اما هیچ کدام از متهمان نتوانستند بگویند چرا شب قبل از قتل با زن جوان تماس داشتند. با توجه به مدارک موجود در پرونده و از آنجایی که ولی دم بهاره نیز شناسایی نشد، متهمان با درخواست دادستانی به قصاص محکوم شدند. رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت و دیوانعالی کشور نیز اعتراض را پذیرفت و نواقصی را در تحقیقات تشخیص داد. روز گذشته بعد از برطرف شدن نواقص، یک بار دیگر جاوید محاکمه شد. او اتهام را رد