سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۱:۱۸

امرایی به صبا بازگشت/ 2 بازیکن قراردادشان را تمدید کردند

به گزارش ورزش 11، کیوان امرایی بازیکن سابق صبا با قراردادی رسمی مجدداً به این تیم بازگشت. امرایی در تیم های پدیده، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان بازی می کرد و در فصل آینده شاگرد صمد مرفاوی خواهد بود. همچنین میلاد فراهانی دروازه بان 2 سال اخیر صبا قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. مسعود حق جو دیگر بازیکن قمی ها بود که قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. حق جو پس از جدایی ابوالفضل ابراهیمی با سابقه ترین بازیکن این تیم به حساب می آید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)