سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۳

اجبار معلم ورزش به دویدن باعث مرگ دانش آموز شد

سلامت نیوز : دانش آموز دزفولی بعد از اینکه پزشک معالجش او را از هرگونه فعالیت ورزشی منع می کند به اجبار معلم ورزش مسافتی را دوید و دچار ایست قلبی شد. به گزارش سلامت نیوز، روزنامه اعتماد به نقل از رکنا نوشت: سیدعلیرضا موسوی جزایری، دانش آموز دبیرستان سعادت شهرستان دزفول چندماه قبل با مراجعه به پزشک متخصص قلب و عروق، متوجه می شود که انجام هرگونه فعالیت ورزشی برای او ممنوع است. مسوولان مدرسه و معلم ورزش او هم از این موضوع آگاه بوده اند اما او را مجبور به انجام فعالیت های ورزشی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)