به حبس محکوم شد. دومتهم همچنین به دلیل جنایت بر میت به پرداخت دیه محکوم شدند. رای صادره در دیوانعالی کشور تایید شد و پرونده به مرحله اجرا رسید. با تلاش خانواده کاظم، اولیای دم حاضر به گذشت شدند. روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده کاظم این بار به لحاظ جنبه عمومی جرم برگزار شد. متهم یک بار دیگر قتل را قبول کرد و گفت: به خاطر فقر و بدبختی این کار را کردم و از کارم پشیمان هستم. متهم گفت: خانه پدری ام را فروختم تا بتوانم دیه را پرداخت کنم و در زندان هم سعی کردم زندانی خوبی باشم. خواهش می کنم مرا ببخشید تا دوباره به زندگی بازگردم. هیات قضات با پایان جلسه رسیدگی برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند. ...
اما هیچ کدام از متهمان نتوانستند بگویند چرا شب قبل از قتل با زن جوان تماس داشتند. با توجه به مدارک موجود در پرونده و از آنجایی که ولی دم بهاره نیز شناسایی نشد، متهمان با درخواست دادستانی به قصاص محکوم شدند. رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت و دیوانعالی کشور نیز اعتراض را پذیرفت و نواقصی را در تحقیقات تشخیص داد. روز گذشته بعد از برطرف شدن نواقص، یک بار دیگر جاوید محاکمه شد. او اتهام را رد
به نام های کیان، مهرداد و امیرحسین بود و همین سه جوان او را به بیمارستان رساندند. پس از بازداشت این سه جوان مشخص شد کیان و مهرداد دو عامل اصلی قتل هستند و با وصل کردن سیم برق به بدن حمید باعث مرگش شده اند همچنین امیرحسین نیز در ارتکاب قتل با آنها همدستی داشت. بنابراین کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. روز گذشته
کارآگاهان متوجه شدند حمید روز حادثه با دوستانش به نام های کیان، مهرداد و امیرحسین بود و همین سه جوان او را به بیمارستان رساندند. پس از بازداشت این سه جوان مشخص شد کیان و مهرداد دو عامل اصلی قتل هستند و با وصل کردن سیم برق به بدن حمید باعث مرگش شده اند همچنین امیرحسین نیز در ارتکاب قتل با آنها همدستی داشت. بنابراین کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان