دفاع ندارد. آنچه باعث تأسف و شرم ساری است، شیوع روزافزون ادبیات سخیف و بی ادبانه در رسانه های رسمی کشور است. این کارگردان بابیان این مطلب که نقد علمی و کارشناسانه نیازی به واژه های توهین آمیز و تخریب شخصیت افراد ندارد، گفت: فراموش نکنیم که قرار بود صداوسیما دانشگاه باشد. حالا باید منتظر ماند و دید که این جنجال کی و چگونه تمام می شود. حمله فراستی به فیلم کمال تبریزی 08 خرداد
. من به آنها گفتم زودتر برای این ماجرا فکری بکنند چون اگر نکنید من مجبورم عکس العمل نشان بدهم. آن موقع آقای پورمحمدی تلفن را برداشت و جلوی من به آقای افخمی زنگ زد. گفت این چه وضعی است و چرا این کار را کردید؟ آقای افخمی هم گفت ما ظرف امروز و فردا عذرخواهی می کنیم. قرار بود عذرخواهی از طریق رسانه ها انجام شود؟ بله. به هر حال گفتند ما عذرخواهی می کنیم و من هم تصمیم گرفتم عکس العملی نشان ندهم
عمیق تری با گذشته برقرار کنیم و حتی دوباره فکر کنیم و فرهنگی فراتر از تحریف های زمانه خودمان داشته باشیم. می توانیم فرهنگ اینترنتی و فضای مجازی را زندگی دوباره ای برای میراث موسیقی مان بدانیم. به وسیله آن، این امکان را خواهیم داشت تا چیزهای مورد علاقه مان را به راحتی پیدا کنیم، آنها را ویرایش، آرشیو و به دیگران معرفی کنیم. می توانیم درباره آنها نظر بدهیم و نقد دیگران را درباره شان بشنویم.
قرارداد انیمیشن داشتیم که حدود 20 انیمیشن از طرف یک شرکت معتبر تولید شده و اکنون در مرحله بازبینی، اصلاح و تدوین است. 52 فیلم کوتاه داریم که مرحله تحقیق و بررسی را پشت سر گذاشته، کارهای خوبی هستند به شرط اینکه اعتبارش را برای ساخت فیلم داشته باشیم. شورای توسعه فرهنگ قرآنی هنوز اعتبار لازم را به ما نداده است به محض وصل شدن با این شورا مشکلات بسیاری حل می شود. اما با این حال در حوزه فیلم به طور میانگین
مختلف علاقمند کند و مخاطب را بیشتر از قبل به سمت خودش جذب کند؟ - بله، اولا ذائقه مردم تغییر کرده بود. به هر حال انقلاب اتفاق افتاده بود. یعنی مردم آمادگی این را داشتند که تغییر ذائقه بدهند. دوم این که این زمینه به وجود آمد که سینمایی که قبلا در حاشیه بود و فقط با حمایت دولت ساخته می شد؛ یعنی تله فیلم و کانون پرورش فکری و وزارت فرهنگ و هنر فقط پول این فیلم ها را می دادند، حالا بیاید در متن