دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۷

واکنش کنعانی زادگان به فحاشی هواداران سرخپوشان

بازیکن جدید تیم فو تبا ل استقلال با انتقاد از کسانی که در روزهای گذشته به او فحاشی کرده اند، گفت: من از ملوان به استقلال رفته ام و تا به حال هم یک بازی برای پرسپولیس انجام نداده ام، اما هواداران پرسپولیس به من فحاشی می کنند. محمد حسین کنعانی زادگان در گفت وگو با ایسنا، درباره پیوستن به استقلال پس از کش و قوس های فراوان، اظها ر کرد: حقیقت این است که دو سال پیش من در تیم ملی امید حضور داشتم و در آن زمان در هتل اوین با آقای منصوریان ملاقات کردم و با هم ارتباط خوبی داشتیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)