سایر منابع:
سایر خبرها
حتی نمی دانیم چهره ی او واقعا به چه شکل بوده است. هیچ اثر هنری معاصری وجود ندارد که او را به تصویر کشیده باشد. تاریخ دانان و هنرمندان در طول قرون وسطا بر اساس شنیده های خود از توصیفات سعی کرده اند تا تصاویر گوناگونی ارائه دهند، حتی ممکن است که این جنگجوی آسیایی، مردی سرخ مو بوده باشد. حکایت های بسیار زیادی وجود دارد که تایید می کند سرخ مو بودن، صفتی خانوادگی در میان خویشان و نوادگان او بوده است ...
آخر هفته: این هیولا تو را دوست دارد یک رمانِ غافلگیرکننده است. لیلی مجیدی نویسنده ی جوان این رمان از زنی نوشته که در خانه ای کوچک دچارِ ماجراهایی بزرگ می شود. زنی که تنهایش گذاشته اند و حالا او می خواهد در لابه لای روزمر گی اش امیدی برای زند گی بیابد. لیلی مجیدی داستانِ یک زنِ تنهاگذاشته شده را نوشته که می خواهد سرنوشتش را عوض کند. او نه مظلوم است، نه قهرمان، فقط دنیا با او خوب تا ...
توجهی بخصوص برای بازه زمانی اندک مورد بحث است. این طور که شرایط پیش می رود می توان توقع داشت که پیدا کردن دوری رکورد فروش پیدا کردن نمو را بشکند و بالاتر از آن عنوان پنجمین انیمیشن پرفروش تاریخ را هم به خود اختصاص بدهد. تارزانی فراتر از توقعات در مورد افسانه تارزان که جدیدترین داستان گویی درباره مرد قدرتمند و تنهای جنگل ها و قهرمان خوش نیت و دوست و همراه با حیوانات آنجا است، نکاتی اضافی ...
...، آن هم انقدر گزیده و دست چین، هیچ بهانه ای نمی ماند و بروید و بخرید و کلی نرم شوید و حظ ببرید. تماشاخانه: نمایش سزارین کاری از محمدرضا تک زارع در تماشاخانه ایرانشهر با بازی آرش لطفعلیان، نمایش تک بازیگر است و ساختار غیر خطی دارد و البته داستان عجیب و جذابی دارد، مردی که به استخدام دیگران در می آید تا کتک بخورد همین، اما اگر به تمشای سزارین می روید حتما تر و تازه باشید چون با ...
زن است که تک تک روی صحنه می آیند و نمایش بسیار زیبایی است. این نمایشنامه تاکنون بارها اجرا شده. در واقع نمایشی است که سه نفر مونولوگ می گویند و صحنه ای نیست که این سه باهم روی صحنه حاضر شوند. او همچنین درباره ی نمایشنامه ی بازی دوران افزود: این نمایش در ناکجاآباد اتفاق می افتد و سه نفر تصمیم می گیرند که گوشه ای از تاریخ را حذف کنند. ...
گویش و ویژگی های شخصیتی خاص خود که جمشیدی در پرداخت آن ها به شدت موفق بوده است، به خواننده معرفی می شوند و تصورات خود را دربارۀ علی غار، بیان می کنند. این شخصیت ها، هر کدام گوشه ای از شخصیت این قهرمان گمشدۀ داستان را روشن می کنند و خود، تمام عیار به ایفای نقشی در خور یک شخصیت فرعی خلاق و بدیع می پردازند و صحنه را ترک می کنند. زبان و نثر این کتاب، بی شک یکی از برجسته ترین ویژگی های آن است ...