سایر منابع:
سایر خبرها
این بازگشت در شأن ملوان نبود
ملوان در مزایده باشگاه نفت برنده شد. این فاجعه کوچکی نیست که ملوان با خرید امتیاز به لیگ برتر برگردد. ملوان از مهم ترین باشگاههای ایران است، از جمله تیم های با هویت. در شأن ملوان نبود که برای بازگشت به لیگ برتر، این راه را انتخاب کند. بی تردید بدسلیقگی و تبعیض آمیز است که تیم های بی تماشاگر با بودجه های دولتی به حیات خود ادامه دهند و تیم های پرتماشاگر در آتش بی پولی بسوزند و سقوط کنند
نفت تهران در آستانه واگذاری به انزلی/ ملوان در لیگ برتر، ملوان نوین در لیگ یک
با توجه به اینکه بیژن زنگنه، وزیر نفت اعلام کرده بود در تهران، وزارت نفت و همچنین شرکت ملی نفت قصد تیمداری ندارد، به همین دلیل دستور واگذاری این تیم را صادر شده و حالا مراحل انتقال نفت در حال نهایی شدن است. نفت چهار مشتری اصلی داشت؛ یکی حسین هدایتی بود، دیگری شهرداری کاشان، سومی باشگاه ملوان انزلی و چهارمی نمایندگان شهر اراک در مجلس هم می خواستند نفت را به اراک ببرند. در دوره قبل نفت در
نفت از سر سفره تهران رفت/ بازگشت ناپلئونی انزلی چی ها به لیگ برتر!
وبسایت رسمی برنامه نود - امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به شهر انزلی و تیم ملوان واگذار شد. به گزارش سایت نود، سایت رسمی باشگاه نفت تهران، دقایقی پیش خبر داد که کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران اطلاعیه ای منتشر کرده است. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند براساس اطلاعیه قبلی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران مزایده عمومی برگزار و باشگاه ملوان ضمن رعایت کلیه شرایط مزایده بالا
رضاییان: ملوان مقصر شرایط فعلی نفت نیست
تاکید بر این که انتقال امتیاز تیم ها در داخل استان هم همیشه موفق نبوده، ا ضافه کرد : فصل گذشته امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز منتقل شد، اما این تیم نتوانست از آن صیانت کند. اگر امتیاز فولاد نوین را به مس کرمان می دادند الان فولادی ها به پول شان رسیده بودند و احتمالا مس کرمان در لیگ برتر ماندگار شده بود. از طرفی تعداد تماشاگران هر جلسه تمرینی ملوان بیشتر از تعداد تماشاگران نفت در چند بازی رسمی
تجمع اعتراضی بازیکنان نفت مقابل سازمان لیگ+ عکس
وبسایت رسمی برنامه نود - شماری از بازیکنان نفت تهران در عتراض به فروش امتیاز نفت به ملوان مقابل سازمان لیگ تجمع کرده اند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، شماری از بازیکنان نفت با حضور مقابل سازمان لیگ و نصب 3 بنر در ورودی در سازمان لیگ نسبت به انتقال این تیم به ملوان انزلی اعتراض کردند. تجمع اعتراض آمیز بازیکنان نفت مقابل سازمان لیگ با حضور بازیکنانی چون علی عزتی
احمد دنیامالی: در شورا تهرانی ام و در فوتبال انزلی چی!/نفت تهران طرفداری هم دارد که از من ناراحت شود؟
وبسایت رسمی برنامه نود - احمد دنیامالی از عملکرد خود در واگذاری نفت تهران به باشگاه ملوان دفاع کرد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از پایگاه خبری شورا آنلاین فروش امتیاز و جا به جایی باشگاه فوتبال نفت تهران پای یکی از اعضای شورای شهر تهران را نیز به میان کشید. گفته می شود احمد دنیامالی که در هیات مدیره باشگاه ملوان نیز عضویت دارد، در پشت پرده انتقال امتیاز این باشگاه قدیمی به شهر انزلی
نفت باید در تهران بماند
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مدیرعامل اسبق راه آهن گفت: با انتقال نفت به خارج از تهران همه تاریخ و داشته های این باشگاه را دفن می کنیم. صادق رییسی کیا در گفت و گو با رادیو ورزش درباره واگذاری امتیاز نفت به ملوان بندر انزلی گفت: چند موضوع در این باره دخیل است که یکی از آنها بحث واگذاری یک تیم دولتی به بخش خصوصی است که امری مبارک می تواند باشد. اصل این کار امر خوبی است و بابت این باید
انتقال نفت به انزلی قانونی انجام شد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، عبدالرحمان شاه حسینی در رابطه با انتقال سهمیه لیگ برتری نفت تهران به ملوان بندرانزلی و غیرقانونی خواندن آن می گوید: تاکنون در قوانین فوتبال ایران هیچ قانونی برای منع انتقال باشگاه به شهر دیگری مشاهده نکردم، از طرفی هر باشگاهی حق دارد امتیاز خود را واگذار کند و در صورتی که باشگاه نفت تهران با رعایت کامل قوانین این کار را انجام دهد، هیچ مشکلی وجود ندارد.
فریادشیران:دنیامالی می خواهد با قدرت سیاسی نفت را انتقال دهد
نفر باید خرج بیمار بدهد و ... همه بازیکنان بلاتکلیف هستند. منصوریان هم معرفت به خرج داده و تمام بازیکنان را با خودش به استقلال می برد. تکلیف هیچ چیز مشخص نیست. از آقایان تاج و دکتر اسدی و دکتر شیرازی تشکر می کنم که اعلام کردند انتقال نفت به خارج از تهران غیرقانونی است. پیشکسوت باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: آقای دنیامالی ملوان به خاطر ضعف مدیریت شما به دسته یک سقوط کرد. ملوان را به دست
استقلال خوزستان هافبک نفت را می خواهد
به گزارش بدرپرس، در پی انتشار خبر واگذاری امتیاز تیم نفت تهران به ملوان انزلی، مربیان استقلال خوزستان خواستار جذب عباس بوعذار هافبک تیم نفت شدند. در صورتی که این بازیکن 24 ساله اهوازی راغب به بازی در شمال نباشد و بتواند از تیم ملوان رضایت نامه دریافت کند، فصل آینده را در شهر زادگاهش بازی می کند. باید دید عباس بوعذار که تحت قرارداد باشگاه نفت تهران بوده و پس از واگذاری امتیاز این باشگاه از این پس بازیکن ملوان محسوب می شود، برای ادامه فوتبال به اهواز باز خواهد گشت یا خیر.
تاج: انتقال امتیاز نفت دارای مشکل قانونی است
وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: از لحاظ قانونی انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران داری مشکل قانونی است. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، بازیکنان نفت تهران به همراه چند تن از مربیان این تیم امروز برای اعتراض به واگذاری امتیاز باشگاه به سازمان لیگ رفتند. در نهایت چند بازیکن نفت تهران برای صحبت با مهدی تاج وارد جلسه او با منصور قنبرزاده شدند.
تاج: فروش امتیاز نفت به ملوان، انتقال خوبی نیست
وبسایت رسمی برنامه نود -رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فروش امتیاز نفت تهران به باشگاه ملوان، انتقال خوبی نیست. به گزارش وبسایت نود ، مهدی تاج در مورد انتقال امتیاز تیم نفت تهران به ملوان انزلی گفت: ملوان انزلی یکی از تیم های ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران است، تیمی که در منطقه فوتبال خیز انزلی و گیلان حضور دارد و همواره مایه فخر و مباهات همه اهالی فوتبال بوده است. با این حال نظر من این است
بهروان: انتقال نفت به انزلی ناشدنی است/ تیم بدهکار نباید معامله شود
که فدراسیون فوتبال هم مخالف این انتقال است و رئیس فدراسیون فوتبال گفته انتقال غیر قانونی است. پس چرا سایت باشگاه نفت خبر انتقال نفت را اعلام کرده است؟ من هم تعجب می کنم. تیم نفت تهران که کلی بدهی دارد چطور می خواهد به انزلی منتقل شود؟ آن هم ملوان انزلی که خودش هم بدهکار است و مشکلات مالی عدیده ای این فصل داشته اند.این انتقال مشکلات زیادی دارد. یک سری بازیکن با نفت تهران
این استقلالی چرا در هیئت مدیره پرسپولیس است؟
وبسایت رسمی برنامه نود - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید وزارت ورزش تمایل نداشت امتیاز تیم فوتبال نفت در تهران بماند و گرشاسبی از طرف وزارتخانه مامور واگذاری این تیم بوده است. به گزارش وبسایت نود، امیر عابدینی در گفتگو با مهر، درباره برگزاری مزایده امتیاز تیم فوتبال نفت تهران و انتقال امتیاز این تیم به ملوان انزلی، گفت: وزیر ورزش و جوانان کار انتقال تیم نفت را به آقای گرشاسبی
طومار نمایندگان مجلس استان های شمالی برای وزیر ورزش در حمایت از ملوان
وبسایت رسمی برنامه نود - نمایندگان سه استان شمالی در مجلس شورای اسلامی در حمایت از باشگاه ملوان انزلی طوماری را برای وزیر ورزش آماده می کنند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، نمایندگان سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان در حمایت از باشگاه ملوان انزلی و خرید امتیاز تیم نفت طوماری را برای وزیر ورزش آماده می کنند. در این طوما که قرار است هفته آینده به وزیر ارایه شود از حضور
واکنش آل اسحاق به انتقال نفت به انزلی: بویی جز بی تدبیری و بی فکری استشمام نمی کنم
واکنش به این سؤال گفت: واگذار کردن امتیاز نفت تهران با این سبک و سیاق و با این عجله و بدون برنامگی درست نبود. این گره ای بود که می شد با دست باز کرد، اما دو سر گره را بریدند. این موضوع برای فوتبال ما تبعات خواهد داشت. وی با بیان اینکه دو عامل سبب انتقال امتیاز نفت تهران به ملوان انزلی شد، افزود: عامل اول درونی بود که عده ای در مجموعه وزارت نفت نه باشگاه نفت، حضور داشتند و تا جایی که می
پورغلامی سرمربی ملوان انزلی شد
، اما مدیران این باشگاه امروز امتیاز تیم نفت تهران را خریدند و به لیگ برتر بازگشتند. فرهاد پورغلامی سابقه سرمربی گری در ملوان را دارد و فصل گذشته هم مربی تیم سایپا در لیگ برتر بود. 2051
قنبرزاده:ملوان باید دنبال مجوزهای لازم باشد/دیدید که در استقلال نیستم
تهران هستم و قاعدتا نامه ها خطاب به بنده ارسال می شود. البته اگر آن نامه را ببینید اسدی خطاب به من نوشته که انتقال نفت به شهر دیگری را مصلحت نمی داند نه اینکه ممنوع باشد. این مسائل به کمیته سه نفره واگذاری باز می گردد و من هم نامه دبیر فدراسیون را به آنها ارجاع خواهیم کرد. مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین تصریح کرد: باشگاه ملوان برنده مزایده اعلام شده و باید برای حضورش در لیگ برتر از سازمان
لیگ برتر 16 تیمی شد!
به گزارش "ورزش سه"، ملوان که تمرینات خود را آغاز کرده بود و به کمتر بازیکن خود رضایتنامه داده بود، با این تصمیم رسما لیگ برتری شد تا جدول لیگ برتر فوتبال ایران دوباره 16 تیمی بشود. در حال حاضر هر 16 تیم لیگ برتر سرمربی دارند و تمرینات باشگاه های مختلف از این هفته آغاز می شود. تا امروز تیم های گسترش، پرسپولیس، استقلال خوزستان و فولاد تمرینات خود را کلید زده اند و سایر تیم ها نیز مشغول جمع کردن بازیکنان و آغاز کار هستند.
تهدید مسئولان باشگاه نفت تهران از سوی جمعی از بازیکنان
وبسایت رسمی برنامه نود - برخی بازیکنان نفت تهران اعلام کرده اند تا فردا منتظر مشخص شدن وضعیت این تیم می مانند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم ، با وجود اینکه مسئولان باشگاه نفت از تعیین تکلیف این تیم تا پایان هفته گذشته یا حداکثر روز شنبه هفته جاری خبر داده بودند اما همچنان وضعیت این تیم نامشخص است. بحث واگذاری این باشگاه مدت هاست که مطرح شده و حتی هفته گذشته پاکت های
کدام مقام های ارشد سیاسی باعث شدند نفت به ملوان انزلی فروخته شود؟
به گزارش گیل خبر، باشگاه نفت به دلیل اینکه وزارت نفت نمی توانست این تیم را اداره کند ، واگذار شد. تیمی که 50 سال قدمت داشت ، رسما منحل شد و امتیازش رسید به مردم شهر انزلی. مردم عاشق ملوانی که تیم شان سال قبل به دلیل مشکلات بی پولی محض سقوط کرد. البته این ادعایی است که یک فصل تمام مطرح می شد وبسیاری از بازیکنان ملوان می گفتند تیم احمد دنیامالی در انزلی نتوانسته پولی برای بقای شان در لیگ برتر فراهم
یک دردنامه و معرفی چهره هایی که در انتقال نفت به انزلی نقش دارند
تابناک: مهدی تاج و علیرضا اسدی برای تشکیل جلسه در مورد انتقال نفت به انزلی وارد سازمان لیگ شدند. به گزارش تابناک گیلان، رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال قرار است با اعضای سازمان لیگ درباره واگذاری نفت به ملوان جلسه ای داشته باشند و در مورد این موضوع تصمیم بگیرند. باشگاه نفت تهران دیروز وضعیتش مشخص شد و پس از برنده شدن تیم ملوان بندر انزلی در مزایده باشگاه نفت به طور رسمی
بازیکنان نفت آزاد شدند!
به گزارش "ورزش سه"، پس از خرید امتیاز باشگاه نفت تهران توسط ملوان انزلی، مهم ترین موضوع مورد بحث در رسانه ها، بحث بازیکنان دو تیم است که چطور باید در یک تیم لیگ برتری پخش شوند. برخی اعتقاد دارند ملوان چون امتیاز نفت را خریده باید بازیکنان این تیم را نیز در اختیار بگیرد و با بازیکنان خودش قرارداد جدید ببندد، برخی برعکس این ماجرا را بیان می کنند و بعضی افراد هم بازیکنان هردو تیم را عضو
ستاره های مد نظر استقلال به ملوان رفتند؟
به گزارش نامه نیوز، وحید حمدی نژاد در این باره که گفته می شود ایمان مبعلی و امیرارسلان مطهری با توافق مالی با باشگاه ملوان فصل بعد با لباس این تیم به میدان می روند اظهار داشت: ما با این بچه ها در ارتباط هستیم و می دانیم که اصلا چنین چیزی مطرح نشده سات. این فقط بازی های رسانه ای است برای اینکه عنوان شود بازیکنان نفت تمایل دارند تا تیم نفت به ملوان واگذار شود.
فرهاد پورغلامی: برخی آقایان باید عذرخواهی کنند
/> وی در پاسخ به این سوال که آیا قطعا ملوان امتیاز نفت را خریده است، گفت: روز گذشته کار تمام شد و توافقات نهایی انجام گرفت و کارهای اداری آن هم انجام شده و از فصل پیش رو ملوان در لیگ برتر بازی خواهد کرد. پورغلامی در پاسخ به این پرسش که آیا ملوان هم به سرنوشت استقلال اهواز که امتیاز فولاد نوین را خرید و به لیگ یک سقوط کرد، دچار خواهد شد گفت: من برای همه تیم ها احترام خاصی قائل هستم
بازیکن تیم نفت: زحمات تیم منصوریان را به استقلال رساند+ فیلم
، این موضوع گمانه زنی رسانه ها بود. منصوریان هم راضی نیست که به استقلال بیاییم. بازیکن تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه ملوان بندرانزلی نباید با شرایط سیاسی وارد لیگ برتر شود، افزود: برای هواداران ملوان احترام زیادی قائل هستم اما ملوان باید در لیگ یک با قدرت شرکت کند و از این طریق وارد لیگ برتر شود. این تیم نیاز به سرمایه گذاری و مدیریت خوب دارد. دانلود تصویر صحبت های حمدی نژاد ****** دانلود
رویای احمدی نژاد در دولت روحانی تعبیر شد
این شهر برپا کرد. به این ترتیب، تهران یکی دیگر از تیم های بازیکن ساز شهرش را از دست داد و ملوانی ها هم از سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کردند. با پایان لیگ برتر، وزارت نفت اعلام کرده بود که دیگر علاقه ای به تیم داری ندارد و می خواهد امتیاز تیم لیگ برتری نفت را واگذار کند؛ بنابراین، بسیاری برای خرید سهمیه این تیم، دندان تیز کردند و به رغم اینکه غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و مهدی
فریادشیران: آقایان غیر ورزشی می خواهند مدعی قهرمانی آسیا را نابود کنند
نادرفریادشیران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برنده شدن ملوان در مزایده باشگاه نفت تهران گفت: من وزیر ورزش را در اتفاقات این چنینی بی تاثیر نمی دانم. وی با انتخاب نادرست گرشاسبی به عنوان مشاور فوتبالی عملکرد خود را نسبت به این رشته تا حد زیادی زیر سوال برده است. صیانت از ارزش های معنوی ورزش جزو وظایف وزیر ورزش محسوب می شود اما دست کم در ماجرای انتقال
قنبرزاده: از انتقال نفت به خارج از تهران ناراحتم
وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران درباره انتقال امتیاز نفت به انزلی گفت: در گذشته انتقال تیم ها نتیجه خوبی نداشته و باعث نابودی تیم ها شده است. به گزارش وبسایت نود ، منصور قنبرزاده در خصوص واگذار شدن امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی اظهار داشت: من در این زمینه تصمیم گیرنده نبودم که بخواهم نظر بدهم. کمیته چهار نفره در این زمینه تشکیل شده بود که عضو آن نبودم
نفت تهران را رسماً به انزلی هبه کردند/ گودرزی راهی را می رود که دولت قبلی رفت
نادر فریادشیران، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد واگذاری امتیاز تیم نفت تهران به باشگاه ملوان انزلی گفت: واقعاً متاسفم، چیز دیگر ی نمی شود گفت. تجربه تلخ پاس تهران با آن همه افتخار و سابقه، یکبار دیگر تکرار شد و مطمئن باشید به زودی ملوان هم هم همان راهی را در پیش خواهد گرفت که پاس همدان رفت. این پروژه از همین الان شکست خورده است و متاسفانه هیچ کسی هم نیست که بخواهد جلوی این کار را بگیرد