پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۲:۳۰

پرهام: عملکرد دست نشان و درودگر بسیار ضعیف بوده

مالک باشگاه نساجی گفت: از عملکرد سرمربی و مدیرعامل نساجی به هیچ عنوان رضایت ندارم و احتمال برکناری هر دو نفر وجود دارد. مهدی پرهام در گفت وگو با فارس، درخصوص نتایج نساجی اظهار داشت: به هیچ عنوان از عملکرد دست نشان سرمربی تیم و درودگر مدیرعامل باشگاه راضی نیستم و آنها ضعیف کار کرده اند و به همین دلیل هم 15 درصد جریمه خواهند شد. این در حال است که ما تمام شرایط را برای آنها به وجود آورده بودیم . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)