ به گونه ای مطلوب برخوردارند و آیا در این بیست و چند سال که همهِ امکانات فرهنگی کشور در اختیار کانون ها قرار گرفته است این کانون ها توانسته اند، متناسب با شرایط رشدی و عاطفی و با ادبیات نوجوان و جوان برای ارتقای بینش و ...
عملی است؟ این پرسش در طی سال های 60 و 70، پرسشی گریزناپذیر بود. در همان زمان، یک آگاهی عمومی دربارة فقر معنوی ناشی از دیدگاهی بدبینانه در مورد انحصارات دولتی شرقی و دولت های انحصارطلب غربی در حال ظهور بود. در میان ملت های در حال توسعه، یک نارضایتی ریشه دار در سطح توده ها علیه وابستگی به جوامع استعمارگر و جهان خوار صنعتی در حال گسترش بود. حاصل آنکه، الهیات وارد مرحله تغییر جهت از روش های هرمنوتیکی ...