چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۰

بانک ایران-آذربایجان سال آینده آغاز به کار می کند

سیف:بانک ایران-آذربایجان سال آینده آغاز به کار می کند به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از ای پی ای، ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی ایران، طی مصاحبه ای با خبرگزاری ای پی ای آذرباجان اعلام کرد بانک مشترک ایران-آذربایجان سال آینده میلادی آغاز به کار خواهد کرد. پیشتر روئسای جمهور ایران و آذربایجان برای افزایش همکاری در حوزه بانکی با یکدیگر به توافق رسیده بودند. سپس مذاکراتی نیز در سفر رئیس بانک مرکزی آذربایجان به تهران بین مقامامات دو کشور صورت گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط